-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Покупка дров паливних твердих порід
Завершена
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
Період оскарження:
17.06.2021 13:10 - 01.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
незаконне визначення переможця
Номер:
fd9552ea1647472ba21eab505d19d81f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-001962-c.a7
Назва:
незаконне визначення переможця
Вимога:
Замовник зазначає, що вимога по ФОП Корж В.В. задоволено. Ящко вимогу задоволено то Замовник повинен дискваліфікувати пропозицію учасника .
Пов'язані документи:
Замовник
- рішення від 27.07.2021 № 17121.pdf 12.08.2021 15:12
- Розгляд пропозицій-02.08.21р..docx 12.08.2021 15:12
- Рішення від 14.07.2021 № 16058.pdf 12.08.2021 15:12
- Розгляд пропозицій-08.07.21р..docx 12.08.2021 15:12
Дата подачі:
12.08.2021 13:05
Вирішення:
Відповідно до розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою було відхилено всі пропозиції, як такі, що не відповідають технічним умовам тендерної документації, в т. ч. ФОП Клименка Є.В. (Протокол №74 від 08.07.2021р.).
12.07.2021р. ФОП Клименко Є.В. було подано скаргу до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішенням АМКУ №16058-р/пк-пз від 14.07.2021р. було залишити скаргу без розгляду.
18.07.2021р. ФОП Корж В.В. було подано скаргу до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішенням АМКУ №17121-р/пк-пз від 27.07.2021р. було зобов'язати КП "Центр ПМСД" Лубенської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Корж В.В.
Відповідно до Ч.22 Ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 19.09.2019р. №114-ІХ: "Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
незаконне визначення переможця
Номер:
8b4f8334a8ef47e4b367fff9055c466c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-001962-c.a6
Назва:
незаконне визначення переможця
Вимога:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА не відповідає встановленим вимогам Замовника.
По-перше: Відповідно до Розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів з:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за підписом учасника (відповідно до Додатку №4 до ТД);
Відповідно до Розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Учасник на підтвердження вищезазначеної вимоги надає файл назва якого: «4 Технічна специфікація» який містить просто скопійований текст із Додатку 4 до тендерної документації. Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація: «Вимоги щодо якості продукції - дрова повинні відповідати», «Продукція не повинна бути в попередній» «Дрова повинні бути без гнилі та»
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИННА », а не «БУДЕ » , а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.
Отже пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника.
По-друге: Відповідно до Розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів з: 2) інформація в довільній формі за підписом учасника щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (відповідно до Додатку №3 до ТД).
На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник у складі пропозиції надає файл назва якого: «7 відсутність підстав п 5,6,12,13 ч 1,2 ст 17 ЗУ» який містить довідку про відсутність підстав визначених у ст.. 17 ЗК «Про Публічні закупівлі», разом з тим міститься наступна інформація:
Що не відповідає вимогам чинного законодавства, так як відповідно до п. 5 та п. 6 ст. 17 ЗУ «Про Публічні закупівлі» 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
Учасник надає довідку та інформації і посилається на норми застарілого законодавства, цим самим не підтверджує відсутність підстав визначених у ст.. 17 ЗУ.
По-третє: Відповідно до Розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів з: 4) підтвердження наявності товару, необхідного для виконання умов тендеру (лісорубний квиток та/або складська довідка та/або копія договору купівлі продажу);
У складі пропозиції учасник надає Складську довідку, але надана довідка не містить інформації, який саме товар зберігається в учасника, цим самим не підтверджує, що саме «дрова паливні твердих порід» зберігаються в учасника.
Отже пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника та має бути дискваліфікована, у разі не задоволення нашої вимоги будемо змушені звертатися до Антимонопольного Комітету України для захисту своїх порушених прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 11.08.2021 20:09
- Розгляд пропозицій-02.08.21р..docx 12.08.2021 08:06
Дата подачі:
11.08.2021 20:09
Вирішення:
Скаргу та вимогу Корж В.В. задоволено
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
39f5a8c69a8e4d91b0fa1135d92f5fa1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-001962-c.a5
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Безпідставне скасування торгів та відхилення тендерной пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Розгляд пропозицій-08.07.21р._1626525122.docx 17.07.2021 18:21
- 18 Аналогічні договори.pdf 17.07.2021 18:21
- Аналогічний договір 27_01_20 від 27.01.2020р..pdf 17.07.2021 18:21
- Правоустановчі документи копії_1620812123.pdf 17.07.2021 18:21
- Скарга від 17.07.2021р..pdf 17.07.2021 18:21
- Аналогічний договір 20_01_3_20 від 20.01.2020р._1624434291.pdf 17.07.2021 18:21
- Правоустановчі документи оригінали_1620812123.pdf 17.07.2021 18:21
- рішення від 21.07.2021 № 16672.pdf 21.07.2021 18:27
- інформація про резолютивну частиину рішення від 27.07.2021 № 17121.pdf 28.07.2021 15:30
- рішення від 27.07.2021 № 17121.pdf 30.07.2021 13:42
- Правоустановчі документи копії_1620812123.pdf 23.07.2021 09:18
- Розгляд пропозицій-08.07.21р..docx 23.07.2021 09:18
- Аналогічний договір 27_01_20 від 27.01.2020р..pdf 23.07.2021 09:18
- Протокол.pdf 23.07.2021 09:18
- 18 Аналогічні договори.pdf 23.07.2021 09:18
- Аналогічний договір 20_01_3_20 від 20.01.2020р._1624434291.pdf 23.07.2021 09:18
- Розгляд пропозицій-29.07.21р..docx 29.07.2021 11:47
- Розгляд пропозицій-02.08.21р..docx 02.08.2021 11:14
- дог 130.pdf 18.08.2021 09:54
- дог 130.pdf 25.08.2021 08:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.07.2021 22:20
Дата розгляду скарги:
27.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.07.2021 18:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.07.2021 13:42
Дата виконання рішення Замовником:
25.08.2021 08:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Підписаний договір з ФОП Корж В.В.
Скарга
Залишено без розгляду
незаконна дискваліфікація
Номер:
40139b82d7744d50aed5b4291cda509e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-001962-c.c4
Назва:
незаконна дискваліфікація
Скарга:
17 червня 2021 року Замовником - Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області оголошено відкриті торги на закупівлю товару ДК 021:2015-03410000-7 «Деревина» (дрова паливні твердих порід).
06.07.2021 р. відбувся аукціон у якому прийняло участь 4 (чотири ) учасники
1. ГОРДІЄНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
2. ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ "
3. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА
4. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
08.07.2021 р. тендерним комітетом Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області, було дискваліфіковано учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, однак ми не погоджуємося із рішенням Замовника, та вважаємо дискваліфікацію незаконною із наступних підстав, а саме:
Пов'язані документи:
Учасник
- докази.rar 12.07.2021 15:59
- скарга.pdf 12.07.2021 16:00
- Рішення від 14.07.2021 № 16058.pdf 15.07.2021 12:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2021 16:07
Причина:
До дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.07.2021 13:00
Вимога
Є відповідь
про повернення на кваліфікацію Учасника ФОП Горобчук О.В.
Номер:
cc42cc97893f474985b9b3f2472d9c36
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-001962-c.c3
Назва:
про повернення на кваліфікацію Учасника ФОП Горобчук О.В.
Вимога:
Просимо Вас скасувати своє рішення згідно Протоколу № 74 від 08.07.2021 про дискваліфікацію ФОП Горобчук О.В. і повернути Учасника ФОП Горобчук О.В. на кваліфікацію та прийняття рішення у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Ми вважає що рішення уповноваженої особи від 08.07.2021 року Протокол №74 прийняте з порушенням п.12 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оскільки протокол не відповідає встановленим Законом вимогам:
Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Також Замовником в інформації про відхилення учасника необхідно було:
1. зазначити норми Закону про публічні закупівлі, які передбачають відхилення учасника з відповідних підстав;
2. зазначити умови ТД, яким ТП учасника та/або учасник не відповідають. Тобто вказати, де у ТД міститься така вимога та в чому вона полягає;
3. пояснити, у чому саме невідповідність учасника. Тобто докладно мотивувати, чим документи, які надав учасник, не відповідають встановленій вимозі.
Вся ця інформація в Протоколі №74 від 08.07.2021 про дискваліфікацію Учасника ФОП ГоробчукО.В. ВІДСУТНЯ
Ми, як учасники даної закупівлі вважаємо, що нами було надано Тендерну пропозицію, яка відповідає Тендерній документації Замовника, та вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому Вимагаємо від Вас самостійного скасування рішення про дискваліфікацію ФОП Горобчук О.В. Принагідно зазначаємо, що у випадку не скасування незаконного рішення, нами підготована скарга і ми будемо змушені звернутися за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету України.
Також зазначаємо, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» за відхилення тендерної пропозиції на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог Закону (безпідставне відхилення) – тягне за собою адміністритавну відповідальність в накладення штрафу на уповноважену особу що прийняла рішення в розмірі від 25500 до 51 000 грн.
Копія даної вимоги буде направлена до органів державного фінансового контролю для проведення мониторингу даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 12.07.2021 11:38
Дата подачі:
12.07.2021 11:38
Вирішення:
Відповідно до Тендерної документації, а саме Додаток 4 "Технічні вимоги" частина 3 "Умови постачання: Поставка (передача) товару здійснюється транспортом учасника-переможця згідно наданих заявок замовником по графіку. Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасинка торгів) щодо забезпечення поставки дров протягом 2021 року, згідно наданих заявок замовником".
Тендерна пропозиція ФОП Горобчук О.В. не містила такого Гарантійного листа, що відповідно до ст.31 ч.2 п.1 "2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмема закупівлі тендерної документації", тому уповноваженою особою було дискваліфіковано цього учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
тендерна документації не містить вимог чинного законодавства які стосуються премета закупівлі
Номер:
9d22660096ce437fac7150d179dc4b0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-001962-c.b2
Назва:
тендерна документації не містить вимог чинного законодавства які стосуються премета закупівлі
Вимога:
Відповідно до пункту 2.3 Державного гігієнічного нормативу «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr в деревині і продукції з деревини» затвердженого наказом МОЗ України від 31.10.2005 № 573 передбачено вимогу, відповідно до якої вся деревина та продукція із деревини повинні проходити радіаційний контроль і супроводжуватися протоколом радіаційного дослідження на вміст у ній радіонуклідів штучного походження з рекомендаціями щодо можливості використання її за радіаційним фактором.
Тендерна документаціїя не містить вимоги підтвердити радіаційний стан деревини, який буде постачатися Замовнику, цим самим Замовник ігнорує норми чинного законодавтсва, які стосуються предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол-затвердження-зміни 24.06.21.docx 24.06.2021 08:37
Дата подачі:
23.06.2021 10:44
Вирішення:
Уповноваженою особою було внесено зміни до Тендерної документації та складено Протокол №72 від 24.06.2021р.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
надання документів із неактуальною інформацією
Номер:
cfade9d43e154c7b8fbcc6b8ee251499
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-001962-c.b1
Назва:
надання документів із неактуальною інформацією
Вимога:
Відповідо до Додатку 4 до тендерної документації Поставка (передача) товару здійснюється транспортом учасника-переможця згідно наданих заявок замовником по графіку. Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення поставки дров протягом 2020 року, згідно наданих заявок замовником.
Отже учасник повинен гарантувати поставку протягом 2020 року, що не відповідає дійсності
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол-затвердження-зміни 24.06.21.docx 24.06.2021 08:39
Дата подачі:
23.06.2021 10:42
Вирішення:
Уповноваженою особою було внесено зміни до Тендерної документації та складено Протокол №72 від 24.06.2021р.
Статус вимоги:
Задоволено