-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво Центру надання адміністративних послуг Теофіпольської селищної ради по вул.Небесної Сотні в смт Теофіполь Хмельницької області (кад.номер 6824755100:01:003:0054
джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів, Кошти Державного бюджету України
Завершена
9 345 466.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 727.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 727.33 UAH
Період оскарження:
22.06.2021 16:03 - 04.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення про визнання переможцем
Номер:
d0d00da171b740629f79f741b464b86c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-002727-a.c1
Назва:
Скарга на рішення про визнання переможцем
Вимога:
Уповноваженій особі Теофіпольської селищної ради
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2021-06-22-002727-a
Вимога
про скасування переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Галеон», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «Нове будівництво Центру надання адміністративних послуг Теофіпольської селищної ради по вул.Небесної Сотні в смт Теофіполь Хмельницької області (кад.номер 6824755100:01:003:0054)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія «Галеон», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що Рішення Замовника оформлене протоколом №251 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 16.07.2021 року щодо визнання переможцем є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема:
1. Згідно розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі» Вами, як замовником, згідно п. 3.6.2 на підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2 до ТД) вимагалось документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі , що включає в себе, з поміж іншого:
- договірну ціну;
- підсумкові відомості ресурсів
Згідно п. 3.6.3 ТД Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати на електронну адресу Замовника відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші) з усіма розрахунками відповідно до нижченаведеного переліку та інформаційна модель (imd), з накладенням КЕП (ЕЦП). Файл накладеного кваліфікованого (удосконаленого) електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. У випадку недотримання учасником вимог щодо способу подання та оформлення документів, що передбачені, пропозиція такого учасника буле відхилена згідно з ст. 31 Закону.
Документи, які повинен надати Учасник зі статусом «На розгляді»:
договірна ціна;
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
пояснювальна записка;
локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються);
підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів або на будову;
розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
календарний графік виконання робіт;
розрахунки загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п. 4.3, 5.3, 6.3;
розрахунок вартості машино-годин:
затверджені розрахунки (калькуляції) вартості експлуатації власних будівельних машин і механізмів учасника в поточних цінах з урахуванням вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013;
вартість машино-години будівельних машин і механізмів, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях у разі залучення будівельних машин і механізмів (договори оренди/лізингу/надання послуг тощо).
У разі якщо учасник із найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією під час електронного аукціону не здійснював пониження своєї цінової пропозиції, документи визначені п.3.6.3. повторно ним не подаються.
Враховуючи даний пункт, Замовник вказував все ж таки на подання усіх документів передбачених і п.3.6.2 та п.3.6.3.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" в складі своєї тендерної пропозиції надано у формі zip файлу під назвою «Теофіпіль - кошторисна частина (розрахунки)» розрахунки загальновиробничих, адміністративних витрат, однак останні аж ніяким чином не відповідають вимогам тендерної документації та ВИМОГАМ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Разом з тим, відповідно до пункту 3.6.3 тендерної документації, встановлено імперативну умову, що розрахунки загальновиробничих, адміністративних витрат згідно правил визначення вартості будівництва мають бути визначені з дотриманням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Поряд з тим, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013) визначено, що Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника.
В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 визначено, що: п.4.3.3 У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники загальновиробничих витрат по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в, додаток Т ДСТУ Б Д. 1.1 -1).
5.3.2 Для розрахунку показника адміністративних витрат необхідні дані про обґрунтовані адміністративні витрати, пов'язані з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітний період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об'єктами за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в, додаток Т ДСТУ Б Д.1.1-1).
Методика розрахунку була неодноразово описано в збірниках Ціноутворення у будівництві.
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" надали лише розрахунок «Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні роботи» на будову «Нове будівництво Центру надання адміністративних послуг Теофіпольської селищної ради по вул. Небесної Сотні в смт. Теофіполь Хмельницької області». ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" не було надано розрахунки загальновиробничих і адміністративних витрат по підприємству за даними бухгалтерського обліку за попередній звітний період (2020 рік), що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 3.6.3 Тендерної Документації (Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-15-000584-с).
2. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" в
файлі «Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-5 на Блискавкозахист» включено позицію №1 Провідник заземлюючий відкрито по будівельних основах з круглої сталі діаметром 8 мм (1.м.п.=0,39 кг), одиниця виміру 100 м, кількість 1,794871795 – однак дана позиція не передбачена Додатком 2 Технічне завдання «До тендерної документації».
В файлі «Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3 на Опалення, вентиляція», Роздiл 2. Система вентиляції, не включено згідно Додатку 2 (позиція в техзавданні №452) Фланець ФКМ 150Ц, в кількості 8 шт
В файлі «71.Локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-1 на Електропостачання», не включено згідно Додатку №2 пункти №664 Бандажна стрічка 20Х0,8/мм 15 м, №665 Скрепи для бандажної стрічки 12 шт
Тому, керуючись ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція підлягає відхиленню у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації. З огляду на вищевикладене, вимога учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" підлягає відхиленню.
3. Згідно п. 3.6.6. Тендерної пропозиції на закупівлю робіт: код ДК 021:2015: 45210000-2
«Будівництво будівель» ( Нове будівництво Центру надання адміністративних послуг Теофіпольської селищної ради по вул..Небесної Сотні в смт Теофіполь Хмельницької області (кад.номер 6824755100:01:003:0054) передбачає, що ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів, однак, в супереч вимогам Тендерної документації, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" не включили в ціну пропозиції прибуток (файл «Інші документи –кошторисна частина.pdf), файл «r_169_ДЦ_ДЦ.rtf» Договірна ціна , графа прибуток не містить суми прибутку), а також файл «Розрахунок r_169_ДЦ_ДЦ.rtf «Розрахунок № 9. Розрахунок прибутку, тис. грн. Кошторисний прибуток для будiвельних робiт: = 0). Тобто ТОВ «Агробудсервіс» порушили вимоги Тендерної документації в частині формування ціни пропозиції учасника.
4. Згідно розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі» Вами, як замовником, згідно п. 3.6.2 на підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2 до ТД) вимагалось документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі , що включає в себе, з поміж іншого:
- договірну ціну;
- підсумкові відомості ресурсів
Учасником, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" у складі своєї пропозиції надало об’єднаний zip файл під назвою «Теофіпіль - кошторисна частина (розрахунки)», у якому міститься документ r_169_ДЦ_ССР.rtf Зведений кошторисний розрахунок у сумі 10375,72422 тис. грн., тоді як Договірна ціна на суму 8857,18973 тис. грн., В сумі договірної ціни не враховано вартість устаткування, меблів та інвентарю у сумі 1241,08228 тис грн з зведеного кошторису. В той же час відомість ресурсів містить Розділ IV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції у сумі 4836165,66 грн і Розділ V Устаткування у сумі 1241082,28, однак в Договірній ціні враховано тільки вартість матеріалів у сумі 4836165,66 грн, тобто ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" не включив в свою договірну ціну вартість устаткування, і таким чином порушив вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, занизивши свою кінцеву пропозиції.
5. На виконання п. 3.1.4. Тендерної документації на закупівлю робіт: «код ДК
021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель» ( Нове будівництво Центру надання адміністративних послуг Теофіпольської селищної ради по вул..Небесної Сотні в смт Теофіполь Хмельницької області (кад.номер 6824755100:01:003:0054) - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації – однак тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" не містить кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
6. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" у
складі своєї тендерної пропозиції надано лист про незалучення субпідрядних організацій (лист №431 від 08.07.2021 року), однак ВРАХОВУЮЧИ ПРОТОКОЛ №253 ПО РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ ПО ЗАКУПІВЛІ РОБІТ: «Будівництво будівель» ( Нове будівництво Центру надання адміністративних послуг Теофіпольської селищної ради по вул..Небесної Сотні в смт Теофіполь Хмельницької області (кад.номер 6824755100:01:003:0054) ТА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Альп-Пром 1» Уповноваженої особи від 16 липня 2021 року, згідно якого: у відповідності до п. 3.6.10. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію дозволу або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та є необхідним для виконання робіт. У разі відсутності дозволу та/або ліцензії необхідно надати підтвердження наявності таких документів у субпідрядних організацій. Локальним кошторисом на будівельні роботи №2-1-6 «Пожежна сигналізація, сповіщення про пожежу» (додаток 2 до Тендерної документації) передбачається виконання монтажу системи пожежної сигналізації. Разом з тим ТОВ «Альп-Пром 1» пожежну сигналізацію не надало, тому це було однією із причин на відхилення Учасника.
Однак ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" надано лист про незалучення субпідрядних організацій, і власної ліцензії на виконання монтажу системи пожежної сигналізації НЕ МАЄ.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС", як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, вимогам Технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
У зворотному випадку – ми змушені будемо звертатись зі скаргою до АМК України та/або до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2021 17:22
Вирішення:
За результатами розгляду вашого звернення рішення про обрання переможцем закупівлі ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" скасовано.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так