-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення землевпорядної документації (проєктів землеустрою з організації та встановлення меж територій та об’єктів природно-заповідного фонду) із встановлення меж в натурі (на місцевість) територій та об’єктів природно-заповідного фонду Хмельницької області
Завершена
1 070 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 700.00 UAH
Період оскарження:
23.06.2021 13:36 - 08.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
4607b1993ccd44328f05720d0af3308e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-001398-b.b1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Добрий день, шановний Замовнику!
Додатком 2 до тендерної документації визначено, що аналогічним договором вважається договір, завершений чи діючий на даний час, роботи (послуги) по якому виконуються чи виконувалися у період з 2018 року по 2021 рік, предметом якого є виготовлення документації із землеустрою щодо земель природно-заповідного фонду.
Ми вважаємо, що виконання робіт/послуг саме у сфері природно-заповідного фонду та вважає таку вимогу дискримінаційною виходячи з наступного.
Виконання робіт/послуг пов’язаних із землеустроєм регулюється положеннями Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про державний земельний кадастр» та з урахуванням інших нормативно-правових актів, що регулюють питання у даній сфері.
Стаття 25 Закону України «Про землеустрій» передбачає види документації із землеустрою.
Одним із таких видів документації, відповідно до п. «в» ст. 25 Закону України «Про землеустрій» є: «проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів».
З огляду на зазначене та з метою недискримінації учасників Закупівлі доцільно прирівняти до аналогічних договорів виконання робіт (послуг) у сфері не тільки природно-заповідного фонду, але й інших призначень, зазначених у п. «в» ст. 25 Закону України «Про землеустрій».
Виявлені дискримінаційні вимоги призводить до обмеження кола учасників, які мають достатній кваліфікований досвід та кваліфікованих працівників для виконання робіт/послуг у сфері архітектурних, інженерних та геодезичних послуг та виявили намір прийняти участь у зазначеній Закупівлі, тобто наявне порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону 922-VIII.
Аналогічну дискримінаційну вимогу Замовника було оскаржено та задоволено АМКУ рішенням № 11808-р/пк-пз від 28.05.2021 р.
Також Замовником була встановлена наступна вимога: Стаж роботи зазначених працівників у штаті Учасника за основним місцем роботи на посаді повинен бути не менше 6 місяців до дати подання тендерної пропозиції. Дана вимога також вважається нами дискримінаційною так як наявність досвіду роботи працівників у штаті Учасника є втручання у господарську діяльність будь-якого підприємства, а вимога Замовника є дискримінаційною та антиконституційною. Будь-який період роботи працівників у штаті Учасника не є фактором, який визначає професіоналізм спеціаліста так як він міг працювати на інших підприємствах багато років та здобути великий досвід.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме:
• у визначення терміну «аналогічний договір» та викласти його в наступній редакції: «аналогічним договором вважається договір, завершений чи діючий на даний час, роботи (послуги) по якому виконуються чи виконувалися у період з 2018 року по 2021 рік, предметом якого є виготовлення документації із землеустрою щодо земель природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів»;
• не встановлювати будь-яких вимог щодо стажу роботи працівників у штаті Учасника за основним місцем роботи на посаді.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2021 15:29
Вирішення:
Тендерний комітет, розглянувши Вашу вимогу, повідомляє, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи із предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Щодо 1 питання, а саме наявності досвіду виконання аналогічних договорів у розумінні предмету - територій та об’єктів природно-заповідного фонду – вказана умова встановлена з урахуванням того, що заповідні об’єкти входять до складу природно-заповідного фонду України, який охороняється як національне надбання і є складовою частиною світової системи природних територій та об’єктів, що перебувають під особливою охороною. Статтею 47 Закону України «Про землеустрій» передбачено, що з метою збереження природного різноманіття ландшафтів, охорони довкілля, підтримання екологічного балансу; визначення в натурі (на місцевості) меж охоронних зон та інших обмежень у використанні земель, встановлених законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, а також інформування про такі обмеження землевласників, землекористувачів, інших фізичних та юридичних осіб розробляються проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду.
Проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду визначають місце розташування і розміри земельних ділянок, власників земельних ділянок, землекористувачів, у тому числі орендарів, межі територій природно-заповідного фонду, а також встановлюють режим використання та охорони їх територій.
Статтею 47 Закону України «Про землеустрій» затверджено перелік документів, який повинні містити проекти землеустрою щодо організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду.
Проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду погоджуються відповідно до статті 186 Земельного кодексу України .
Відповідно до статті 28 Закону України «Про Державний земельний кадастр» на підставі проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду до Державного земельного кадастру вносяться відомості про обмеження у використанні земель, безпосередньо встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Також Законом України «Про природно-заповідний фонд України» передбачено, що для забезпечення необхідного режиму охорони природних комплексів та об'єктів заповідних об’єктів, запобігання негативному впливу господарської діяльності на прилеглих до них територіях установлюються охоронні зони. Режим охоронних зон територій та об'єктів природно-заповідного фонду визначається з урахуванням характеру господарської діяльності на прилеглих територіях, на основі оцінки її впливу на довкілля. В охоронних зонах не допускається будівництво промислових та інших об'єктів, мисливство, розвиток господарської діяльності, яка може призвести до негативного впливу на території та об'єкти природно-заповідного фонду. Оцінка такого впливу здійснюється в порядку, встановленому законодавством України. Охоронні зони територій та об'єктів природно-заповідного фонду враховуються під час розробки проектно-планувальної та проектної документації.
Щодо необхідності стажу роботи працівників у штаті Учасника за основним місцем роботи на посаді не менше 6 місяців до дати подання тендерної пропозиції, вказана вимога встановлена для уникнення ситуації коли в організації, з якою буде підписано договір, працівники будуть зайняті наданням послуг по інших об’єктах та відповідно для того, щоб здійснити надання послуг у максимально стислі терміни, згідно вимог технічного завдання та умов підписаного за результатами закупівлі договору, й враховуючи те, що необхідно виготовити землевпорядну документацію з організації і встановлення меж 14 територій природно-заповідного фонду орієнтовною площею 513,2 га.
До того ж відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що скарга не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.07.2021 13:45