-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інформаційні системи (Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС))
Завершена
762 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 625.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 625.00 UAH
Період оскарження:
18.06.2021 12:54 - 03.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
66ce94026e004e7fabebd81d74df2ead
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-18-007370-c.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! В додатку 2 Вашої тендерної документації вказано: «На поточний час в Миколаївській області вже встановлено та працює програмне забезпечення МІС «SimplexMed», в даній документації здійснюється посилання на конкретне найменування електронного продукту задля сумісності працездатності програмного забезпечення та унеможливлення настання негативних обставин пов’язаних з конфліктом (технічним збоєм, знищення персональної інформації або документів, тощо) програмного забезпечення».
Також в додатку 4 в проєкті договору вказано: «…….всі авторські майнові права в повному обсязі на яку належать Ліцензіару (підтверджується додатково Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір №54349, виданого Державною службою інтелектуальної власності України 02 квітня 2014 року)……..».
Згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Вимоги є дискримінуючими та такими, що обмежують участь потенційних учасників у даній закупівлі.
Просимо привести у відповідність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.06.2021 15:28
Вирішення:
Розглянувши вимогу, повідомляємо, що були внесені зміни до додатку 4 тендерної документації, щодо додатку 2, жодних дискримінаційних вимог тендерна документація не містить, конкретне посилання на електронний продукт, здійснюється виключно задля сумісності, працездатності програмного забезпечення, унеможливлення настання негативних обставин пов'язаних з конфліктом програмного забезпечення. Всі учасники можуть пропонувати своє програмне забезпечення для участі в процедурі закупівлі. Деталізація вимог до предмета закупівлі не вважається дискримінаційною та не обмежують участь потенційних учасників в даній закупці.
Статус вимоги:
Відхилено