-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. за СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Модернізація із заміною ліфтового обладнання у житловому будинку №6 на вул. Китайській (1 під’їзд) у м.Львові (капітальний ремонт))
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись пропозиції - українською мовою; Обсяг виконання робіт - Додаток 1 до Оголошення. КЕКВ 3131
Завершена
1 298 723.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 493.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 493.61 UAH
Період оскарження:
22.06.2021 16:56 - 29.06.2021 08:00
Вимога
Відхилено
повторна вимога
Номер:
0379fe4a35b34f87b2af5cc4bc68b2a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-012175-c.b4
Назва:
повторна вимога
Вимога:
Стосовно Вашої відповіді повідомляємо, що така позиція та таке ставлення уповноваженої особи до окремих учасників має ознаки упередженості щодо визнання переможця закупівлі та порушує принципи Закону з огляду на наступне:
1.
Ми вказали, що довідка про залучення субпідрядних організацій, яка надана ТОВ «АРМ-ЕКО» не відповідає формі наведеній Замовником, так як подана ним довідка не містить інформації про «орієнтовну вартість послуг субпiдрядника у вiдcoткax (%) до цiни договору».
На це ви відповіли, що (цитата) «форми довідок, зазначені у частині 13 Додатку №2 до Оголошення, СТОСУЮТЬСЯ залучення/незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ 20% вартості договору про закупівлю»!
Проте у своїй вимозі ми вказали посилання на проведену Вами закупівлю (UA-2021-05-20-003561-c), у якій нашу пропозицію САМЕ ВИ ВІДХИЛИЛИ на підставі того, що (цитата) «Учасником надано довiдку про залучення субпiдрядної (субпiдрядних) органiзацiй не у вiдповiдностi до змiсту встановленого пiдпунктом 19.2 пункту 19 додатку N 2 до оголошення.»
На наше заперечення, що «Запропонований Вами у оголошені зміст довідки про залучення субпідрядника (п.19.1 Додатку 2) СТОСУЄТЬСЯ залучення субпідрядних організацій В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ ніж 20 % від вартості договору про закупівлю.» ВИ ВІДПОВІЛИ (цитата) «Оголошенням було визначено спосіб подачі зазначеної інформації. Подана Учасником інформація не відповідає встановленим Оголошенням вимогам. Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, Учасник мав можливість у період уточнення інформації звернутись до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням інформації, однак Учасник не використав таку можливість.
Відповідно до вище наведених причин, вимушені повідомити, що, Учасником ТзОВ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ" було допущено суттєві помилки при поданні пропозиції, які роблять дану пропозицію не відповідною до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі.»
Отже, і пропозиція ТОВ «АРМ-ЕКО» повинна бути відхилена у зв’язку із тим, що «Оголошенням було визначено спосіб подачі зазначеної інформації. Подана Учасником інформація не відповідає встановленим Оголошенням вимогам. Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, Учасник мав можливість у період уточнення інформації звернутись до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням інформації, однак Учасник не використав таку можливість.
Відповідно до вище наведених причин, вимушені повідомити, що, Учасником ТОВ "АРМ-ЕКО" було допущено суттєві помилки при поданні пропозиції, які роблять дану пропозицію не відповідною до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі»!
З наведеного вище випливає, що одного учасника ви відхилили на підставі того, що він подав довідку про наявність субпідрядників не за встановленою вами формою (не зважаючи на заперечення такого учасника і пояснення, що така форма стосується залучення/незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ 20%), а іншого учасника, який подав довідку про наявність субпідрядників не за встановленою вами формою ви визнаєте переможцем і, при цьому на вимогу щодо неправомірного визнання переможця ви пояснюєте, що така форма стосується залучення/незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ 20%.
Це упереджене ставлення, не об’єктивність та дискримінація учасників, а також порушення чинного законодавства і законного права інших учасників на рівне ставлення до них.
2. Щодо гарантійного листа про виготовлення ліфта. Звертаємо вашу увагу на те, що згідно вимог Вашого оголошення учасники повинні підтвердити можливість та терміни виготовлення ліфта. Таке підтвердження може надати лише товаровиробник! ТОВ «АРМ-ЕКО» не є виробником продукції. Так, він є дилером, проте зміст його дилерського договору не уповноважує його надавати такі підтвердження можливості і термінів виготовлення ліфтів. Отже, якщо Замовник хотів отримати підтвердження можливості та термінів виготовлення ліфта таку інформацію мав надати товаровиробник.
3. Стосовно документів працівників наголошуємо ще раз, що документація містить чітку вимогу щодо надання копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці та кваліфікаційних посвідчень (дипломів) та протоколів перевірки знань з охорони праці та електробезпеки робітників, які будуть безпосередньо виконувати роботи. Учасником надано довідку про наявність працівників, проте не надано ряду документів на цих працівників, а саме:
Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці наступних працівників:
Шибрук В.І., Крисалов В.І., Надієвець О.А., Білик Б.М., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Волосевич В.А., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Іванчук В.Л., Українець С.В., Ніколайчук І.А., Кучеренко О.О., Бондарчук П.С., Корабейко Д.С.
Копії кваліфікаційних посвідчень (дипломів) наступних працівників:
Шибрук В.І., Крисалов В.І., Чалюк Б.О., Надієвець О.А., Білик Б.М., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Вітюк О.В., Єдін А.А., Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Волосевич В.А., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Іванчук В.Л., Українець С.В., Ніколайчук І.А., Кучеренко О.О., Бондарчук П.С., Корабейко Д.С.
Протоколи перевірки знань з охорони праці наступних працівників:
Шибрук В.І., Крисалов В.І., Чалюк Б.О., Надієвець О.А., Білик Б.М., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Вітюк О.В., Єдін А.А., Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Ніколайчук І.А., Корабейко Д.С.
Протоколи перевірки знань з елктробезпеки наступних працівників:
Шибрук В.І., Крисалов В.І., Чалюк Б.О., Надієвець О.А., Білик Б.М., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Вітюк О.В., Єдін А.А., Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Волосевич В.А., Кучеренко О.О., Бондарчук П.С., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Українець С.В., Ніколайчук І.А., Корабейко Д.С.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2021 17:02
Вирішення:
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне: 1. «Проте у своїй вимозі ми вказали посилання на проведену Вами закупівлю (UA-2021-05-20-003561-c), у якій нашу пропозицію САМЕ ВИ ВІДХИЛИЛИ на підставі того, що (цитата) «Учасником надано довiдку про залучення субпiдрядної (субпiдрядних) органiзацiй не у вiдповiдностi до змiсту встановленого пiдпунктом 19.2 пункту 19 додатку N 2 до оголошення.» На наше заперечення, що «Запропонований Вами у оголошені зміст довідки про залучення субпідрядника (п.19.1 Додатку 2) СТОСУЄТЬСЯ залучення субпідрядних організацій В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ ніж 20 % від вартості договору про закупівлю.» - В закупівлі (UA-2021-05-20-003561-c), що Ви зазначаєте, Вашу пропозицію було відхилено на підставі 4 (чотирьох) невідповідностей. Задля підтвердження інформації щодо залучення чи незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій, Вами було подано одну довідку про залучення субпідрядної (субпідрядних) організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, яка не відповідала формі, визначеній в умовах Додатку №2 до Оголошення. Враховуючи, що Ви не надали жодної іншої довідки щодо частини 19 Додатку №2 до Оголошення, яка би відповідала даним вимогам, це призвело до вчинення помилки при подачі Вашої пропозиції в даному моменті. Щодо поточної закупівлі повідомляємо, що Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю “АРМ-ЕКО”, в складі своєї пропозиції, було завантажено два файли, а саме: 68_Довідка про не залучення субп. не менше 20.pdf та 69_Довідка про залучення субп. менше 20.pdf, які мають безпосереднє відношення до частини 13 Додатку №2 до Оголошення. В умовах Оголошення до даної закупівлі, в частині 13, вбачається дві форми щодо подачі інформації щодо залучення чи незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору. В документі 68_Довідка про не залучення субп. не менше 20.pdf, Учасником було надано інформацію яка була визначена пунктом 13.2 частини 13 Додатку №2 до Оголошення, що підтвердило вимоги з даного питання, визначені в Оголошенні. Щодо інформації яку Ви вказали у Вашій вимозі, а саме: «Ми вказали, що довідка про залучення субпідрядних організацій, яка надана ТОВ «АРМ-ЕКО» не відповідає формі наведеній Замовником, так як подана ним довідка не містить інформації про «орієнтовну вартість послуг субпiдрядника у вiдcoткax (%) до цiни договору». На це ви відповіли, що (цитата) «форми довідок, зазначені у частині 13 Додатку №2 до Оголошення, СТОСУЮТЬСЯ залучення/незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ 20% вартості договору про закупівлю»!» повторно повідомляємо, що форми довідок є визначені у частині 13 Додатку №2 до Оголошення та стосуються залучення/незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «АРМ-ЕКО» було надано довідку про незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору чим було дотримано умови частини 13 Додатку №2 до Оголошення. Щодо довідки про залучення субпідрядних організацій, яка надана ТОВ «АРМ-ЕКО» про яку Ви зазначаєте у своїй вимозі інформуємо, що дана довідка стосується залучення субпідрядної (субпідрядних) організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору. Дана довідка не вимагалась умовами Оголошення, та, відповідно до чинного законодавства України, Замовник не повинен брати до уваги документи, надані Учасником, які не вимагались умовами Оголошення. «З наведеного вище випливає, що одного учасника ви відхилили на підставі того, що він подав довідку про наявність субпідрядників не за встановленою вами формою (не зважаючи на заперечення такого учасника і пояснення, що така форма стосується залучення/незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ 20%), а іншого учасника, який подав довідку про наявність субпідрядників не за встановленою вами формою ви визнаєте переможцем і, при цьому на вимогу щодо неправомірного визнання переможця ви пояснюєте, що така форма стосується залучення/незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ 20%.» - З наведеного вище випливає, що одного Учасника було відхилено на підставі того, що ним було допущено 4 (чотири) помилки (одна з яких може вважатися формальною), а з приводу довідки про залучення/незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій, загалом не дотримано вимог жодного з пунктів частини 19 Додатку №2 до Оголошення. А довідка про наявність субпідрядників не за встановленою формою Оголошення не береться до уваги, оскільки вона стосується обсягів менше ніж 20 відсотків від вартості Договору, що не вимагалось даним Оголошенням. При тому, даним Учасником надано довідку про незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору, чим було дотримано умови частини 13 Додатку №2 до Оголошення. 2. З даного приводу : «Щодо гарантійного листа про виготовлення ліфта. Звертаємо вашу увагу на те, що згідно вимог Вашого оголошення учасники повинні підтвердити можливість та терміни виготовлення ліфта. Таке підтвердження може надати лише товаровиробник! ТОВ «АРМ-ЕКО» не є виробником продукції. Так, він є дилером, проте зміст його дилерського договору не уповноважує його надавати такі підтвердження можливості і термінів виготовлення ліфтів. Отже, якщо Замовник хотів отримати підтвердження можливості та термінів виготовлення ліфта таку інформацію мав надати товаровиробник.» повідомляємо, що згідно з вимогами Оголошення даної закупівлі, Учасники повинні: «Спроможність учасника поставити та встановити ліфт, технічний опис якого визначено у Додатку № 1 до оголошення, в обсягах та строки вказані у ньому, підтверджується гарантійним листом від товаровиробника (офіційного дилера/уповноваженого представника заводу виробника ліфтового обладнання (підтверджується документом про надання повноважень, дилерським договором)) із зазначенням повних відомостей про ліфт, його тип, марка/індекс, інформації щодо підтвердження характеристики обладнання, можливості та терміну виготовлення (поставки), комплектації, гарантійного строку обладнання для встановлення його на даному об’єкті. Якість та відповідність запропонованого обладнання підтверджується документально.». Згідно з цією умовою, Учасник повинен підтвердити можливість поставити та встановити ліфт, що підтверджується гарантійним листом від товаровиробника (офіційного дилера (підтверджується документом про надання повноважень, дилерським договором) із зазначенням виготовлення (поставки). Як Ви зазначили в своїй вимозі, даний Учасник являється офіційним дилером. Та ним було підтверджено можливість поставки та встановлення ліфта, що й вимагалось від нього умовами Оголошення, у разі якщо він являється дилером. Те, що Учасником було зазначено можливість виготовлення ліфта, Замовником до уваги не береться, оскільки дана інформація не вимагається від Учасника в тому випадку, якщо він являється офіційним дилером. 3. «Стосовно документів працівників наголошуємо ще раз, що документація містить чітку вимогу щодо надання копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці та кваліфікаційних посвідчень (дипломів) та протоколів перевірки знань з охорони праці та електробезпеки робітників, які будуть безпосередньо виконувати роботи.» - Наголошуємо ще раз, що Оголошення не містить умови щодо уточнення Учасниками інформації щодо робітників, які будуть безпосередньо виконувати роботи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
bc056b64a2a34d5d8f0bb232e740a52d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-012175-c.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Звертаємо вашу увагу на те, що пропозиція ТОВ «АРМ-ЕКО» не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
1.
Учасником надано довiдку про залучення субпiдрядної (субпiдрядних)
органiзацiй не у вiдповiдностi до змiсту встановленого пiдпунктом 13.1 п.13 додатку №2 до оголошення.
Саме такою була підстава відхилення ВАМИ нашої пропозиції у закупівлі UA-2021-05-20-003561-c та саме таким було формулювання у ВАШОМУ протоколі №7СП-2/2 від 10.06.2021 року щодо відхилення нашої пропозиції.
На наше заперечення щодо відхилення пропозиції ви відповіли:
«Оголошенням було визначено спосіб подачі зазначеної інформації. Подана Учасником інформація не відповідає встановленим Оголошенням вимогам …., Учасник мав можливість у період уточнення інформації звернутись до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням інформації, однак Учасник не використав таку можливість.
… Відповідно до вище наведених причин, вимушені повідомити, що, Учасником було допущено суттєві помилки при поданні пропозиції, які роблять дану пропозицію не відповідною до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі.»
Довідка про залучення субпідрядних організацій, яка надана ТОВ «АРМ-ЕКО» також не відповідає формі наведеній Замовником. Подана учасником довідка не містить інформації про «орієнтовну вартість послуг субпiдрядника у вiдcoткax (%) до цiни договору». Отже згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі і ЗГІДНО ВАШОЇ ПОЗИЦІЇ щодо необхідності подання такої довідки виключно ЗГІДНО форми, наведеної ВАМИ в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція ТОВ «АРМ-ЕКО» підлягає відхиленню у цій частині.
Ви, як Замовник закупівлі, повинні дотримуватись Закону та його принципів зокрема:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши нашу пропозицію на підставі такої невідповідності ви не маєте права проігнорувати ТАКУ САМУ невідповідність в поданих документах іншого учасника, адже це порушення Закону!
2.
Згідно вимог п.5 додатку 1 до оголошення «Пропонований ліфт та ліфтове обладнання повинне відповідати Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання. Учасник повинен надати копії сертифікатів відповідності та декларації відповідності пропонованих ліфтів ТА КОМПОНЕНТІВ БЕЗПЕКИ Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017 та декларацію відповідності ліфта Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077»
Учасником надано лише сертифікати відповідності пропонованих ліфтів з додатками. СЕРТИФІКАТІВ ВІДПОВІДНОСТІ КОМПОНЕНТІВ БЕЗПЕКИ Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017, ТОВ «АРМ-ЕКО» не надали у складі пропозиції!
Отже воно не виконало умов оголошення у цій частині і підлягає відхиленню.
3.
Згідно умов оголошення Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
У складі пропозиції ТОВ «АРМ-ЕКО» містяться сертифікати відповідності (Модуль Н1), які містять назву і адресу юридичної особи, якій такі сертифікати видані, іноземною (іншою) мовою та у складі пропозиції цього учасника не надано перекладу даної інформації. Яка, між іншим, має безпосереднє відношення до пропозиції.
Також надано «удостоверение №510» видане СРСУ Ровнолифт, яке також не містить перекладу.
Отже, пропозиція ТОВ «АРМ-ЕКО» не відповідає вимогам Замовника у цій частині.
4.
ТОВ «АРМ-ЕКО» надало у складі пропозиції Гарантійний лист №344-Т від 25.06.2021 року, у якому воно гарантує, що забезпечити виготовлення ліфта. Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ «АРМ-ЕКО» не є виробником ліфтового обладнання, отже дана інформація є недостовірною!
Згідно ч.1 розділу ІІ оголошення про проведення спрощеної процедури «У разі зазначення у складі пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника, як таку, що не відповідає умовам документації».
Дана інформація є ДУЖЕ суттєвою враховуючи те, що якщо товаровиробником не підтверджується та не гарантується спроможність виготовити ліфт, згідно предмету даної закупівлі, немає підстав стверджувати, що учасник зможе здійснити і поставку обладнання і його монтаж.
Учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» не підтвердив спроможність виготовити таке обладнання товаровиробником, а сам він не є виробником. Отже його пропозиція суттєво не відповідає технічним вимогам Замовника і підлягає відхиленню у цій частині!
5.
Згідно з умовами оголошення, а самк п.2.5. додатку 2 2.5. До Довідки прикладаються скановані копії трудових книжок (перша сторінка та останні сторінки з відповідними потрібними записами) та копії наказу про призначення кожного працівника та Копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці та електробезпеки, копії протоколів про проходження перевірки знань з електробезпеки посадових осіб, які є членами постійнодіючої комісії на підприємстві. Копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці та кваліфікаційних посвідчень (дипломів) та протоколів перевірки знань з охорони праці та електробезпеки робітників, які будуть безпосередньо виконувати роботи.
Учасником ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» не надано:
Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці наступних працівників:
Шибрук В.І., Крисалов В.І., Надієвець О.А., Білик Б.М., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Волосевич В.А., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Іванчук В.Л., Українець С.В., Ніколайчук І.А., Кучеренко О.О., Бондарчук П.С., Корабейко Д.С.
Копії кваліфікаційних посвідчень (дипломів) наступних працівників:
Шибрук В.І., Крисалов В.І., Чалюк Б.О., Надієвець О.А., Білик Б.М., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Вітюк О.В., Єдін А.А., Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Волосевич В.А., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Іванчук В.Л., Українець С.В., Ніколайчук І.А., Кучеренко О.О., Бондарчук П.С., Корабейко Д.С.
Протоколи перевірки знань з охорони праці наступних працівників:
Шибрук В.І., Крисалов В.І., Чалюк Б.О., Надієвець О.А., Білик Б.М., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Вітюк О.В., Єдін А.А., Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Ніколайчук І.А., Корабейко Д.С.
Протоколи перевірки знань з елктробезпеки наступних працівників:
Шибрук В.І., Крисалов В.І., Чалюк Б.О., Надієвець О.А., Білик Б.М., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Вітюк О.В., Єдін А.А., Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Волосевич В.А., Кучеренко О.О., Бондарчук П.С., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Українець С.В., Ніколайчук І.А., Корабейко Д.С.
В той же час учасник не вказав, які саме працівники, із наведених у довідці про наявність працівників, будуть безпосередньо виконувати робота, а отже, немає підстав вважати і стверджувати, що він не повинен подавати вищевказані документи на таких працівників. Отже пропозиція ТОВ «АРМ-ЕКО» не відповідає кваліфікаційним вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі! Відтак, вона підлягаю відхиленню.
Враховуючи те, що пропозицію ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» (пропозиція якого на 500 000,00 грн. нижча за пропозицію учасника, якого ви визнали переможцем) ви відхилили за одну невідповідність у тексті проекту договору (жодних інших недоліків ви не виявили), ви зобов’язані відхилити пропозицію ТОВ «АРМ-ЕКО», яка містить значно більше суттєвих невідповідностей вашим вимогам!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.07.2021 08:39
Вирішення:
Щодо 1 (першої) частини Вашої вимоги повідомляємо, що форми довідок, зазначені у частині 13 Додатку №2 до Оголошення, стосуються залучення/незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій в обсязі не менше 20% вартості договору про закупівлю.
У 2 (другій) частині Вашої вимоги Ви зазначаєте, що Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АРМ-ЕКО» не надав Сертифікатів відповідності компонентів безпеки для ліфтів. Звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю “АРМ-ЕКО”, в складі своєї пропозиції, завантажив файл під назвою: 13_Серт UA.TR.006.Н.88601-21 (УБ).PDF, в якому було надано зареєстрований у відповідному реєстрі органу з оцінки відповідності Сертифікат відповідності на основі цілковитого забезпечення якості для компонентів безпеки для ліфтів (Модуль H), що відповідає умовам Оголошення.
У 3 (третій) частині Вашої вимоги Ви зазначаєте, що: «Згідно умов оголошення Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. У складі пропозиції ТОВ «АРМ-ЕКО» містяться сертифікати відповідності (Модуль Н1), які містять назву і адресу юридичної особи, якій такі сертифікати видані, іноземною (іншою) мовою та у складі пропозиції цього учасника не надано перекладу даної інформації.» Повідомляємо, що в умовах Додатку №1 до Оголошення зазначено, що: «У разі подання вищевказаних документів іноземною мовою, учасник зобов’язаний надати завірений печаткою та підписом переклад на українську мову». Відповідно до цього, дана вимога щодо наявності перекладу стосується документів, що є складені іншою мовою аніж українська. Документ, який Ви вказали у своїй вимозі, а саме: Сертифікат відповідності (Модуль H1), є складений безпосередньо українською мовою та виданий органом з оцінки відповідності продукції вимогам технічних регламентів України. Протоколом №19ЛББЕЛ від 28 січня 2021 року є підтверджено перевірку знань з Правил безпечної експлуатації та охорони праці громадянина Жильчука П.А.
Щодо 4 (четвертої) частини Вашої вимоги повідомляємо, що в умовах частини 6 Додатку №1 до Оголошення є зазначено, що: «Спроможність Учасника поставити та встановити ліфт, технічний опис якого визначено у Додатку № 1 до Оголошення, в обсягах та строки вказані у ньому, підтверджується гарантійним листом від товаровиробника (офіційного дилера/уповноваженого представника заводу виробника ліфтового обладнання (підтверджується документом про надання повноважень, дилерським договором)) із зазначенням повних відомостей про ліфт, його тип, марка/індекс, інформації щодо підтвердження характеристики обладнання, можливості та терміну виготовлення (поставки), комплектації, гарантійного строку обладнання для встановлення його на даному об’єкті.» Відповідно до цього, Учасник повинен надати гарантійний лист від товаровиробника або офіційного дилера/уповноваженого представника заводу виробника ліфтового обладнання. Даний Учасник являється офіційним дилером, що було підтверджено документом про надання повноважень, дилерським договором.
В частині 5 (п’ятій) Вашої вимоги Ви зазначили, що: «Згідно з умовами оголошення, а самк п.2.5. додатку 2 2.5. До Довідки прикладаються скановані копії трудових книжок (перша сторінка та останні сторінки з відповідними потрібними записами) та копії наказу про призначення кожного працівника та Копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці та електробезпеки, копії протоколів про проходження перевірки знань з електробезпеки посадових осіб, які є членами постійнодіючої комісії на підприємстві. Копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці та кваліфікаційних посвідчень (дипломів) та протоколів перевірки знань з охорони праці та електробезпеки робітників, які будуть безпосередньо виконувати роботи. Учасником ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» не надано: Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці наступних працівників: Шибрук В.І., Крисалов В.І., Надієвець О.А., Білик Б.М., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Волосевич В.А., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Іванчук В.Л., Українець С.В., Ніколайчук І.А., Кучеренко О.О., Бондарчук П.С., Корабейко Д.С. Копії кваліфікаційних посвідчень (дипломів) наступних працівників: Шибрук В.І., Крисалов В.І., Чалюк Б.О., Надієвець О.А., Білик Б.М., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Вітюк О.В., Єдін А.А., Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Волосевич В.А., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Іванчук В.Л., Українець С.В., Ніколайчук І.А., Кучеренко О.О., Бондарчук П.С., Корабейко Д.С. Протоколи перевірки знань з охорони праці наступних працівників: Шибрук В.І., Крисалов В.І., Чалюк Б.О., Надієвець О.А., Білик Б.М., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Вітюк О.В., Єдін А.А., Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Ніколайчук І.А., Корабейко Д.С. Протоколи перевірки знань з елктробезпеки наступних працівників: Шибрук В.І., Крисалов В.І., Чалюк Б.О., Надієвець О.А., Білик Б.М., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Вітюк О.В., Єдін А.А., Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Волосевич В.А., Кучеренко О.О., Бондарчук П.С., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Українець С.В., Ніколайчук І.А., Корабейко Д.С. В той же час учасник не вказав, які саме працівники, із наведених у довідці про наявність працівників, будуть безпосередньо виконувати робота, а отже, немає підстав вважати і стверджувати, що він не повинен подавати вищевказані документи на таких працівників.». З умов пункту 2.5 частини 2 Додатку №2 до Оголошення є зрозумілим, що умови Оголошення не передбачали необхідності вказувати Учасниками інформації хто буде безпосередньо виконувати роботи, а також хто входить до складу постійно діючої комісії на підприємстві. Відповідно, з даного питання, Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю “АРМ-ЕКО” було дотримано умови пункту 2.5 частини 2 Додатку №2 до Оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
відхилення з формальної підстрави
Номер:
4c12c8203c8d42ce96567594783c4fdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-012175-c.c2
Назва:
відхилення з формальної підстрави
Вимога:
Замовнику!
