• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали ДК 021:2015 33140000-3

Завершена

27 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135.25 UAH
Період оскарження: 23.06.2021 10:33 - 30.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога відмінити рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Романова Н.М. в спрощенній закупівлі: Медичні матеріали ДК 021:2015 33140000-3, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-23-003099-c

Номер: 82be0e65e51a4887a50dc56d2ccddc14
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-003099-c.c2
Назва: Вимога відмінити рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Романова Н.М. в спрощенній закупівлі: Медичні матеріали ДК 021:2015 33140000-3, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-23-003099-c
Вимога:
ФОП Романова Н.М. вимагає переглянути рішення Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Романова Н.М., викладене в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 2/21ВП від 09.07.2021р., відмінити дискваліфікацію пропозиції ФОП Романоа Н.М. та визнати переможцем тендерну пропозицію ФОП Романова Наталія Миколаївна. Обгрунтування: 1. Вимога, яка викладена в пункті 6, Додатку № 1 до Тендерної документації, а саме: "З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника, дистриб’ютора. дилера в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника", є спірною до цього часу, як і в задоволенні чи не задоволенні скарг Учасників - Антимонопольним комітетом України, так і в безпосередніх спорах між Учасниками та Замовниками тендерів. ФОП Романова Н.М., також схиляється до того, що ця вимога є прямою дискримінацією Учасників, та звужує коло Учасників до мінімуму, не даючи змоги іншим Учасникам прийняти участь у процедурах закупівель, так як у них відсутні прямі відносини з виробниками, тим паче, офіційне дилерство чи дистрибюція. ФОП Романова Н.М. звертались до прямих виробників чи прямих дилерів від виробників, такі як, Допомога-1, Склоприлад, Алексфарм та інші (всі від яких подані гарантійні листи іншим учасником цієї закупівлі -ФОП Саверчук Ольга Олексіївна), на що ФОПу було відмовлено, по різних причинах, чи вже видали листи іншому Учаснику чи категорично відмовляли в надані листів не пояснюючи причини, відповідно відмовлялись надавати офіційну відмову, але, враховуючи вимоги тендерної документації, ФОП Романова Н.М. звертались до інших дилерів медичних товарів з проханням надати гарантійний лист та зарезервувати весь асортимент товару до закінчення процедури закупівлі, відповідно, один із дилерів в якого укладені прямі договора з виробниками товарів медичного призначення, але відсутнє підтвердження офіційного представництва, надав ФОП Романоа Н.М. відповідний лист, враховуючи вимоги тендерної документації, в якому підтвердив можливість в поставки товарів, які є предметом закупівлі в терміни та асортименті, що передбачено в тендерній документації. Тобто вимоги пункту 6 Учасником ФОП Романова Н.М. виконанала та необхідний документ поданий. 2. Наявність гарантійного листа зовсім не означає, що товар буде якісним, а поставка — своєчасна. Відповідність пропозиції учасника можуть підтвердити сертифікати відповідності товару, інструкції з використання, висновки про якість тощо, але аж ніяк не гарантійний лист виробника або його представника. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: - не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Крім того спонукання до ведення господарської діяльності субєктом господарювання України з визначеним та вичерпним колом субєктів господарювання є грубим порушенням норм законодавства України, а в випадку вимог пункту 6, ФОП Романова Н.М. повинна була співпрацювати виключно тільки з виробниками чи офіційними дилерами, що є спонуканням чи створенням умов до обмеження господарської діяльності. Чому не можна співпрацювати з іншими учасниками ринку України, які реалізують той самий товар, що і офіційні дилери і виробники по однаковим цінам? В чому тут фальсифікація, якщо і в виробників і в офіційних дилерів і просто дилерів чи торгуючих організаціях весь товар, який продається є сертифікованим і легальним та супроводжується одними і тими ж документами??? Чому МОЗ рекомендує один порядок дій, а комунальний заклад територіальної громади робить по іншому, начебто, згідно чинного законодавства України, але враховує тільки низку законів, але не беручи до уваги норми Конституції, Господарського Кодексу та інших нормативних актів України, які є вищими за силою дії, чим Закон України "Про публічні закупівлі"? 3. Замовником не подано в складі тендерної документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, подані тільки якісь додатки, не зрозуміло до якого документу, відповідно, в тендерній документації, яка виставлена Замовником на платформі Prozorro, не зазначено ні критеріїв оцінки учасників, ні вимоги дискваліфікацію Учасника, якщо не подано якогось із документів, ні інших вимог чи порядку як має проводитись процедура спрощеної закупівлі. Якщо критерій оцінки не мінімальна ціна, щоб економити кошти територіальної громади, а наявність гарантійного листа від виробника чи офіційного представника, то про це Замовнику необхідно було написати в будь-якому документі та включити цей документ до складу тендерної документації, а не вводити "в оману" Учасників. Тому, враховуючи, вищенаведене, ФОП Романова Н.М. вимагає відмінити дискваліфікацію тендерної пропозиції та визнати ФОП Романову Н.М. переможцем в цій закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: "Відповідно до ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Складене Замовником Технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа, жодним чином не звужує коло потенційних Учасників, оскільки виробники, дбаючи про свою ділову репутацію на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів по колу осіб, які бажають реалізовувати їх продукцію. Вимога Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель, оскільки, Замовника турбує своєчасність поставок медичного обладнання та його якість. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Крім того, виробники в будь-якому випадку зацікавлені в продажах своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснюють реалізацію своєї продукції. Враховуючи наведене, будь-який потенційний Учасник Процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі, має можливість отримати гарантійний листа на поставку на рівних засадах з іншими учасниками ринку. "
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про дискваліфікацію пропозиції ФОП Саверчук О.О., яку визнано переможцем в закупівлі: Медичні матеріали ДК 021:2015 33140000-3, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-23-003099-c

Номер: 956e06583d354994a2e8a5efc0336702
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-003099-c.c1
Назва: Вимога про дискваліфікацію пропозиції ФОП Саверчук О.О., яку визнано переможцем в закупівлі: Медичні матеріали ДК 021:2015 33140000-3, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-23-003099-c
Вимога:
ФОП Романова Н.М. вимагає дискваліфікувати пропозицію учасника закупівлі Медичні матеріали ДК 021:2015 33140000-3 - ФОП Саверчук Ольга Олексіївна, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-23-003099-c, оскільки пропозиція - не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (додаток 1 та додаток 3 до Оголошення), та вимогам до предмета закупівлі, в частині не відповідності товару, який пропонується ФОП Саверчук О.О. - ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА МЕДИКО-ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ, які викладені в додатку 1 до тендерної документації, а саме: 1) Набір таблиць для перевірки зору, який пропонує ФОП Саверчук О.О. по медико-технічним вимогам та технічній специфікації не відповідає вимогам, які викладені Замовником, по багатьох параметрах, комплектації та характеристиках. 2) В тендерній пропозиції ФОП Саверчук О.О., відсутні будь-які підтверджуючі документи (сертифікати, декларації відповідності, паспорт якості та інше), щодо товару, який вимагає Замовник, а саме: Пробірка для забору капілярної крові 0,2 мл з К3 ЕДТА з капіляром. Замовником пропонується інший товар (пробірки), який не відповідає медико-технічним вимогам, викладених у Додатку № 1 до тендерної документації. На підставі наведеного ФОП Романова Н.М. вимагає дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника ФОП Саверчук Ольга Олексіївна, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Вирішення: Ось перелік усіх сертифікатів по набору таблиць для перевірки зору та пробірки для забору капілярної крові 0,2 мл з К3 ЕДТА з капіляром.
Статус вимоги: Відхилено