• Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Будівництво Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива реакторів ВВЕР АЕС України

Місце виконання робіт: 01033, м. Київ, вул. Гайдара 6, ВП «Атомпроектінжиніринг» (Київська обл., Іванківський р-н, майданчик в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, між селами Стара Красниця, Буряківка, Чистогалівка та Стечанка Київської області). строк поставки товарів: по 20.07.2019 (Протягом 24 місяців від дати укладання договору)

Завершена

939 083 567.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 390 835.67 UAH
Період оскарження: 03.05.2017 09:55 - 11.06.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Звернення з вимогою про зміну умов тендерної документації

Номер: a13e4b2d965747888de609a729ca5228
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-000021-c.a5
Назва: Звернення з вимогою про зміну умов тендерної документації
Вимога:
Тендерна документація, яка була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу містить ряд умов, які дискримінують потенційних учасників процедури закупівлі та значно обмежують конкуренцію в рамках даної процедури закупівлі, зокрема: Пунктом 5.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачається, що у тендерній пропозиції учасника має бути надана довідка за формою, згідно з додатком № 4 до ТД, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази за допомогою яких учасник торгів планує та спроможний вчасно виконати всі види будівельних робіт по закупівлі. Учасник має надати відомості про наявність обладнання, яке відповідає або має кращі характеристики ніж ті, що зазначені у додатку № 4 до ТД. Кількість кожного виду обладнання має дорівнювати або перевищувати вимоги встановлені у додатку № 4 до ТД. До довідки Учасник має надати документальне підтвердження щодо наявності в нього прав на вказане обладнання. При цьому не менше 50% наявної будівельної техніки та обладнання, яке буде використовуватися для виконання робіт, має бути власністю Учасника, решта будівельної техніки та обладнання має бути у оренді та/або у лізингу (та/або власністю субпідрядників – у разі їх залучення). Також до довідки Учасник має надати належним чином завірені копії договорів лізингу та/або оренди такого майна, обладнання тощо. Зазначена вище вимога дискримінує потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки для повного виконання робіт, які є предметом закупівлі буде достатнім залучення меншої кількості техніки, обладнання та іншої матеріально-технічної бази. Враховуючи те, що згідно Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, Підрядник виконує роботу на свій власний ризик, вважаємо, що визначення переліку та кількості техніки має бути надано на розсуд кожного з учасників процедури закупівлі, оскільки учасник може володіти технікою, яка буде потужнішою ніж та, що вказана Замовником у Додатку 4, що дозволить учаснику залучити таку техніку у меншій кількості. Також згідно вимог чинного законодавства не існує обмежень, щодо виконання робіт суб’єктом господарювання, у тому числі учасником процедури публічних закупівель, за допомогою матеріально-технічної бази, яка залучається на договірній основі. В той же час, звертаємо Вашу увагу на те, що учасник може мати обладнання, машини, механізми, матеріально-технічну базу не тільки на правах власності, оренди чи лізингу, але і користуватись договорами про надання послуг. Водночас, Замовником у тендерній документації не передбачено можливості залучення до виконання робіт учасником техніки, якою він користується на підставі договору про надання послуг, що знову свідчить про дискримінаційність вимог тендерної документації. На основі зазначеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації: • до пункту 5.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку №4 до тендерної документації та вилучити перелік та кількість техніки, яку Замовник вимагає у наявності від учасника, а встановити вимогу в частині наявності основних типів обладнання та матеріально-технічної бази. • вилучити умову, яка полягає у тому, що не менше 50% наявної будівельної техніки та обладнання, яке буде використовуватися для виконання робіт, має бути власністю Учасника, решта будівельної техніки та обладнання має бути у оренді та/або у лізингу (та/або власністю субпідрядників – у разі їх залучення) та надати можливість учасникам залучати увесь обсяг необхідної техніки на основі цивільно-правових договорів, у тому числі договору про надання послуг та договору субпідряду. Пунктом 5.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачається, що у тендерній пропозиції учасника має бути надана довідка за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника що містить інформацію про наявність (в Учасника та/або у субпідрядників у разі їх залучення) обладнаних належним чином будівельної лабораторії та лабораторії по контролю якості зварних з’єднань трубопроводів, конструкцій та устаткування, а також наявність засобів вимірювальної техніки та інструментів з метою контролю якості будівельних робіт по предмету закупівлі. Зазначена вище умова дискримінує потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки, обмежує право учасника залучити вищезазначені лабораторії на основі цивільно-правових угод, оскільки беручи до уваги специфіку робіт, які є предметом закупівлі, забезпечити належне його виконання може суб’єкт господарювання, який не має зазначеної умовами тендерної документації лабораторії, але має усі інші ресурси, та може залучити необхідну лабораторію на основі, наприклад, договору надання послуг. Тому вимагаємо змінити вищезазначену умову таким чином, щоб учасникам була надана можливість залучати обладнані належним чином будівельні лабораторії та лабораторії по контролю якості зварних з’єднань трубопроводів, конструкцій та устаткування, а також наявність засобів вимірювальної техніки та інструментів на основі цивільно-правових договорів. Пунктом 5.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачається, що у тендерній пропозиції учасника має бути надана довідка за формою, згідно з додатком № 5 до ТД за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявністю) про наявність кваліфікованого персоналу по виконанню всіх видів будівельних робіт предмету закупівлі. Учасник має надати відомості про наявність працівників в кількості не менше зазначеної у додатку № 5 до ТД для кожної окремої категорії працівників. Замовник, включивши до умов тендерної документації таку вимогу суттєво обмежив конкуренцію в рамках даної процедури закупівлі та встановив дискримінаційну умову, яка полягає у тому, що об’єктивно, для належного виконання робіт, які є предметом даної закупівлі не являється необхідним залучення такої великої кількості працівників, як це передбачено вимогами додатком № 5 до ТД, а також не надано можливість залучати осіб на основі цивільно-правових договорів, оскільки чинним законодавством не передбачено будь-яких обмежень в даній частині. Додатково слід зауважити, сторони договору самостійно відповідають за порядком виконання своїх зобов’язань та самостійно несуть відповідальність за порушення умов договору з їх сторони. Тому, в рамках даної закупівлі доцільно дозволити учасникам самостійно визначати склад персоналу, який учасники будenm безпосередньо долучати до виконання зобов’язань, а з огляду на те, що в рамках даної закупівлі наявність можливості учасника самостійно визначати склад та кількість персоналу надасть змогу уникнути дискримінації зі сторони замовника, по відношенню до учасника, зазначене є не тільки доцільним, а й необхідним. Зазначене додатково забезпечується тим, що умовами тендерної документації передбачено забезпечення виклнання договору, яке в будь-якому разі буде стимулювати майбутнього виконавця робіт до добросовісного виконання робіт. З огляду на зазначене вимагаємо змінити вимоги додатку № 5 до ТД таким чином, щоб в рамках даної довідки необхідно було зазначити інформацію про кваліфікацію, наявність дозволів та досвід працівників та осіб, які будуть залучатись на основі цивільно-правових договорів із зазначенням їх загальної кількості, без зазначення мінімальної необхідної кількості та кількості осіб конкретної професії. Пунктом 5.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачається, що учасник має подати інформацію про те, що ним виконується або виконано не менше одного договору у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення або інших радіаційно-небезпечних майданчиках, при цьому предметом цих договорів мають бути роботи з нового будівництва або реконструкції об’єктів виробничого та невиробничого призначення. Дана умова тендерної документації дискримінує потенційних учасників, оскільки, не дає можливість взяти участь у даній процедурі закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори не на територіях, які визначені умовами тендерної документації, але мають усі дозвільні документи та матеріально технічну базу та персонал. Цим же пунктом тендерної документації передбачено, що за останні три роки середньорічний об’єм реалізації будівельних робіт Учасника має складати не менше 225 млн. грн., у тому числі об’єм реалізації будівельних робіт у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення або інших радіаційно-небезпечних майданчиках має складати не менше 50 млн. грн. Зазначена вимога, також дискримінує учасників даної процедури закупівлі, оскільки учасник, який виконав протягом останніх 3 років робіт менші суми ніж вказані у тендерній документації не має можливості прийняти участь у даних торгах, водночас згідно технічного потенціалу та забезпеченістю робочої сили може виконати роботи, які є предметом закупівлі у повному обсязі. Пунктом 6.2. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачається надання кошторисної документації, розробленої у програмному комплексі АВК-5 в обсязі наступної документації: об’єктні кошториси, локальні кошториси, підсумкова відомість матеріальних ресурсів, кошторисні розрахунки на окремі види витрат для здійснення будівництва і не враховані кошторисними нормами (витрати на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом, витрати на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, витрати на організацію робіт вахтовим методом тощо), а також файлу інформаційної моделі будівництва, сформованого у програмному комплексі АВК-5. Вимога щодо надання зазначених вище документів є неправомірною, оскільки, згідно частини 2 статті 34 Закону України «Про публічні закупівлі» на першому етапі всім учасникам пропонується подати тендерну пропозицію, в якій надається інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, та опис рішення про закупівлю без зазначення ціни. В зазначених вище документах безпосередньо відображаються ціни, за якими учасники пропонують виконувати роботи, що є предметом даної закупівлі. Враховуючи наведене, з метою дотримання вимог чинного законодавства у сфері закупівель, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги або передбачити спосіб подання таких документів згідно порядку що зазначений у Законі України «Про публічні закупівлі». Пунктом 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачається надання для кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 10 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник, у складі тендерної пропозиції повинен надати наступну інформацію щодо субпідрядників. Дана умова є неправомірною з огляду на те, що згідно пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі закупівлі робіт тендерна документація може містити вимогу, щодо зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, вимога Замовника стосовно надання інформації про залучення субпідрядників в обсязі не менше 10% прямо суперечить вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 6 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» передбачено забезпечення виконання договору яке встановлюється у вигляді внесення Генпідрядником грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Проте ніяким чином не конкретизовано вид забезпечення, яке вимагається вимогами тендерної документації. Відповідно до пункту 15 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» умовами тендерної документації має бути визначено розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Згідно статті 546 Цивільного кодексу України Виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов'язання. З огляду на зазначене замовником при складанні тендерної документації було допущено порушення, яке полягає у незазначенні виду забезпечення виконання договору, що є прямим порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом визначення належним чином виду забезпечення виконання договору.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду вимоги підрозділом-ініціатором процедури закупівлі надані такі роз'яснення (див. завантажений файл "Відповідь на вимогу UA-2017-05-03-000021-c.a5.docx"). Разом з тим повідомляємо, що рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 31.05.2017 внесено відповідні зміни до тендерної документації (далі - ТД), а саме: в абзаці 3 пункту 7 «Інформація про субпідрядника» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД змінено цифру «10» на цифру «20».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 622d94b9d0b74315aad5c3528f0226e9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-000021-c.a4
Назва: Вимога
Вимога:
У розділі ІІІ п. 5.1. тендерної документації Організатор торгів вимагає від Учасника надати «відомості про наявність обладнання, яке відповідає або має кращі характеристики ніж ті, що зазначені у додатку № 4 до ТД. Кількість кожного виду обладнання має дорівнювати або перевищувати вимоги встановлені у додатку № 4 до ТД. До довідки Учасник має надати документальне підтвердження щодо наявності в нього прав на вказане обладнання. При цьому не менше 50% наявної будівельної техніки та обладнання, яке буде використовуватися для виконання робіт, має бути власністю Учасника». Даною вимогою Організатор порушує основні принципи здійснення закупівлі. Згідно ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі» одними з принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед Учасників та недискримінація Учасників. В свою чергу в п. 4 ст.22 закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Своєю вимогою щодо наявності у власності 50% будівельної техніки зазначеної в додатку № 4 до ТД Організатор порушив основні принципи здійснення закупівлі та вимоги закону щодо змісту тендерної документації. Адже дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників процедури закупівлі. В ст. 16 вищезазначеного закону вказано, що Замовник в якості одного з кваліфікаційних критеріїв може встановити – наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази. Законом не передбачена умова володіння матеріально-технічною базою на правах власності. Право володіння та користування може бути підтверджено договорами оренди, лізингу і т.інш. Враховуючи вищевикладене та керуючись статтями 3, 16, 22 закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо видалити з тендерної документацію вимогу, що обмежує конкуренцію, призводить до дискримінації Учасників та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги підрозділом-ініціатором процедури закупівлі надані такі роз'яснення: "Згідно з статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Замовник з метою збільшення конкурентоздатності учасників запропонував учаснику надати інформацію щодо наявної у нього будівельної техніки та обладнання у кількості не менше 50% від зазначеної в п. 5.1 розділу ІІІ тендерної документації та дозволив учаснику врахувати техніку, що залишилась, як орендовану або взяту в лізинг. Таким чином вимога щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розширює конкуренцію та направлена на збільшення кількості організацій, що можуть відповідати кваліфікаційним критеріям".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: cc7fc27fbf0949b48e831710882b732e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-000021-c.c3
Назва: Вимога
Вимога:
У розділі ІІІ п. 5.1. тендерної документації Замовник вимагає від Учасника наявність режимно-секретного відділу. Просимо надати роз’яснення чим регламентується необхідність наявності режимно-секретного відділу для виконання робіт, згідно предмету закупівлі(посилання на закони, інші нормативні акти). У разі відсутності нормативно-правових підстав наявності режимно-секретного відділу просимо видалити дану вимогу з тендерної документації, як таку, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 31.05.2017 внесено відповідні зміни до тендерної документації (далі - ТД), а саме: абзац 2 підпункту «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 5.1 «Кваліфікаційні критерії» частини І пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16, 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД викладено у новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги до досвіду виконання робіт

Номер: 118697732f3646178e1bfbc49772c735
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-000021-c.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги до досвіду виконання робіт
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), метою торгів є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією торгів на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива реакторів ВВЕР АЕС України (ДК 021:2015 45213000-3 Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури)», оголошених Вами, встановлено вимоги, які на наш погляд порушують основоположні принципи здійснення закупівель, порушують вимоги Закону щодо недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності. Відповідно до п.п. 5.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» п. 5 (Частина І (ст. 16 Закону) Розділу ІІІ. ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що учасники у складі своєї пропозиції повинні надати Довідку за формою, згідно з додатком № 6 до ТД про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з нового будівництва об’єктів виробничого та невиробничого призначення V категорії складності (клас наслідків СС-3). Зокрема, учасник має надати інформацію про те, що ним виконується або виконано не менше одного договору у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення або інших радіаційно-небезпечних майданчиках, при цьому предметом цих договорів мають бути роботи з нового будівництва або реконструкції об’єктів виробничого та невиробничого призначення. Крім того, учасник має надати інформацію про те, що ним виконано не менше одного договору з виконання особливих робіт із створення та забезпечення функціонування систем фізичного захисту (відповідно до категорій особливих робіт, встановлених згідно з Постановою КМУ від 25.12.1997 року № 1471 на ядерних установках, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів інших джерел іонізуючого випромінювання. У довідці мають бути наведені договори за останні три роки. До довідки учасник додає завірені належним чином копії відповідних договорів та відгуки замовників щодо їх виконання. При цьому за останні три роки середньорічний об’єм реалізації будівельних робіт Учасника має складати не менше 225 млн. грн., у тому числі об’єм реалізації будівельних робіт у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення або інших радіаційно-небезпечних майданчиках має складати не менше 50 млн. грн. Об’єм реалізації будівельних робіт учасник підтверджує наданням копій фінансових документів Форми 1 та Форми 2 за останні три звітні роки. Встановлення даних вимог обмежує коло потенційних учасників лише тими підприємствами та організаціями: - які виконують подібні роботи у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення або інших радіаційно-небезпечних майданчиках; - середньорічний об’єм реалізації будівельних робіт у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення або інших радіаційно-небезпечних майданчиках складає не менше 50 млн. грн. Вважаємо, що такі вимоги Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших можливих учасників процедури закупівлі. На наш погляд підприємства, що мають значний досвід будівництва об’єктів енергетичного призначення, у тому числі об’єктів V категорії складності (найвища категорія) мають право приймати участь у даних торгах. Пропонуємо п.п. 5.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» п. 5 (Частина І (ст. 16 Закону) Розділу ІІІ. ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» викласти в наступній редакції: «Довідка за формою, згідно з додатком № 6 до ТД за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання договорів з капітального будівництва об’єктів виробничого та невиробничого призначення V категорії складності (клас наслідків СС-3). У довідці мають бути наведені договори за останні три роки. До довідки учасник додає завірені належним чином копії відповідних договорів та відгуки замовників щодо їх виконання. При цьому за останні три роки середньорічний об’єм реалізації будівельних робіт Учасника має складати не менше 225 млн. грн. Об’єм реалізації будівельних робіт учасник підтверджує наданням копій фінансових документів Форми 1 та Форми 2 за останні три звітні роки.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги підрозділом-ініціатором закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг») були надані такі роз’яснення: "Такі вимоги Замовника не є дискримінаційними. Проект будівництва Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива реакторів ВВЕР АЕС України має V категорію складності та кваліфікується як ядерна установка. Будівництво буде виконуватися в умовах зони підвищеної радіаційної небезпеки (10-ти кілометрова зона) в зоні відчуження і зоні безумовного (обов’язкового) відселення Чорнобильської АЕС тому потенційні учасники повинні мати документально підтверджений досвід виконання будівельних робіт у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення або інших радіаційно-небезпечних майданчиках, що обумовлено вимогами Норм радіаційної безпеки України, Основних санітарних правил забезпечення радіаційної безпеки України, Правил радіаційної безпеки робіт у зоні відчуження і зоні безумовного відселення. Крім того, учасник має надати інформацію про те, що ним виконано не менше одного договору з виконання особливих робіт із створення та забезпечення функціонування систем фізичного захисту (відповідно до категорій особливих робіт, встановлених згідно з Постановою КМУ від 25.12.1997 року № 1471 на ядерних установках, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів інших джерел іонізуючого випромінювання, тому що з самого початку будівництва ядерної установки, площадка спорудження та діяльність з будівництва повинна відповідати НП 306.2.105-2004 Основні положення забезпечення безпеки проміжних сховищ відпрацьованого ядерного палива сухого типу та НП 306.8.126-2006 Правила фізичного захисту ядерних установок та ядерних матеріалів. Стосовно вимоги до об’єму реалізації будівельних робіт у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення або інших радіаційно-небезпечних майданчиках, який має складати не менше 50 млн. грн., готуються зміни до тендерної документації щодо виключення цієї вимоги".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Про порушення принципів здійснення закупівель.

Номер: bac2117374cc486ca071024f950ae7c8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-000021-c.c1
Назва: Про порушення принципів здійснення закупівель.
Вимога:
Відповідно до пункту 5.1 Розділу 3 Тендерної документації, до Переліку документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям Замовником була включена вимога надати копії фінансових документів Форми 1 та Форми 2 за останні три звітні роки. Просимо Вас вилучити дану дискримінаційну вимогу, оскільки вона порушує принципи здійснення закупівель, передбачені пунктом 1 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також в свою чергу, наголошуємо, що відповідно до пункту 2 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Жодної вимоги щодо наявності фінансової спроможності Учасника Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII за яким на даний час здійснюються всі закупівлі немає, в порівнянні з Законом України «Про здійснення державних закупівель», який на даний час втратив чинність. У разі, якщо даною вимогою Замовник бажав визначити учасників, які мають фінансову можливість здійснити виконання робіт за рахунок власних коштів, в разі затримки фінансування, то необхідно було вказати, що Учасник повинен дати погодження або гарантію того, що у нього достатньо власних коштів для виконання робіт, оскільки, відповідно до пункту 3.1. Розділу 3 Додатку 3 до Тендерної документації (Проект Договору) «Оплата будівельних робіт за Договором здійснюється по факту виконаних робіт у розмірі 100% їх вартості шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, протягом 45 календарних днів з моменту підписання Сторонами Актів (акту) приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 31.05.2017 внесено відповідні зміни до тендерної документації (далі - ТД), а саме: абзац 2 підпункту «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» пункту 5.1 «Кваліфікаційні критерії» частини І пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16, 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД викладено у новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено