-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Автонавантажувачі в/п 16 тн)
Торги відмінено
12 416 152.02
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.8% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 100 000.00 UAH
Період оскарження:
21.06.2017 16:33 - 19.07.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно розділу «Технічні вимоги»
Номер:
1c2657f64fad40cba15fe3c758d58c8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-21-002295-b.c1
Назва:
Стосовно розділу «Технічні вимоги»
Вимога:
Вважаємо, що окремі умови Тендерної документації «ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Автонавантажувачі в/п 16 тн)» мають ознаки дискримінації потенційних учасників торгів та порушують Закон України «Про публічні закупівлі», а саме:
Розділ «Технічні вимоги», технічні вимоги згідно до Додатку 2 повністю відповідають технічним характеристикам автонавантажувача конкретного виробника:
- тиск у гідравлічній системі 17 МПа та 18 МПа. Системи з меншим тиском вимагають встановлення насосів з більшою продуктивністю, збільшує габаритні розміри гідравлічних циліндрів та діаметр гідравлічних шлангів, розміри двигуна, що у сумі впливає на габаритні розміри та подальші експлуатаційні витрати, а особливо на витрату палива. Для оптимального розрахунку робото спроможності навантажувача кожен виробник оптимізує співвідношення тиску та продуктивності, а також масо-габаритні розміри гідрокеруючого обладнання. Тиск не є підставою для не допуску виробників маючих вищі показники тиску.
- ємність акумуляторних батарей 150А/год. Так як одним з головних критеріїв Технічних вимог є тип двигуна, то за основу беруться рекомендації, які виробник двигунів дає щодо технічних характеристик акумулятора та генератора з достатнім запасом потужності, які забезпечують надійний та багаторазовий запуск двигуна і заряджання акумуляторних батарей. Ця вимога також не є підставою для не допуску до участі тендерній процедурі виробників навантажувачів з іншою ємністю акумуляторів.
Такі вимоги унеможливлюють подання альтернативної пропозиції (еквіваленту).
Враховуючи все це, вимагаємо внести зміни до «Технічних вимог» видаливши дискримінаційні вимоги. В разі ігнорування наших законних вимог, ми будемо вимушені звертатися до АМКУ, органів прокуратури та НАБУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2017 13:18
Вирішення:
На подану скаргу від 10.07.17, 13:18 до закупівлі ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Автонавантажувачі в/п 16тн) повідомляємо наступне:
Викладені в скарзі доводи не відповідають дійсності, а саме:
Ряд провідних виробників автонавантажувачів використовують в системі гідравліки насоси перемінного навантаження (аксіально-поршневі). Ці насоси пов'язані з двигуном внутрішнього згоряння і продуктивність їх залежить від оборотів ДВЗ, що дозволяє досягти мінімальної витрати палива. Тобто, для систем з меншим тиском можна застосувати ДВЗ меншої потужності і відповідно заощадити паливо. Дані системи застосовують як мінімум 3 провідних виробника даного перевантажувального обладнання.
Зазначений тиск у гідравлічних системах автонавантажувачів обумовлений також тим, що ДП «БМТП» має ряд навісного гідравлічного обладнання, яке може бути використане для перевантаження різноманітної номенклатури вантажів. Це обладнання розраховане на визначений максимальний тиск та може бути встановлене та приєднане до гідравлічної системи автонавантажувачів.
Також повідомляємо, що Бердянський порт має в своєму розпорядженні парк аналогічних машин з подібними системами і ємністю АКБ. Для забезпечення взаємозамінності вузлів і агрегатів а також створення мінімального складу СЗЧ і витратних матеріалів для ремонту і обслуговування зазначеної техніки, придбання машин, які кардинально відрізняються за технічними характеристиками, не доцільно і веде до значного збільшення витрат.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Розгляд припинено
Технічні вимоги
Номер:
645015bb5e374c2f8f17641b31875118
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-21-002295-b.a2
Назва:
Технічні вимоги
Скарга:
«Викладені в скарзі доводи не відповідають дійсності, а саме:
Ряд провідних виробників автонавантажувачів використовують в системі гідравліки насоси перемінного навантаження (аксіально-поршневі). Ці насоси пов'язані з двигуном внутрішнього згоряння і продуктивність їх залежить від оборотів ДВЗ, що дозволяє досягти мінімальної витрати палива. Тобто, для систем з меншим тиском можна застосувати ДВЗ меншої потужності і відповідно заощадити паливо. Дані системи застосовують як мінімум 3 провідних виробника даного перевантажувального обладнання».
Вище вказані зауваження про економію палива при низькому тиску системи гідравліки стосуються тільки роботи двигуна на холостих обертах без навантаження. При підйомі вантажу необхідно подолати силу тяжіння вантажу за рахунок двох складових - тиску у гідавлічній системі та величини площі поршню (внутрішнього діаметру гідравлічного циліднру), а отже насоси малого тиску будуть працювати на своєму максимальному тиску та потребуватимуть значно більшої продуктивності при виконання підйому будь-якого вантажу. Принцип дії насосів високого тиску перемінного навантаження такий, що вони працюють з циліндрами менших розмірів (потребує меншої продуктивності насосів) і вони створюють необхідний тиск при виникненні навантаження в залежності від величини з’явившегося наватнаження при виконанні перевантажувальних операцій, тобто насоси дають тиск за вимогою, що насправді і впливає на зменшення витрати палива. Сам по собі насос низького тиску на холостих обертах не впливає на економію палива при однаковому типі двигуна, так як основна витрата палива припадає на навантажувальні операції. При низькому тиску насосів, як зазначалось вище, у системі використовуються гідроциліндри більшого діаметру ніж у системах з високим тиском, тобто при виникненні навантаження на вилах гідронасосу меншого тиску необхідно подати більшу кількість ріднини у циліндр, отже час роботи такого насосу буде довший, а це потребує більшого і довшого відбору потужності від двигуна аж до номінального значення і як наслідок вищої витрати палива у порівнянні з системою з високим тиском.
«Зазначений тиск у гідравлічних системах автонавантажувачів обумовлений також тим, що ДП «БМТП» має ряд навісного гідравлічного обладнання, яке може бути використане для перевантаження різноманітної номенклатури вантажів. Це обладнання розраховане на визначений максимальний тиск та може бути встановлене та приєднане до гідравлічної системи автонавантажувачів».
При потребі використання навісного обладнання, яке вже має заданні характеристики по тиску у системі, його приєднання може бути виконане через регулятор тиску встановлений на клапан магістралі , через котру приєднується навісне обладнання. Цей регулятор входить у комплект поставки навантажувача, якщо потреба у приєднанні навісного обладнання вказана в умовах тендерної документації. Такої вимоги немає у ваших «Технічних вимогах».
Отже ваші вимоги про необхідність насосів тільки з низьким тиском є не обгрунтованими і порушують принципи вільної конкуренції.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 19.07.2017 № 4772.pdf 19.07.2017 18:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2017 16:56
Опис причини скасування:
хотели подать требование
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.07.2017 16:58
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.07.2017 18:29