• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продуктові набори на III, IV квартал 2021 року

Слад продуктового набору: Консерва рибна сардина в олії, 230-240 гр. з/б Консерва рибна бички в томатному соусі, 230-240 гр. з/б Молоко незбиране згущене з цукром, 380-440 гр., фасовка Дой-пак Олія соняшникова рафінована 0,870-1л. Цукор білий, фасований 1 кг. Борошно пшеничне вищого гатунку, фасоване 1кг. Рис шліфований першого гатунку, фасований 1 кг. Крупа гречана першого гатунку, фасована 1 кг. Горошок зелений консервований, 400-420 гр. з/б. Кукурудза цукрова консервована, 400-425 гр. з/б Яловичина тушкована вищого гатунку, 500-525 гр. з/б Лечо, 450-525 гр. Печиво цукрове, фасоване 180-200 гр. Макаронні вироби фігурні, фасовані 0,8 кг.

Завершена

1 430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 150.00 UAH
Період оскарження: 18.06.2021 12:13 - 03.07.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА на вимоги тендерної документації

Номер: 3a8f28588bec492eab42e6151630f8d3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-18-006452-c.c2
Назва: СКАРГА на вимоги тендерної документації
Скарга:
Замовником торгів 18.06.2021 було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) щодо закупівлі товару: ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-18-006452-c Вид предмету закупівлі: товари Очікувана вартість: 1 430 000 грн з ПДВ 18.06.2021 оприлюднено тендерну документацію «Процедура закупівлі – відкриті торги ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні» (далі – тендерна документація). ТОВ НВФ «Віконт» має намір взяти участь у вищенаведеній закупівлі. Проте, після ознайомлення з текстом тендерної документації, на мій погляд, виявлено дискримінаційний підхід Замовника щодо вимог надання Учасниками деяких документів. Адже документи, які є обов’язковими до надання Учасниками, не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству. ТОВ НВФ «Віконт» вважає, що Замовник встановив в тендерній документації вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме: 1. В Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» в п. 1.3 наявна вимога надати Експлуатаційний дозвіл на складські або виробничі приміщення для продуктів тваринного походження. Відповідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-ВР, експлуатаційний дозвіл – це документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Згідно п. 95 ч. 1 ст. 1 зазначеного Закону, харчовим продуктом тваринного походження є молоко, м’ясо, риба, молюски і ракоподібні, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, та інші продукти. Відповідно ч. 1 ст. 23, експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Ч. 2 ст. 23 цього Закону окреслює коло суб’єктів господарської діяльності, на яких обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється, зокрема, на підприємства, що займаються виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження, та/або перероблені продукти тваринного походження. Згідно тендерної документації (Додаток 1, Додаток 4) вказано склад продуктового набору, який не містить харчових продуктів тваринного походження, а містить перероблені продукти тваринного походження (консерви рибні, молоко згущене, яловичина тушкована). Таким чином, вимагаючи експлуатаційний дозвіл, Замовник обмежує коло Учасників, які не спеціалізуються та не мають потужностей для виробництва та зберігання необроблених харчових продуктів тваринного походження (холодильні/морозильні камери, спеціалізований автотранспорт, рефрижератор тощо). Дана вимога є дискримінаційною, та порушує права інших учасників. Просимо зобов’язати Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації, як таку, що обмежує коло учасників, що можуть прийняти участь у Закупівлі. 2. В Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015. 15890000-3. Продукти харчування та сушені продукти різні . Продуктові набори на III, IV квартал 2021 року», пункт 7, Замовник вказав вимогу щодо надання копії оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером, постачальником та інше) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або договір поставки), дійсний впродовж 2021 року. Дана вимога, на мій погляд, є дискримінаційною та порушує наші права та права інших Учасників, так як Замовник для участі у тендерній закупівлі вимагає наявність вже укладених договорів на момент подання тендерної пропозиції. Дані договори (дилерські, дистриб’юторські, договори поставки), як правило, укладаються на початку фінансового року, коли предмет закупівлі Замовником ще не було визначено, тож ми не могли визначити коло постачальників продукції. В разі виникнення термінової необхідності, то укладання дистриб’юторських/дилерських/договорів поставки потребує набагато більше часу, ніж термін, який відведений з моменту оголошення Закупівлі до моменту закінчення прийому тендерних пропозицій. Також зазначаємо, що укладання даних договорів тягне за собою певні зобов’язання, такі як об’єми продажу, складські та транспортні послуги тощо, а також потребує залучення додаткових людських ресурсів. В разі програшу в даній закупівлі, зобов’язання по укладеним договорам з дилерами/дистриб’юторами/постачальниками залишаться чинними, що призведе до матеріальних збитків у разі виконання, або штрафних санкцій у разі розірвання даних договорів. Також, це призведе до репутаційних втрат. Вважаємо, що вимога заключення даних договорів може розцінюватись як спосіб втручання в господарську діяльність підприємства, є дискримінаційною, та підпадає під дію ст.206 ККУ. Просимо зобов’язати Замовника вилучити дану дискримінаційну вимогу. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до внесення рішення за скаргою. 3. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні. 4. Зобов’язати Замовника - Територіальний центр соціального обслуговування Дніпровського району м.Києва, усунути порушення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни у закупівлю за ідентифікатором UA-2021-06-18-006452-с.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.07.2021 16:55
Автор: ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", Сергій Клинчук +380674107136 klinser@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Шановний Замовник,в березні 2021 р. Ваша організація проводила тендерну закупівлю UA 2021 03-10-001678-с на поставку продуктових наборів.Початкова вартість закупівлі складала 1 560 000 гривень за 2400 наборів,тобто 650 гривень за набор. В технічних вимогах (дод.4) була вимога,щодо якості макаронних виробів,в якій зазначалося,що МАКАРОННІ ВИРОБИ ПОВИННІ БУТИ ВИГОТОВЛЕНІ З БОРОШНА ТВЕРДИХ СОРТІВ. В двній закупівлі,яку оголосила Ваша організація ,початкова ціна зазначена 1 430 000 гривень за 2200 наборів тобто 650 гривень за один набор. АЛЕ ,В ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ (ДОД 4 ) вже значиться,що МАКАРОННІ ВИРОБИ можуть вироблятися із борошна звичайного(м"яка пшениця) та відповідати класифікатору ГРУПА В . Хочу наголосити,ЩО МАКАРОННІ ВИРОБИ (група В) та суміші В РАЗИ ДЕШЕВШІ ,ніж макаронні вироби (група А) ТАКИМ ЧИНОМ,ВИ СУТТЕВО ПОГІРШИЛИ(ЗНИЗИЛИ) ЯКІСТЬ ПРОДУКТОВОГО НАБОРУ,А ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ ЗАЛИШИЛИ НЕЗМІННОЮ.Хочу зазначити,що склад набору,один і той ,і згідно даних Статуправління,з березня місяця по травень,різких інфляційних коливаннь не було,навпаки такі продукти як олія і борошно -подешевшали. Для розрахунку очікуваної вартості розроблена методика,якою Ви зобов"язані користуватися. Питання: Шановна ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА,З ЯКОЮ МЕТОЮ ВИ ПОГІРШИЛИ ЯКІСТЬ ПРОДУКТОВОГО НАБОРУ,ЯКИЙ БУДЕ ВИДАВАТИСЯ НЕЗАХИЩЕНИМ ВЕРСТВАМ НАСЕЛЕННЯ,А ВАРТІСТЬ ЗАЛИШИЛИ ПОПЕРЕДНЮ? З метою ЗАПОБІГАННЯ ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ,ПРОШУ ПЕРЕДИВИТИСЯ (в сторону зменьшення ) ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ.

