• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів №11 ВМР" по вул. Т. Сича, 38 в м. Вінниці (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

406 606.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 033.03 UAH
Період оскарження: 21.07.2017 15:39 - 26.07.2017 17:00
Вимога
Відхилено

про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №11» рішення про визначення переможця

Номер: 46ae518b42bf4f93998d613040812250
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-21-001354-b.a1
Назва: про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №11» рішення про визначення переможця
Вимога:
Комунальному закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№11 Вінницької міської ради» ЄДРПОУ (26176268) вул. Тараса Сича,38 м. Вінниця, 21000 ТОВ «Енергоагроімпекс» ЄДРПОУ 13326341 вул. Стрілецька,18 м. Вінниця, 21007 В И М О Г А про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №11» рішення про визначення переможця допорогової закупівлі товарів, робіт і послуг в системі електронних Державних закупівель «ProZorro» 21.07.2017 року Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №27» було опубліковано оголошення UA-2017-07-21-001354-b про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі будівлі КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №11 ВМР» по вул. Т.Сича,38 в м. Вінниця (45450000-6 Інші завершальні роботи). Вимогами, що ставились до учасників закупівлі були, зокрема, надати в електронному або сканованому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів для виконання зазначених робіт (надання переліку обладнання). Якщо механізми орендовані, додатково необхідно було подати копії договорів оренди, якщо обладнання належить найманим працівникам-копії укладених договорів з переліком обладнання, субпідряднику-довідка від субпідрядника; довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю (в разі залучення субпідрядників, надати довідку від субпідрядника, в разі залучення робітників- копії укладених договорів); 31.07.2017 року (12:19 год.) відбувся аукціон по вищевказаній закупівлі. Участь в аукціоні приймали 3 (три) учасника: ТОВ «Енергоагроімпекс», ПП «Ладого 77» та ТОВ «ВІНБУД-СЕРВІС». За результатами аукціону, 31.07.2017 року системою «Prozorro» було визначено пропозицію ТОВ «Енергоагроімпекс» найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції) – 31.07.2017 року Замовником, було відхилено пропозицію учасника (дискваліфіковано ТОВ «Енергоагроімпекс») (Протокол розгляду тендерної пропозиції від 31.07.2017 року), та автоматично допущено до оцінки (кваліфікації) Приватне підприємство «Ладога 77» 01.08.2017 року Приватне підприємство «Ладога 77» було визначено переможцем закупівлі (Протокол розгляду тендерної пропозиції від 01.08.2017 року). Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» не погоджується з таким Рішенням Замовника і вважає останнє таким, що винесено з порушенням норм діючого законодавства. Так, у відповідності до п.9.1. Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Пунктом 3.2. Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №2832 авід 01.12.2016 року встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій Проте, в порушення зазначених вимог, Замовником не було взято до уваги невідповідність пропозиції ПП «Ладога 77» вимогам Замовника. Зокрема, на вимоги надати: - довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів для виконання зазначених робіт (надання переліку обладнання). Якщо механізми орендовані, додатково необхідно було подати копії договорів оренди, якщо обладнання належить найманим працівникам-копії укладених договорів з переліком обладнання, субпідряднику-довідка від субпідрядника – ПП «Ладога 77» було враховано до складу загальновиробничих витрат, визначених у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва будівельні машини, зокрема, лебідки ручні та важільні тягове зусилля до 14,72 кН (1,5 т.), наявність яких у учасника не підтверджується ані довідкою №2607, ані будь-яким іншим документом. Крім того, ПП «Ладого 77» не надано договір оренди крану на автомобільному ходу, визначеному у довідці як орендований; - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю (в разі залучення субпідрядників, надати довідку від субпідрядника, в разі залучення робітників- копії укладених договорів) - ПП «Ладога 77» надано довідку №2607/6, з якої не вбачаються правовідносини працівників з ПП «Ладого 77», а саме те чи працівники працюють згідно трудових договорів, а чи на підставі цивільно-правових договорів, що не гарантує достовірність наданої учасником інформації. Крім того, як вбачається з довідки, про яку йдеться, деякі працівники працюють на посаді ще до того як було внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців про проведення державної реєстрації юридичної особи ПП «Ладога 77»; Згідно п.п. 9.1 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та п.п.5.1,5.2 Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №2832 від 01.12.2016 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеними у період оголошення Закупівлі. Підставою для дискваліфікації учасника, поряд із іншим, є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. Слід зауважити, що в силу ч.2 Рішення та п.1.1,2.1 Положення, про які йдеться, останні встановлюють загальний порядок організації та проведення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами міської ради – розпорядниками бюджетних коштів, підприємствами, установами, закладами, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста, а отже обов’язкові до виконання у т.ч. Замовником, оскільки є нічим іншим як нормативно правовим актом місцевої дії у просторі. Підсумовуючи вищенаведене, маємо зазначити, що згідно абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другову і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. У відповідності до ст.3 Закону, про який йдеться закупівля здійснюється за принципами, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Пунктом 6.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та п. 3.2. Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №2832 авід 01.12.2016 року аналогічно встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій Тому, виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2,3 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та Положенням про проведення допорогових закупівель, затверджених Рішенням ВК ВМР №2832 від 01.12.2016 року, - ВИМАГАЮ: 1. Розглянути дану вимогу 2. Скасувати Рішення Комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №11» про визначення переможцем процедури закупівлі по предмету: Капітальний ремонт покрівлі будівлі КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №11 ВМР» по вул. Т.Сича,38 в м. Вінниця (45450000-6 Інші завершальні роботи) ПП «Ладого 77» (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.08.2017 року). Директор ТОВ «Енергоагроімпекс» Ю.В. Медведчук
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога ТОВ "Енергоагроімпекс" відхилена
Статус вимоги: Відхилено