Підстава відхилення нашої пропозиції, яка на більш як 500 000 грн нижча за очікувану Вами вартість закупівлі і за найдорожчу запропоновану Вам пропозицію іншого учасника з такої ФОРМАЛЬНОЇ підстави, є необґрунтованою!
Нами, під час подання пропозиції, на повторно оголошену вами процедуру закупівлі, завантажено проект договору, що вимагався вами під час попереднього оголошення цієї ж процедури. Вами додано до тексу проекту договору одне речення, проте слід врахувати наступне:
1. Проект договору не є самим договором, учасники, яких визнали переможцем процедури закупівлі, підписують договір про закупівлю ЗГІНО редакції ЗАМОВНИКА. Отже невідповідність у проекті договору НЕ впливає ні на зміст, ні на ціну пропозиції, ні на готовність учасників підписати договір у редакції Замовника.
2. У наданому нами файлі про відповідність технічним вимогам ми, підписом і печаткою учасника, підтвердили готовність провести первинний технічний огляд, кінцеву/остаточну перевірку ліфта та забезпечити його введення в експлуатацію. Саме це і міститься у проекті договору (те, що ви додали до проекту договору, вносячи зміни у оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
3. У тексті нашої ПРОПОЗИЦІЇ (форма «пропозиція») міститься ПІДТВЕРДЖЕННЯ того, що ми підпишемо договір у ВАШІЙ РЕДАКЦІЇ. «Вивчивши оголошення та технічні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, на виконання зазначеного ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та ПОГОДЖУЄМОСЯ ВИКОНАТИ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ТА ДОГОВОРУ НА УМОВАХ, ЗАЗНАЧЕНИХ У ДАНОМУ ОГОЛОШЕННІ» тобто ми погодились виконати ваші вимоги і договір на умовах зазначених у даному оголошенні (тобто на умовах згідно проекту договору згідно оголошення).
Рішення про віднесення помилки до формальних приймаєте ви, як замовник. Відтак зважте на те, що наша пропозиція відповідає ВСІМ ВАШИМ кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам, містить ВСІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИ ВИМАГАЛИ і запропонована нами ціна дасть можливість економити пів-мільйона гривень, а з двох процедур (вул. Пасічна 81 та Китайська 6) ми даємо можливість економії БЮДЖЕТУ м. ЛЬВІВ на суму більше МІЛЬЙОНА гривень! (ви зможете замінити ще один ліфт!)
Ми змогли дати Вам таку ціну у зв’язку із тим, що ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» є національним виробником ліфтового обладнання і бере участь у процедурах закупівлі напряму без посередників, на відміну від багатьох інших учасників.
Враховуючи викладене вище просимо Вас, з огляду на ПОВНУ відповідність нашої пропозиції кваліфікаційним та технічним вимогам до предмету закупівлі, переглянути своє рішення про відхилення нашої пропозиції. Просимо вказану Вами невідповідність у проекті договору визнати формальною та відмінити рішення про відхилення нашої пропозиції.
Даний лист також направляється до органу, що здійснює контроль над діяльність Замовника, а саме до міського голови Львова Андрія Садового, з проханням звернути увагу на дії уповноважених осіб під час проведення процедур закупівлі за кошти міського бюджету Львова.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2021 10:29
Вирішення:
Шановний Учаснику! Після розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Замовник, при здійсненні своєї діяльності у публічних закупівлях, керується безпосередньо чинним законодавством України, яке є необхідним для об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, замовник відхиляє таку пропозицію. При розгляді поданих Товариством з обмеженою відповідальністю "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ" (код ЄДРПОУ: 31724919) документів у складі пропозиції було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмету закупівлі.
У своїй вимозі Ви зазначаєте, що: «Нами, під час подання пропозиції, на повторно оголошену вами процедуру закупівлі, завантажено проект договору, що вимагався вами під час попереднього оголошення цієї ж процедури». Так, при поданні своєї пропозиції, Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог Оголошення конкретної закупівлі, яке розробляється та затверджується Замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Далі Ви зазначили, що: «Проект договору не є самим договором, учасники, яких визнали переможцем процедури закупівлі, підписують договір про закупівлю ЗГІНО редакції ЗАМОВНИКА.». З даного приводу повідомляємо, що всі основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього є визначені статтею 41 Закону України “Про публічні закупівлі”. Так, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно із частиною 4 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Отже, договір про закупівлю має укладатися на умовах, зокрема пропозиції переможця спрощеної закупівлі, яка має відповідати вимогам оголошення, у тому числі умовам, передбаченим проектом договору про закупівлю.
