• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

інтерактивний комплекс, код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Завершена

1 276 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 380.00 UAH
Період оскарження: 18.06.2021 16:12 - 30.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Електронні підручники

Номер: 1ebba336df374b5aae1470925386c8b4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-18-012415-c.c1
Назва: Електронні підручники
Вимога:
Доброго дня,Шановний Замовник! У Додатку 4 у розділі щодо Спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення: Вами зазначена умова про те: Для підтвердження ліцензійності контенту (електронні підручники) учасник в складі тендерної пропозиції має надати копію договорів або cертифікатів про передачу прав розробнику або офіційному дистриб’ютору на території України спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, видавництвом підручників, або інших документів на надання прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Хочемо звернути Вашу увагу на те,що електронні підручники зніходяться у вільному доступі і завантажити їх можна безкоштовно? Таких сайтів безліч, наприклад, http://pidruchniki.net/himiya9/1879-pidruchnik-himiya-9-klas-yaroshenko.html. Або цей, як варіант, http://www.geneza.ua/. Навіщо тоді заключати договори та платити кошти за користування? Навіщо вимагати від учасників закупівлі наявність подібних договорів з виробниками таких електронних підручників? Даною вимогою Ви дискримінуєте 99% інших постачальників, оскільки такі договори має лише 1 постачальник на території України і Ви свідомо прописуєте під нього таку документацію. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. На основі вище викладеного, наполягаємо на негайному внесенні змін до вимог до спеціалізованого програмного забезпечення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник, замовник уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляємо наступне. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 року № 3302-06/3812-06. У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник керуючись п.1, 2 ч.1 ст.31 Закону, має всі підстави відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Цим самим дотримується ст.21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» (заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя). Щодо Вашого твердження про вільний доступ до електронних підручників, повідомляємо, що вільне скачування підручників може бути виключно за згодою автора або видавництва. В іншому випадку буде порушено Закон України «Про авторське право і суміжні права». Тільки оригінальні підручники з відповідним дозволом на розповсюдження видавництвом можуть забезпечити проведення якісного навчального процесу. Тим більше, що підручники які знаходяться у вільному доступі можуть не мати грифу МОН України (схвалено/рекомендовано), тому застосування таких електронних підручників є недопустимим в навчальному процесі. Відповідно до ч.4 ст.4 Закону, Замовником здійснено моніторинг ринку та виявлено наявність відповідних документів/сертифікатів у відомих виробників, які мають офіційні представництва на території України. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як кожен учасник може отримати такі документи в офіційних виробників або їх представників на території України.Враховуючи вищевикладене, замовник змушений відмовити в задоволені Вашої вимоги
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.07.2021 00:02