• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

послуги позаміських закладів оздоровлення та відпочинку, що знаходяться в Одеській області

Кількість послуг (путівок), що будуть придбані визначається замовником в залежності від вартості одного ліжко-дня послуги (путівки) на одну особу (всього путівка на 21 (двадцять один) календарний день оздоровлення)

Завершена

5 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2017 16:03 - 14.05.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконні дії Замовника

Номер: 22edee73c74745b09e333fe5329d3082
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-14-000567-a.b3
Назва: Скарга на незаконні дії Замовника
Скарга:
Неправомірні дії Замовника при визначенні переможця відкритих торгів з публікацією англійською мовою після аукціону
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.07.2017 20:10
Дата виконання рішення Замовником: 12.07.2017 11:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючи вимоги рішення № 4379-р/пк – пз від 04.07.2017 прийнятого постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель тендерним комітетом прйнято рішення: 1.1. відмінити рішення прийняте на засіданні тендерного комітету 06.07.2017; 1.2. відмінити рішення за лотом №1, прийняті на засіданнях тендерного комітету 13.06.2017 та 31.05.2017. 2. Повернутися до розгляду тендерних пропозицій учасників за Лотом №1, тендерні пропозиції яких за результатами проведеного аукціону, який відбувся 25.05.2017 о 15.00 год. електронною системою визнано найкращими економічно вигідними пропозиціями.
Автор: РЕНІЙСЬКА МІЖГОСПОДАРСЬКА ДИТЯЧА ОЗДОРОВЧА УСТАНОВА "АИСТ", Фоат Гузаиров +380980945063 foatguzairov@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Роз'ясненя щодо наявності необхідних документів

Номер: 265384a60dc7440d95b9f50b770fa4d3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-14-000567-a.c2
Назва: Роз'ясненя щодо наявності необхідних документів
Вимога:
ТКП ДОЗ "Буревестник" надає інформацію про наявність всіх документів в тендерній документацій и вимагає пояснень щодо причин відхілення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Умовами тендерної документації було передбачено проведення тематичної зміни національно-патріотичного виховання дітей та молоді в закладі оздоровлення та відпочинку під час проведення оздоровлення. Відповідно розділу 1 ст.1 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» тематична зміна - оздоровча або відпочинкова зміна, протягом якої дитина крім послуг з оздоровлення та відпочинку отримує комплекс додаткових послуг, спрямованих на розвиток її здібностей та інтересів за напрямами позашкільної освіти, фізичної культури та спорту, соціальної реабілітації, соціального захисту тощо за спеціальною програмою. Відповідно ст.16 Закону України «Про позашкільну освіту» навчально-виховний процес у позашкільних навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів та форм власності здійснюється за типовими навчальними планами і програмами, що затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти, іншими центральними органами виконавчої влади, у сфері управління яких перебувають позашкільні навчальні заклади. Навчальна програма з позашкільної освіти (далі – програма) – це нормативний документ, що визначає мету, завдання, зміст, обсяг, порядок, способи організації навчально-виховної діяльності та вимоги до її результатів. Навчальні програми з позашкільної освіти розробляються із врахуванням положень законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту» та відповідно до Положення про позашкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2001 року № 433, Положення про порядок організації індивідуальної та групової роботи в позашкільних навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 11 серпня 2004 р. № 651 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 серпня 2004 р. за № 1036/9635, Типових навчальних планів для організації навчально-виховного процесу в позашкільних навчальних закладах системи Міністерства освіти і науки України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 22.07.2008 № 676. Навчальна програма з позашкільної освіти має складатися з таких структурних елементів: пояснювальна записка, навчально-тематичний план, зміст програми, прогнозований результат, орієнтовний перелік обладнання (за потребою), література, додатки (за потребою). В переліку документів Вашої тендерної пропозиції (стор. 50-60) наданий документ – «План заходів національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2017 рік». Цей документ має бути додатком до Програми з національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2017 рік. Тендерним комітетом було детально вивчено Ваша тендерна пропозиція та з’ясовано, що у додатку до тендерної документації стор. 36 пункт 6 прописані відомості про наявність телефонного зв’язку. Вимогами додатку 2 до Тендерної документації було передбачено наявність міжміського зв’язку. Отже, у зв’язку з зазначеним, Тарутинське комунальне підприємство дитячий оздоровчий заклад «Буревестник» не відповідає вимогам пп.4 п. 1 статті 30 Закону в частині виконання умов тендерної документації, а саме відсутність документально підтвердженої наявності програми тематичної зміни з національно - патріотичного виховання дітей, яка включена до умов тендерної документації, відповідно до Указу Президента України № 580/2015 від13.10.2015 «Про стратегію національно - патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 – 2020 роки» та відсутність інформації щодо наявності міжміського зв’язку на території закладу оздоровлення та відпочинку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні положення тендерної документації