Номер: 815659d87ff24fdd85ee984c6bcf3654
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-18-006452-c.c1
Назва: Шановний Замовник,в березні 2021 р. Ваша організація проводила тендерну закупівлю UA 2021 03-10-001678-с на поставку продуктових наборів.Початкова вартість закупівлі складала 1 560 000 гривень за 2400 наборів,тобто 650 гривень за набор. В технічних вимогах (дод.4) була вимога,щодо якості макаронних виробів,в якій зазначалося,що МАКАРОННІ ВИРОБИ ПОВИННІ БУТИ ВИГОТОВЛЕНІ З БОРОШНА ТВЕРДИХ СОРТІВ. В двній закупівлі,яку оголосила Ваша організація ,початкова ціна зазначена 1 430 000 гривень за 2200 наборів тобто 650 гривень за один набор. АЛЕ ,В ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ (ДОД 4 ) вже значиться,що МАКАРОННІ ВИРОБИ можуть вироблятися із борошна звичайного(м"яка пшениця) та відповідати класифікатору ГРУПА В . Хочу наголосити,ЩО МАКАРОННІ ВИРОБИ (група В) та суміші В РАЗИ ДЕШЕВШІ ,ніж макаронні вироби (група А) ТАКИМ ЧИНОМ,ВИ СУТТЕВО ПОГІРШИЛИ(ЗНИЗИЛИ) ЯКІСТЬ ПРОДУКТОВОГО НАБОРУ,А ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ ЗАЛИШИЛИ НЕЗМІННОЮ.Хочу зазначити,що склад набору,один і той ,і згідно даних Статуправління,з березня місяця по травень,різких інфляційних коливаннь не було,навпаки такі продукти як олія і борошно -подешевшали. Для розрахунку очікуваної вартості розроблена методика,якою Ви зобов"язані користуватися. Питання: Шановна ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА,З ЯКОЮ МЕТОЮ ВИ ПОГІРШИЛИ ЯКІСТЬ ПРОДУКТОВОГО НАБОРУ,ЯКИЙ БУДЕ ВИДАВАТИСЯ НЕЗАХИЩЕНИМ ВЕРСТВАМ НАСЕЛЕННЯ,А ВАРТІСТЬ ЗАЛИШИЛИ ПОПЕРЕДНЮ? З метою ЗАПОБІГАННЯ ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ,ПРОШУ ПЕРЕДИВИТИСЯ (в сторону зменьшення ) ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ.
Вимога:
Початкова ціна
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу Учасника
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.07.2021 16:56