• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Рукавички

1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Рукавички за кодом ДК 021:2015 18420000-9 Аксесуари для одягу 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість та місце поставки товарів: 4.1. Кількість товарів: 810 пар, 40 пак. 4.2. Місце поставки товарів: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (Адміністрація МП Південний) 5. Строк поставки товарів: до 31.12.2021р. 6. Умови оплати: протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки товару на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 85 500,00 грн. без ПДВ/ 102 600,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 25.06.2021 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 30.06.2021 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%.

Завершена

85 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 855.00 UAH
Період оскарження: 17.06.2021 11:05 - 25.06.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

безпідставна дискваліфікація

Номер: 64a76c0ca0e747e6b586c4a23f188372
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-17-003851-b.b1
Назва: безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Вимога №23072021 від 23.07.2021року щодо Дискваліфікації учасника приватне підприємство «МістерПапір» Приватне підприємство «МістерПапір» в особі директора Павлович Петра Васильовича, вивчивши Тендерну документацію Замовника та свою пропозицію, не погоджується з рішенням Замовника - Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» від 23.07.2021року про відхилення пропозиції приватного підприємства «МістерПапір», оскільки пропозиція відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. У наданій інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником товару згідно п. п. 14.13 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасником не вказано відомості про виробника запропонованого товару: в п 14.13 оголошення вимагалося Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника (для Учасників - юридичних та фізичних осіб): - реквізити (адреса - юридична та/або фактична, телефон, факс, телефон для контактів); - Код ЄДРПОУ (для юридичних осіб, РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців); - керівництво, уповноважене підписувати договір (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; - реквізити банку (назва, МФО, IBAN), в якому обслуговується Контрагент та номер розрахункового рахунку; - e-mail Учасника. - інформацію про те, чи використовує або не використовує Учасник у своїй діяльності печатку. Дана довідка подана і інформація про печатку теж подана, вони подані з накладанням КЕП і його завантажувати потрібно через сайт: https://www.czo.gov.ua/verify. 2. Згідно п. 15.1 учасник вимагав: Учасник спрощеної закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис* (далі-КЕП) уповноваженої особи Учасника (окрім учасників-нерезидентів) на пропозицію (якщо учасник спрощеної закупівлі надає у складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа). Якщо пропозиція учасника спрощеної закупівлі містить скановані документи та документи в електронній формі, то учасник спрощеної закупівлі повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо – документи подані з накладанням КЕП і їх завантажувати потрібно через сайт: https://www.czo.gov.ua/verify для перевірки КЕП і відкриття документів. Прошу: 1. Відмінити рішення про відхилення пропозиції пп «МістерПапір». 2. Повернутися до розгляду пропозиції ПП «МістерПапір» так як всі документи надані згідно вимог замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на вимогу за номером UA-2021-06-17-003851-b.b1 від ПП «МІСТЕРПАПІР» (далі –Учасник) ЄДРПОУ: 44189252 щодо закупівлі: Рукавички за кодом ДК 021:2015 18420000-9 Аксесуари для одягу повідомляємо наступне: 1. Згідно п.п. 14.13. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, від учасників закупівлі вимагається надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником товару згідно Додатку 4 до оголошення. У наданій інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником товару згідно п.п. 14.13 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасником ПП «МІСТЕРПАПІР» не вказано відомості про виробника запропонованого товару. Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника вимагається згідно п.п. 14.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Під час завантаження у відповідний програмний комплекс https://czo.gov.ua/verify наступних документів Учасника: _нформац_я про систему оподаткування.pdf Виписка.pdf Витяг.pdf Гарант_йний лист про те що товар _ новим.docx Дов_дка з банку.pdf Дов_дка про МТБ №1.pdf Дов_дка про наявн_сть прац_вник_в.pdf Дов_дка про системк оподаткування з ДП_.pdf Догов_р оренди автомоб_ля.pdf Догов_р оренди прим_щення.pdf Документ з кодом доступу до _ДР.pdf Сертиф_кат_декларац_я рукав господарськ_.pdf СЕРТИФ_КАТи СЕС ТехПаспорт на транспорт.pdf виникає помилка: «Перевірка кваліфікованого електронного підпису, який сформовано у вигляді окремого файлу з розширенням .p7s виконується за умов наявності файлу з даними, на які накладено кваліфікований електронний підпис. Ім`я такого файлу зазвичай ідентичне з іменем файлу файлу з розширенням .p7s. Оберіть цей файл разом з файлом кваліфікованого електронного підпису». (скріншот додається). Згідно п.п. 15.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. Вищезазначені файли при завантаженні у відповідний програмний комплекс не доступні для перегляду та перевірки Замовником на відповідність вимогам закупівлі та не можуть бути прийняті Замовником для кваліфікації Учасника. На підставі вищевикладеного, Замовник не має підстав повернути Учасника для повторної кваліфікації. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», наказом ПФ ДП «АМПУ» від 30.04.2020 р. №236/27 АГ «Про призначення уповноважених осіб по спрощеним закупівлям Південної філії ДП АМПУ адміністрації МП Південний)», Положенням про уповноважену особу зі спрощених закупівель ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), ВИРІШИВ: 1. Відхилити вимогу за номером UA-2021-06-17-003851-b.b1 учасника ПП «МІСТЕРПАПІР» спрощеної закупівлі на закупівлю товарів: Рукавички за кодом ДК 021:2015 18420000-9 Аксесуари для одягу. 2. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення вимоги за номером UA-2021-06-17-003851-b.b1 учасника ПП «МІСТЕРПАПІР» закупівлі товарів Рукавички за кодом ДК 021:2015 18420000-9 Аксесуари для одягу. Уповноважена особа зі спрощених закупівель К.К. Лозовий
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.07.2021 15:12