• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

30213000-5 - Персональні комп'ютери (Персональний комп’ютер в зборі : системний блок intel Pentium G6400 /H410/DDR4 8GB/SSD 500GB Samsung /400WT ; монітор Samsung 21.5 S22F350F( LS22FHIXCI) Blak ;1920x1080.5mc.200 кд/м2. D-Sub ;джерело безперебійного живлення ЮІЯ Ritar E-RTM 800 (480W) ELF-L.LED.AVR.2st.2xSCHUKO socket.1x12V9Ah.(07856)

Завершена

36 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 360.60 UAH
Період оскарження: 23.06.2021 09:40 - 30.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Незрозуміле відхилення

Номер: 739fd8863a6d41e995af4f34a168d598
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-001558-c.c1
Назва: Незрозуміле відхилення
Вимога:
Доброго дня! Зазвичай, організатор закупівлі публікує протокол з докладним поясненнями причин дискваліфікації. Ми не розумієм причин відхилення та не згодні з тим, "що пропозиція учасника не відповідає умовам ,визначеним в оголошенні закупівлі , що ставить під сумнів намір даного учасника здійснити поставку даного предмету закупівлі та в подальшому здійснювати гарантійне обслуговування оперативно, вчасно ." Наша компанія працює на ринку України вже 28 років, маємо представництва у кожній області України. Тож просимо пояснити, чому нашу пропозицію було відхилено.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації –розбіжності в технічні характеристиці заявлений Корпус ATX GRAND 2103B Black , а пропозиція учасника - Корпус Vinga CS107 Black що є розбіжністю з вимогами до предмету закупівлі , також є розбіжність в габаритах( розмірах) системних блоків ,а так як у нас в організації є вже встановлені такі системні блоки то нам бажано привести до однакового зовнішнього вигляду. Також згідно п.5 тендерної документації до предмету закупівлі обов’язковою умовою була віддаленість учасника від місця поставки предмету закупівлі – учасник не надав в гарантійному листі ,що даний предмет закупівлі буде доставлено без залучення сторонніх служб доставки ,а лише ,що товар буде доставлено за остаточною ціною, яка буде сформована за результатами аукціону та власними силами постачальника .-ще в гарантійному листі щодо наявності сервісних центрів технічної підтримки запропонованого товару в учасника на території України відсутності сервісних центрів в наближеності до нашої організації . Найближчі сервісні центри в партнерській мережі сервісної та технічної підтримки сторонніх фірм на договірних засадах знаходяться в місті Одеса по вул. Успенська 99 та вул. Комітетські 24 ,а це віддаленість від місця поставки товару 260 км., що на нашу думку в подальшому унеможливить технічне та гарантійне обслуговування без залучення сторонніх служб доставки оперативно та в срок –це в майбутньому може призвести до проблем у виконанні робочих процесів в органі місцевого самоврядування .
Статус вимоги: Задоволено