Номер: 12b32dbc197445a4927a61cb6418106f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-14-000567-a.a1
Назва: Дискримінаційні положення тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось до тендерного комітету з метою надання роз’яснення щодо порядку визначення ціни тендерної пропозиції , у зв’язку з відсутністю в тендерній документації інформації щодо кількості путівок, що, тим самим, унеможливлює справедливий процес обрання переможця тендеру та порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Ч. 2 ст. 22 ЗУ « По публічні закупівлі» встановлює перелік обов’язкової інформації, котра повинна міститись в положеннях тендерної документації, для забезпечення відповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, для надання повної, об’єктивної інформації Учасникам закупівлі з метою належної підготовки тендерної пропозиції щодо участі в торгах, та для створення справедливої конкуренції серед Учасників торгів. П.4 та 5 Ч. 2 ст. 22 ЗУ « По публічні закупівлі» передбачає: «Тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги .» Замовником не надано інформацію щодо кількісної характеристики предмета закупівлі, обсягів надання послуг, що у свою чергу, призводить до невідповідності положення тендерної документації умовам Закону та принципу відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, який передбачений ст.. 3 ЗУ « По публічні закупівлі» . Відповідно до ч.1 розділу 5 ТД єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ. Положення прокоментованої частини тендерної документації встановлює єдиний критерій для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції – ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відсутність інформації щодо кількості має наслідком встановлення однакової ціни щодо даного предмета закупівлі, однак з відмінністю щодо кількісної характеристику товару закупівлі, що негативно відображається на результатах торгів. До прикладу, якщо дві тендерні пропозиції матимуть незначну відмінність в ціні тендерної пропозиції( Учасник №1 пропонує вартість надання послуг -999 999,99 грн., Учасник №2-1 000 000,00 грн.,однак значну відмінність в кількості послуг (путівок) (Учасник № 1-100 путівок , Учасник№2 – 500 путівок), то система електронних закупівель автоматично визнає найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Учасника №1 з нижчою ціною і поставить її на розгляд. Положення тендерної документації сформульовано таким чином, що потенційні Учасники позбавлені можливості належним чином брати участь в аукціоні та знижувати ціну, адже не виключення, що Учасник максимально знизить ціну до невиправдної, у зв’язку з цим кількість запропонованих послуг(путівок) буде вкрай мінімальною, не відповідатиме потребам Замовника, та матиме наслідком відміну торгів. Слід врахувати, що, керуючись ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про Публічні закупівлі», істотні умови договору, укладеного за результатами тендеру не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Положення даної статі позбавляє право Замовника коригувати інформацію про істотні умови на етапі укладення договору відповідно до його реальних потреб. Посилаючись на вищезазначені обставини, положення тендерної документації щодо порядку визначення кількості послуг(путівок), а саме: «Кількість послуг (путівок), що будуть придбані визначається замовником в залежності від вартості одного ліжко-дня послуги (путівки) на одну особу (всього путівка на 21 (двадцять один) календарний день оздоровлення)», є дискримінаційним, порушує вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині відображення інформації щодо кількості послуг (путівок).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога була розглянута та, до тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено