-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
305 225.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 150.00 UAH
мін. крок: 0% або 150.00 UAH
Період оскарження:
22.06.2021 16:49 - 05.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
70361461189045c4a56e944e26cdf564
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-012037-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-06-22-012037-c на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-06-22-012037-c нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - білість (%) - 146+/-3. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр і викласти його в наступній редакції: білість (%) – не менше 146+/-3 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 25.06.2021 11:36
Дата подачі:
24.06.2021 16:22
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто та задоволено вимогу від 24.06.2021, 16:22. ID: UA-2021-06-22-012037-С.В1. щодо внесення змін до додатку № 4 до тендерної документації стосовно технічних характеристик паперу для друку А4 (лот № 1) а саме: 500 арк. у пачці, щільність - 80 г/м2 +1,5 г/м2, білість (%) - не менше 146+/-3, яскравість (%) 94 +/-2.
Статус вимоги:
Задоволено