«Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання ліфта на десять зупинок першого під'їзду житлового будинку, який належить ОСББ "Добрий господар 13" та розміщений за адресою: м. Львів вул. П. Панча, 13, під. 1» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики викладено у Частині 2 Додатку №1 до оголошення. Вимоги до предмету закупівлі, визначені замовником, та проект договору оприлюднюються шляхом завантаження окремих файлів (Додаток №1 до оголошення). Згідно «Програми технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни та диспетчеризації ліфтів у житлових будинках та закладах охорони здоров’я міста Львова на період 2017-2023 років» затвердженої ухвалою Львівської міської ради від 08.07.2017 №2048 (зі змінами) по даній закупівлі - Замовник 1 ("розпорядник коштів") виступає Шевченківська районна адміністрація ЛМР, а Змовником 2 ("учасник програми") від імені мешканців будинку №13 на вул. П.Панча (1 під’їзд) у м. Львові, виступає ОСББ "Добрий господар 13".
Завершена
1 338 795.60UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 694.00 UAH
Період оскарження:17.06.2021 16:54 - 24.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена
що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасника
Номер:dcd16721d1ef4f468575fb67fa628139
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ФАВОРИТЛІФТ", UA-EDR 40969965
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-17-009446-b.b3
Назва:що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасника
Вимога:
Вимога
що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАВОРИТЛІФТ» (надалі – Скаржник) прийняло участь у спрощеній закупівлі робіт «Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання ліфта на десять зупинок першого під'їзду житлового будинку, який належить ОСББ "Добрий господар 13" та розміщений за адресою: м. Львів вул. П. Панча, 13, під. 1» - (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів - Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, оголошення UA-2021-06-17-009446-b від 17.06.2021р. Підстава подання вимоги. Замовником були порушені права та законні інтереси оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ». ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. 20 липня 2021 року, Замовник оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради про відхилення учасника спрощеної закупівлі № 5/18/21 (сп) від 14.07.2021р. (далі – Протокол № 5/18/21 (сп)), згідно якого тендерна пропозиція Скаржника була відхилена на підставі п. 1 ч. 13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник аргументує своє рішення тим, що наданий Скаржником у складі пропозиції кошторис має деякі невідповідності, а саме:: А) під час розрахунку вартості проводу ВВГ нгд 3*1,5 учасником зазначено кількість – 10,2 м однак, п. 8 Технічної специфікації до предмету закупівлі, передбачено «Провід ВВГ нгд 3*1,5» в кількості 10 м;
Б) під час розрахунку вартості проводу ВВГ нгд 4*1,5 учасником зазначено кількість – 46,92 м однак, п. 7 Технічної специфікації до предмету закупівлі, передбачено «Провід ВВГ нгд 4*1,5» в кількості 46 м;
В) під час розрахунку вартості проводу ВВГ нгд 3*2,5 учасником зазначено кількість – 43,86 м однак, п. 20 Технічної специфікації до предмету закупівлі, передбачено «Провід ВВГ нгд 3*2,5» в кількості 43 м;
Г) під час розрахунку вартості робіт «На кожні 5 мм зміни товщини бетонного покриття додавати або виключати» учасником зазначено кількість роботи – 0,01, при одиниці виміру «100 м2», однак п. 37 Технічної специфікації до предмету закупівлі, передбачено «На кожні 5 мм зміни товщини бетонного покриття додавати або виключати (к=6)» кількість – 0,06, при одиниці виміру «100 м2»;
Д) під час розрахунку вартості робіт «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати» учасником зазначено кількість роботи – 0,027, при одиниці виміру «100 м2», однак п. 39 Технічної специфікації до предмету закупівлі, передбачено «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати (к=6)» кількість – 0,162, при одиниці виміру «100 м2».
. ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, рішення суперечить ст. 29 Закону та оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є упередженим і таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені в ст.5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визнання переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. По питанню Замовник вважає, що відповідно вимогам Частини 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція документів): А) під час розрахунку вартості проводу ВВГ нгд 3*1,5 учасником зазначено кількість – 10,2 м однак, п. 8 Технічної специфікації до предмету закупівлі, передбачено «Провід ВВГ нгд 3*1,5» в кількості 10 м;
Б) під час розрахунку вартості проводу ВВГ нгд 4*1,5 учасником зазначено кількість – 46,92 м однак, п. 7 Технічної специфікації до предмету закупівлі, передбачено «Провід ВВГ нгд 4*1,5» в кількості 46 м;
В) під час розрахунку вартості проводу ВВГ нгд 3*2,5 учасником зазначено кількість – 43,86 м однак, п. 20 Технічної специфікації до предмету закупівлі, передбачено «Провід ВВГ нгд 3*2,5» в кількості 43 м;
Г) під час розрахунку вартості робіт «На кожні 5 мм зміни товщини бетонного покриття додавати або виключати» учасником зазначено кількість роботи – 0,01, при одиниці виміру «100 м2», однак п. 37 Технічної специфікації до предмету закупівлі, передбачено «На кожні 5 мм зміни товщини бетонного покриття додавати або виключати (к=6)» кількість – 0,06, при одиниці виміру «100 м2»;
Д) під час розрахунку вартості робіт «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати» учасником зазначено кількість роботи – 0,027, при одиниці виміру «100 м2», однак п. 39 Технічної специфікації до предмету закупівлі, передбачено «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати (к=6)» кількість – 0,162, при одиниці виміру «100 м2».
. Ми, ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» вважаємо причину дискваліфікації дискримінаційною, та такою, що суперечить добросовісній конкуренції учасників, адже ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» (надалі Учасник) запропонував виконати данні роботи за нижчою ціною та більшому об’ємі, ніж вказано в Тендерній Документації до закупівлі.
- відповідно до вимог частини 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція документів) пропонований ліфт та ліфтове обладнання повинне відповідати Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання.
Відповідно до вимог п. 2 до Технічної специфікації, наведеної у Частині 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція документів) учасник повинен надати документ що підтверджує відповідність пропонованого обладнання згідно вимог Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077).
Відповідно до п. 13 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою КМУ № 1077 від 16.12.2015, виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення.
Відповідно до п. 39 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою КМУ № 1077 від 16.12.2015, відповідність апаратури суттєвим вимогам доводиться шляхом застосування однієї з таких процедур оцінки відповідності: внутрішнього контролю виробництва згідно з додатком 2 цього Технічного регламенту; експертизи типу в поєднанні з відповідністю типу на основі внутрішнього контролю виробництва згідно з додатком 3 цього Технічного регламенту.
Відтак, п.39 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою КМУ № 1077 від 16.12.2015, встановлено що відповідність апаратури доводиться однієї з таких процедур відповідності: Модуль А (внутрішній контроль виробництва) - внутрішній контроль виробництва є процедурою оцінки
відповідності, за допомогою якої виробник виконує обов’язки, визначені у пунктах 2-5 цього додатка, та гарантує і заявляє під свою виключну відповідальність, що відповідна апаратура відповідає вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, які застосовуються до зазначеної апаратури; Модуль В (експертиза типу) - експертиза типу є частиною процедури оцінки відповідності, під час виконання якої призначений орган з оцінки відповідності (далі - призначений орган) досліджує технічний проект апаратури та перевіряє і засвідчує, що технічний проект цієї апаратури відповідає суттєвим вимогам, визначеним у пункті 1 додатка 1 до Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання.
А отже, для доведення відповідності апаратури застосовується або письмова декларація про відповідність або сертифікат експертизи типу. Ми, ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» вважаємо причину дискваліфікації дискримінаційною, та такою, що суперечить добросовісній конкуренції учасників, адже ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» (надалі Учасник) у складі своєї пропозиції додав сертифікат на пропоноване обладнання «Модуль Н1», який сертифікований в Україні та уособлює в собі всі норми встановлені КМУ.
