-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б
Торги не відбулися
2 765 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 825.00 UAH
Період оскарження:
17.06.2021 15:40 - 01.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Номер:
a00e15562e6b49b8a2ea92bf0a24da5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-008619-b.a4
Назва:
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
Скарга
на неправомірні дії та рішення Замовника
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-17-008619-b, Установою дитячо-юнацьких та молодіжних клубів Личаківського району м. Львова (далі – Замовник) проводиться закупівля «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б», очікуваною вартістю – 2 765 000,00 гривень.
Згідно реєстру отриманих пропозицій, участь в даних торгах брали -
ТОВ "Дім-Ек"
ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія"
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР"
20 серпня 2021 року, Замовником було прийнято рішення про вибір переможцем ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" з публікацією повідомлення про намір укласти договір.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОНОМБУД-ЛВ» як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б, повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ» рішення Замовника стосовно визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" по предмету закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б, та визнання тендерної пропозиції такого учасника такою, що відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із таким учасником закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30.08.2021 16:14
- Додаток 1 30.08.2021 16:14
- Додаток 2 30.08.2021 16:14
- Додаток 3 30.08.2021 16:14
- рішення від 01.09.2021 № 19879.pdf 01.09.2021 17:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2021 № 20737.pdf 14.09.2021 10:27
- рішення від 13.09.2021 № 20737.pdf 16.09.2021 10:06
- Пояснення УДЮМК на скаргу.pdf 03.09.2021 14:57
- пояснення УДЮМК ворд.docx 03.09.2021 14:57
- Протокол ТК від 17.09.2021.pdf 17.09.2021 17:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2021 17:06
Дата розгляду скарги:
13.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.09.2021 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.09.2021 10:06
Дата виконання рішення Замовником:
17.09.2021 17:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом УДЮМК Личаківського району м.Львова прийнято рішення від 17.09.2021 р. про скасування рішення ТК від 20.08.2021р. про визначення переможцем торгів ТзОВ "Креативна фабрика Вікторія" - рішення АМКУ від 13.09.2021р. Замовником виконано в повному обсязі.
Скарга
Скасована
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Номер:
31d1a8af67af4eb88ae10cd44930106e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-008619-b.b3
Назва:
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-17-008619-b, Установою дитячо-юнацьких та молодіжних клубів Личаківського району м. Львова (далі – Замовник) проводиться закупівля «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б», очікуваною вартістю – 2 765 000,00 гривень.
Згідно реєстру отриманих пропозицій, участь в даних торгах брали -
ТОВ "Дім-Ек"
ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія"
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР"
20 серпня 2021 року, Замовником було прийнято рішення про вибір переможцем ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" з публікацією повідомлення про намір укласти договір.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОНОМБУД-ЛВ» як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б, повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ» рішення Замовника стосовно визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" по предмету закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б, та визнання тендерної пропозиції такого учасника такою, що відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із таким учасником закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- файл 2. Довідка МТБ. pdf 30.08.2021 16:04
- файл 19. Кошторис Тарнавського част.1. pdf 30.08.2021 16:04
- файл 15. Довідка субпідряд. pdf 30.08.2021 16:04
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
30.08.2021 16:07
Скарга
Скасована
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Номер:
d6a217c952364d5bac6d5f030fe8c3f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-008619-b.b2
Назва:
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-17-008619-b, Установою дитячо-юнацьких та молодіжних клубів Личаківського району м. Львова (далі – Замовник) проводиться закупівля «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б», очікуваною вартістю – 2 765 000,00 гривень.
Згідно реєстру отриманих пропозицій, участь в даних торгах брали -
ТОВ "Дім-Ек"
ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія"
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР"
20 серпня 2021 року, Замовником було прийнято рішення про вибір переможцем ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" з публікацією повідомлення про намір укласти договір.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОНОМБУД-ЛВ» як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б, повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ» рішення Замовника стосовно визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" по предмету закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б, та визнання тендерної пропозиції такого учасника такою, що відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із таким учасником закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30.08.2021 15:59
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
30.08.2021 16:08
Вимога
Є відповідь
Вимога на незаконні дії тендерного комітету
Номер:
e3cc0fbbbf56428f9990513fdb7d9a1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-008619-b.c1
Назва:
Вимога на незаконні дії тендерного комітету
Вимога:
Скарга
на незаконні дії тендерного комітету
17 червня 2021 року, Замовником, було оголошено відкриті торги на закупівлю ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б, ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-17-008619-b .
20 серпня 2021 року, Замовником було прийнято рішення про вибір переможцем ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" .
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОНОМБУД-ЛВ» як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б, повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо Рішення Замовника про визнання переможцем ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" не відповідає вимогам Тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Щодо вибору пропозиції учасника ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія", переможцем закупівлі, повідомляємо, що таке рішення суперечить вимогам ст. 33 Закону, так як зазначена пропозиція мала би бути відхилена в порядку ст. 31 Закону, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з наступними зауваженнями:
Щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям:
В тендерній документації замовником встановлено наступні кваліфікаційні критерії Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Щодо невідповідності кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - Відповідно до вимог тендерної документації, а саме згідно вимог частини ч.1 Додатку 2 до ТД встановлено вимоги до документів які повинен подати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно п.1.1 ч.1. Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлена вимога до учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надання Інформаційної довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт (за формою 1) та для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі технологій необхідних для виконання договору про закупівлю, учасник надає лист довільної форми із зазначенням цього (п.1.2.ч.1. Додатку 2 до ТД.)
