-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поліграфні комплекси (комп’ютерний поліграф)
Завершена
122 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 614.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 614.25 UAH
Період оскарження:
18.06.2021 15:34 - 25.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена
ДСТУ
Номер:
8e3514b0798c45659f24b1ac9b5fefee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-18-002543-a.a1
Назва:
ДСТУ
Вимога:
Відповідно до вимог Тендерної закупівлі №12557527 є зауваження:
У Технічної документації та Додатку № 1 є пункт № 5 якій має наступний зміст: «Сканована копія документу, який підтверджує відповідність Товару, что Пропонується, вимоги державного стандарту ДСТУ 8692 до: 2016 (сертифікат відповідності чи подібний документ).
Посилання на обов'язковість відповідності предмета закупівлі - «Поліграфні комплекси (комп'ютерний поліграф)» - вимогам ДСТУ8692: 2016 є некоректною по ряду причин - 1) зазначений ДСТУ не є обов'язковим, а рекомендованим. 2) Наша компанія є розробником і виробником комп'ютерних поліграфів у відповідності з українським законодавством і наш прилад виготовляється відповідно до ТУ У 26.2-2785709074-001: 2017. Якщо в тендерних умовах вказані вимоги відповідності тільки до рекомендованого ДСТУ, то ми вважаємо, що це порушує наші права і не є добросовісной конкуренцієй.
Крім цього, до самого ДСТУ8692: 2016 вже давно було і є багато скарг з боку професійної спільноти, є копії листів листування з державними установами України, які прілагаються до нашого звернення.
На підставі зазначених доводів, прошу вас розглянути питання про виключення посилання на ДСТУ8692:2016 з Тендерних вимог закупівлі №12557527 або видозмінити в більш нейтральному формулюванні, наприклад так: «Сканована копія документу або довідка виробника, які підтверджують відповідність Товару, що пропонується, вимогам ДСТУ, ТУ, ASTM, ISO відносно поліграфніх комплексів (комп'ютерних поліграфів).
Щодо пункту № 3 «Сканована копія діючої Декларації про відповідність Товару, що пропонується, вимогам технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання.» Якщо виробник приладів поліграфніх комплексів (комп'ютерних поліграфів) має підтверджуючи документи на розробку і виробництво свої приладів у відповідності до ДСТУ, ТУ, ASTM, ISO, на нашу думку таки детальні вимогі не потрібні, так як це вже враховано виробником. Тому пропонуємо вказаний пункт повністю прибрати як зайвий.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист від ДП Укрметртестстандарт.pdf 23.06.2021 01:25
- Лист щодо відміни дії сертифіката відповідності.pdf 23.06.2021 01:25
- Лист від институту Марзеева.pdf 23.06.2021 01:25
- лист щодо сертификату відповідності.pdf 23.06.2021 01:25
Дата подачі:
23.06.2021 01:25
Вирішення:
Протоколом Уповноваженої особи №13 від 22.06.2021 до тендерної документації були внесені зміни.
Поточна редакція:
Додаток № 1
Оголошення про проведення
спрощеної закупівлі
Повний перелік документів що вимагається згідно з документацією у складі пропозиції:
1. Довідка учасника згідно форми №1 цього додатку з інформацією про наявність досвіду виконання протягом 2019-2021 років не менше 1-го аналогічного* договору.
*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання поліграфних комплексів (комп’ютерного поліграфу).
2. Скановані копії документів (листи-відгуки або видаткові накладні, або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору (-ів) зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
3. Сканована копія діючого Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, що пропонується.
4. Сканована копія документу або довідка виробника, які підтверджують відповідність Товару, що пропонується, вимогам ДСТУ, ТУ, ASTM, ISO відносно поліграфніх комплексів (комп'ютерних поліграфів).
5. Документ з описом Товару що пропонується (технічний паспорт чи подібний документ з описом та комплектацією Товару).
6. Згода з умовами проведення спрощеної закупівлі згідно форми наведеної у Додатку №5.
7. Документ, що підтверджує повноваження особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документації пропозиції (виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів).
Для фізичної особи – підприємця, яка власноруч підписує пропозицію (документи пропозиції) від свого імені, подання документально підтвердження таких повноважень не вимагається.
!!! Документи, що подаються переможцем (після направлення учаснику повідомлення про намір укласти договір):
Учасник-переможець протягом 2 робочих днів після оприлюднення в Prozorro результатів аукціону, повинен надати оновлену форму «Цінова пропозиція» приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронні адреси зазначенні в п.2 документації оголошення. Також, незайвим буде проінформувати про відправлення дзвінком на вказані контакті номери (зазначене обумовлено необхідністю оперативного опрацювання результатів та відсутністю технічної можливості завантаження файлів Учасником-переможцем на етапі кваліфікації в спрощеній закупівлі).
Примітки: Всі додатки та/або довідки, які надаються (завантажуються) у складі пропозиції, повинні містити печатку (за наявності) та підпис уповноваженої особи учасника або можуть бути надані у вигляді електронного документу (підписані КЕП/УЕП службової (посадової) особи учасника, яка підписала пропозицію. У такому випадку КЕП/УЕП повинен бути саме тієї особи, документи щодо повноваження на підпис якої надано у складі пропозиції. Підписати електронний документ КЕП/УЕПможна за посиланням: http://acskidd.gov.ua/sign https://czo.gov.ua/sign https://id.gov.ua/sign ).
Для оперативного опрацювання поданих пропозицій, звертаємось із проханням до Учасників зазначати в найменуваннях завантажених файлів документів: номер та назву файлу відповідно до переліку!!!
Статус вимоги:
Задоволено