• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Засоби для догляду за руками та нігтями

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 1 078 робочих днів

258 049.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 580.49 UAH
Період оскарження: 23.06.2021 11:04 - 05.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 2ef64659bba24007b25b40e1f4d5aaf6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-004083-c.b6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 29.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.09.2021 10:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.10.2021 17:21
Дата виконання рішення Замовником: 21.10.2021 10:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: протокол № 8 від 23.09.2021
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Скарга
Відхилено

Скарга до АМКУ

Номер: 4e9f51f031ed415a9cf4b9ef0bd75c12
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-004083-c.b5
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
ФОП Свередюк Алла Ігорівна не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП" з вищою ціновою пропозицією. Детально у вкладенні Скарга до АМКУ. pdf
Дата розгляду скарги: 29.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.09.2021 10:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.10.2021 11:42
Автор: ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА", Алла Свередюк +380993495109 alla257@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Додатково

Номер: 355ed274ed6541eaa9c32452577c31bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-004083-c.b4
Назва: Додатково
Вимога:
Крім того, Відповідно до частини 1 статті 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» дезінфекційні (дезінфікуючі) засоби – це хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством. Відповідно пункту 3 до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03 липня 2006 року № 908 державній реєстрації підлягають, зокрема, засоби для миття і очищення в побуті та промисловості з дезінфекційними властивостями. Продукція запропонована ПП Альянс-Новагрупп - Мило рідке дезінфікуюче,(згідно паспорту якості №27/1 від 27.04.2021р. має чудові мийні та дезінфікуючі властивості) . Проте, всупереч вимогам вищенаведених норм законодавства, запропонована ПП Альянс-Новагрупп продукція мило рідке дезінфікуюче ТМ Лео-Хім не пройшла державну реєстрацію та відсутня в державному реєстрі дезінфекційних засобів, що опублікований за веб-порталом: https://moz.gov.ua/vidkriti-dani.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Оскарження визначення переможця

Номер: a5d53b2023f14c1a94d6d0afdfb1b26d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-004083-c.b3
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Доброго вечора! Шановні представники Замовника хочу звернути Вашу увагу на невідповідність пропозиції учасника ПП Альянс Новагрупп, який визнаний переможцем, з наступної причини: Ви вимагали: ** - підтвердити показники відповідності характеристик та склад засобу протоколом випробувань випробувальною лабораторією, акредитованою НААУ ДСТУ ISO 17025:2017 у відповідній галузі (додатково у складі пропозиції надати атестат про акредитацію НААУ лабораторії, що провела випробування, (уповноваження, визнання тощо) з підтвердженням можливості здійснювати зазначені у протоколі або іншому відповідному документі випробування, що відповідають позначеним цієї тендерної документації показникам (з відповідністю об’єкта випробувань, досліджуваного показника та нормативного документа на метод проведення випробування галузі (сфері тощо) акредитації лабораторії) або висновком санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, виданим уповноваженою установою МОЗ України. Так от, на виконання даної вимоги, Учасником ПП Альянс Нова-групп надано протокол, виданий НАУКОВО-ДОСЛІДНИМ ІНСТИТУТОМ ЕПІДЕМІОЛОГІЇ ТА ГІГІЄНИ Львівського національного медичного університету імені Д. Галицького(НДІЕГ ЛНМУ ім. Данила Галицького), який має свідоцтво №РЛ 001/20 від 28.01.2020 про відповідність системи керування вимірюваннями ДСТУ ISO 10012:2005, але НЕ Є АКРЕДИТОВАНИМ НААУ ДСТУ ISO 17025:2017. Разом з тим, учасником надано Атестат про акредитацію № 201369 про компетентність Випробувальної лабораторії (ЦНДЛ та лабораторії промислової токсикології) Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. Тобто, учасником, для підтвердження характеристик та складу засобу, не надано протокол випробувань, виданого випробувальною лабораторією, акредитованою НААУ ДСТУ ISO 17025:2017 у відповідній галузі, або не надано АТЕСТАТУ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ НААУ ДСТУ ISO 17025:2017 ЛАБОРАТОРІЇ, ЯКА ПРОВЕЛА ДОСЛІДЖЕННЯ. В підтвердження зазначеного вище: 1. За посиланням https://new.meduniv.lviv.ua/pidrozdily/ можна перевірити, що це різні підрозділи ЛНМУ ім Данила Галицького 2. Адреси: Для акредитованої лабораторії згідно атестату - м. Львів, вул. Пекарська, 52, для науково-дослідного інституту, який провів дослідження - м. Львів, вул. Зелена, 12 3. Відомості про акредитовані лабораторії містяться в реєстрі акредитованих ООВ - можна перевірити за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/(додатково надаємо його в вкладенні), в якому відсутні відомості про науково-дослідний інститут епідеміології та гігієни ЛНМУ ім Данила Галицького, а разом з тим за номером п/п 774 є відомості про ЦНДЛ та лабораторію промислової токсикології, що свідчить про правильність наших суджень. 4. Якщо уважно переглянути сферу акредитації ЦНДЛ та лабораторії промислової токсикології, то там відсутня сфера акредитації на проведення випробувань щодо визначення ефективності мила рідкого дезінфікуючого при обробці шкіри рук(інформація щодо акредитації по випробуванню мила на ст. 97 - ) Отже, Учасником ПП Альянс-Новагрупп, якого визначено переможцем, на вимогу тендерної документації в підтвердження технічних характеристик, НЕ НАДАНО АТЕСТАТ АКРЕДИТАЦІЇ ЛАБОРАТОРІЇ, ВИДАНИМ НААУ ЗГІДНО ДСТУ ISO 17025:2017(лабораторія, яка видала протокол не акредитована НААУ відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025:2017) АБО НЕ НАДАНО ПРОТОКОЛ ЛАБОРАТОРІЇ, ЯКА АКРЕДИТОВАНА НААУ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ДСТУ ISO 17025:2017 На підставі описаного вище пропонуємо скасувати рішення про визначення ПП Альянс- Новагрупп переможцем закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 98ec1cbb200f42d8adeb43c5f1d8f7b1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-004083-c.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 17.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.09.2021 12:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.09.2021 17:23
Дата виконання рішення Замовником: 21.10.2021 10:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: протокол № 8 від 23.09.2021
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга

Номер: 5f5ea41123f247bd82e249abe4e5e38f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-004083-c.a7
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 14.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.01.2022 17:27
Дата прийняття рішення по скарзі: 19.01.2022 12:26
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: 30d4232a07a141c18b42b81093055e41
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-004083-c.a1
Назва: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
23.06.2021 року Департаментом освіти Луцької міської ради (надалі за текстом – Замовник), оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги) на предмет поставки товарів «ДК 021:2015: 33740000-9 – Засоби для догляду за руками та нігтями», ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-23-004083-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-23-004083-c) (надалі за текстом – Закупівля). 09.07.2021 відбувся аукціон по закупівлі у якому прийняли участь 4 (чотири) учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП»; 2. ФОП «ДАНИЛИШИН ІРИНА ДМИТРІВНА»; 3. ФОП «СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА»; 4. ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»» (надалі за текстом – Скаржник). Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону виявилась пропозиція учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» (112 698 грн. 00 коп.), яка станом на день звернення із цією Скаргою має статус «Очікує рішення», кваліфікація з 09.07.2021, 15:51 (27 днів). Тобто, Замовником перевищено розгляд тендерної пропозиції згаданого вище учасника, а крім того, таке перевищення у строкові розгляду жодним чином не обґрунтовано Замовником. Жодних мотивів та причин, внаслідок чого сталося таке порушення строку розгляду тендерної пропозиції – Замовник не навів. Відповідно до вимог п. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Звертаємо увагу орган оскарження на те, що Замовником не дотримано вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, відповідно, відсутні результати оцінки визначеної найбільш економічно вигідною тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, крім того, такий строк аргументовано не продовжено замовником до 20 робочих днів (Замовник не оприлюднив повідомлення в електронній системі закупівель). Від 27.07.2021 в електронній системі публічних закупівель Prozorro, Замовником оприлюднено повідомлення про те, що «Торги відміняються» та у учасників Закупівлі з’явилась можливість оскаржити скасування торгів до 07.08.21, 00:00. Протоколом № 2 засідання тендерного комітету від 27.07.2021 року розглянуто питання щодо відміни Замовником процедури відкритих торгів «у зв’язку з порушенням строку розгляду пропозиції учасника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП»)…, що призвело до порушень законодавства, які неможливо усунути». Ч. 1 ст. 32 Закону передбачено, що Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через «виявлені порушення» законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»» не погоджується із відміною Закупівлі та вважає, що вказані Замовником причини відміни є необґрунтованими, з огляду на наступне: Замовник ніяким чином не підтвердив у чому саме полягає неможливість продовження розгляду тендерної пропозиції учасника, або неможливість усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. По факту, тендерним комітетом створено порушення, яке ним же і «виявлено», винесено на розгляд тендерного комітету питання щодо відміни процедури відкритих торгів та прийнято рішення тендерного комітету про відміну торгів. Рішення Замовника є очевидно необґрунтованим. Всупереч пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення Замовника, оскільки воно не містить опису порушень, які неможливо усунути для подальшого проведення закупівлі. Замовник неправомірно відмінив Закупівлю на підставі ч.1 ст.32 Закону з посиланням на «порушення строку розгляду», що не є порушенням, яке не можливо усунути в зв’язку з тим, що розгляд тендерних пропозицій в електронній системі закупівель не у встановлений Законом строк не є підставою для відміни процедури закупівлі, визначеною ст. 32. Враховуючи наведені вище аргументи, варто вказати на невідповідність принципам здійснення закупівель практики відміни торгів Замовником, через недодержання самим Замовником строків розгляду тендерної пропозиції. Такий підхід, дозволяв би будь-якому замовнику, у будь-яких торгах відміняти та заново проводити процедури закупівель безліч разів, до визначенні переможцем «необхідного» учасника. Замовник протиправно обмеживши права та інтереси – ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»» прийняв рішення оформлене Протоколом № 2 засідання тендерного комітету від 27.07.2021 року про відміну торгів по закупівлі на предмет закупівлі товарів «ДК 021:2015: 33740000-9 – Засоби для догляду за руками та нігтями», ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-23-004083-c. Наявність порушених прав та інтересів обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником з поставки якісних засобів для догляду за руками та нігтями. ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»» подало тендерну пропозицію на участь у цій Закупівлі та, враховуючи на належну підготовку та відповідність пропозиції умовам тендерної документації (на відміну від інших учасників), очікувало на її розгляд. Неприпустимість таких дій, вже знаходило свою оцінку у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (див. Рішення № 4310-р/пк-пз від 05.03.2021 року у процедурі закупівель UA-2021-01-22-002065-c; Рішення №897-р/пк-пз від 19.01.2021) Як бачимо, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України у своїх рішеннях вже вказувала на незаконність відміни торгів з підстав вказаних Замовником у оскаржуваному рішенні про відміну процедури закупівлі UA-2021-06-23-004083-c. Зважаючи на вищезазначені порушення чинного законодавства України, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс-Новагрупп». 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2021-06-23-004083-c. 3. Зобов’язати Департамент освіти Луцької міської ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ДК 021:2015:33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2021-06-23-004083-c, що висвітлене у Протоколі № 2 засідання тендерного комітету від 27.07.2021 року.
Дата розгляду скарги: 18.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.08.2021 10:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.08.2021 15:10
Дата виконання рішення Замовником: 26.08.2021 16:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення тендерного комітету № 3 від 26.08.2021 р.
Автор: ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"", Володимир Корольов +380677781547 aliancenovagrup@gmail.com