-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
лабораторне приладдя (НКМВ 024:2019: код 45810 Нестерильний контейнер для криозберігання зразків IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; код 47591 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з калію оксалатом і натрію фторидом, ДК 021-2015 -33192500-7; код 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; код 57899 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з активатором згортання /тромбіном/розділовим гелем, ДК 021-2015 -33192500-7; код 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; 47589 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з літію гепарином, ДК 021-2015 -33192500-7; код 63061 Система збору капілярної крові IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; код 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА, ДК 021-2015 -33192500-7))
Завершена
239 453.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 394.53 UAH
мін. крок: 1% або 2 394.53 UAH
Період оскарження:
18.06.2021 14:05 - 21.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови закупівлі
Номер:
1647c9bfbc144fcd9c9be30bd411316f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-18-008927-c.c2
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
18.06.2021 року Замовник оголосив закупівлю: ДК 021 -2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні: лабораторне приладдя (НКМВ 024:2019: код 45810 Нестерильний контейнер для криозберігання зразків IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; код 47591 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з калію оксалатом і натрію фторидом, ДК 021-2015 -33192500-7; код 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; код 57899 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з активатором згортання /тромбіном/розділовим гелем, ДК 021-2015 -33192500-7; код 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; 47589 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з літію гепарином, ДК 021-2015 -33192500-7; код 63061 Система збору капілярної крові IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; код 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА, ДК 021-2015 -33192500-7)). (без поділу на лоти).
Відповідно у Додатку 4 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії — потенційного учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного.
Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку медичні вироби з сукупними вимогами до них (позиція №1 “Пробірка для мікропроб 1,5 ml (мл)”, позиція №5 “Пробірка вакуумна для забору крові з активатором згортання; розмір 13х75 мм; об'єм 5.0 мл. Пластик” ( зокрема в частині: розмір 13х75 мм), позиція №7 “Система для забору капілярної крові з EDTA-КЗ, об'єм 0.2 мл” (зокрема в частині: Кількість систем в упаковці – 300 шт. Загальний строк придатності 5 років. Кількість в упаковці – 300 шт ), які, враховуючи саме СУКУПНІ вимоги до даних позицій, НЕ може запропонувати ЖОДЕН виробник — ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ !!! Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі медичних виробів (позиції №1,5, 7 з такими сукупними вимогами до них), які НЕ може запропонувати ЖОДЕН ВИРОБНИК, є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у даній закупівлі (так як не є виробником даних медвиробів, враховуючи САМЕ ТАКІ СУКУПНІ вимоги до даних позицій №1, 5, 7, та, як наслідок, не має можливості їх запропонувати), що також обгрунтовується й нижченаведеним.
Як вже було зазначено, наразі ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби за позиціями №1, 5, 7 саме з такими СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Крім того, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-8 (враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до позиції №1, 5, 7). .
При цьому, слід зауважити, що на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати медичні вироби саме за позиціями №2-8 (зокрема компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай (уповноваженим представником якого є наша компанія — ТОВ “Ледум”); “EximCargoTrade” Україна тощо), ОДНАК з іншими характеристиками (щодо позиції №2-8 в частині розмірів та кількості в упаковках, строків придатності) та ОКРІМ позиції №1 (відсутні взагалі виробники). Головним є те, що вищенаведені компанії (в тому числі й ТОВ “Ледум”) НЕ є виробниками (НЕ можуть запропонувати) медичних виробів саме за позиціями № 1,5,7 (враховуючи встановлені Замовником саме такі СУКУПНІ ВИМОГИ до даних позицій). А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі медичних виробів за позиціями №1,5,7 саме з такими СУКУПНИМИ вимогами (які НЕ може запропонувати ЖОДЕН ВИРОБНИК) потенційний учасник ТОВ “Ледум” (та й інші виробники (потенційні учасники) фактично позбавлений можливості на участь у закупівлі.
Таким чином, саме наявність вищезгаданих ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ (спосіб визначення Замовником предмету закупівлі - у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ на ЛОТИ з включенням до загального переліку позицій № 1,5,7 які, враховуючи сукупні вимоги до них, НЕ може запропонувати ЖОДЕН ВИРОБНИК) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника, оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити медичні вироби саме за позиціями №2-8 (пробірки), які відповідають загальновстановленим стандартам, однак лише за умови внесення змін до тендерної документації щодо позицій №1,5,7 (усунення вищенаведених дискримінаційних вимог) !!!
Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документаці: Додатку 4) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
До даної скарги додаються відповідні підтверджуючі документи щодо вищенаведених обставин !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “ДК 021 -2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні: лабораторне приладдя (НКМВ 024:2019: код 45810 Нестерильний контейнер для криозберігання зразків IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; код 47591 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з калію оксалатом і натрію фторидом, ДК 021-2015 -33192500-7; код 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; код 57899 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з активатором згортання /тромбіном/розділовим гелем, ДК 021-2015 -33192500-7; код 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; 47589 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з літію гепарином, ДК 021-2015 -33192500-7; код 63061 Система збору капілярної крові IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; код 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА, ДК 021-2015 -33192500-7))” (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-18-008927-c ).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2021-06-18-008927-c .
3.Зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації у наступний спосіб:
Позицію №1“Пробірка для мікропроб 1,5 ml (мл)” виокремити в окремий лот.
Вимоги до позиції №5 змінити та викласти у наступній редакції: “ Призначення: для біохмічних аналізів крові. Наповнювач: активаторз гортання. Розмір:13x100мм. Об’єм:5.0мл Кількість в упаковці – 100 шт”.
Вимоги до позиції №7 змінити та викласти у наступній редакції: “Пробірка пластикова з капіляром. Наповнювач EDTA-КЗ. Об’єм–0.2мл. Кожна система в індивідуальній упаковці. Кількість систем в упаковці – 50-100 шт. Загальний строк придатності не менше 75 % від загального терміну придатності. Кількість в упаковці – 50-100 шт”.
Додатки:
1. Роздруківка з сайту ТОВ “Ледум”: пробірки, які пропонує наша компанія як уповноважений представник “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
2. Копії декларації, інструкції (вакуумні пробірки) ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
3. Документи щодо медичних виробів (пробірки) виробника “EximCargoTrade” Україна.
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
29.06.2021 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Інструкція щодо пробірок CDRICH.pdf 29.06.2021 09:39
- Вакуумні пробірки ТОВ Ледум.pdf 29.06.2021 09:39
- Скарга.pdf 29.06.2021 09:39
- Пробірки EximCargoTrade, Україна.pdf 29.06.2021 09:39
- Декларація CDRICH пробірки.pdf 29.06.2021 09:39
- Пояснення 09.07.21.pdf 09.07.2021 12:00
- рішення від 02.07.2021 № 14884 + лист Замовнику.pdf 02.07.2021 22:31
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2021 № 15792.pdf 13.07.2021 12:42
- рішення від 12.07.2021 № 15792.pdf 15.07.2021 20:10
- Додаток №1_ до пояснення .docx 07.07.2021 17:01
- пояснення (PDF).pdf 07.07.2021 17:01
- пояснення (Word).docx 07.07.2021 17:01
- п.1_декларація про відповідність №UA.TR.754JHMI(plast)-01.pdf 07.07.2021 17:01
- п.1_Декларація про відповідность медичних виробів № 1В2020 версія 1.pdf 07.07.2021 17:01
- п.1_Додаток 2_до Декларації 1В 2020.PDF 07.07.2021 17:01
- п.1_Сертифікат якості 1,5 мл UA TR754JHMI(plast)-01.pdf 07.07.2021 17:01
- п.1_Сертифікат якості 1,5 мл 1В 2020.pdf 07.07.2021 17:01
- п.5_Декларація відповідності № 08-0916MEDTR-01.pdf 07.07.2021 17:01
- п.5_Декларація відповідності № 11.pdf 07.07.2021 17:01
- п.5_декларація про відповідність №UA.TR.754MEDTRvbt-01.pdf 07.07.2021 17:01
- п.5_Додаток 1 до декларації №11.pdf 07.07.2021 17:01
- п.7_декларація про відповідність №UA.TR.753KANG-01.pdf 07.07.2021 17:01
- п.7_Декларація про відповідность медичних виробів № 1А2020 версія 1.pdf 07.07.2021 17:01
- протокол № 114 від 16.07.2021.pdf 16.07.2021 14:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.06.2021 15:10
Дата розгляду скарги:
12.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.07.2021 22:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.07.2021 20:10
Дата виконання рішення Замовником:
16.07.2021 14:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), пункту 2 розділу II тендерної документації, враховуючи Рішення від 12.07.2021 № 15792-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внесені зміни по Закупівлі.
Вимога
Відхилено
Вимога на умови закупівлі
Номер:
99996c88af6340d9b451fbaa6e6744fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-18-008927-c.c1
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
18.06.2021 року Замовник оголосив закупівлю: ДК 021 -2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні: лабораторне приладдя (НКМВ 024:2019: код 45810 Нестерильний контейнер для криозберігання зразків IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; код 47591 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з калію оксалатом і натрію фторидом, ДК 021-2015 -33192500-7; код 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; код 57899 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з активатором згортання /тромбіном/розділовим гелем, ДК 021-2015 -33192500-7; код 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; 47589 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з літію гепарином, ДК 021-2015 -33192500-7; код 63061 Система збору капілярної крові IVD, ДК 021-2015 -33192500-7; код 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА, ДК 021-2015 -33192500-7)). (без поділу на лоти).
Відповідно у Додатку 4 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права потенційного учасника, що вбачається з нижченаведеного.
Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку медичні вироби з сукупними вимогами до них (позиція №1 “Пробірка для мікропроб 1,5 ml (мл)”, позиція №5 “Пробірка вакуумна для забору крові з активатором згортання; розмір 13х75 мм; об'єм 5.0 мл. Пластик” ( зокрема в частині: розмір 13х75 мм), позиція №7 “Система для забору капілярної крові з EDTA-КЗ, об'єм 0.2 мл” (зокрема в частині: Кількість систем в упаковці – 300 шт. Загальний строк придатності 5 років. Кількість в упаковці – 300 шт ), які, враховуючи саме СУКУПНІ вимоги до даних позицій, не може запропонувати жоден виробник — ВИРОБНИКИ ВІДСУТНІ!!! Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі медичних виробів (позиція №1, 5, 7 з сукупними вимогами до них), які НЕ може запропонувати ЖОДЕН ВИРОБНИК, є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі (так як не є виробником даних медвиробів, враховуючи саме такі СУКУПНІ вимоги до даних позицій, та, як наслідок, не має можливості їх запропонувати), що також обгрунтовується й нижченаведеним.
Як вже було зазначено, наразі ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби за позиціями №1, 5, 7 саме з такими СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Крім того, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-8 (враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до позиції №1, 5, 7).
При цьому, слід зауважити, що на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати медичні вироби саме за позиціями №2-8 (зокрема компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай; “EximCargoTrade” Україна тощо), окрім позиції №1 (відсутні виробники), а також з іншмими технічними характеристиками щодо позицій №5, 7. Головним є те, що вищенаведені компанії НЕ є виробниками (НЕ можуть запропонувати) медичних виробів саме за позицією № 1 (враховуючи встановлені Замовником СУКУПНІ ВИМОГИ до даної позиції). А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі медичного виробу за позицією №1 саме з такими сукупними вимогами (відсутні виробники), а також з саме такими сукупними вимогами до позицій №5, 7 потенційний учасник фактично позбавлений можливості на участь у закупівлі.
Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документаці: Додатку 4) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ вже неодноразово приймав рішення щодо недопустимості дискримінаційних умов у тендерній докуметації !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОШУ: внести відповідні зміни до тендерної документації у наступний спосіб:
Позицію №1“Пробірка для мікропроб 1,5 ml (мл)” виокремити в окремий лот.
Вимоги до позиції №5 змінити та викласти у наступній редакції: “ Призначення: для біохмічних аналізів крові. Наповнювач: активаторз гортання. Розмір:13x100мм. Об’єм:5.0мл Кількість в упаковці – 100 шт”.
Вимоги до позиції №7 змінити та викласти у наступній редакції: “ Пробірка пластикова з капіляром. Наповнювач EDTA-КЗ. Об’єм–0.2мл. Кожна система в індивідуальній упаковці. Кількість систем в упаковці – 50-100 шт. Загальний строк придатності 24 місяці. Кількість в упаковці – 50-100 шт”.
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Додаток: копії рішень АМКУ (встановлення дискримінаційних умов).
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 15.02.2021№2704.pdf 22.06.2021 16:56
- Рішення АМКУ від 16.05.18р..pdf 22.06.2021 16:56
- Рішення АМКУ від 13.07.2020 № 13481.pdf 22.06.2021 16:56
Дата подачі:
22.06.2021 16:56
Вирішення:
Шановний учаснику!
Розглянувши Вашу Вимогу UA-2021-06-18-008927-c.c1 повідомляємо:
Вся інформація про закупівлю доступна у вільному доступі в мережі Інтернет на офіційному веб-порталі закупівель prozorro.gov.ua. Процедурою закупівлі є - відкриті торги, яка є максимально прозорою, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому постачальнику, який зацікавився оголошенням і супровідною йому тендерною документацією на веб-порталі закупівель та подав свою пропозицію.
Предмет закупівлі визначається замовником самостійно у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Інформація щодо предмета закупівлі передбачена також у відповідних статтях Закону України «Про публічні закупівлі» , далі Закон, зокрема зазначається в річному плані закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів, в яких має міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі.
Так, Замовником предмет закупівлі, визначений відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708, згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (таким чином, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) та передбачення можливості подання тендерних пропозицій по кожному лоту окремо є правом Замовника, а не його обов’язком).
Відповідно п. 4.2 Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації замовника закупівля здійснюється в цілому.
Об’єднання усіх позицій предмета закупівлі не обмежує право учасників взяти участь у торгах та поставити товари, які є предметом закупівлі, у повному асортименті, уклавши при цьому відповідні договори з певними суб’єктами господарювання.
Згідно аналізу ринку, по позиціям №№1,5,7 технічної специфікації, які перелічені у додатку № 4 до тендерної документації на території України є достатня кількість конкурентоспроможних компаній та підприємств, які здійснюють оптову чи роздрібну торгівлю медичними виробами, в даному випадку лабораторним приладдям, різних виробників.
А отже, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, а також інші вимоги до предмета закупівлі тендерної документації з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону не містять жодних дискримінаційних вимог до учасників. Участь у Процедурі закупівлі можуть взяти будь-які зацікавлені учасники (виробники, посередники тощо) - торговці товарами різних виробників та ділити предмет закупівлі на лоти Замовник вважає недоцільним.
По позиції № 7 технічної специфікації додатку № 4 до тендерної документації Замовником будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Відхилено