Також, додатково повідомляємо, вищевикладена підстава надання вимоги (СКАРГИ) та рішення Замовника, була визнана як дискримінаційна рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 02.06.2021 № 12371-р/пк-пз Тому, з огляду на все викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасник - ТОВ «ФАВОРИТОІФТ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню. Виходячи із вищевикладеного, та з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ч.20 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення, які були допущені при розгляді пропозиції ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» (ЄДРПОУ 40969965). ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» залишає за собою право звернутися до Прокуратури, Державного бюро розслідувань, Національного агентства з питань запобігання корупції, до органу, що здійснює контроль над замовником або суду. Директор /Дмитренко Руслан Григорович/
Вирішення:На вимогу, подану через систему електронних закупівель 21.07.21 о 10:59, на закупівлю робіт «Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання ліфта на десять зупинок першого під'їзду житлового будинку, який належить ОСББ "Добрий господар 13" та розміщений за адресою: м. Львів вул. П. Панча, 13, під. 1» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (оголошення UA-2021-06-17-009446-b), повідомляю.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одними із основних принципів здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність та інше.
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі замовник відхиляє таку пропозицію.
Частиною 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція документів) встановлено, що на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, учасники повинні надати, зокрема, договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису та розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, відповідно до початкової ціни пропозиції згідно з Технічною специфікацією.
Так, під час розгляду Вашої пропозиції було встановлено невідповідність, у наданих Вами документах, вимогам до предмета закупівлі, зокрема, всупереч вимогам Технічної специфікації, передбаченої у Частині 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція документів), Вами під час розрахунку вартості виконання робіт не дотримано вимог щодо обсягів закупівлі, а саме:
1. Під час розрахунку вартості проводу ВВГ нгд 3*1,5 Вами зазначено кількість – 10,2 м, що є більше ніж перебачено у п. 8 Технічної специфікації до предмету закупівлі;
2. Під час розрахунку вартості проводу ВВГ нгд 4*1,5 Вами зазначено кількість – 46,92 м, що є більше ніж перебачено п. 7 Технічної специфікації до предмету закупівлі;
3. Під час розрахунку вартості проводу ВВГ нгд 3*2,5 Вами зазначено кількість – 43,86 м, що є більше ніж перебачено п. 20 Технічної специфікації до предмету закупівлі;
4. Під час розрахунку вартості робіт «На кожні 5 мм зміни товщини бетонного покриття додавати або виключати» учасником зазначено кількість роботи – 0,01, при одиниці виміру «100 м2», що є менше ніж перебачено п. 37 Технічної специфікації до предмету закупівлі;
5. Під час розрахунку вартості робіт «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати» Вами зазначено кількість роботи – 0,027, при одиниці виміру «100 м2», що є менше ніж перебачено п. 39 Технічної специфікації до предмету закупівлі.
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», відхиляє пропозицію в разі, якщо, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Також, відповідно до вимог частини 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція документів) пропонований ліфт та ліфтове обладнання повинне відповідати Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання.
Відповідно до вимог п. 2 до Технічної специфікації, наведеної у Частині 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція документів) учасник повинен надати документ що підтверджує відповідність пропонованого обладнання згідно вимог Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077).
Відповідно до п. 13 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою КМУ № 1077 від 16.12.2015, виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення.
Відповідно до п. 39 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою КМУ № 1077 від 16.12.2015, відповідність апаратури суттєвим вимогам доводиться шляхом застосування однієї з таких процедур оцінки відповідності: внутрішнього контролю виробництва згідно з додатком 2 цього Технічного регламенту; експертизи типу в поєднанні з відповідністю типу на основі внутрішнього контролю виробництва згідно з додатком 3 цього Технічного регламенту.
Відповідно до п. 40 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, у декларації про відповідність заявляється про те, що виконання суттєвих вимог, визначених у додатку 1, було доведено.
Відповідно до п. 42 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, у разі коли на апаратуру поширюється дія кількох технічних регламентів, що потребують складення декларації про відповідність, складається єдина декларація про відповідність стосовно всіх таких технічних регламентів. У такій декларації про відповідність зазначаються відповідні технічні регламенти, включаючи відомості про їх офіційне опублікування.
Відповідно до Додатку 2 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання внутрішній контроль виробництва є процедурою оцінки відповідності, за допомогою якої виробник виконує обов’язки, визначені у пунктах 2-5 цього додатка, та гарантує і заявляє під свою виключну відповідальність, що відповідна апаратура відповідає вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності, які застосовуються до зазначеної апаратури.
Відповідно до Додатку 3 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання Експертиза типу є частиною процедури оцінки відповідності, під час виконання якої призначений орган з оцінки відповідності досліджує технічний проект апаратури та перевіряє і засвідчує, що технічний проект цієї апаратури відповідає суттєвим вимогам, визначеним у пункті 1 додатка 1 до Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (далі - Технічний регламент). У разі коли тип апаратури відповідає вимогам Технічного регламенту, які застосовуються до відповідної апаратури, призначений орган видає виробнику сертифікат експертизи типу. У цьому сертифікаті зазначаються найменування і адреса виробника, висновки експертизи, суттєві вимоги або їх частина, які підлягали експертизі, умови чинності сертифіката (якщо такі є) та дані, необхідні для ідентифікації затвердженого типу. До сертифіката експертизи типу можуть додаватися один чи більше додатків.
В складі пропозиції учасника наявний Сертифікат експертизи проекту для ліфтів, зареєстрований у реєстрі ООВ "ТЕСКО" 24.06.2019 №UA.TR.006.DEC.69801-19, який підтверджує відповідність ліфтів електричних пасажирських типу ВМР364 вимогам (Модуля Н1) Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017), Сертифікат, зареєстрований у реєстрі ООВ "ТЕСКО" 24.06.2019 №UA.TR.006.Н.69802-19 відповідності на основі цілковитого забезпечення якості для компонентів безпеки для ліфтів, в якому зазначено, що система управління якістю відповідає вимогам Модуля Н (Додаток 7 Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017).
Жоден, із наданих у складі пропозиції Сертифікатів відповідності не містить відомостей щодо відповідності обладнання суттєвим вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності, затвердженого постановою КМУ № 1077 від 16.12.2015.
Зважаючи на викладене, Вами, всупереч вимогам п. 2 до Технічної специфікації, наведеної у Частині 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція документів) не надано у складі пропозиції документ що підтверджує відповідність пропонованого обладнання згідно вимог Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077).
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», відхиляє пропозицію в разі, якщо, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Оскільки пропозиція учасника ТзОВ «ФАВОРИТЛІФТ» не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхилив таку пропозицію.
З огляду на викладене, Замовник вважає вашу вимогу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
resolved
Вимога
Вирішена
що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасника
Номер:11fcd94b400349e2890f64f0ff4722f8
Пов'язана кваліфікація:ФОП Купрієць Андрій Вадимович, UA-EDR 3156815630
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-17-009446-b.b2
Назва:що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасника
Вимога:
ВИМОГА
що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасника
Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «ІНТЕРБУД» (надалі – Скаржник) прийняло участь у спрощеній закупівлі робіт «Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання ліфта на десять зупинок першого під'їзду житлового будинку, який належить ОСББ "Добрий господар 13" та розміщений за адресою: м. Львів вул. П. Панча, 13, під. 1» - (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів - Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, оголошення UA-2021-06-17-009446-b від 17.06.2021р.
Підстава подання вимоги.
Замовником були порушені права та законні інтереси оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД».
ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
14 липня 2021 року, Замовник оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради про відхилення учасника спрощеної закупівлі № 4/18/21 (сп) від 14.07.2021р. (далі – Протокол № 4/18/21 (сп)), згідно якого тендерна пропозиція Скаржника була відхилена на підставі п. 1 ч. 13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Замовник аргументує своє рішення тим, що наданий Скаржником у складі пропозиції кошторис має деякі невідповідності, а саме:
- Скаржник застосував середньомісячну тривалість робочого часу на рівні 2020 року – 166,83 люд.год., а не 2021 року – 166,17 люд.год.
ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, рішення суперечить ст. 29 Закону та оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є упередженим і таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені в ст.5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визнання переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
По питанню Замовник вважає, що відповідно вимогам Частини 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція документів):
- Договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, відповідно до початкової ціни пропозиції згідно з Технічною специфікацією
Примітка:
Учасник розраховує вартість робіт у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, з урахуванням усіх своїх витрат, податків та обов’язкових платежів (зборів). Врахувати розмір кошторисної заробітної плати, що відповідає середньому розряду складності у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах в розмірі 14 800,00 грн., згідно рішення ЛМР від 04.01.2019 року №7
Всі розцінки на роботи визначаються відповідно до діючих норм, стандартів та нормативів.
Не врахована Учасником вартість окремих робіт/послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
- Договірна ціна повинна бути – тверда. Учасник розраховує вартість робіт виходячи із діючих вимог та стандартів, з урахуванням усіх своїх витрат, податків та обов’язкових платежів (зборів).
та Відповідно до Роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.08.2020 №3501-06/219 та Міністерства соціальної політики України від 14.08.2020р. при складанні договірної ціни, необхідно врахувати середньомісячну тривалість робочого часу – 166,17 люд.год. на 2021 рік.
Однак, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «ІНТЕРБУД» не дотримано вимог передбачених в оголошені про проведення спрощеної закупівлі робіт, а саме застосувавши даний показник на рівні 2020 року – 166,83 люд.год.
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ПІДСТАВИ:
У Роз'ясненi Мiнiстерства соціальної політики України вiд l4.08.2020p. «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 202l piк» надається приклад розрахунку норми тривалості робочого часу на 2021 piк, розрахованої за календарем п'ятиденного робочого тижня з двома вихідними днями в суботу та неділю при однаковій тривалості часу роботи за день впродовж робочого тижня та відповідним зменшенням тривалості роботи напередодні святкових та неробочих днiв, наводиться нижче. За таких умов, залежно від тривалості робочого тижня, норма робочого часу на 202l piк становитиме:
• при 40-годинному робочому тижні - 1994 години, що у середньому становить 166,17 люд.год.
Але, по-перше у п. 6.2. ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 відсутня вимога застосовувати показники, визначені уповноваженими органами, при встановленні тривалості робочого часу. Натомість зазначено, що ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби у трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них.
По-друге, у самому Роз’ясненні зазначено, що:
«Законодавством не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу на рік. Ця норма може бути різною залежно від того, який робочий тиждень встановлений на підприємстві, в установі, організації (п’ятиденний чи шестиденний), яка тривалість щоденної роботи, коли встановлені вихідні дні. У зв’язку з цим на підприємствах, в установах і організаціях норма тривалості робочого часу на рік визначається самостійно з дотриманням вимог статей 50-53, 67 і 73 КЗпП».
По-третє, також звертаємо увагу, що тендерна документація Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містила окремих вимог щодо складання договірної ціни з урахуванням Роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.08.2020 №3501-06/219 та Міністерства соціальної політики України від 14.08.2020р., в тому числі щодо врахування середньомісячної тривалості робочого часу в розмірі 166,17 люд.год.
Таким чином зазначена Замовником підстава не відповідає діючим національним стандартам України з ціноутворення у будівництві, так як Учасник самостійно визначає потребу у робочому часі, враховуючи календарний графік виконання робіт.
