-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Геолого-економічна оцінка запасів питних підземних вод водозабору Великобілозерського експлуатаційного цеху водопостачання (свердловини № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 1-6, № 2-7, № 5-9, № 8-10, № 5-8) КП «Облводоканал» ЗОР)
Торги не відбулися
1 607 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 037.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 037.50 UAH
Період оскарження:
22.06.2021 09:34 - 04.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
d37b42d52ce540379133df6f1823a374
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-001074-c.c1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Додатком 5 до ТД Замовником передбачено Кваліфікаційні критерії до Учасників, а саме:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає:
• Інформаційну довідку в довільній формі про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі у кількості не менше 3 (трьох), захист яких відбувався протягом 2020-2021рр.
• Протоколи Державної комісії України по запасах корисних копалин отримані протягом 2020-2021 рр. за вказаними договорами.
Не зрозуміло чим виконання 3 аналогічних договорів відрізняється від 2 чи 1. Також Замовником не обгунтовано вимогу часової прив'язки виконаних аналогічних договорів. Чим договір, виконаний до 2020 року відрізняється від тих які виконані у 2020-2021 роках?
Описані кваліфікаційні критерії є явно завищеними та дискримінаційними і сприяють зиеншенню потенційної кількості учасників.
Вимагаємо змінити дані кваліфікаційні вимоги та викласти їх в наступній редакції :"Інформаційну довідку в довільній формі про виконання аналогічних (ого) договорів (у) за предметом закупівлі. Протокол (и) Державної комісії України по запасах корисних копалин вказаним (и) договором (ами).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2021 10:06
Вирішення:
Замовник є комунальним підприємством, яке здійснює закупівлі за держані кошти та повинне бути впевненим, що Учасник, як потенційний Підрядник, має знання щодо останніх змін в законодавстві та спроможний якісно та вчасно виконати даний вид робіт у відповідності з вимогами нормативно-правової документації.
Комунальне підприємство висуває вимогу щодо виконання аналогічних договорів у кількості не менше 3 (трьох), захист яких відбувався протягом 2020-2021рр та, як результат їх виконання, Протоколи Державної комісії України по запасах корисних копалин отримані протягом 2020-2021 рр. за вказаними договорами у зв’язку з тим, що існуючі спеціальні дозволи на користування надрами (геологічне вивчення, у тому числі дослідно-промислова розробка питних підземних вод) обмежені у строку дії.
Після проведення геолого-економічної оцінки запасів питних підземних вод водозабору та затвердження їх в ДКЗ, комунальне підприємство повинно ще отримати висновок з оцінки впливу на довкілля та мати час на оформлення спеціального дозволу на користування надрами (видобування корисних копалин).
Укладання договору з Учасником, який, не регулярно виконує цей вид робіт, не є досвідченим та обізнаним щодо останніх змін в законодавстві, загрожує затягненням виконання договору, що спричинить свої наслідки.
А наслідки для комунального підприємства будуть важкі, а саме - термін дії існуючого дозволу або закінчиться, або терміну його дії виявиться недостатньо для оформлення нового спеціального дозволу. Подавати воду споживачам без порушення чинного законодавства стане неможливо.
Відсутність водопостачання ставить під загрозу забезпечення значної кількості населення та підприємств області послугами з водопостачання, що також може призвести до певних наслідків.
А у разі порушення підприємством правил користування надрами, також виникне загроза адміністративної та кримінальної відповідальності.
Як комунальне підприємство - КП «Облводоканал» Запорізької обласної ради відповідально ставиться до вибору підрядника для таких складних і дорогих робіт, як геолого-економічна оцінка запасів питних підземних вод своїх водозаборів, а також повинне бути впевненим, що роботи будуть виконані якісно та вчасно.
Наявність такого досвіду свідчить про стабільну роботу підприємства Учасника, дотримання строків виконання робіт, його авторитетність та обізнаність в даній сфері.
Дана вимога не є дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації є правомірною та не є дискримінаційною, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Статус вимоги:
Відхилено