• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (бензин марки А-95 (талони або скретч-карти)

Завершена

143 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 716.88 UAH
Період оскарження: 23.06.2021 11:27 - 30.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

про талони

Номер: 7238f2db4c1248199b36fe576d8c081d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-004850-c.b2
Назва: про талони
Вимога:
Доброго дня! Підпунктом 13 пункту 14.1 Оголошення передбачена вимога: «скан-копію талонів або скретч-карт, за якими здійснюватиметься відпуск бензину з назвою мережі АЗС або бренду АЗС». Вимагаючи від учасників наявність талонів або скретч-карт з назвою мережі АЗС або бренду АЗС Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі скретч-картки або талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів. Вимогою щодо наявності талонів або скретч-карт з назвою мережі АЗС або бренду АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають талони або скретч-карти без зазначених на них назви мережі АЗС або бренду АЗС. Таким чином, вимога щодо наявності талонів або скретч-карт з назвою мережі АЗС або бренду АЗС носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Щодо вимоги, зазначеній в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, надати скан-копію талонів або скретч-карт, за якими здійснюватиметься відпуск бензину з назвою мережі АЗС або бренду АЗС, повідомляємо наступне. Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним Наказом Міненергетики, Мінекономіки, Мінтрансу, Держспоживстандарту від 20.05.2008 № 281/171/578/155, «талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.». Вимога замовника щодо надання скан-копій талонів або скретч-карт, за якими здійснюватиметься відпуск бензину з назвою мережі АЗС або бренду АЗС може бути виконана шляхом розміщення назви мережі АЗС або бренду АЗС власної або залученої АЗС постачальника. Враховуючи зазначене, замовник не вважає вимогу такою, що має дискримінаційний характер та суперечить законодавству, і не має обґрунтованих підстав для внесення змін в оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2021 17:46
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо вимог оголошення

Номер: f86fe48001f040c48a65c9d2b0b5a493
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-004850-c.c1
Назва: Щодо вимог оголошення
Вимога:
Доброго дня! Прохання внести зміни у Оголошення щодо можливості використання не лише талонів/ скретч-карт, а також еквіваленту – паливних талонів. Замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, оскільки, учасник, який реалізує пальне через паливні картки, і здатний вчасно виконати умови договору та Технічні вимоги згідно з вимогами Оголошення не можуть взяти участь у даній закупівлі. Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Відповідно до ч. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Щодо прохання внести зміни у оголошення щодо можливості використання не лише талонів/ скретч-карт, а також еквіваленту – паливних талонів, повідомляємо наступне. Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним Наказом Міненергетики, Мінекономіки, Мінтрансу, Держспоживстандарту від 20.05.2008 № 281/171/578/155, «талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.» Враховуючи зазначене, замовник не вбачає обгрунтованою вимогу щодо внесення еквіваленту – паливні талони. Варто зазначити, що основними перевагами придбання пального за талонами є: — фіксація цін на ПММ на момент здійснення оплати; — можливість контролювати використання талонів; — можливість встановлювати ліміт заправки пального; — високий ступінь захисту талонів від підробки; — наявність талонів на всі види пального. Поряд з цим, згідно статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, що є в свою чергу правом, а не обов’язком замовника. З урахуванням зазначеного, вважаємо, що Замовник дотримався норм Закону України «Про публічні закупівлі» та обґрунтованих підстав для внесення змін в оголошення про проведення спрощеної закупівлі не має.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2021 16:22