Згідно п. 13.1. Додатку №4 до ТД визначення ціни пропозиції, розрахунок договірної ціни і кошторисної документації необхідно здійснювати згідно з правилами визначення вартості будівництва за ДСТУ Б Д.1.1-1-2013
У відповідності до п.5. прикінцевих положень додатку 5 до ТД на закупівлю робіт вимагається виконання визначення ціни пропозиції необхідно здійснювати згідно з правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, і відповідно учасником розраховується кошторисний розрахунок у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Пунктом 6.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 регулюється визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів.
Згідно п.6.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них.
В своїй пропозиції ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" подало Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій №01/07-2 від 1 липня 2021 року ( файл 2.Довідка МТБ.pdf) в якій зазначене наявне обладнання для виконання робіт по закупівлі.
У відповідності до кошторисного розрахунку учасника ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія", а саме підсумкової відомості ресурсів в розділах ІІ Будівельні машини і механізми та розділі ІІІ Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат (файл 19. Кошторис Тарнавського част. 1.pdf сторінки 27-29 файлу (сторінки 1-3 Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису 2-1-1 ремонтно-будівельні роботи), де вказано все обладнання та механізми (технічні ресурси), які учаснику необхідно мати, щоб виконати передбачені його пропозицією роботи. Але всупереч вимогам документації в учасника відсутні наступні обладнання та механізми для виконання робіт:
Молотки відбійні пневматичні (п 9 Розділу ІІ Будівельні машини і механізми);
Вібратори поверхневі (п 13 Розділу ІІІ Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат);
Дриль-міксер Stark HM-13 (п 17 Розділу ІІІ Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат);
Котел електричний бітумний, місткість 1м3 (п 15 Розділу ІІІ Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат);
Котли бітумні пересувні (п 16 Розділу ІІІ Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат);
Фарборозпилювачі (п 22 Розділу ІІІ Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат).
І відповідно учасником ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" не підтверджено кваліфікаційного критерію Щодо наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій .
Щодо неспроможності виконати передбачені технічним завданням робіт:
В переліку робіт, що підлягають виконанню згідно технічного завдання (додаток 5 до ТД), знаходяться роботи, що підлягають ліцензуванню відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України; , а саме:
1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
4. Спостерігання за системами протипожежного захисту.
5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).
6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
В своїй пропозиції учасником подано довідку про не залучення спроможностей субпідрядної (субпідрядних) організацій № 01/07-11 від 1.07.2021 року (файл 15.Довідка субпідряд.pdf) згідно якої всі роботи будуть виконуватись власними силами без залучення субпідрядних організацій.
Роботами які спроможні виконувати лише ліцензовані організації згідно технічного завдання є роботи передбачені в п. 183-195 додатку №5 до ТД (монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу), та п. 196-197 додатку №5 до ТД (Пусконалагоджувальні роботи пожежної сигналізації).
Інформація про всі підрядні організації які мають ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення зазначені на сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій (Портал електронних послуг) за адресою https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register. Згідно даними Державної служби України з надзвичайних ситуацій у ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" (ЄДРПОУ 40178963) відсутня ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення і відповідно даний учасник неспроможний виконати всі роботи передбачені тендерним завданням, та ним не підтверджено відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Отже, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вважаємо, що при комплексному аналізі тендерної пропозиції ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія", об’єктивно можна встановити невідповідність тендерної пропозиції переможця тендерній документації та кваліфікаційним і технічним вимогам. Натомість Замовником не надано об’єктивної оцінки тендерної пропозиції переможця, як це передбачено Законом, а положення власної тендерної документації – проігноровано. Порушено «Принципи здійснення закупівель» передбачені ст. 5 Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «не дискримінація учасників та рівне ставлення до них» та «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Таким чином, оскільки, перелічені документи учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації, то при виборі пропозиції ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" прийняте незаконне рішення в порушення вимог тендерної документації та принципів публічних закупівель, вимагаємо скасувати рішення про обрання переможцем торгів ТзОВ "Креативна фабрика "Вікторія" .
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 26.08.2021 12:33
Дата подачі:
26.08.2021 12:33
Вирішення:
На Вашу вимогу від 26 серпня 2021 року інформуємо наступне:
1. Пунктом 1.1. Додатку 2 до Тендерної документації Замовником було встановлено вимогу щодо надання учасниками «Інформаційної довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт (за формою 1)». Це – вимога загального характеру, яка не містить будь-яких прив’язок до кошторису, а тому кожен учасник на власний розсуд визначає, який інструмент чи техніку він вважає за доцільне зазначити в довідці.
2. Закупівля на виконання робіт оголошена Замовником за класом наслідків СС1 (див. технічне завдання – Додаток 5), що не потребує ліцензії і не вимагалась Замовником. Замовником вимагалась довідка про залучення/незалучення субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору. Тому підрядник вправі залучити до виконання окремих видів робіт відповідних субпідрядників, проте, згідно вимог Тендерної документації, не був зобов’язаний їх зазначати, оскільки такі роботи становлять менше 20 відсотків за кожним видом таких робіт.
Таким чином, вимоги Тендерної документації були абсолютно доступними для всіх учасників процедури і в повному обсязі відповідали «Принципам здійснення закупівель», передбаченим ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, і, особливо, це стосується принципу «максимальна економія та ефективність».
Враховуючи наведене вище, Вашу вимогу вважаємо необгрунтованою та не вбачаємо законних підстав для її задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено