-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали - 13 найменуваннь
33140000-3 Медичні матеріали - 13 найменування: Лезо для скальпеля № 20-24 – 7000 шт; Лезо для скальпеля № 10 – 2000 шт; Лезо для скальпеля № 15 – 1000 шт; Зонд шлунковий Fr8 – 750 шт; Зонд шлунковий Fr10 – 1500 шт; Зонд шлунковий Fr12 – 1000 шт; Шприц ін’єкційний 2,0 мл двокомпонентний – 80000 шт; Шприц ін’єкційний 5,0 мл двокомпонентний – 60000 шт; Шприц ін’єкційний 10,0 мл двокомпонентний – 70000 шт; Шприц ін’єкційний 20,0 мл двокомпонентний – 60000 шт; Шприц ін'єкційний 1,0 мл трьохкомпонентний – 10000 шт; Шприц ін’єкційний 50,0 мл трьохкомпонентний – 10000 шт; Шприц конусний для під'єднання катетера 100 мл – 850 шт.
Завершена
839 224.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 392.24 UAH
мін. крок: 1% або 8 392.24 UAH
Період оскарження:
22.06.2017 14:54 - 06.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання інформації
Номер:
8961013854c64cb9a3419f5e0882d642
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-22-000415-a.b3
Назва:
Вимога про надання інформації
Вимога:
Протоколом №60 засідання тендерного комітету Національного інституту раку від 17.07.2017 року (надалі – Протокол) пропозицію учасника ТОВ «Вест Ост Медікал» тендерної процедури закупівлі «33140000-3 Медичні матеріали – 13 найменувань…» відхилено, зокрема, у зв’язку з тим, що «запропонований учасником товар по п.1-6, п.13 не відповідає медико-технічним вимогам, визначених в додатку №3 до тендерної документації».
При цьому, в Протоколі не вказано, що саме в тендерній пропозиції ТОВ «Вест Ост Медікал» не відповідає медико-технічним вимогам, визначеним в додатку №3 до тендерної документації, та не відображено жодної такої невідповідності навіть для прикладу.
За такого, ТОВ «Вест Ост Медікал» вважає аргументацію тендерного комітету Замовника недостатньою та вимагає на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надати додаткову (детальну) інформацію стосовно невідповідності пропозиції Товариства медико-технічним вимогам, визначеним в додатку №3 до тендерної документації.
Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 18.07.2017 16:42
Дата подачі:
18.07.2017 16:42
Вирішення:
Доброго дня. Тендерний комітет (далі – Комітет) розглянув, вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Ост Медікал» №18/07-5 від 18.07.2017року та повідомляє наступне.
На виконання ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Комітет надає додаткову інформацію стосовно причин невідповідності Вашої пропозиції документації, зокрема, медико-технічним вимогам, а саме:
- запропоновані Вами леза виготовлені з карбонатної сталі, а медико-технічними вимогами до пп.1-3 визначено, що леза повинні бути - з нержавіючої сталі;
- для забезпечення безперебійного лікувального процесу НІР необхідні зонди шлункові (пп.4-6 медико-технічного завдання), Вами ж запропоновано зонди для годування. Також, ні в інструкції, ні в декларації про відповідність, ні в будь-якому іншому документі наданих Вами в тендерній пропозиції не зазначена довжина зонда, хоча така характеристика є однією із вимог визначених медико-технічним завданням.
З повагою, голова Комітету, Сахно Світлана Георгіївна.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Роз'яснення щодо МТВ
Номер:
a7e486c5d3da4643b1bf204b4144edcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-22-000415-a.c2
Назва:
Роз'яснення щодо МТВ
Вимога:
Ми, як потенційний учасник відкритих торгів на закупівлю медичних матеріалів
ДК 021:2015 — 33140000-3 Медичні Медичні матеріали - 13 найменуваннь: Лезо для скальпеля № 20-24 – 7000 шт; Лезо для скальпеля № 10 – 2000 шт;Лезо для скальпеля № 15 – 1000 шт;Зонд шлунковий Fr8 – 750 шт; Зонд шлунковий Fr10 – 1500 шт;Зонд шлунковий Fr12 – 1000 шт;Шприц ін’єкційний 2,0 мл двокомпонентний – 80000 шт;Шприц ін’єкційний 5,0 мл двокомпонентний – 60000 шт;Шприц ін’єкційний 10,0 мл двокомпонентний – 70000 шт;Шприц ін’єкційний 20,0 мл двокомпонентний – 60000 шт;Шприц ін'єкційний 1,0 мл трьохкомпонентний – 10000 шт;Шприц ін’єкційний 50,0 мл трьохкомпонентний – 10000 шт; Шприц конусний для під'єднання катетера 100 мл – 850 шт.) – ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-22-000415-a звертаємось до Вас з наступним.
В тендерній документації в ДОДАТКУ 3 до тендерної документації Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі у нас виник ряд запитань, а саме:
В таблиці Медико-технічних вимог №п/п 12, позиція Шприц ін’єкційний 50,0 мл трьохкомпонентний.
Прохання підтвердити правильність необхідності закупівлі шприца з двома абсолютно заперечливими характеристиками:
* Повинен мати інтегровану голку з ковпачком
* Повинен мати конус з типом з`эднання Луєр сліп
АБО надати роз’яснення щодо застосування таких шприців у медичній практиці.
В Медико-технічних вимог №п/п 10, позиція Шприц ін’єкційний 20,0 мл двокомпонентний
Прохання підтвердити правильність необхідності закупівлі шприца з інтегрованою голкою з ковпачком ТА надати роз’яснення щодо застосування таких шприців у медичній практиці.
Приймаючи до уваги вищевикладене просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист Мирских С.pdf 29.06.2017 14:03
Дата подачі:
29.06.2017 14:04
Вирішення:
На Ваш запит щодо надання роз’яснень повідомляємо наступне. В тендерній документації в таблиці медико-технічних вимог допущена технічна несуттєва помилка. Таким чином, просимо вважати за правильним наступні вимоги до щприців в п. №п/п 12, позиція Шприц ін’єкційний 50,0 мл трьохкомпонентний та №п/п 10, позиція Шприц ін’єкційний 20,0 мл двокомпонентний:* наявність шприца з голкою та конусом шприца з типом з`эднання Луєр сліп ( Луер)
>
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
1dc226f9f8fa4be097f98fc8e045022a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-22-000415-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1168726, номер тендеру у UA-2017-06-22-000415-a)
11.07.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: За кодом ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№
з/п Найменування предмета закупівлі Од. виміру Кількість
1 Лезо для скальпеля № 20-24 7000 шт.
2 Лезо для скальпеля № 10 2000 шт.
3 Лезо для скальпеля № 15 1000 шт.
4 Зонд шлунковий Fr8 750 шт.
5 Зонд шлунковий Fr10 1500 шт.
6 Зонд шлунковий Fr12 1000 шт.
7 Шприц ін’єкційний 2,0 мл двокомпонентний 80000 шт.
8 Шприц ін’єкційний 5,0 мл двокомпонентний 60000 шт.
9 Шприц ін’єкційний 10,0 мл двокомпонентний 70000 шт.
10 Шприц ін’єкційний 20,0 мл двокомпонентний 60000 шт.
11 Шприц ін'єкційний 1,0 мл трьохкомпонентний 10000 шт.
12 Шприц ін’єкційний 50,0 мл трьохкомпонентний 10000 шт.
13 Шприц конусний для під'єднання катетера 100 мл 850 шт.
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц ін’єкційний 2,0 мл двокомпонентний 80000 шт.;
Шприц ін’єкційний 5,0 мл двокомпонентний 60000 шт.;
Шприц ін’єкційний 10,0 мл двокомпонентний 70000 шт.;
Шприц ін’єкційний 20,0 мл двокомпонентний 60000 шт.;
Шприц ін'єкційний 1,0 мл трьохкомпонентний 10000 шт.;
Шприц ін’єкційний 50,0 мл трьохкомпонентний 10000шт.;
Шприц конусний для під'єднання катетера 100 мл 850шт. , згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1168726, номер тендеру у UA-2017-06-22-000415-a шляхом виділення в окремий лот наступних предметів закупівлі:
Шприц ін’єкційний 2,0 мл двокомпонентний 80000 шт.;
Шприц ін’єкційний 5,0 мл двокомпонентний 60000 шт.;
Шприц ін’єкційний 10,0 мл двокомпонентний 70000 шт.;
Шприц ін’єкційний 20,0 мл двокомпонентний 60000 шт.;
Шприц ін'єкційний 1,0 мл трьохкомпонентний 10000 шт.;
Шприц ін’єкційний 50,0 мл трьохкомпонентний 10000шт.;
Шприц конусний для під'єднання катетера 100 мл 850шт., що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 27.06.2017 15:59
Дата подачі:
27.06.2017 15:59
Вирішення:
Тендерний комітет Національного інституту раку (далі – Комітет) розглянув Ваш лист-вимогу від 27.06.2017 №740 та повідомляє, що предмет даної закупівлі визначено згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару.
Порядком №454 передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів.
Виходячи із вищевикладеного, поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника.
При прийнятті рішення про проведення такої процедури закупівлі товарів Комітет не вбачав підстав для поділу предмета закупівлі на лоти, оскільки всі передбачені даною процедурою закупівлі товари відносяться до виробів медичного призначення та об’єднані в єдину процедуру закупівлі за цільовим призначенням.
З повагою, голова Комітету Сахно С.Г.
Статус вимоги:
Відхилено