• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Металопластикові вікна, металопластикові двері

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки – Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію-100%). Замовником не вимагається надання забезпечення пропозиції учасника. Замовником не вимагається надання забезпечення виконання договору про закупівлю.

Завершена

35 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2021 17:32 - 29.06.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

Безпідставна дискваліфікація

Номер: f67054f514f54f1984f32b94934b821d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-22-003196-a.c1
Назва: Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Вінницький національний аграрний університет від ФОП Олійник Сергій Анатолійович Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником «Вінницький національний аграрний університет» було проведено закупівлю UA-2021-06-22-003196-a Металопластикові вікна, металопластикові двері. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ФОП Олійник Сергій Анатолійович 2. ТОВ Квінта 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" Після завершення аукціону, пропозиція учасника ФОП Олійника Сергія Анатолійовича була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник відхилив пропозицію ФОП Олійник С. А. посилаючись на п.1. ч. 13 ст. 14 Закону про державні закупівлі, в якому зазначено наступне: «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». В оголошенні про проведення закупівлі встановлюються такі вимоги до учасника: З метою підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник надає в тому числі наступні документи: - повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника закупівлі (а так само особи, що наклала удосконалений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) на пропозицію) підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи із зазначенням її повноважень в такому документі - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а так само разом із копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, а так само разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – документ, отриманий таким учасником у встановленому законодавством порядку, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що містить відомості з такого реєстру та/або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та/або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності) необхідних для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо), із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за наявності), кількості, тощо; – довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. - копії не менше одного аналогічного договору, які мають бути надані від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів; - разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати копію накладних на поставку товару (або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за договорами у власність контрагента учасника); - позитивний відгук від замовника (оригінал) про виконання аналогічного договору ( але не менше 1(одного) відгука), копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника ( якщо такий є), за підписом та печаткою замовника, містити інформацію щодо дотримання та виконання учасником всіх обов’язків згідно з договором (в частині якості поставленого товару, своєчасності та повноти виконання договору тощо). - інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток №1 до документації); – у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, таким учасником обов’язково надається у складі пропозиції документ про створення такого об’єднання. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". (Після внесення інформації в електронні поля та завантаження необхідних документів Учасником обов’язково накладається КЕП (кваліфікований електронний підпис) або УЕП (удосконалений електронний підпис) на пропозицію). З метою підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник надає в тому числі наступні документи: - повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника закупівлі (а так само особи, що наклала удосконалений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) на пропозицію) підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи із зазначенням її повноважень в такому документі - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а так само разом із копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, а так само разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – документ, отриманий таким учасником у встановленому законодавством порядку, сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що містить відомості з такого реєстру та/або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та/або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності) необхідних для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо), із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за наявності), кількості, тощо; – довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. - копії не менше одного аналогічного договору, які мають бути надані від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів; - разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати копію накладних на поставку товару (або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за договорами у власність контрагента учасника); - позитивний відгук від замовника (оригінал) про виконання аналогічного договору ( але не менше 1(одного) відгука), копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника ( якщо такий є), за підписом та печаткою замовника, містити інформацію щодо дотримання та виконання учасником всіх обов’язків згідно з договором (в частині якості поставленого товару, своєчасності та повноти виконання договору тощо). - інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток №1 до документації); – у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, таким учасником обов’язково надається у складі пропозиції документ про створення такого об’єднання. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Усі документи визначені цим оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканованих файлів у форматі PDF (Portable Document Format), виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цього оголошення та додатків до нього), з копій документів, надання яких вимагається згідно цього оголошення та додатків до нього, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно оголошення та додатків до нього. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та печатки1 (за наявності). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та печаткою1 не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Сума, що становить загальну вартість пропозиції кожного окремого учасника, розраховується з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цим оголошенням та додатками до нього, з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (з ПДВ). Учасник у складі пропозиції подає гарантійний лист про те, що сума його пропозиції розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, а також включає доставку товару за місцем поставки, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені. Нище наведений витяг з протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №94 від 13 липня 2021 р. Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі (ІІА-2021-06-22-003196-а) за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44220000-8 - «Столярні вироби» (Металопластикові вікна, металопластикові двері)- фізичної особи-підприємця Олійника Сергія Анатолійовича з таких підстав: - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі (п.1 ч.13 ст.14 Закону), а саме: згідно з п.14.2 ч.14 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, учасник повинен надати копії не менше одного аналогічного договору, які мають бути надані від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів та разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати копію накладних на поставку товару (або акту приймання- передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за договорами у власність контрагента учасника). Учасник у складі своєї пропозиції не надав копії вищевказаних документів, щодо фактичного постачання товару за договорами у власність контрагента на підтвердження виконання аналогічного договору з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. ФОП Олійник С. А. зазначає, що всі документи були надані у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції. ФОП Олійник С. А. просить звернути увагу Замовника «Вінницький національний аграрний університет» на те, що на підтвердження фактичного постачання товару у складі пропозиції ФОП Олійник С. А., було наддано 3 договори постачання а саме: • Договір з Любарським професійним ліцеєм; • Договір з Вінницьким медичним коледжем; • Договір з Тульчинською станцією екстреної медичної допомоги. Також було надана довідка про виконання аналогічних договорів за період з 2016 р. по 2020 р. з зазначенням реквізитів і контактів замовників, електронних адрес процедур закупівель в системі Prozorro. На підтвердження постачання товару і головне на підтвердження якісно виконаних зобов’язань ФОП Олійник С. А. було надано 4 позитивних листа-відгука від замовників, а саме: • Лист-відгук від Вінницького медичного коледжу; • Лист-відгук від КУ «Вінницький обласний центр цивільного захисту та матеріальних резервів»; • Лист-відгук від Любарського професійного ліцею; • Лист-відгук від Тульчинської станції екстреної медичної допомоги Тобто виходячи з вище викладеного замовники підтверджують постачання товару і дають позитивний відгук ФОП Олійник С. А. як постачальника. Наступною підставою дискваліфікації було зазначено: - учасник не надав повну інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно Додатку No1 до оголошення; ФОП Олійник С. А. просить звернути увагу Замовника «Вінницький національний аграрний університет» на те, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі у складі пропозиції ФОП Олійник С. А. було наддано підтвердження технічного завдання завірене підписом і печаткою, також наданні сертифікати на продукцію та договір постачання між ТОВ «Завод Стеко» як виробника продукції і ФОП Олійник С. А як постачальника. Наступною підставою дискваліфікації було зазначено: - учасник не надав гарантійний лист про те, що сума його пропозиції розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, а також включає доставку товару за місцем поставки, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені;- учасник не надав у складі пропозиції лист-згоду з проектом договору у довільній формі ФОП Олійник С. А. просить звернути увагу Замовника «Вінницький національний аграрний університет» на те, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника до вимог закупівлі у складі пропозиції ФОП Олійник С. А. була надана цінова пропозиція в якій чітко зазначено, що вартість пропозиції учасника включає всі пункти вимог викладенні замовником в оголошенні. Цитуємо: Вартість пропозиції учасника включає всі пункти викладенні замовником в оголошенні. Ознайомившись з документацією, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити Замовника товаром відповідної якості та виконати роботи в необхідній кількості та в установлені Замовником строки. Також в технічному завданні замовника містяться наступні вимоги: Товар повинен постачатися транспортом Учасника та за рахунок Учасника, включаючи завантажувальні та розвантажувальні роботи, також поставка товару включає в себе комплекс супутніх послуг, а саме: * виїзд фахівця на місце поставки для уточнення розмірів вікон та дверей перед виготовленням; * доставку товару до місця призначення, включаючи завантаження, розвантаження, транспортні, та інші послуги з доставки; * демонтажні роботи старих конструкцій, * монтажні роботи по встановленню пластикових вікон, підвіконних дошок та відливів. Це технічне завдання підтверджено підписом та печаткою ФОП Олійник С. А. і було подано в складі пропозиції. Це свідчить про те що ФОП Олійник С. А. ознайомлений з вимогами і погоджується їх виконати. І наостанок для підтвердження згоди з проектом договору, наданим замовником, ФОП Олійник С. А. особисто підписав проект договору і заповнив власні реквізити. Це свідчить про згоду ФОП Олійник С. А. з проектом договору, що підтверджуються завантаженим в складі пропозиції документом, який називається «Підписаний проект договору». Згідно з част. 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Рішення про відхилення пропозиції не повинно суперечити з основним принципам здійснення публічних закупівель, а саме: 1. Добросовісна конкуренція серед учасників 2. Максимальна економія та ефективність 3. Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель 4. Недискримінація учасників 5. Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій 6. Запобігання корупційним діям і зловживанням Керуючись вищенаведеним, вважаю дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного, прошу: 1. Скасувати рішення, щодо дискваліфікації учасника ФОП Олійник С. А. 2. Визнати ФОП Олійник С. А. переможцем даної закупівлі. З повагою і надією на подальшу співпрацю ФОП Олійник Сергій Анатолійович
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозиції в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовами, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Уповноваженою особою Вінницького національного аграрного університету було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі (UA-2021-06-22-003196-а) за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44220000-8 – «Столярні вироби» (Металопластикові вікна, металопластикові двері)– фізичної особи-підприємця Олійника Сергія Анатолійовича з таких підстав: - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі (п.1 ч.13 ст.14 Закону), а саме: З метою підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник повинен був надати в тому числі наступні документи: Згідно з п.14.2 ч.14 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: - разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати копію накладних на поставку товару або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за договорами у власність контрагента учасника. Учасник у складі своєї пропозиції не надав копії накладних на поставку товару (або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за договорами у власність контрагента учасника). - інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток №1 до документації). Згідно п.1 розділу «Загальні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 1 до оголошення якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації та ДСТУ, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується сертифікатом якості або паспортом. Згідно п.1 розділу «Загальні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 1 до оголошення вироби повинні мати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль ПВХ блоків віконних, пристроїв поворотно-відкидних для віконних блоків, склопакет, висновок СЕС на ущільнювач (мають бути надані у складі пропозиції). Учасник в складі своєї пропозиції не надав відповідні документи. - учасник у складі пропозиції подає гарантійний лист про те, що сума його пропозиції розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, а також включає доставку товару за місцем поставки, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені. Гарантійний лист про те, що сума його пропозиції розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, а також включає доставку товару за місцем поставки, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені не наданий учасником. - згідно з п.14.8 ч.14 учасник повинен був надати у складі пропозиції лист-згоду з проектом договору у довільні й формі. У складі пропозиції учасника відсутній лист – згода з проектом договору. Враховуючи вищевикладене у зв’язку із відсутністю вказаних вище документів, подання яких передбачалося в документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підставі чинного законодавства у сфері публічних закупівель, уповноваженою особою Вінницького національного аграрного університету було прийнято аргументоване рішення щодо відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі фізичної особи-підприємця Олійника Сергія Анатолійовича.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.07.2021 15:27