Також, додатково повідомляємо, вищевикладена підстава надання вимоги (СКАРГИ) та рішення Замовника, була визнана як дискримінаційна рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 02.06.2021 № 12371-р/пк-пз
Тому, з огляду на все викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасник - ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Виходячи із вищевикладеного, та з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ч.20 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення, які були допущені при розгляді пропозиції ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» (ЄДРПОУ 40240550).
ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» залишає за собою право звернутися до Прокуратури, Державного бюро розслідувань, Національного агентства з питань запобігання корупції, до органу, що здійснює контроль над замовником або суду.
Директор /Івашков М.Ю./
Вирішення:На вимогу, подану через систему електронних закупівель 20.07.21 о 17:44, на закупівлю робіт «Капітальний ремонт із заміни ліфтового обладнання ліфта на десять зупинок першого під'їзду житлового будинку, який належить ОСББ "Добрий господар 13" та розміщений за адресою: м. Львів вул. П. Панча, 13, під. 1» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (оголошення UA-2021-06-17-009446-b), повідомляю.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одними із основних принципів здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність та інше.
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі замовник відхиляє таку пропозицію.
Так, під час розгляду Вашої пропозиції було встановлено невідповідність, у наданих Вами документах, вимогам до предмета закупівлі, а саме всупереч вимогам Частини 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція документів) розраховано вартість виконання робіт не у відповідності до діючих нормів, стандартів та нормативів.
Відповідно до вимог Частини 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник розраховує вартість робіт у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, з урахуванням усіх своїх витрат, податків та обов’язкових платежів (зборів). Всі розцінки на роботи визначаються відповідно до діючих норм, стандартів та нормативів.
Відповідно до п. 6.2.3. ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Пунктом 4.7. ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 встановлено, що прямі витрати у вартості будівництва визначаються згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-2.
Основні положення з визначення прямих витрат у будівництві установлено у ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. Прямі витрати враховують у своєму складі, зокрема, заробітну плату (основну та додаткову) робітників та інше. Розрахунок заробітної плати провадиться на підставі нормативно-розрахункових трудовитрат і вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів. Нормальна тривалість робочого часу робітників, зайнятих на будівництві в звичайних умовах труда, складає 40 годин на тиждень.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах зайнятості населення та трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального обслуговування населення.
Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України, нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Підприємства і організації при укладенні колективного договору можуть встановлювати меншу норму тривалості робочого часу, ніж передбачено в частині першій цієї статті.
Відповідно до статті 52 Кодексу законів про працю України, для працівників установлюється п'ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями. При п'ятиденному робочому тижні тривалість щоденної роботи (зміни) визначається правилами внутрішнього трудового розпорядку або графіками змінності, які затверджує власник або уповноважений ним орган за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) підприємства, установи, організації з додержанням установленої тривалості робочого тижня (статті 50 і 51). На тих підприємствах, в установах, організаціях, де за характером виробництва та умовами роботи запровадження п'ятиденного робочого тижня є недоцільним, встановлюється шестиденний робочий тиждень з одним вихідним днем. При шестиденному робочому тижні тривалість щоденної роботи не може перевищувати 7 годин при тижневій нормі 40 годин, 6 годин при тижневій нормі 36 годин і 4 годин при тижневій нормі 24 години. П'ятиденний або шестиденний робочий тиждень встановлюється власником або уповноваженим ним органом спільно з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) з урахуванням специфіки роботи, думки трудового колективу і за погодженням з місцевою радою.
Зважаючи на викладене, учасники під час розрахунку вартості виконання робіт зобов’язані дотримуватись норм чинного законодавства щодо встановлення тривалості робочого часу робітників, та повинні враховувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади.
Відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.08.2020 №3501-06/219 середньомісячну норму тривалості робочого часу на 2021 рік, при 40-годинному робочому тижні, не повинна перевищувати 166,17 люд. год.
Однак, відповідно до наданої Вами, в складі пропозиції, пояснювальної записки під час розрахунку вартості виконання робіт, Вами застосовано середньомісячну норму тривалості робочого часу 166,83 люд. год.
