-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга вогнезахисної обробки несучих деревяних конструкцій горищних приміщень будівлі Комунального закладу «Спеціалізована школа – загальноосвітній навчальний заклад №1 І-ІІІ ступенів м. Приморська з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів» Приморської міської ради Приморського району Запорізької області, м. Приморськ, вул. Калинова, 106
ДК 021:2015 код 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуга вогнезахисної обробки несучих деревяних конструкцій горищних приміщень будівлі Комунального закладу «Спеціалізована школа – загальноосвітній навчальний заклад №1 І-ІІІ ступенів м. Приморська з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів» Приморської міської ради Приморського району Запорізької області, м. Приморськ, вул. Калинова, 106). Забезпечення тендерних пропозицій даною процедурою закупівлі не передбачено.
Завершена
258 625.79
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 293.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 293.13 UAH
Період оскарження:
22.06.2021 15:12 - 04.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Оскаржується рішення Замовника про визнання переможця.
Номер:
6daa3dbb2ca14a4ca6e930b54fc3e0ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-002281-a.b2
Назва:
Оскаржується рішення Замовника про визнання переможця.
Скарга:
Замовником неправомірно було визначено переможцем закупівлі UA-2021-06-22-002281-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ". Є достатні підстави щоб тендерна пропозиція ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" підлягала обов’язковому відхиленню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 19.07.2021.docx 19.07.2021 14:21
- Скарга 19.07.2021.pdf 19.07.2021 14:21
- Рішення від 21.07.2021 № 16644.pdf 22.07.2021 11:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2021 № 17528.pdf 02.08.2021 17:47
- Рішення від 30.07.2021 № 17528.pdf 04.08.2021 13:03
- Пояснення на Скаргу.doc 26.07.2021 11:38
- Пояснення на Скаргу.pdf 26.07.2021 11:38
- Доказ позиції Замовника 26.07.2021 11:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.07.2021 15:22
Дата розгляду скарги:
30.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2021 11:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.08.2021 13:03
Вимога
Є відповідь
Порушення принципів ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
0ac10f49b0c240159fe66ee0ed50d855
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-002281-a.c1
Назва:
Порушення принципів ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Замовнику у ваших діях прослідковується порушення базових принципів ЗУ "Про Публічні закупівлі", а саме :
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ви, цілеспрямовано зловживаючи своїм правом й не дотримуючись рівного ставлення до учасників надали право виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин, строк яких припав на державні вихідні дні. Ви цілеспрямовано дану процедуру застосували після закінчення робочого дня, до речі й робочого часу Комунальної Установи, надаючи 24 години на виправлення помилки з закінченям в суботу.
Вимушені з вернутися в аудит службу,
Гарного дня
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2021 12:56
Вирішення:
Принагідно інформуємо Вас, що частина 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон) не передбачає обов’язку Замовника публікувати повідомлення про усунення невідповідностей до вимог за тендерною документацією, таким чином щоб час котрий відведений на усунення припадав виключно в робочі години. Ваша вимога не є достовірною, оскільки ч.9 ст. 26 Закону встановлює, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Разом з тим, нормальна тривалість робочого часу згідно кодексу законів про працю України не може перевищувати 40 годин на тиждень. З наведеної норми можливо встановити, що робочий час на добу в середньому складає 8 годин. Отже, 24 години що відведені учаснику на усунення невідповідностей власної тендерної пропозиції однозначно не вписуються в робочий час при нормальному навантажені на працівника.
Поряд з тим, обов’язком Замовника Законом визначено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тому Ваша вимога нажаль залишається не задоволеною. Будьте уважніше в майбутніх закупівлях!
Статус вимоги:
Не задоволено