-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електричні побутові прилади
Кондиціонери
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2017 14:46 - 20.07.2017 15:00
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
2ca0c79736454716bf4c5eadc5a32035
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000324-c.a2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Не виждавши періоду оскарження Замовник оголосив про перемогу ФОП Сухомлин М.В.
Просимо розглянути скаргу ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО про дискваліфікацію
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2017 18:18
Вирішення:
Допорогові закупівлі регламентує Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом Державного підприємства "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 ( далі – Порядок).
Пунктом 9.1. розділу 9 Порядку встановлено, що замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням (пункт 9.2. розділ 9 Порядку).
Абзацом 6 пункту 9.2. розділу 9 Порядку передбачено, що у випадку дискваліфікації Система автоматичного визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією…
Пунктом 9.3 розділу 9 Порядку зазначено, якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням. Наступним етапом Закупівлі є підписання договору.
Пунктом 9.4 розділу 9 Порядку встановлено, що договір за результатами проведення Закупівлі підписується між Замовником та Переможцем поза системою згідно чинного законодавства не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця Закупівлі.
Таким чином, Замовник дотримався всіх вимог Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом Державного підприємства "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35.
На підставі викладеного, вимога Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРИВАТЕНЕРГО" не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження дискваліфікації ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
Номер:
44b82851b7a94f49b3a4752d67a9c68d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000324-c.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
Вимога:
Комісії конкурсних закупівель
Державної судової адміністрації України
та органу оскарженя.
Просимо Вас переглянути дискваліфікацію нашого підприємства згідно Протоколу (рішення) Замовника про розгляд пропозиції Учасника допорогової закупівлі електричних побутових приладів
за кодом ДК 021:2015 – 39710000-2 (кондиціонери) № б/н від 28.07.2017 р
Причиною відхилення нашого підприємства, замовник зазначив наступну: Не запропонован свій варіант технічних (якісних) вимог до товару замовника, відповідно до зразка, викладеного в Додатку №1 до допорогової документації.
На сам перед зауважимо що нашим підприємством була завантажена на портал державних закупівель довідка яка містить ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ВИМОГИ ДО ТОВАРУ. Надана довідка була створена за подобою Додатку 1 документації конкурсних торгів, на яку посилається замовник у протоколі, і несе всю технічну інформацію по предмету закупівлі.
Навіть, якщо Замовник хотів, щоб форма надання технічної документації була ідентична неведеній у Додатку 1, як порівняльна таблиця, то це повинно бути прописано документацією конкурсних торгів, чого не було зроблено. Навіть Законом «Про державні закупівлі…..», а саме пунктом 3 Статті 22 допускаються Формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції.
Як висновок хочу зауважити факт, що чомусь комісія конкурсних торгів вирішила закупити той самий товар на 26 572 грн дорожче ніж запропонувало ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО», що суперечить основному правилу проведення конкурсних закупівель, отримання НАЙМЕНШОЇ ЦІНИ.
До цього листа ми долучаємо (дублюємо) ще раз технічну довідку, яка була завантажена разом з іншою документацією і яка стала приводом дискваліфікації нашого підприємства у конкурсі за ідентифікаційним номером UA-2017-07-17-000324-c
Просимо розглянути нашу скаргу у найкоротший термін та надати відповідь що передбачена державним законодавством України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-оскарження 31.07.2017 18:13
Дата подачі:
31.07.2017 18:13
Вирішення:
Порядок здійснення допорогових закупівель затверджено наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 ( далі – Порядок).
Пунктом 6.3. розділу 6 Порядку встановлено, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Отже, Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги до Учасника та визначає, які документи має надати Учасник для підтвердження своєї відповідності таким технічним та кваліфікаційним вимогам.
Державою судовою адміністрацією України під час оголошення закупівлі чітко зазначено в Розділі II допорогової документації закупівлі електричних побутових приладів за кодом ДК 021:2015 – 39710000-2 (кондиціонер) вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження, вказано, що для підтвердження відповідності класифікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати перелічені документи в електронному (сканованому) вигляді, в тому числі Додаток №1 до допорогової документації.
Замовник у Додатку №1 до допорогової документації закупівлі електричних побутових приладів за кодом ДК 021:2015 – 39710000-2 (кондиціонер) встановив Технічні (якісні) вимоги до товару. Для зручності подання своєї пропозиції Учасником, таблицю у Додатку №1 було розділено на дві колонки, де в першій колонці запропонований варіант технічних характеристик предмета закупівлі Замовника, а в другій колонці зазначено "Запропонований варіант Учасника".
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИВАТЕНЕРГО" в складі своєї пропозиції оприлюднило Додаток № 1 до допорогової документації, в якому лише продублювало технічні характеристики Замовника (вказавши навіть гарантію: не менше 24 міс.) та не запропонувало свого варіанту технічних (якісних) вимог до товару, що є основними вимогами даної закупівлі.
В даному випадку не зрозуміло, з якими технічними характеристиками ТОВ "ПРИВАТЕНЕРГО" пропонує продати кондиціонери ДСА України.
В своїй вимозі Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИВАТЕНЕРГО" зазначає наступне: "Навіть Законом "Про державні закупівлі……", а саме пунктом 3 статті 22 допускається Формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції."
Закон України "Про здійснення державних закупівель" від 10.04.2014 № 1197, на який посилається ТОВ "ПРИВАТЕНЕРГО", втратив чинність з 01.08.2016, оскільки набрав чинності Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922.
Абзацом 2 частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Абзацом 3 частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Допорогові закупівлі регламентує Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом Державного підприємства "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, та в загальному розумінні опискою слід вважати помилку, що порушує правила граматики, синтаксису, пунктуації, нумерації, тому відсутність запропонованого варіанту, а саме: Додатку № 1 "Технічних (якісних) вимог до товару", що є основними вимогами даної закупівлі, не можна вважати формальною (несуттєвою) помилкою.
Враховуючи викладене, вимога Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРИВАТЕНЕРГО" не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено