-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Великовантажні мототранспортні засоби (комбінована дорожня машина з солерозкидальним обладнанням точного дозування та поворотним відвалом)
Завершена
4 357 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 785.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 785.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2017 17:57 - 22.06.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога 15.06.2017 ТОВ ТД Будшляхмаш
Номер:
d1bd812a32964337ad431f29fbf888d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-25-001327-c.b1
Назва:
Вимога 15.06.2017 ТОВ ТД Будшляхмаш
Вимога:
Вимога 15.06.2017 ТОВ ТД Будшляхмаш прикріплена
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 15.06.2017 ТОВ ТД Будшляхмаш.pdf 15.06.2017 12:12
- Відповідь на вимогу.PDF 16.06.2017 11:16
Дата подачі:
15.06.2017 12:12
Вирішення:
ТОВ “ Торговий Дім “Будшляхмаш”
07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Щолківська, 4
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2017 08:22
Підтвердження вирішення:
ДП “Хмельницький облавтодор” (далі — ДП ) розглянуто вашу вимогу № 01-08/02/128 від 15.06.2017р. щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Розглянувши уважно вашу вимогу, ДП прийняло за необхідне зазначити про наступне.
1. Трьохмісне компонування кабіни не може вважатися дискримінаційним, тому що багато виробників постачають самоскиди з кабінами з трьома місцями, наприклад:
http://auto-che.com/v/ca/ca3252k2t1e-240-faw-jiefang.html
http://auto-che.com/v/ca/ca3313k2t4e-233-faw-jiefang.html
Seating capacity (число місць в кабіні): 3, 2
2. За нашим переконанням, компонування «кабіна за двигуном» більш прийнятна для використання в умовах, в яких ми використовуємо комбіновані дорожні машини з солерозкидальним обладнанням точного дозування та поворотним відвалом (далі «КДМ») за наступними причинами:
2.1. Компонування самоскида в капотному виконанні полегшує доступ до двигуна, особливо в зимовий період. КДМ використовуються саме в зимовий період.
2.2. Капотна компоновка кабіни сприяє оптимальному розподілу маси автомобіля без перевантаження передньої вісі автомобіля. З огляду на наявність відвалу це важливий фактор.
2.3. Велика пасивна безпека - що, в поєднанні з жорсткою рамою і великим об'ємом незминаємого «життєвого простору», практично виключає смертельні випадки при аваріях-зіткненнях з перешкодами. Дуже важливий фактор для КДМ, які експлуатуються в зимовий період, під час розчищення доріг від снігу та криги, в поганих дорожніх умовах.
2.4. Менша втомлюваність оператора. Водій самоскида капотного компонування відчуває істотно менші вертикальні навантаження і удари, ніж водій безкапотного автомобіля, в якому кабіна розташована безпосередньо над передньою віссю.
Крім того, виробників самоскидів з компонуванням «кабіна за двигуном» в світі є велика кількість. Приклади надаються:
Перелік самоскидів з розташуванням кабіни за двигуном:
FAW Jiefang CA3313K2T4E
FAW Jiefang CA3252K2T1E
Volvo VHD Series
Freightliner M2 112
Freightliner 114 SD
MACK Granite
Peterbilt KENWORTH
Майже всі американські виробники випускають самоскиди з розташуванням кабіни за двигуном. Список не є вичерпним.
Відносно комплектації самоскиду відповідно до вимог тендерної документації постачальник повинен провести переговори з виробниками самостійно.
Наводимо для прикладу завершені тендерні процедури, в яких присутня вимога про безкапотну компоновку шасі. Вимоги наведених тендерів не вважалися за дискримінаційні переможцем торгів, компанією ТОВ «ТД «Будшляхмаш»:
https://smarttender.biz/government/details/1317995
https://smarttender.biz/government/details/1293120
https://smarttender.biz/government/details/1431857
https://smarttender.biz/government/details/1427644
3. Повна маса шасі обмежена, тому що на шасі буде встановлюватися додаткове обладнання: солерозкидальне, обладнання для розприскування ропи, відвал. Враховуючи дообладнання, КДМ не має перевищувати встановлені Законом норми.
4. Рядні двигуни є самим розповсюдженими двигунами в світі. Рядні двигуни простіші та дешевші в обслуговуванні. 6 циліндрів – це оптимальна кількіть циліндрів по співвідношенню об’єму двигуна, масогабаритним розмірам, крутному моменту, що є оптимальним для даного класу самоскидів. 4 циліндри використовуються в двигунах до 200 к.с. 6 ціліндрів – в діапазоні від 200 до 400. Вибрана кількість циліндрів є найоптимальнішою.
Таким чином, враховуючи велику розповсюдженість рядних 6-ти циліндрових двигунів не може вважатися дискримінаційною вимогою.
5. Фарбування бункерів корозіє та абразивно стійкими фарбами, які захищають бункер від сольової корозії є розповсюдженою світовою практикою.
Враховуючи те, що всі ведучі виробники покривають бункери захисними фарбами – не вважаємо це дискримінацією, натомість цей захист досить важливий для нашого підприємства, тому що КДМ буде використовуватися в дуже агресивному сольовому середовищі. Враховуючи багаторічний досвід використання КДМ різних виробників ми прийшли до висновку про необхідність цієї вимоги.
Також, стосовно п.2.6. «Виробник двигуна: не допускається виготовлення країнами-агресорами»
Як Вам відомо, в нашій країні зараз проводиться АТО, відповідно до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня ”Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України”.
Відповідно до цього рішення, РФ визнана країною агресором, яка анексувала АР Крим та окупувала частину Донецької та Луганської областей.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 ЗУ “Про санкції”, з метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави можуть застосовуватися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції).
Враховуючи це, РФ як країна агресор, може ввести санкції проти України на заборону постачання двигунів та запасних частин до них.
Такі пропозиції вже неодноразово обговорювалися в пресі РФ, наприклад:
- «Ярославский моторный завод (ЯМЗ, ОАО «Автодизель», входит в группу ГАЗ Олега Дерипаски) прекратил поставки своей продукции на территорию Украины.»
http://iz.ru/news/584595
http://nbnews.com.ua/ru/news/146453
- Харьковский тракторный завод начинает выходить из блокады поставок комплектующих, организованной Россией, заявил президент Украины Петр Порошенко.
http://transport-journal.com/news/poroshenko-ponyal-chto-htz-nachynaet-vyihodyt-yz-blokadyi-postavok-komplektuyuschyh-orhanyzovannoj-rf
Враховуючи агресивні дії, в тому числі по блокуванню поставки запчастин, наше підприємство не може ризикувати тим, щоб зупинити снігоприбиральні та солерозкидальні машини через брак запасних частин до двигунів виробництва РФ; залишити народ України сам на сам зі сніговими заметами, ожеледицею, зупинивши економіку країни в зимовий період.
Враховуючи наведене вище не вважаємо вимогу п.2.6 «Виробник двигуна: не допускається виготовлення країнами-агресорами.» тендерної документації безпідставною і незрозумілою.
Таким чином, визначений кваліфікаційний критерій є зрозумілим, обгрунтованим, відповідає вимогам чинного законодавства та державним інтересам, і може застосовуватися Замовником.
Замовник вільний замовляти те обладнання, яке відповідає вимогам замовника.
Враховуючи те, що виробників самоскидів з компонуванням «кабіна за двигуном» в світі є велика кількість, виробників солерозкидального обладнання та відвалів також велика кількість, а предметом закупівлі є код 34140000-0 – великовантажні мототранспортні засоби (комбінована дорожня машина з солерозкидальним обладнанням точного дозування та поворотним відвалом), комбінацій самоскид+солерозкидальне обладнання+відвал може бути велика кількість, таким чином зберігається змагальний ефект та конкуренція між постачальниками.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо за не доцільне внесення змін до Документаціїї, Додаток 3, розділ 3.1. Тендерна форма “Технічні вимоги”.
Голова тендерного комітету Р.В. Мамчур
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга ПП Торговий Дім МАЗ
Номер:
ff5c4de72fe640deb512a187d043b01b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-25-001327-c.b2
Назва:
Скарга ПП Торговий Дім МАЗ
Скарга:
Скарга ПП Торговий Дім МАЗ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ДП Хмельницький Облавтодор.pdf 21.06.2017 18:52
- 293 платіжне доручення.pdf 21.06.2017 18:52
- Додаток № 1 з викладенням документів.pdf 24.06.2017 18:05
- рішення від 23.06.2017 №4099.pdf 26.06.2017 15:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.06.2017 18:52
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.06.2017 15:52