Як, зазначено у Вашій вимозі Вами застосовано середньомісячну норму тривалості робочого часу на рівні 2020 року.
Однак, роботи по об’єкту, що є предметом закупівлі, повинні бути виконані у 2021 році та розрахунок за виконані роботи буде проводитись у відповідності до діючих норм, стандартів та нормативів.
А, отже, недотримання Вами під час розрахунку вартості виконання робіт, що є предметом закупівлі, діючих норм, стандартів та нормативів, суперечить вимогам Частини 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція документів).
Відповідно до Розділу І Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з метою правильного оформлення пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми документів, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, наведені у цьому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам встановленим Замовником, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Оскільки пропозиція учасника ТзОВ «Виробника компанія «ІНТЕРБУД» не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхилив таку пропозицію.
З огляду на викладене, Замовник вважає вашу вимогу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
resolved
Вимога
Вирішена
Щодо усунення вимоги, яка суперечить законодавству України
Номер:8f948dfc096e465ca6da797099ca8686
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-17-009446-b.a1
Назва:Щодо усунення вимоги, яка суперечить законодавству України
Вимога:
Шановний замовник!
Ваше оголошення про проведення спрощеної процедури містить вимогу, що Підрядник повинен надати копії сертифікатів відповідності та декларації відповідності пропонованого ліфта та компонентів безпеки згідно вимог Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017 та Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077. Декларації відповідності повинні бути зареєстровані у відповідних органах з оцінки відповідності.
Дана вимога є дискримінаційною, надмірною та такою, що не відповідає чинному законодавству України в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог) та Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077.
Так, у Технічнму регламенті з електромагнітної сумісності обладнання Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077 зазначені наступні вимоги щодо декларацій про відповідність:
РОЗДІЛ Обов’язки виробників
П. 12. Виробники перед введенням апаратури в обіг забезпечують її проектування та виготовлення з дотриманням суттєвих вимог, визначених у додатку 1.
{Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 533 від 04.07.2018}
П. 13. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення.
{Абзац перший пункту 13 в редакції Постанови КМ № 533 від 04.07.2018}
Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення зазначеної процедури оцінки відповідності, ВИРОБНИКИ СКЛАДАЮТЬ ДЕКЛАРАЦІЮ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ і наносять знак відповідності технічним регламентам.
РОЗДІЛ Декларація про відповідність
40. У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання суттєвих вимог, визначених у додатку 1, було доведено.
{Пункт 40 в редакції Постанови КМ № 533 від 04.07.2018}
41. Декларація про відповідність, що складається за формою згідно з додатком 4, містить відомості, визначені в додатках 2 та / або 3, і постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову.
42. У разі коли на апаратуру поширюється дія кількох технічних регламентів, що потребують складення декларації про відповідність, складається єдина декларація про відповідність стосовно всіх таких технічних регламентів. У такій декларації про відповідність зазначаються відповідні технічні регламенти, включаючи відомості про їх офіційне опублікування.
Єдина декларація про відповідність може мати форму досьє, яке складається з відповідних окремих декларацій про відповідність.
43. Виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність апаратури вимогам, установленим у цьому Технічному регламенті.
Отже, згідно вимог Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, обов’язок щодо складання декларації про відповідність та проведення відповідної процедури оцінки відповідності лежить виключно на виробнику, а не інших органах з оцінки відповідності.
Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077 НЕ МІСТИТЬ ЖОДНОЇ ВИМОГИ щодо того, що Декларації відповідності повинні бути зареєстровані у відповідних органах з оцінки відповідності.
Вимагаємо убрати вищевказану вимогу, яка міститься у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та суперечить чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:22.06.2021 23:15
Вирішення:Шановний потенційний учаснику, Замовником прийнято рішення про внесення змін до вимог до предмету закупівлі та Частина 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі викладено у новій редакції.