-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) : 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор ( Придбання, доставка та встановлення елементів дитячих майданчиків на території Деснянської селищної ради )
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
17.06.2021 11:01 - 29.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
1c2687eac6bf4202904d312cb3963117
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-003763-b.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
17 червня 2021 року Деснянська селищна рада (надалі - Замовник) відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-06-17-003763-b оголошено відкриті торги на закупівлю товару «ДК 021:2015 (CPV) : 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор ( Придбання, доставка та встановлення елементів дитячих майданчиків на території Деснянської селищної ради)» та оприлюднено тендерну документацію (далі – ТД) у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Фізична особа-підприємець Надкерничний Євген Володимирович (надалі – Скаржник) прийняв участь у закупівлі та подав свою тендерну пропозицію (надалі – ТП) у строки визначені згідно оголошення про проведення закупівлі та вимог тендерної документації Замовника (надалі - ТД).
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій у тендері прийняли участь наступні учасники:
№ з/п Найменування учасника Сума пропозиції за результатами аукціону
1 ТОВ "Епіцентр К" 740 999,40
2 Скаржник 744 000,00
Замовником 06.07.2021 розглянута найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ "Епіцентр К". Спірним рішенням - Протоколом уповноваженої особи від 06.07.2021, за результатами розгляду пропозиції ТОВ "Епіцентр К" порушень не виявлено, прийнято рішення про намір укласти договір із переможцем відкритих торгів.
Рішення про визначення переможцем ТП ТОВ "Епіцентр К" прийнято з порушенням законодавства про публічні закупівлі та порушує права та законні інтереси Скаржника, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 17682-р/пк-пз від 02.08.2021 (далі – Рішення органу оскарження).
Так, Рішенням органу оскарження встановлено наявність підстав для відхилення Пропозиції Переможця відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону, а саме, через відсутність у складі Пропозиції Переможця висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України (з додатками (в разі їх наявності), що відповідає саме вимогам ДСТУ EN 1176-1:2018 "Устаткування та покриття дитячих ігрових майданчиків. Частина 1.Загальні вимоги щодо безпеки та методи випробування".
Замовником Рішення органу оскарження виконано, 05.08.2021 скасовано Протокол уповноваженої особи від 06.07.2021 та здійснено повторний розгляд пропозиції Переможця.
В подальшому, Замовником розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 07 серпня 09:35, яка полягає у встановленні невідповідності в частині відсутності у складі пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України (з додатками (в разі їх наявності), що відповідає саме вимогам ДСТУ EN 1176-1:2018 "Устаткування та покриття дитячих ігрових майданчиків. Частина 1.Загальні вимоги щодо безпеки та методи випробування" Замовником поставлена вимога надати даний висновок.
Такі дії Замовника суперечать вимогам Закону, оскільки відповідно до ч.16 ст. 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Вимога із надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України (з додатками (в разі їх наявності), що відповідає саме вимогам ДСТУ EN 1176-1:2018 "Устаткування та покриття дитячих ігрових майданчиків. Частина 1.Загальні вимоги щодо безпеки та методи випробування" не відноситься до кваліфікаційних документів відповідно до статті 16 Закону та до документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а відноситься до вимог технічної специфікації Додатку 6 до ТД «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (код ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор)».
Таким чином, незаконні дії Замовника порушують права та інтереси Скаржника.
Крім того, ТОВ "Епіцентр К", протягом 24 годин з моменту отримання вимоги про усунення невідповідностей, не надано до електронної системи закупівель висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України (з додатками (в разі їх наявності), що відповідає саме вимогам ДСТУ EN 1176-1:2018 "Устаткування та покриття дитячих ігрових майданчиків. Частина 1.Загальні вимоги щодо безпеки та методи випробування".
Проте, факт відсутності у складі пропозиції ТОВ "Епіцентр К" не завадив Замовнику визначити останнього переможцем у закупівлі.
Так, 09 серпня 2021 року Замовником прийнято спірне рішення - Протокол уповноваженої особи від 09.08.2021, яким визначено ТОВ "Епіцентр К" переможцем у закупівлі, прийнято рішення про намір укласти договір із переможцем відкритих торгів.
Скаржник вважає рішення Замовника таким що суперечить вимогам Закону та порушує основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Епіцентр К", Замовник порушив законні інтереси (права) Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, а також порушив право на визначення переможцем його тендерної пропозиції.
Так, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Епіцентр К", яка підлягала відхиленню відповідно до закону, виходячи з наступного.
У складі пропозиції учасника-переможця ТОВ «Епіцентр К», які розміщені до електронної системи закупівель Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи МОЗУ України (з додатками (в разі їх наявності), що відповідає вимогам ДСТУ EN 1176-1:2018 «Устаткування та покриття дитячих ігрових майданчиків. Частина 1.Загальні вимоги щодо безпеки та методи випробування» відсутній.
Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Епіцентр К» з зазначених підстав, чим порушено порядок та принципи здійснення публічних закупівель.
Враховуючи наведену вище інформацію, Замовником порушено право Скаржника на розгляд та визначення переможцем його тендерної пропозиції.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме - неправомірно визначивши переможцем у закупівлі Пропозицію ТОВ «Епіцентр К» Протоколом уповноваженої особи від 09.08.2021, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, та, як наслідок, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати Рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ "Епіцентр К" - Протокол уповноваженої особи від 09.08.2021.
Враховуючи викладене вище, керуючись та на підставі статті 18 Закону, Скаржник – фізична особа-підприємець Надкерничний Євген Володимирович просить Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника - Деснянську селищну раду скасувати Рішення про визначення переможцем ТП ТОВ "Епіцентр К" - Протокол уповноваженої особи від 09.08.2021 у закупівлі за номером оголошення UA-2021-06-17-003763-b оголошено відкриті торги на закупівлю товару «ДК 021:2015 (CPV) : 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання, доставка та встановлення елементів дитячих майданчиків на території Деснянської селищної ради)».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Деснянська СР.pdf 11.08.2021 15:09
- Пл Прозорро.pdf 11.08.2021 15:54
- рішення від 13.08.2021 №18589.pdf 16.08.2021 10:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2021 №19340.pdf 27.08.2021 16:34
- рішення від 26.08.2021 №19340.pdf 30.08.2021 18:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.08.2021 15:32
Дата розгляду скарги:
26.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.08.2021 10:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.08.2021 18:57
Дата виконання рішення Замовником:
20.09.2021 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Анулювати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор оголошення UA-2021-06-17-003763-b ТОВ "Епіцентр К" згідно РІШЕННЯ №19340-р/пк-пз від 26.08.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель .
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
cd83c18694c64b9aa7e973e8d73821df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-003763-b.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
17 червня 2021 року Деснянська селищна рада (надалі - Замовник) відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-06-17-003763-b оголошено відкриті торги на закупівлю товару «ДК 021:2015 (CPV) : 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор ( Придбання, доставка та встановлення елементів дитячих майданчиків на території Деснянської селищної ради)» та оприлюднено тендерну документацію (далі – ТД) у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Фізична особа-підприємець Надкерничний Євген Володимирович (надалі – Скаржник) прийняв участь у закупівлі та подав свою тендерну пропозицію (надалі – ТП) у строки визначені згідно оголошення про проведення закупівлі та вимог тендерної документації Замовника (надалі - ТД).
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій у тендері прийняли участь наступні учасники:
№ з/п Найменування учасника Сума пропозиції за результатами аукціону
1 ТОВ "Епіцентр К" 740 999,40
2 Скаржник 744 000,00
Замовником 06.07.2021 розглянута найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ "Епіцентр К". Спірним рішенням - Протоколом уповноваженої особи від 06.07.2021, за результатами розгляду пропозиції ТОВ "Епіцентр К" порушень не виявлено, прийнято рішення про намір укласти договір із переможцем відкритих торгів.
Рішення про визначення переможцем ТП ТОВ "Епіцентр К" прийнято з порушенням законодавства про публічні закупівлі та порушує права та законні інтереси Скаржника.
Скаржник вважає рішення Замовника таким що суперечить вимогам Закону та порушує основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Епіцентр К", Замовник порушив законні інтереси (права) Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, а також порушив право на визначення переможцем його тендерної пропозиції.
Так, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Епіцентр К", яка підлягала відхиленню відповідно до закону, виходячи з наступного.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, у тому числі, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацією.
Згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовника Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 6 до цієї документації конкурсних торгів.
Додатком 6 до ТД «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (код ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор)» від учасників закупівлі в складі пропозиції обов’язково вимагається надати Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи МОЗУ України (з додатками (в разі їх наявності), що відповідає вимогам ДСТУ EN 1176-1:2018 «Устаткування та покриття дитячих ігрових майданчиків. Частина 1.Загальні вимоги щодо безпеки та методи випробування». Строк дії висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи повинен бути щонайменше до 31.12.2021 р.
У складі пропозиції учасника-переможця ТОВ «Епіцентр К», які розміщені до електронної системи закупівель Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи МОЗУ України (з додатками (в разі їх наявності), що відповідає вимогам ДСТУ EN 1176-1:2018 «Устаткування та покриття дитячих ігрових майданчиків. Частина 1.Загальні вимоги щодо безпеки та методи випробування» відсутній.
Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Епіцентр К» з зазначених підстав, чим порушено порядок та принципи здійснення публічних закупівель.
Враховуючи наведену вище інформацію, Замовником порушено право Скаржника на розгляд та визначення переможцем його тендерної пропозиції.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме - неправомірно визначивши переможцем у закупівлі Пропозицію ТОВ «Епіцентр К» Протоколом уповноваженої особи від 06.07.2021, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, та, як наслідок, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати Рішення про визначення переможцем ТП ТОВ "Епіцентр К" - Протокол уповноваженої особи від 06.07.2021.
Враховуючи викладене вище, керуючись та на підставі статті 18 Закону, Скаржник – фізична особа-підприємець Надкерничний Євген Володимирович просить Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника - Деснянську селищну раду скасувати Рішення про визначення переможцем ТП ТОВ "Епіцентр К" - Протокол уповноваженої особи від 06.07.2021 у закупівлі за номером оголошення UA-2021-06-17-003763-b оголошено відкриті торги на закупівлю товару «ДК 021:2015 (CPV) : 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання, доставка та встановлення елементів дитячих майданчиків на території Деснянської селищної ради)».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Деснянська СР.pdf 08.07.2021 15:19
- Пл Прозорро (4).pdf 08.07.2021 16:13
- рішення від 12.07.2021 №15730.pdf 13.07.2021 12:30
- інформація про перенесення розгляду скарги від 21.07.2021 №13465.pdf 21.07.2021 20:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2021 №17682.pdf 03.08.2021 15:52
- Рішення від 02.08.2021 №17682.pdf 05.08.2021 14:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.07.2021 16:10
Дата розгляду скарги:
21.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.07.2021 12:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.08.2021 14:25
Дата виконання рішення Замовником:
20.09.2021 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Анулювати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор оголошення UA-2021-06-17-003763-b ТОВ "Епіцентр К" згідно РІШЕННЯ №19340-р/пк-пз від 26.08.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель .