• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Торги не відбулися

8 416 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 168.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2021 16:33 - 19.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Павер Інжинірінг"

Номер: a3f45e64dcb249b58514aa2b20a04598
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-22-011659-c.a2
Назва: Вимога щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Павер Інжинірінг"
Вимога:
Акціонерне товариство «Одеська ТЕЦ». (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https:prozorro.gov.ua/) було оприлюднено оголошення та тендерну документацію, ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-22-011659-c, про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015-09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія). Товариство з обмеженою відповідальністю «Павер Інжинірінг» (надалі за текстом -Учасник, товариство) подало тендерну пропозицію для участі у згаданому тендері. Відповідно до Протоколу Замовника від 06.08.2021 року пропозицію ТОВ «Павер Інжинірінг» було відхилено, а саме товариство не допущено до участі в аукціоні. ТОВ «Павер Інжинірінг» вважає таке рішення Змовника безпідставним та необґрунтованим. Щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Павер Інжинірінг» Підстава відхилення: «Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Заперечення щодо причини відхилення Частиною другою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон) передбачено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 3. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У Протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-06-22-011659-c від 06 серпня 2021 року Замовником зазначено, що причиною відхилення ТОВ «Павер Інжинірінг» є не відповідність вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Однак, Замовник не навів жодних аргументів та підстав невідповідності ТОВ «Павер Інжинірінг» чи його тендерної пропозиції вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник, який відхиляє Учасника у зв’язку із невідповідністю вимогам встановленим абзацом першим частини третьої ст. 22 зобов’язаний зазначити аргументацію такого відхилення в електронній системі закупівель. Оскільки, рішення АТ «Одеська ТЕЦ» щодо невідповідності Учасника вимогам встановленим абзацом першим частини третьої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить жодних аргументів, то ТОВ «Павер Інжинірінг» вважає таке відхилення необґрунтованим, безпідставним та незаконним. З огляду на вищенаведене, вимагаємо усунути порушення у сфері публічних закупівель та переглянути рішення тендерного комітету АТ «Одеська ТЕЦ» від 06.08.2021 року про невідповідність Учасника вимогам встановленим абзацом першим частини третьої ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» та допустити до участі у процедурі закупівлі ТОВ «Павер Інжинірінг», шляхом проведення об’єктивної оцінки тендерних пропозицій. Товариство залишає за собою право звернутись з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ст.18 Закону, у разі ігнорування Замовником цієї вимоги. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що ст.164-4 КУпАП передбачено відповідальність у вигляді накладення штрафу на службових (посадових) уповноважених осіб Замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, у разі невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 09.08.2021р. ТОВ «ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ» через електронну систему закупівель було подано вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції по процедурі закупівлі: електрична енергія за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія. Ідентифікатор закупівлі № UA-2021-06-22-011659-c. Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Отже, уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до абз. 1 та абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Під час детального розгляду поданих документів пропозиції ТОВ «ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ» було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1. Не надано довідку довільної форми, в якій учасник повинен зазначити код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів) (вимога п. 6 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації) Згідно п. 6 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен був надати Оригінал або копію, завірену належним чином у сканованому вигляді Статуту або іншого установчого документу в останній редакції, в повному обсязі, з відміткою державного реєстратора. У разі відсутності відмітки державного реєстратора, в Довідці довільної форми учасник повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). ТОВ «ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ» у складі своєї пропозиції надав Статут, без відмітки державного реєстратора. Таким чином, згідно вимог п. 6 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен був надати Довідку довільної форми, в якій зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). Але, ТОВ «ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ» надав опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи». Відповідно до ч. 14 ст. 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» № 755-IV від 15.05.2003р. зі змінами та доповненнями (в попередній редакції) державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня з дати проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи повинен видати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) заявнику один примірник оригіналу установчих документів у старій редакції з відмітками державного реєстратора про проведення державної реєстрації змін до установчих документів та в той же день передати відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України відомості з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру. Описи штампів для нанесення державним реєстратором відміток на документах при проведенні реєстраційних дій затверджено наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 07.04.2004 р. N 42, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.04.2004 р. за N 623/9222. Відмітка на установчих документах юридичної особи проставляється державним реєстратором з метою засвідчення факту проведення відповідних реєстраційних дій і ставиться на титульній сторінці. Але, 01.01.2016р. набула чинності нова редакція Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» № 755-IV від 15.05.2003р., в якій відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 зазначено, що код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації - унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів, що генерується в автоматичному режимі та використовується для доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Отже, при здійсненні реєстраційних дій державний реєстратор надає Заявнику опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи», в якому зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Такий документ є підтвердженням наданих послуг державного реєстратора щодо проведення реєстраційної дії. Підкреслюємо, що опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи», який надав ТОВ «ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ» у складі своєї пропозиції не був зазначений у переліку необхідних документів, які повинен надати Учасник згідно п. 6 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації. Але, Учасник не надав Довідку довільної форми в якій повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів), яка вимагалась відповідно до вимог п. 6 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Пропозиція не підписана кваліфікаційним підписом (вимога п. 1 р. 3 Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі»). Закон встановлює, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (частина 3 статті 12 Закону). У цій нормі обмежено період її застосування етапами використання електронної системи закупівель з моменту подання тендерних пропозицій до завершення їх оцінки. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі — наказ № 1082), встановлює, що після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Якщо в тендерній документації встановлено вимогу накласти КЕП на тендерну пропозицію, то він має бути накладений на всі документи, що були завантажені учасником у період подання тендерних пропозицій. Якщо він спочатку завантажив частину документів і наклав КЕП, а через декілька днів ще частину документів, то він має ще раз накласти КЕП. Електронна система закупівель зафіксує зміну КЕП і час накладання останнього, що підтвердить його поширення на всі завантажені документи, оскільки вони також фіксуються в часі подання. Отже, при перевірці справжності КЕП у електронній системі зазначено, що Дані було змінено і непідписано. Наявні зміни: Електронний підпис недійсний. Наголошуємо, що головне правило публічних закупівель — це повна відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Закликаємо учасників готувати тендерну пропозицію у повній відповідності до вимог тендерної документації замовника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, Замовник з метою не порушення норм законодавства з публічних закупівель та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, правомірно відхилив пропозицію ТОВ «ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції та не допущення до аукціону ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

Номер: 6d85e209b62a437a91f24dfe9e071332
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-22-011659-c.b1
Назва: ВИМОГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції та не допущення до аукціону ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
Вимога:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОДЕСЬКА ТЕЦ» (далі – Замовник) розпочав процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-22-011659-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з Тендерною Документацією Замовника подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Код ДК 021: 09310000-5 Електрична енергія» 06 серпня 2021 року Замовником було відхиллено тендерну пропозицію нашого підприємства та не допущено до участі в аукціоні. ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника, та вважає його передчасним, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності, виходячи із наступного: Підстава відхилення: Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" Заперечення на підставу відхилення Відповідно до частини другої та третьої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Оскільки Замовником у Протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-06-22-011659-c, оприлюдненого 06 серпня 2021 року щодо учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" зазначено підставу для відхилення "Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі"", в той же час Замовником не зазначено в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, невідповідність учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критеріям, навіть не зазначено про який саме критерій йде мова і якій саме вимозі учасник та його тендерна пропозиція не відповідає, а також яким саме вимогам встановленим Замовником у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" такий учасник не відповідає. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", керуючись частинами другою та третьою статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" звертається до замовника АТ "Одеська ТЕЦ" з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям та вимогам встановленим Замовником у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"." Враховуючи вищенаведене та той факт, що рішення про відхилення тендерної пропозиції має ґрунтуватися на її невідповідності таким вимогам, які встановлені законодавством, пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» не підлягала відхиленню. Узагальнюючи викладене, просимо переглянути рішення з урахуванням вищенаведеного. У раз ігнорування даної вимоги, ми, як учасник даної закупівлі, використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель. Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть службові (посадові), уповноважені особи замовника персонально. Натомість новою редакцією статті 164-14 КУпАП, а саме ч. 3 цієї статті, передбачено відповідальність у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від 25 500,00 грн до 51 000,00 грн за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, та за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом, або не відповідно до вимог закону (безпідставне відхилення).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 09.08.2021р. ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» через електронну систему закупівель було подано вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції по процедурі закупівлі: електрична енергія за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія. Ідентифікатор закупівлі № UA-2021-06-22-011659-c. Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Отже, уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до абз. 1 та абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Під час детального розгляду поданих документів пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1. Не надано штатний розпис (вимога абз. 2 п. 2.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації) Згідно п. 2.1. р. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен був надати довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (штатний розпис, трудовий договір та/або цивільно-правовий договір та/або договір про надання послуг та/або інший документ). ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» не надав штатний розпис, який вимагався відповідно до абз 2. п. 2.1. Додатку 1 до Тендерної документації. Але, у зазначеному пункту чітко було встановлено вимогу про надання штатного розпису. Якщо Учасник не зрозумів вимоги тендерної документації або вважав за непотрібне надавати вищезазначений документ, він міг звернутися до Замовника у встановленому Законом порядку за роз’ясненнями на підставі ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями. Так, у період уточнення інформації учасники відкритих торгів з публікацією англійською мовою мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в тендерній документації щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до тендерної документації та/або вимог до предмета закупівлі. Отже, запитання — це звернення до замовника саме за роз’ясненням інформації. Наприклад, якщо необхідно уточнити певну вимогу замовника у зв’язку з її двозначним тлумаченням або ж поставити запитання щодо предмета закупівлі. Період уточнень у закупівлях перш за все характеризується можливістю учасника після аналізу тендерної документації через електронну систему закупівель звернутися безпосередньо до замовника в разі, наприклад, двозначного тлумачення певної вимоги, відповідно, для її конкретизації з метою уникнення відхилення тендерної пропозиції/пропозиції чи виявлення прямого порушення Закону України «Про публічні закупівлі» з метою внесення замовником змін до тендерної документації. Але таких звернень через систему електронних закупівель Замовником отримано не було. Таким чином, можливо дійти висновку, що ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» зрозумів вимоги Тендерної документації. Додатково зазначаємо, що кома (грец. κόμμα — «частина речення») — розділовий знак, що має форму гачка (,); на письмі вживається в межах речення для відокремлення слів, словосполучень і частин складного речення. Якщо кома стоїть посередині слів – це означає, що Учасник повинен подати усі перелічені документи, а за допомогою сполучника «або» замовник дає можливість учаснику подати будь-який документ перелічений вище. Але, Учасник не надав штатного розпису, який вимагався відповідно до вимог абз. 2 п. 2.1. Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Не надано довідку довільної форми, в якій учасник повинен зазначити код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів) (вимога п. 6 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації) Згідно п. 6 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен був надати Оригінал або копію, завірену належним чином у сканованому вигляді Статуту або іншого установчого документу в останній редакції, в повному обсязі, з відміткою державного реєстратора. У разі відсутності відмітки державного реєстратора, в Довідці довільної форми учасник повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» у складі своєї пропозиції надав Статут, без відмітки державного реєстратора. Таким чином, згідно вимог п. 6 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен був надати Довідку довільної форми, в якій зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). Але, ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» надав опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи». Відповідно до ч. 14 ст. 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» № 755-IV від 15.05.2003р. зі змінами та доповненнями (в попередній редакції) державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня з дати проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи повинен видати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) заявнику один примірник оригіналу установчих документів у старій редакції з відмітками державного реєстратора про проведення державної реєстрації змін до установчих документів та в той же день передати відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України відомості з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру. Описи штампів для нанесення державним реєстратором відміток на документах при проведенні реєстраційних дій затверджено наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 07.04.2004 р. N 42, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.04.2004 р. за N 623/9222. Відмітка на установчих документах юридичної особи проставляється державним реєстратором з метою засвідчення факту проведення відповідних реєстраційних дій і ставиться на титульній сторінці. Але, 01.01.2016р. набула чинності нова редакція Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» № 755-IV від 15.05.2003р., в якій відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 зазначено, що код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації - унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів, що генерується в автоматичному режимі та використовується для доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Отже, при здійсненні реєстраційних дій державний реєстратор надає Заявнику опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи», в якому зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Такий документ є підтвердженням наданих послуг державного реєстратора щодо проведення реєстраційної дії. Підкреслюємо, що опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи», який надав ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» у складі своєї пропозиції не був зазначений у переліку необхідних документів, які повинен надати Учасник згідно п. 6 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації. Але, Учасник не надав Довідку довільної форми в якій повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів), яка вимагалась відповідно до вимог п. 6 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Не надано згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, згідно Додатка № 4 до Тендерної документації на працівників (вимога п. 5 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації) Згідно п. 5 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, згідно Додатка № 4 до Тендерної документації (надається уповноваженою особою Учасника та працівниками). ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» у складі своєї пропозиції надав згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних уповноваженою особою Учасника та не надав на працівників. Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Згідно зі ст. 2 Закону «Про захист персональних даних», база персональних даних — це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних — фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлене в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди. Згідно з п. 6 ст. 6 Закону «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно зі ст. 32 Конституції України, неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Зважаючи на викладене, учасник зобов’язаний дістати згоду своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних у системі ProZorro. При поданні тендерної пропозиції учаснику необхідно насамперед перевірити вимоги тендерної документації замовника. У разі наявності вимоги тендерної документації надати згоду на обробку персональних даних всіма фізичними особа, чиї дані використані у тендерній пропозиції, учаснику необхідно отримувати таку згоду у формі, що зазначається замовником. Але, у складі пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» не надано згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на працівників. Наголошуємо, що головне правило публічних закупівель — це повна відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Закликаємо учасників готувати тендерну пропозицію у повній відповідності до вимог тендерної документації замовника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, Замовник з метою не порушення норм законодавства з публічних закупівель та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, правомірно відхилив пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ».
Статус вимоги: Не задоволено