На Ваше прохання щодо визнання даної невідповідності у проекті договору формальною помилкою повідомляємо, що Замовником надано перелік формальних помилок у Оголошенні, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Так, дана помилка не може бути визнана формальною.
Ви мали повне право, у період уточнення інформації, звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням інформації, відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, однак Учасником не було використано такої можливості.
Відповідно до вище наведених причин, вимушені повідомити, що Ваша вимога не може бути задоволеною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо усунення вимоги, яка суперечить законодавству України
Номер:
9b8d0f0b0a7f47a8bc0cc3bf5c947ebf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-012175-c.b1
Назва:
Щодо усунення вимоги, яка суперечить законодавству України
Вимога:
Шановний замовник!
Ваше оголошення про проведення спрощеної процедури містить вимогу, Учасник повинен надати копії сертифікатів відповідності та декларації відповідності пропонованих ліфтів та компонентів безпеки Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017 та декларацію відповідності ліфта Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077. ДЕКЛАРАЦІЇ те сертифікати ВІДПОВІДНОСТІ ЛІФТІВ ПОВИННІ БУТИ ЗАРЕЄСТРОВАНІ У ВІДПОВІДНИХ РЕЄСТРАХ ОРГАНІВ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ
Дана вимога є дискримінаційною, надмірною та такою, що не відповідає чинному законодавству України в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог) та Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077.
Так, у Технічнму регламенті з електромагнітної сумісності обладнання Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077 зазначені наступні вимоги щодо декларацій про відповідність:
РОЗДІЛ Обов’язки виробників
П. 12. Виробники перед введенням апаратури в обіг забезпечують її проектування та виготовлення з дотриманням суттєвих вимог, визначених у додатку 1.
{Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 533 від 04.07.2018}
П. 13. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення.
{Абзац перший пункту 13 в редакції Постанови КМ № 533 від 04.07.2018}
Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення зазначеної процедури оцінки відповідності, ВИРОБНИКИ СКЛАДАЮТЬ ДЕКЛАРАЦІЮ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ і наносять знак відповідності технічним регламентам.
РОЗДІЛ Декларація про відповідність
40. У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання суттєвих вимог, визначених у додатку 1, було доведено.
{Пункт 40 в редакції Постанови КМ № 533 від 04.07.2018}
41. Декларація про відповідність, що складається за формою згідно з додатком 4, містить відомості, визначені в додатках 2 та / або 3, і постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову.
42. У разі коли на апаратуру поширюється дія кількох технічних регламентів, що потребують складення декларації про відповідність, складається єдина декларація про відповідність стосовно всіх таких технічних регламентів. У такій декларації про відповідність зазначаються відповідні технічні регламенти, включаючи відомості про їх офіційне опублікування.
Єдина декларація про відповідність може мати форму досьє, яке складається з відповідних окремих декларацій про відповідність.
43. Виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність апаратури вимогам, установленим у цьому Технічному регламенті.
Отже, згідно вимог Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, обов’язок щодо складання декларації про відповідність та проведення відповідної процедури оцінки відповідності лежить виключно на виробнику, а не інших органах з оцінки відповідності.
Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077 НЕ МІСТИТЬ ЖОДНОЇ ВИМОГИ щодо того, що Декларації відповідності повинні бути зареєстровані у відповідних органах з оцінки відповідності.
Вимагаємо убрати вищевказану вимогу, яка міститься у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та суперечить чинному законодавству.
Якщо така вимога стосується тільки сертифікатів відповідності пропонованих ліфтів та компонентів безпеки Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017 уточніть це у оголошенні, щоб уникнути розбіжностей у трактуванні такої вимоги під час розгляду документів учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2021 19:06
Вирішення:
Шановний Учасник! Після розгляду Вашої вимоги, повідомляємо, що зазначена Вами інформація в вимозі являється технічною помилкою та стосується лише Сертифікатів відповідності ліфтів та компонентів безпеки Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів.
Статус вимоги:
Задоволено