-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання
Завершена
3 777 866.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 889.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 889.33 UAH
Період оскарження:
22.06.2021 15:34 - 11.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» переможцем процедури закупівлі
Номер:
c7df207b47b146dea2ef65d90816d624
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-010006-c.a4
Назва:
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» переможцем процедури закупівлі
Скарга:
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Повідомлення про намір укласти договір.
Таке твердження ґрунтується на наступному :
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ КК ЦКС 2.docx 11.08.2021 16:17
- Скарга.pdf 11.08.2021 16:17
- рішення нема сертифікатів якості на кожну позицію.pdf 11.08.2021 16:17
- рішення немає сертифікатів відповідності.pdf 11.08.2021 16:18
- рішення від 13.08.2021 №18591.pdf 16.08.2021 10:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2021 №19341.pdf 27.08.2021 16:31
- рішення від 26.08.2021 №19341.pdf 30.08.2021 18:49
- Лист від 18.08.2021 № 02-4707.docx 18.08.2021 14:39
- Довіреність Олійник.pdf 18.08.2021 14:39
- Лист від 18.08.2021 № 02-4707.PDF 18.08.2021 14:39
- Протокол від 31.08.2021 р. комп'ютерне обладнання виконання рішення.docx 31.08.2021 10:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.08.2021 16:40
Дата розгляду скарги:
26.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.08.2021 10:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.08.2021 18:49
Дата виконання рішення Замовником:
31.08.2021 10:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» по електронній закупівлі (UA-2021-06-22-010006-c) за предметом закупівлі: класифікатор ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання) відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.08.2021 № 19341-р/пк-пз.
Вимога
Є відповідь
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»
Номер:
5b636f76f6024e25bd6419ee8e5a05f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-010006-c.a3
Назва:
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»
Вимога:
Вважаємо, що при прийнятті рішення щодо визнання переможця процедури закупівлі слід звернути увагу на наступні невідповідності пропозиції ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ», які є підставою для її відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- ТК ЦКС .pdf 09.08.2021 12:12
- Протокол від 13.08.2021 р. відповідь на вимогу по комплектуючим.docx 13.08.2021 09:05
Дата подачі:
09.08.2021 12:12
Вирішення:
Розглянувши вимоги зазначенні Скаржником у Пропозиції, було встановлено:
- По п. 1 Пропозиції – відповідно до умов пункту 6 розділу Ⅲ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку 3 до цієї тендерної документації». Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації: «Для підтвердження якості продукції, учасник надає копії сертифікатів якості виробника, та/або декларації відповідності, чинних на момент подання, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами та правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України. Підтвердження якості продукції є обов’язковим для: багато функціональних пристроїв, клавіатур, комп’ютерних мишей, моніторів та усіх видів накопичувачів».
Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЙЗ АЙ ТІ», у складі тендерної пропозиції надав інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Для підтвердження якості продукції ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» у складі тендерної пропозиції надано: декларація про відповідність на пристрій багатофункціональний т.м. «Canon»; декларація про відповідність на монітори торгової марки АОС (4 декларації); декларація про відповідність на принтери та багатофункціональні друкувальні пристрої т.м. «KYOCERA»; сертифікат відповідності на монітори торгової марки АОС; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію т.м. Ergo: презент ер бездротовий, радіо пульт дистанційного керування, пристрій для проведення презентацій, миші, клавіатури комп’ютерні та їх набори, маніпулятори ігрові, комп’ютерний координатний маніпулятор, ігрові рулі, джойстики, гейм пади, USB-розширювач, пульт радіо ДУ, USB-концентратор, кардрідер, навушники; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію т.м. Genius, Logitech: миші, клавіатури комп’ютерні та їх набори, маніпулятори ігрові, презентер бездротовий, радіо пульт дистанційного керування, пристрій для проведення презентацій, комп’ютерний координатний маніпулятор, ігрові рулі, джойстики, геймпади, USB-розширювач, пульт радіо ДУ, графічний планшет, USB-концентратор, кардрідер, навушники; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на комплектуючі до комп’ютерної техніки TMLOGITECH; Сертифікат експертизи типу (модуль В) на монітори торгової марки АОС.
Щодо твердження Скаржника, що у складі пропозиції Учасника відсутні документи які підтверджують якість на запропоновані ним накопичувачі зазначаємо наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЙЗ АЙ ТІ» надало у складі тендерної пропозиції лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2015 року № 2013-12/25777-09 з додатком, в якому зазначено, що правові та економічні основи сертифікації на території України визначені Декретом Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (далі - Декрет).
Відповідно до Декрету сертифікація в Україні поділяється на обов’язкову та добровільну. Обов’язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні (далі - Перелік), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746.
На сьогодні продукція, зокрема: центральний процесор; системна плата (материнська плата); блоки оперативної пам’яті; накопичувач на жорстких магнітних дисках; твердотільний накопичувач; плата відеоадаптера та аудіоадаптера; кулер (вентилятор) системний, на процесор, жорсткий диск чи відео карту; блок живлення корпуса; оптичний привід читання і запису оптичних дисків; флеш-накопичувач; клавіатура; маніпулятор типу «миша»; лазерні та струменеві принтери; плотери; копіювальні апарати; багатофункціональні пристрої (друк-сканування-копіювання); картриджі для друкувальних і копіювальних пристроїв; тонер для лазерного друку; чорнила для струменевих принтерів; діоди; світлодіоди; стабілітрони; транзистори; ігральні мікросхеми не включена до Переліку, і не підлягає обов’язковій сертифікації в державній системі сертифікації.
Також, ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ», у складі тендерної пропозиції надано Висновок Органу з сертифікації ТОВ «ВЕС «Укрекспертиза» від 25.11.2015 року № 251115/03 в якому зазначено, що продукція, серед якої: мишки (дротові), клавіатури комп’ютерні (дротові), та їх набори, графічні планшети (дротові), зовнішні накопичувачі, жорсткі диски, картрідери, дисководи, запам’ятовуючі пристрої SSD, за результатами експертизи технічної документації та документації щодо ввезення на митну територію встановлено, що дана продукція не входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації.
Відповідно до п. 7 ч. 1 розділу Ⅲ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених діяльністю Учасника або законодавством для Учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, Учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів.
У зв’язку з тим, що законодавством України не передбачено обов’язкової сертифікації для накопичувачів, ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» не порушено вимог тендерної документації, і тендерна пропозиція ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» не може бути відхилена з підстав ненадання документів, що підтверджують якість запропонованих накопичувачів.
- По п. 2 Пропозиції – відповідно до умов пункту 1 розділу Ⅲ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації з накладанням удосконаленого електронного підпису (далі - УЕП) або з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), та завантаження файлів з дотримання вимог частини 3 статті 12 Закону:…
протокол/виписка з протоколу та/або інший документ на виконання статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю та додатковою відповідальністю», що засвідчує право на укладання значних правочинів сума яких перевищує 50% і більше вартості чистих активів ТОВ відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, з правом укладання в майбутньому додаткових договорів (угод) до таких правочинів (договорів)».
Тендерною документацію передбачено, що протокол/виписка з протоколу та/або інший документ на виконання статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю та додатковою відповідальністю», що засвідчує право на укладання значних правочинів надають у разі, якщо сума правочину, який учасник хоче укласти, перевищує 50% чистих активів ТОВ відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЙЗ АЙ ТІ» у складі тендерної пропозиції надало Довідку з інформацією, що дозволяє визначити обсяг чистих активів Учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності Учасника, що передує укладенню договору. Згідно з Довідкою розмір вартості чистих активів ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, що передує укладенню договору складає: 14 114 тис. грн., та надано копію звіту про фінансовий стан з інформацією станом на 31 березня 2021 року.
У зв’язку з тим, що розмір чистих активів ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності складає - 14 114 тис. грн., а ціна на яку може бути укладено договір за результатами закупівлі складає - 3 394,6 тис. грн. (24% чистих активів), правочин не відноситься до значних відповідно до ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю та додатковою відповідальністю». З огляду на викладене немає підстав вимагати від ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» надання протоколу/виписки з протоколу та/або іншого документ на виконання статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю та додатковою відповідальністю», що засвідчує право на укладання значних правочинів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
fdfdd
Номер:
f2cc785ceb054d42a1316da10d8a93d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-010006-c.b2
Назва:
fdfdd
Скарга:
fdsfd
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо розгляду пропозиції ТОВ.docx 20.07.2021 17:39
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
20.07.2021 17:41
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
b936f9b491f24aa9877fdf0871006ea9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-010006-c.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши тендерну документацію було встановлено наявність дискримінаційних вимог, які суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», та порушують право потенційних учасників брати участь у даній закупівлі згідно встановленого Законом порядку. Тобто Замовником прописані дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі. Отже висновок такий, що Замовник упереджений і звужує коло потенційних учасників. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Такі дії з боку Замовника є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників закупівлі.
У ТД вказано : «Учасник повинен мати власний авторизований сервісний центр (центри) в м. Київ для виконання гарантійного та післягарантійного ремонту (у т.ч. технічного обслуговування) даного комп’ютерного обладнання (зазначити в довідці /інформації в довільній формі, із зазначенням його (їх) місцезнаходження, назви СЦ, телефонів та контактної особи) або договір (договори) з сepвiсним(-ми) цeнтpом(-ми) в м. Київ для виконання гарантійного та післягарантійного ремонту.
На підтвердження можливості здійснення гарантійного та післягарантійного ремонту (у т.ч. технічного обслуговування) даного комп’ютерного обладнання надати в складі пропозиції пiдтвepджуючі дoкумeнти пpo влaснiсть, opeнду aбo iншi peчoвi пpaвa, пepeдбaчeнi чинним зaкoнoдaвствoм, нa приміщення вказаного власного сервісного центру, а також складу, де буде зберігатися товар в м. Київ.»
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, які мають центр сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування в місті Київі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Тим більше, що відповідно до технічного завдання, виробники обладнання, що офіційно ввезене та зареєстроване в Україні і відповідає технічним вимогам, мають розгалужену мережу Авторизованих сервісних центрів по всій Україні.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Якщо вказані зміни не будуть внесені Замовником, ми, як потенційний учасник, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2021 15:24
Вирішення:
Опрацювавши Вашу вимогу, зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась Замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках.
Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає. Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 24 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Отже під час здійснення процедур закупівель права учасників щодо недопущення дискримінації забезпечуються механізмом, який реалізується через можливість звернення до Замовника для отримання роз’яснень щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушень до подачі тендерної пропозиції.
Як на Вашу думку, вимога Замовника в тендерній документації, яка стосується того, що – «Учасник повинен мати власний авторизований сервісний центр (центри) в м. Київ для виконання гарантійного та післягарантійного ремонту (у т.ч. технічного обслуговування) даного комп’ютерного обладнання або договір (договори) з сepвiсним(-ми) цeнтpом(-ми) в м. Київ для виконання гарантійного та післягарантійного ремонту…» є дискримінаційною вимогою, звужує коло потенційних учасників та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
З таким Вашим суб’єктивним твердженням не можна погодитись з огляду на нижченаведене.
Тендерною документацією та проектом договору передбачено гарантійний ремонт товару. Крім того, встановлено вимогу про термін безкоштовного гарантійного обслуговування окремих елементів предмету закупівлі не менше 24 місяців. Зобов’язання щодо виконання такого гарантійного обслуговування покладається на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір.
Згідно з ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг. В ст. 7 цього ж Закону зазначено, що Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції. Гарантійні зобов'язання у будь-якому випадку включають також будь-які зобов'язання виробника (виконавця) або продавця, передбачені рекламою. Відповідно до п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. № 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів» гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі-введення в експлуатацію) та технічного обслуговування. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно. Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну. Тобто виходячи зі змісту положень нормативних актів гарантійне обслуговування може проводити не тільки виробник, а й продавець або виконавець. Тому в тендерній документації і не передбачено наявність авторизованого сервісного центру, що значно звузило б кількість можливих учасників.
Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Статтею 511 Цивільного кодексу України зазначено, що зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця). Такий договір суперечив би засадам цивільного законодавства та вважався б нікчемним. Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, Замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку.
В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Наявність власного сервісного центру не означає, що гарантійний ремонт може бути виконано лише власними силами такого центру. Таке не випливає й з інших положень тендерної документації. Нормальною практикою вважається залучення сервісними центрами субпідрядних організацій. Одночасно з тим, сторона-покупець звертається саме до сервісного центру продавця, який і несе відповідальність у випадку неналежного виконання послуг з гарантійного обслуговування та ремонту відповідно до положень договору.
Отже, з вищевказаного вбачається, що Замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (контрагентів учасника-переможця). Укладення такого договору суперечитиме засадам цивільного законодавства, а сам договір буде нікчемним. У зв’язку з цим Замовник не матиме права вимоги до сервісного центру, який не належить учаснику-переможцю. Тендерною документацією не створено перешкод для залучення учасником-переможцем субпідрядних організацій для фактичного здійснення гарантійного ремонту, щодо якого Замовник звернувся до сервісного центру учасника-переможця. Відсутність відповідного сервісного центру на території міста Києва обумовить потребу в надмірних витратах Замовника для звернення до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищенаведеним, Замовником була зазначена відповідна вимога виходячи з максимального скорочення часу на обслуговування предмету закупівлі, його доставку від Замовника до сервісного центру та навпаки, зменшення ризику пошкодження при пересиланні на великі відстані у разі знаходження сервісного центру у віддаленому населеному пункті, що у свою чергу впливає на скорочення часу відсутності комп’ютера на робочому місці працівника для ефективного і своєчасного виконання ним своїх функціональних обов’язків та поставлених керівництвом завдань. Будь-який учасник за бажанням та без обмежень, враховуючи значну конкуренцію та широкий вибір сервісних центрів на ринку комп’ютерної техніки та їх обслуговування, може укласти договір на сервісне обслуговування та технічну підтримку даного предмету закупівлі з будь-яким власником сервісного центру, який розташований у м. Київ.
Таким чином, враховуючи зазначене вище, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки жодним чином не обмежує учасників у поданні тендерної пропозиції, яка б відповідала умовам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі. Вказана інформація буде засвідчувати про можливість проведення сервісного обслуговування впродовж гарантійного терміну в зазначених сервісних центрів і надання безкоштовного й оперативного технічного обслуговування техніки у зазначений термін та, крім того, забезпечить оперативне вирішення технічних проблем в роботі працівників Замовника із вказаною технікою.
Ще раз наголошуємо, що Замовник дбає передусім за зменшення можливих ризиків виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку, які можуть вплинути на зрив в роботі Замовника. Також підкреслюємо, що немає ніяких підстав для дискримінацій учасників торгів, а беручи до уваги Ваше бажання прийняті участь у процесі торгів, хочемо вказати, що однією з цілей проведення прозорих закупівель – отримання Замовником якісних товарів та відповідне гарантійне обслуговування згідно з діючого законодавства України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.07.2021 12:03