-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лінолеум та комплектуючі
Завершена
830 090.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 301.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 301.00 UAH
Період оскарження:
18.06.2021 12:08 - 01.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА ЩОДО ДІЙ ТА ПРИЙНЯТОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:
0c361e9a547f40f7aaaf0d1591864d35
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-18-006335-c.b3
Назва:
СКАРГА ЩОДО ДІЙ ТА ПРИЙНЯТОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Скарга:
Вих. 24/07
Від 24.07.2021 р.
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія
03035, м. Київ—35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа-підприємець
Іоненко Микола Миколайович
50096, м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького 51/38
КОД ЄДРПОУ: 2808010012
e-mail: ksenia03@i.ua
тел. (098)8537884
Замовник:
Управління освіти і науки Білоцерківської
міської ради
Україна, Київська область, м. Біла Церква
вул. Шевченка, 122
КОД ЄДРПОУ - 02143809; тел. 0456351989
Інформація про закупівлю:
План закупівлі:
UA-2021-06-18-006335-c
Тендер ІD:
e0389d10dd2b4588a6b95b5da201ea7e
Процедура відкритих торгів: ЄЗС ДК 021:2015-44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум комплектуючі)
Очікувана вартість закупівлі: 830090,00 грн.
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії та рішення Замовника – 15.07.2021 р.
СКАРГА
ЩОДО ДІЙ ТА ПРИЙНЯТОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради (надалі - Замовник) 18.06.2021 р. було розпочато процедуру відкритих торгів ЄЗС ДК 021:2015-44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум комплектуючі). Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-06-18-006335-c.
Фізична особа-підприємець Іоненко Микола Миколайович (надалі – Підприємство або Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації закупівлі подав тендерну пропозицію.
Також взяли участь у даному тендері та надали свою тендерну пропозицію наступні Учасники:
1. ТОВ «ВІТЕКС УКРАЇНА», ЄДРПОУ 32454063;
2. ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», ЄДРПОУ 25008540;
3. ФОП КОНДРАТЕНКО О.М. ЄДРПОУ 2524714173;
4. ФОП ІОНЕНКО М.М. ЄДРПОУ 2808010012.
Замовником згідно протоколу № 2 від 15.07.2021 р. тендерну пропозицію ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» було розглянуто та оцінено, вирішено визначити переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. В результаті детального розгляду документів ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» Замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» відповідає усім кваліфікаційним вимогам.
ФОП ІОНЕНКО М.М. не погодився з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, без аналізу та повної перевірки тендерної пропозиції ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовником такими, що порушують його права та інтереси, також дії Замовника і прийняте його рішення порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» в складі тендерної пропозиції надав не в повному обсязі та з порушенням документи, що вимагалися Замовником, а саме:
Так, Учасником ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» порушені вимоги Замовника щодо подання тендерної пропозиції, але Замовником чомусь вони не були перевірені та взяті до уваги, а саме:
1. Відповідно до п.1.1 .Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося наступне: «Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією…… та завантаження необхідних документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що вимагаються Замовником у тендерній документації».
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» розмістив та завантажив документи тендерної пропозиції в файлах інших форматах: тип файла: «WindowsZip.ArchType.File (.rar)». Замовником чітко вказано у тендерній документації та вимагалося, що подання документів потрібно завантажувати у форматі PDF.
В свою чергу ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» порушив вимоги тендерної документації, та, подав тендерну пропозиіцію у іншому форматі. В зв’язку з поданням тендерної пропозиції у іншому форматі, ФОП Іоненко М.М., а також інші Учасники, загальні користувачі прозоро, не можуть ознайомитись з тендерною пропозицією ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», та що в свою чергу призвело до обмеженого загального доступу к інформації про надану тендерну пропозицію ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ».
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
2. Відповідно до п.1.1.4. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося наступне: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації». В Додатку 4 Замовником вимагалося: «Документи, що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинні бути надані учасником в електронному вигляді у форматі * PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення».
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» у складі тендерної пропозиції надає Додаток 4 за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою, в кому зазначає наступне: «Документи, що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинні бути надані учасником в електронному вигляді у форматі * PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення»; «повністю погоджується з вимогами до: документів, умов постачання, кількісних, якісних та технічних характеристик товару та гарантує повну відповідальність запропонованого товару». Але ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» розмістив та завантажив документи тендерної пропозиції, та документи, які вимагалися Додатком 4 в файлах інших форматах: тип файла: «WindowsZip.ArchType.File (.rar)».
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1.4 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
3. Відповідно до п.1.1.1 .Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося наступне: «Учасник подає тендерну пропозицію за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації».
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» у п.13 цінової пропозиції в найменуванні предмету закупівлі пропонує: «Покриття з ПВХ Форс 1 клас (покриття для підлоги з ПВХ лінолеум)». Але не зазначає якої конкретної торгівельної марки пропонує лінолеум. Тим самим ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» вводить в оману Замовника та інших Учасників закупівлі, та не дає конкретної інформації, якої марки буде пропонуватися лінолеум. Таким чином, документи надані ТОВ «БУДКОМПЛЕКТОМ» відповідно Додатку 4 не співвідносяться з ціновою пропозицією, та не можуть вважатися відповідними, дійсними та такими, що ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» дійсно пропонує даний лінолеум. Замовник та інші Учасники закупівлі не можуть знати, якої торгівельної марки лінолеуму пропонує ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ».
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Додатку 1.
4. В п.9, п.12 «Тендерної пропозиції» Додатку 1, Замовником вимагалося зазначити посаду особи, уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції та документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю).
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» не зазначив посаду особи уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції та документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю).
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Додатку 1.
5. В п.п.2 п.13 «Тендерної пропозиції» Додатку 1 Замовником вимагалося зазначити назву Учасника, що тим самим підтвердити: «Якщо рішенням Замовника пропозиція (назва Учасника) буде визнана переможцем тендеру (торгів), ми зобов’язуємося підписати Договір з Замовником відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції протягом строку дії тендерної пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» не зазначив назву Учасника, що тим самим не підтвердив: «Якщо рішенням Замовника пропозиція (назва Учасника) буде визнана переможцем тендеру (торгів), ми зобов’язуємося підписати Договір з Замовником відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції протягом строку дії тендерної пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Додатку 1.
6. Відповідно до п.1.1.4. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося наступне: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації». В п.3 Додатку 4 Замовником вимагалося надання протоколів випробування на запропонований Учасником товар (лінолеум), дата проведення не раніше опублікування закупівлі.
Наданий ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» протокол випробування не можливо вважати дійсним, так як завірений не всіма відповідальними особами. Протокол випробування завіряється двома уповноваженими особами: виконавцем (інженером з налагодження та випробування Піскорська М.Л. та відповідальним за формування протоколу (заступник начальника лабораторії) Яковлєва К.О. Але в наданому ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» протоколі випробування стоїть один підпис, котрий не зрозуміло ким був поставлений.
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1.4 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Додатку 4.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження.
Згідно ч.5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Закон наділяє учасника процедури закупівлі такими правами:
- право на неупереджену оцінку тендерної пропозиції;
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
- правом на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю).
З огляду на рішення Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття «охоронюваний законом інтерес», що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв’язку з поняттям «права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загально правовим засадам.
Основним видом діяльності підприємства ФОП ІОНЕНКО М.М. є оптова торгівля іншими товарами господарського призначення. ФОП Іоненко М.М. займається поставкою товарів, у тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель «ProZorro». Участь ФОП Іоненко М.М. у публічних закупівлях носить систематичний характер.
Інтерес підприємства ФОП Іоненко М.М. у участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в укладенні договору про закупівлі та одержанні прибутку від поставки товару. Цей інтерес за усіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважатися законним інтересом у контексті Закону України «Про публічні закупівлі».
Дії Замовника про визнання ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» переможцем даної закупівлі є незаконним, безпідставним. Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Отже, провівши аналіз тендерної пропозиції ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» Скаржник приходить до висновку, що Замовник не мав жодних законних підстав для прийняття рішення про визначення ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» переможцем, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Скаржник ФОП Іоненко М.М. вважає, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» та визнання ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» переможцем, були грубо порушені вимоги діючого законодавства України, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Всі документи та матеріали, які згадуються чи на які посилається Скаржник розміщенні у відкритому доступі на сайті закупівлі, та підтверджують порушення процедури закупівлі в частині неправомірності рішень, дій або бездіяльності Замовника.
Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу за оголошенням
UA-2021-06-18-006335-c.
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.ст.3,5,18,31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення в Діях Замовника - Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради порушень процедури закупівель.
3. Зобов’язати Замовника - Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» ЄДРПОУ 25008540, відповідно до Протоколу № 2 від 15.07.2021 р. на закупівлю ЄЗС ДК 021:2015-44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум комплектуючі). Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-06-18-006335-c.
З повагою,
Фізична особа-підприємець __________/б.п/ Іоненко М.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 25.07.2021 14:47
- рішення від 28.07.2021 № 17171.pdf 28.07.2021 17:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.08.2021 №18073.pdf 09.08.2021 16:09
- рішення від 06.08.2021 № 18073.pdf 11.08.2021 09:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.07.2021 15:04
Дата розгляду скарги:
06.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.07.2021 17:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.08.2021 09:37
Скарга
Скасована
СКАРГА ЩОДО ДІЙ ТА ПРИЙНЯТОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:
e8c02cfbbc7842dfbb7b2325fc396a4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-18-006335-c.b2
Назва:
СКАРГА ЩОДО ДІЙ ТА ПРИЙНЯТОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Скарга:
Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради (надалі - Замовник) 18.06.2021 р. було розпочато процедуру відкритих торгів ЄЗС ДК 021:2015-44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум комплектуючі). Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-06-18-006335-c.
Фізична особа-підприємець Іоненко Микола Миколайович (надалі – Підприємство або Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації закупівлі подав тендерну пропозицію.
Також взяли участь у даному тендері та надали свою тендерну пропозицію наступні Учасники:
1. ТОВ «ВІТЕКС УКРАЇНА», ЄДРПОУ 32454063;
2. ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», ЄДРПОУ 25008540;
3. ФОП КОНДРАТЕНКО О.М. ЄДРПОУ 2524714173;
4. ФОП ІОНЕНКО М.М. ЄДРПОУ 2808010012.
Замовником згідно протоколу № 2 від 15.07.2021 р. тендерну пропозицію ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» було розглянуто та оцінено, вирішено визначити переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. В результаті детального розгляду документів ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» Замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» відповідає усім кваліфікаційним вимогам.
ФОП ІОНЕНКО М.М. не погодився з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, без аналізу та повної перевірки тендерної пропозиції ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовником такими, що порушують його права та інтереси, також дії Замовника і прийняте його рішення порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» в складі тендерної пропозиції надав не в повному обсязі та з порушенням документи, що вимагалися Замовником, а саме:
Так, Учасником ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» порушені вимоги Замовника щодо подання тендерної пропозиції, але Замовником чомусь вони не були перевірені та взяті до уваги, а саме:
1. Відповідно до п.1.1 .Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося наступне: «Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією…… та завантаження необхідних документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що вимагаються Замовником у тендерній документації».
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» розмістив та завантажив документи тендерної пропозиції в файлах інших форматах: тип файла: «WindowsZip.ArchType.File (.rar)». Замовником чітко вказано у тендерній документації та вимагалося, що подання документів потрібно завантажувати у форматі PDF.
В свою чергу ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» порушив вимоги тендерної документації, та, подав тендерну пропозиіцію у іншому форматі. В зв’язку з поданням тендерної пропозиції у іншому форматі, ФОП Іоненко М.М., а також інші Учасники, загальні користувачі прозоро, не можуть ознайомитись з тендерною пропозицією ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», та що в свою чергу призвело до обмеженого загального доступу к інформації про надану тендерну пропозицію ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ».
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
2. Відповідно до п.1.1.4. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося наступне: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації». В Додатку 4 Замовником вимагалося: «Документи, що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинні бути надані учасником в електронному вигляді у форматі * PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення».
