• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

системний блок, ноутбук

Торги не відбулися

316 707.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 583.54 UAH
Період оскарження: 07.07.2017 10:54 - 21.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: eae9a49302fb4f51a4bcc96d106fef9c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-07-000148-c.c1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Розглянувши протокол № 250 засідання тендерного комітету Одеського національного медичного університету від 27.07.2017 року, вважаємо необґрунтованим та незаконним рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» у відкритих торгах (ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-07-000148-c) по закупівлі товару - (Код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (системний блок, ноутбук) з огляду на наступне. Так, відповідно цьому протоколу у тендерній пропозиції нашого підприємства начебто відсутній документ - Додаток №1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі». Проте таке не відповідає дійсності, бо ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» надало в складі своєї пропозиції на торги аналогічний за суттю документ - «Відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі», який повністю відповідає по своїй суті вимогам тендерної документації. Крім того, в тендерним комітетом хибно зазначено в протоколі, що інженер сервісного центру згідно кваліфікаційного сертифікату забезпечує гарантійне обслуговування комп’ютерів та серверів торгової марки «ВалТек» та «VT Computers», бо в складі тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» було надано оригінал Довідки про наявність сервісного центру в м. Києві «ВалТек», та сервісного центру в м. Одеса «Терра-Бит». Додатково був наданий Кваліфікаційний Сертифікат від ТОВ ФІРМИ «ВалТек» на співробітника сервісного центру «Терра-Бит» Слободянюка О.Є., який засвідчує відповідну кваліфікацію працівника. Так само надуманою підставою для відхилення пропозиції ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» є те, що замість сканованої копії з оригіналу Витягу з реєстрації платників ПДВ, нами надано в складі тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» скановану копію Витягу з реєстрації платників ПДВ не з оригіналу документу, а з його копії. Тобто, наявна в Витягу інформація була доведена тендерному комітету так само як і підтверджено, що в компанії наявний Витяг з реєстрації платників ПДВ. Хоч указане й не відповідає в повній мірі способу виготовлення копії, передбаченому в тендерній документації Замовника торгів, проте таке є формальною помилкою, що не впливає на зміст пропозиції. Відповідно ж приписам абзацу 3 пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Крім цього, зазначене рішення тендерного комітету порушує приписи статті 3 (Принципи здійснення закупівель) Закону «Про публічні закупівлі» щодо «максимальної економії та ефективності» та «об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій». Враховуючи вище зазначене, просимо: 1) скасувати незаконне рішення тендерного комітету від 27.07.2017 р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК». 2) Визнати ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» переможцем торгів у зв’язку з наданням найбільш економічно вигідної пропозиції на торги.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уважно ознайомившись з Вашим зауваженням, викладеними у Скарзі за № UA-2017-07-07-000148-c.c1 до закупівлі ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)( системний блок, ноутбук) повідомляє Вам про наступне: По-перше: Тендерною документацією Замовника вимагалося- Додаток №1 підписується уповноваженою особою учасника. По-друге: Тендерною документацією Замовника вимагалося - повинен мати сервісну підтримку в Україні, сервісними інженерами сертифікованими виробниками (пройшли навчання у виробника) запропонованого обладнання. На підтвердження надати довідку у довільній формі, що підтверджує наявність у м. Одеса власного центру сервісної та технічної підтримки обладнання (із вказівкою e-mail, WEB адреси й номери телефонів) та гарантійний лист, щодо залучення сертифікованих сервісних інженерів до сервісного обслуговування обладнання і навчання персоналу та (або) надати копії сертифікатів (або інший документ) сервісних інженерів. По-третє: Тендерною документацією Замовника вимагалося –надати копію з Оригіналів свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або Оригіналу свідоцтва платника єдиного податку, або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або оригіналу іншого документу. Враховуючи вище зазначене, не вважаємо скасовувати рішення тендерного комітету
Статус вимоги: Не задоволено