• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Порошок пральний автомат, порошок пральний, мило господарське, засіб для миття

Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.

Торги не відбулися

106 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 530.25 UAH
Період оскарження: 23.06.2021 09:06 - 30.06.2021 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження дискваліфікації

Номер: d0a04fae8a5547dfbef66b1a3c3782a3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-000780-c.b2
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
ТОВ "Маріпродест" приймало учать в закупівлі UA-2021-06-23-000780-c, предмет закупівлі: код ДК 021:2015 39830000-9 – Продукція для чищення (миючі та чистящі засоби). Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 32 від 12 липня 2021 року (далі – Протокол №32 від 12.07.2021 року) ТОВ "Маріпродест", було дискваліфіковано. Замовником зазначено наступні підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Маріпродест": «згідно п.14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник завантажує в електронну систему сканкопії наступних документів у форматі «pdf» (документи повинні бути скановані з оригіналів, містити розбірливі зображення). Всі документи повинні бути завірені власноручним підписом Учасника (уповноваженої особи Учасника) та печаткою (за наявності): - відповідно до п.п. 7 п.14 Оголошення якість предмету закупівлі повинна бути підтверджена сертифікатами якості, деклараціями виробника, копіями висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. ТОВ "Маріпродест" у складі пропозиції не наданий жодної копії сертифікатів якості, декларацій виробника на продукцію відповідно умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі" Цитуємо п.п. 7 п. 14 Оголошення: "Документи, що підтверджують відповідність нормативно-технічним вимогам. Товар повинен відповідати вимогам нормативно-технічної документації виробника та підтверджуватись сертифікатами якості виробника, які надаються на кожну партію товару та підтверджуються відповідними документами із зазначенням строку придатності, умов зберігання. Товар повинен бути новим, без зовнішніх пошкоджень, що не перебував у експлуатації, та не має дефектів, терміни та умови його зберігання не порушені. Товар, що поставляється повинен відповідати встановленим для даного Товару технічним вимогам, що підтверджує якість Товару, забезпечує його безпеку. Учасник надає: - висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар. ТОВ "Маріпродест" у файлі "Якість" надало висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну позицію запропонованого товару. Відповідно до цього пункту Учасник зобов’язаний надати у складі конкурсної пропозиції висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар. Вимог щодо надання будь-яких інших документів Замовником не встановлено та не передбачено у складі конкурсної пропозиції. Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати Протокол № 32 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.07.2021 стосовно відхилення пропозиції ТОВ "Маріпродест" та повернути пропозицію на оцінку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне рішення Замовника

Номер: 1d58ed7244a74763808433e09b67275b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-000780-c.b1
Назва: Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Я, ФОП Бабій С.П., є учасником закупівлі UA-2021-06-23-000780-c, предмет закупівлі: код ДК 021:2015 39830000-9 – Продукція для чищення (миючі та чистящі засоби). Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 28 від 12 липня 2021 року (далі – Протокол №28 від 12.07.2021 року) мене, ФОП Бабій С.П., було дискваліфіковано. Замовником зазначено наступні підстави відхилення тендерної пропозиції ФОП Бабій С.П.: «згідно п.14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник завантажує в електронну систему сканкопії наступних документів у форматі «pdf» (документи повинні бути скановані з оригіналів, містити розбірливі зображення). Всі документи повинні бути завірені власноручним підписом Учасника (уповноваженої особи Учасника) та печаткою (за наявності): - відповідно до п.п. 7 п.14 Оголошення якість предмету закупівлі повинна бути підтверджена сертифікатами якості, деклараціями виробника, копіями висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. ФОП Бабій С.П. у складі пропозиції пропонує мило господарче «СИЛА» 72%. На підтвердження якості запропонованого товару ФОП Бабій С.П. надав копію висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04/32559 від 17.04.2012 р (файл «Мило CTp2.pdf»), термін дії якого - не більше ніж 24 місяця від дати виготовлення, адже наданий висновок є не чинними, таким, термін дії якого вже вийшов. - відповідно до п.п. 7 п.14 Оголошення якість предмету закупівлі повинна бути підтверджена сертифікатами якості, деклараціями виробника, копіями висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. ФОП Бабій С.П. у складі пропозиції пропонує засіб для миття (Сантрі гель). На підтвердження якості запропонованого товару ФОП Бабій С.П. надав копію висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію № 12.2-18- 1/15948 від 22.07.2019 р. р (файл «Вироби побутової хімії» CTpl.pdf»), адже наданий висновок є не чинними, таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні . - сертифікатами якості, декларації виробника на продукцію відповідно умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Учасником не наданий жодний документ.» Таким чином, пропозиція Учасника ФОП Бабій С.П. підлягає відхиленню відповідно п.1 ч.ІЗ ст.14 Закону, оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.» ФОП Бабій С.П. категорично не погоджується із Вашим рішенням огляду на наступне. По-перше, відповідно до пункту 14 Оголошення передбачено наступне, що «Учасник завантажує в електронну систему скановані документи у форматі «pdf» (документи повинні бути скановані з оригіналів). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.» У пункті 14 Оголошення відсутня вимога про те, що «Всі документи повинні бути завірені власноручним підписом Учасника (уповноваженої особи Учасника) та печаткою (за наявності)» По-друге, підпунктом 7 пункту 14 Оголошення встановлена наступна вимога: «Документи, що підтверджують відповідність нормативно-технічним вимогам. Товар повинен відповідати вимогам нормативно-технічної документації виробника та підтверджуватись сертифікатами якості виробника, які надаються на кожну партію товару та підтверджуються відповідними документами із зазначенням строку придатності, умов зберігання. Товар повинен бути новим, без зовнішніх пошкоджень, що не перебував у експлуатації, та не має дефектів, терміни та умови його зберігання не порушені. Товар, що поставляється повинен відповідати встановленим для даного Товару технічним вимогам, що підтверджує якість Товару, забезпечує його безпеку. Учасник надає: - висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар.» Відповідно до цього пункту Учасник зобов’язаний надати у складі конкурсної пропозиції висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар. Вимог щодо надання будь-яких інших документів Замовником не встановлено та не передбачено у складі конкурсної пропозиції. По-третє, посилання на те, що «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04/32559 від 17.04.2012 р (файл «Мило CTp2.pdf»), термін дії якого - не більше ніж 24 місяця від дати виготовлення, адже наданий висновок є не чинними, таким, термін дії якого вже вийшов» є безпідставним, оскільки наданий висновок, що міститься у файлі «Висновок ДСЕЕ мило господ. Сила» дійсним на термін дії ДСТУ 4544:2006 «Мило господарське тверде. Технічні умови» чи до внесення змін та доповнень до рецептур, а вказане посилання Замовника на термін дії якого – не більше ніж 24 місяця від дати виготовлення стосується терміну придатності мила господарського твердого ТМ «Сила». По-четверте, посилання на те, що «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію № 12.2-18- 1/15948 від 22.07.2019 р. р (файл «Вироби побутової хімії» CTpl.pdf»), адже наданий висновок є не чинними, таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні» є безпідставним, оскільки висновок за вказаним Замовником номером у складі пропозиції ФОП Бабій С.П. відсутній. Учасник у складі пропозиції на підтвердження якості засобу для миття (Сантрі гель) надав копію висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію № 12.2-18- 1/15945 від 22.07.2019 р., який є дійсним на термін дії ТУ У 20.4-36427401-005:2019 «ВИРОБИ ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ. Технічні умови». По-п’яте, Оголошення не містить вимог щодо надання Учасниками у складі пропозиції сертифікатами якості, декларації виробника на продукцію. Підпункт 7 пункту 14 Оголошення та пункт 7 Додатку 1 до Оголошення встановлюють критерій, що «Якість предмету закупівлі повинна бути підтверджена сертифікатами якості, деклараціями виробника, копіями висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо», але вимога про надання таких документів у складі пропозиції Учасника відсутня. ФОП Бабій С.П. у складі своєї пропозиції надав файл «Додаток 1 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики» в якому підтвердив можливість підтвердження цією вимоги під час поставки товару. Додатково повідомляємо, що статтею 164-14 КУПАП передбачена відповідальність Замовника за порушення законодавства про закупівлі, а саме відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Також повідомляємо, що відповідно до частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Враховуючи вищенаведене, просимо дотримуватись принципів публічних закупівель, зазначених ст. 5 Закону, в тому числі щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, на підставі чого: 1) Скасувати Протокол № 28 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.07.2021 стосовно відхилення пропозиції ФОП Бабій С.П., повернувши учасника на оцінку.
Пов'язані документи: Учасник