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» у складі тендерної пропозиції надає Додаток 4 за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою, в кому зазначає наступне: «Документи, що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинні бути надані учасником в електронному вигляді у форматі * PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення»; «повністю погоджується з вимогами до: документів, умов постачання, кількісних, якісних та технічних характеристик товару та гарантує повну відповідальність запропонованого товару». Але ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» розмістив та завантажив документи тендерної пропозиції, та документи, які вимагалися Додатком 4 в файлах інших форматах: тип файла: «WindowsZip.ArchType.File (.rar)».
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1.4 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
3. Відповідно до п.1.1.1 .Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося наступне: «Учасник подає тендерну пропозицію за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації».
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» у п.13 цінової пропозиції в найменуванні предмету закупівлі пропонує: «Покриття з ПВХ Форс 1 клас (покриття для підлоги з ПВХ лінолеум)». Але не зазначає якої конкретної торгівельної марки пропонує лінолеум. Тим самим ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» вводить в оману Замовника та інших Учасників закупівлі, та не дає конкретної інформації, якої марки буде пропонуватися лінолеум. Таким чином, документи надані ТОВ «БУДКОМПЛЕКТОМ» відповідно Додатку 4 не співвідносяться з ціновою пропозицією, та не можуть вважатися відповідними, дійсними та такими, що ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» дійсно пропонує даний лінолеум. Замовник та інші Учасники закупівлі не можуть знати, якої торгівельної марки лінолеуму пропонує ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ».
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Додатку 1.
4. В п.9, п.12 «Тендерної пропозиції» Додатку 1, Замовником вимагалося зазначити посаду особи, уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції та документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю).
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» не зазначив посаду особи уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції та документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю).
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Додатку 1.
5. В п.п.2 п.13 «Тендерної пропозиції» Додатку 1 Замовником вимагалося зазначити назву Учасника, що тим самим підтвердити: «Якщо рішенням Замовника пропозиція (назва Учасника) буде визнана переможцем тендеру (торгів), ми зобов’язуємося підписати Договір з Замовником відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції протягом строку дії тендерної пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» не зазначив назву Учасника, що тим самим не підтвердив: «Якщо рішенням Замовника пропозиція (назва Учасника) буде визнана переможцем тендеру (торгів), ми зобов’язуємося підписати Договір з Замовником відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції протягом строку дії тендерної пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Додатку 1.
6. Відповідно до п.1.1.4. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося наступне: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації». В п.3 Додатку 4 Замовником вимагалося надання протоколів випробування на запропонований Учасником товар (лінолеум), дата проведення не раніше опублікування закупівлі.
Наданий ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» протокол випробування не можливо вважати дійсним, так як завірений не всіма відповідальними особами. Протокол випробування завіряється двома уповноваженими особами: виконавцем (інженером з налагодження та випробування Піскорська М.Л. та відповідальним за формування протоколу (заступник начальника лабораторії) Яковлєва К.О. Але в наданому ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» протоколі випробування стоїть один підпис, котрий не зрозуміло ким був поставлений.
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1.4 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Додатку 4.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження.
Згідно ч.5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Закон наділяє учасника процедури закупівлі такими правами:
- право на неупереджену оцінку тендерної пропозиції;
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
- правом на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю).
З огляду на рішення Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття «охоронюваний законом інтерес», що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв’язку з поняттям «права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загально правовим засадам.
Основним видом діяльності підприємства ФОП ІОНЕНКО М.М. є оптова торгівля іншими товарами господарського призначення. ФОП Іоненко М.М. займається поставкою товарів, у тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель «ProZorro». Участь ФОП Іоненко М.М. у публічних закупівлях носить систематичний характер.
Інтерес підприємства ФОП Іоненко М.М. у участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в укладенні договору про закупівлі та одержанні прибутку від поставки товару. Цей інтерес за усіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважатися законним інтересом у контексті Закону України «Про публічні закупівлі».
Дії Замовника про визнання ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» переможцем даної закупівлі є незаконним, безпідставним. Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Отже, провівши аналіз тендерної пропозиції ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» Скаржник приходить до висновку, що Замовник не мав жодних законних підстав для прийняття рішення про визначення ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» переможцем, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Скаржник ФОП Іоненко М.М. вважає, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» та визнання ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» переможцем, були грубо порушені вимоги діючого законодавства України, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Всі документи та матеріали, які згадуються чи на які посилається Скаржник розміщенні у відкритому доступі на сайті закупівлі, та підтверджують порушення процедури закупівлі в частині неправомірності рішень, дій або бездіяльності Замовника.
Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу за оголошенням
UA-2021-06-18-006335-c.
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.ст.3,5,18,31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення в Діях Замовника - Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради порушень процедури закупівель.
3. Зобов’язати Замовника - Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» ЄДРПОУ 25008540, відповідно до Протоколу № 2 від 15.07.2021 р. на закупівлю ЄЗС ДК 021:2015-44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум комплектуючі). Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-06-18-006335-c.
З повагою,
Фізична особа-підприємець __________/б.п/ Іоненко М.М.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
25.07.2021 14:45
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c2bb6a82a14242cfbecfe96e43925f6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-18-006335-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради (надалі - Замовник) 18.06.2021 р. було розпочато процедуру відкритих торгів – ЄЗС ДК 021:2015- 44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум та комплектуючі).
Замовником згідно протоколу № 2 від 15.07.2021 р. тендерну пропозицію ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» було розглянуто та оцінено, вирішено визначити переможцем процедури закупівлі, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. В результаті розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» Замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція даного Учасника відповідає усім кваліфікаційним вимогам.
ФОП Іоненко Микола Миколайович не згоден з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, без аналізу та повної перевірки тендерної пропозиції ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації.
Так, Учасником ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» порушені вимоги Замовника щодо подання тендерної пропозиції, але Замовником чомусь вони не були перевірені та взяті до уваги, а саме:
Відповідно до п.1.1 .Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося наступне: «Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією…… та завантаження необхідних документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що вимагаються Замовником у тендерній документації». ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» розмістив та завантажив документи тендерної пропозиції в файлах інших форматах: тип файла: «WindowsZip.ArchType.File (.rar)». Замовником чітко вказано у тендерній документації та вимагалося, що подання документів потрібно завантажувати у форматі PDF. В свою чергу ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» порушив вимоги тендерної документації, та, подав тендерну пропозиіцію у іншому форматі, що призвело до обмеженого загального доступу к інформації про надану тендерну пропозицію ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ».
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Відповідно до п.1.1.4. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося наступне: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації». В Додатку 4 Замовником вимагалося: «Документи, що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинні бути надані учасником в електронному вигляді у форматі * PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення». ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» у складі тендерної пропозиції надає Додаток 4 за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою, в кому зазначає наступне: «Документи, що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинні бути надані учасником в електронному вигляді у форматі * PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення»; «повністю погоджується з вимогами до: документів, умов постачання, кількісних, якісних та технічних характеристик товару та гарантує повну відповідальність запропонованого товару». Але ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» розмістив та завантажив документи тендерної пропозиції, та документи, які вимагалися Додатком 4 в файлах інших форматах: тип файла: «WindowsZip.ArchType.File (.rar)».
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1.4 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Відповідно до п.1.1.1 .Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося наступне: «Учасник подає тендерну пропозицію за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації».
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» у п.13 цінової пропозиції в найменуванні предмету закупівлі пропонує: «Покриття з ПВХ Форс 1 клас (покриття для підлоги з ПВХ лінолеум)». Але не зазначає якої торгівельної марки пропонує лінолеум. Тим самим ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» вводить в оману Замовника та інших Учасників закупівлі, та не дає конкретної інформації, якої марки буде пропонуватися лінолеум. Таким чином, документи надані ТОВ «БУДКОМПЛЕКТОМ» відповідно Додатку 4 не співвідносяться з ціновою пропозицією. Замовник та інші Учасники закупівлі не можуть знати, якої торгівельної марки лінолеуму пропонує ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ».
В п.9, п.12 «Тендерної пропозиції» Додатку 1, Замовником вимагалося зазначити посаду особи, уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції та документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» не зазначив посаду особи уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції та документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю).
В п.п.2 п.13 «Тендерної пропозиції» Додатку 1 ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» не вказав назву Учасника, що тим самим не підтвердив: «Якщо рішенням Замовника пропозиція (назва Учасника) буде визнана переможцем тендеру (торгів), ми зобов’язуємося підписати Договір з Замовником відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції протягом строку дії тендерної пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не виконав вимоги тендерної документації п.1.1.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Додатку 1.
Наданий ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» протокол випробування не можливо вважати дійсним, так як завірений не всіма відповідальними особами. Протокол випробування завіряється двома уповноваженими особами: виконавцем (інженером з налагодження та випробування Піскорська М.Л. та відповідальним за формування протоколу (заступник начальника лабораторії) Яковлєва К.О. Але в наданому ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» протоколі випробування стоїть один підпис, котрий не зрозуміло ким був поставлений.
Таким чином, наданий протокол випробування ТОВ «БУДКОМЛЕКТ» не можливо вважати дійсним.
Таким чином, внаслідок поданих з порушенням вищезазначених документів у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», висновок Замовника, що тендерна пропозиція ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», відповідає усім кваліфікаційним вимогам, не відповідає дійсності та є помилковою.
Таким чином, ФОП Іоненко Микола Миколайович вважає, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», та визнання ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ», переможцем, були грубо порушені вимоги діючого законодавства України, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, ФОП Іоненко Микола Миколайович, вимагає усунути допущені Замовником, вказані вище порушення, та скасувати Протокол № 2 від 15.07.2021 р.
У разі незадоволення вимоги, ФОП Іоненко М.М. змушений буде звернутися до АМКУ та Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2021 15:14
Вирішення:
Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради (надалі - Замовник) надає відповідь
стосовно вашої вимоги, щодо процедури відкритих торгів – ЄЗС ДК 021:2015- 44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум та комплектуючі).
Тендерний комітет Управління освіти і науки дотримується основних принципів публічних закупівель ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», тому була ретельно розглянута тендерна пропозиція Учасника ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» та прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі, оскільки пропозиція відповідає всім вимогам, що були прописані тендерною документацією.
Відповідно до п.1.1 .Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося наступне: «Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією…… та завантаження необхідних документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що вимагаються Замовником у тендерній документації». Також відповідно до п.1.1.4. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося наступне: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації». В Додатку 4 Замовником вимагалося: «Документи, що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинні бути надані учасником в електронному вигляді у форматі * PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення».
Таким чином, Учасником ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» були надані всі документи в у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що й вимагалося тендерною документацією. Деякі з цих файлів PDF є заархівованими, що не суперечить вимогам Тендерної документації та законодавства України, оскільки їх архівація не обмежує принципу загальної доступності інформації, відкритості та прозорості.
ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» надав цінову пропозицію із зазначенням найменування предмету «Покриття з ПВХ Форс 1 клас (покриття для підлоги з ПВХ лінолеум)» без зазначення торговельної марки, оскільки тендерною документацією не прописано даної вимоги. На підтвердження того, що учасник пропонує покриття з ПВХ Форс 1 класу торгової марки ТARKETT DOO, є довідка щодо предмету закупівлі від 02.07.2021р. №9, та сертифікат відповідності №UA.CRT.00027-21 а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.11.2019р. №12.2-18-3/26299.
Цінова пропозиція ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» складена відповідно до зразка Додатка 1 тендерної документації, яка надає повну інформацію про учасника із зазначенням посади особи, уповноваженої підписувати документи тендерної пропозиції та документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). Також учасником надано Довіреність від 24 травня 2021р. №68, де чітко прописано, що уповноважена на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю є фінансовий директор Журба Марина Валентинівна.
Наданий ТОВ «БУДКОМПЛЕКТ» протокол випробування від 1 липня 2021р. №ЛО70101/21 вважається дійсним, оскільки завірений печаткою та підписаний відповідальним за формування протоколу заступником начальника лабораторії Яковлєвою К.О. та затверджений начальником випробувальної лабораторії ТОВ «ВСП «ПІВДЕНТЕСТ» О.Я.Пікус. Відповідно до примітки Додатка 4 тендерної документації «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.»
Таким чином, нами не порушені вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено