• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси» (код ДК 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)

Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція частини приміщень радіологічного корпусу обласного центру променевої терапії та радіаційної онкології Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" з прибудовою комплексу променевої терапії з лінійними прискорювачами за адресою: вул. Менделєєва, буд. 7, м. Черкаси» (код ДК 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва)

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2021 19:30 - 04.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Огляд об`єкту - неправомірна вимога

Номер: 97bb72db039c4052a5e89babe6c3130e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-22-013179-c.b1
Назва: Огляд об`єкту - неправомірна вимога
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації передбачено, що перед поданням пропозиції Учасник має оглянути об’єкт, щодо якого планується виконання робіт та підписати акт огляду об’єкту у представника Замовника. Звертаємо увагу, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважимо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 31 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що огляду об’єкту та підписання акту огляду до подачі пропозицій, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про огляд об’єкту та підписання акту огляду, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі відмови у задоволенні даної вимоги, зазначене дискримінаційне положення тендерної документації буде оскаржене у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками акту огляду об’єкту за підписом уповноваженої особи учасника та уповноваженої особи Замовника. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути стан об’єкту по якому відбуватиметься проектування (стан існуючих мереж, існуючою споруди, стан місцевості на якій знаходиться споруда, тощо) і визначитись з видами робіт, обсягами, необхідними матеріалами та обладнанням, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників .
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.07.2021 00:00