-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Автоматичний біохімічний аналізатор
Завершена
649 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 245.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 245.00 UAH
Період оскарження:
17.06.2021 10:20 - 04.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Порушення Замовником вимог передбачених частиною третьою статті 22 Закону
Номер:
1975a4ea1ea94f62926ee6847967db77
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-002530-b.a3
Назва:
Порушення Замовником вимог передбачених частиною третьою статті 22 Закону
Вимога:
Відповідно до інформації, що опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником здійснюється закупівля Автоматичного біохімічного аналізатора ДК 021:2015 38430000-8 - Детектори та аналізатори (ДК 021:2015 38434500-1 - Біохімічні аналізатори) НК 024:2019 – 56676 Біохімічний багатоканальний аналізатор лабораторний IVD, автоматичний.
Положеннями Додатку 3 до тендерної документації (надалі – Документація) Замовником встановлено МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі містять, зокрема, таку вимогу:
п.7. Товар має бути повірений в органах Держстандарт метрології. На підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист на виконання даної вимоги (надалі – Вимога, що суперечить Постанові КМУ).
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 598 «Про внесення змін до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» від 10 липня 2019 р. № 598, яку розміщено на вебпорталі Кабінету Міністрів України, в режимі вільного доступу за адресою в мережі Іnternet:
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-tehnichnogo-reglamentu-zakonodavcho-regulovanih-zasobiv-vimiryuvalnoyi-tehniki-s-598-100719
Уряд привів положення Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки у відповідність до Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. Відповідно до прийнятого рішення, врегульовано питання, пов’язане з необхідністю подвійної повірки медичних виробів (в тому числі медичних виробів для діагностики in vitro), які підпадають під дію вимог зазначеного Технічного регламенту, Технічного регламенту щодо медичних виробів і Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro.
Таким чином, відповідно до прийнятого Урядом рішення Автоматичні біохімічні аналізатори (предмет закупівлі цих торгів) не підпадають під дію Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого Постанова КМУ від 13 січня 2016 р. №94 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 852 від 03.10.2018 та № 598 від 10.07.2019), а отже не можуть бути повірені в органах Держстандарт метрології.
Вимога, що суперечить Постанові КМУ не може бути виконана жодним учасником, оскільки процедуру Повірки Предмету закупівлі в органах Держстандарт метрології не передбачено відповідно до Законодавства України.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) Тендерна документація (надалі – Документація) може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону, якою передбачено, що Документація може містити вимоги щодо наявності якої передбачені Законодавством України.
Враховуючи вище викладене,
вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом видалення з тексту Документації Вимоги, що суперечить Постанові КМУ як такої, що суперечить Законодавству України та є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2021 17:06
Вирішення:
Вимога задоволена, внесено зміни в Додаток 3 до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Порушення Замовником вимог передбачених Ст.5 та Ст.22 Закону
Номер:
d5cf81b22f814af896ce6a1dc3969503
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-002530-b.b2
Назва:
Порушення Замовником вимог передбачених Ст.5 та Ст.22 Закону
Вимога:
Відповідно до інформації, що опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником здійснюється закупівля Автоматичного біохімічного аналізатора ДК 021:2015 38430000-8 - Детектори та аналізатори (ДК 021:2015 38434500-1 - Біохімічні аналізатори) НК 024:2019 – 56676 Біохімічний багатоканальний аналізатор лабораторний IVD, автоматичний.
Положеннями Додатку 3 до тендерної документації (надалі – Документація) Замовником встановлено МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі містять, зокрема, такі вимоги:
«Максимальна потужність: 600VA» (надалі – Дискримінаційна вимога 1)
«Типова робоча потужність 320VA» (надалі – Дискримінаційна вимога 2)
Дискримінаційна вимога 1 та Дискримінаційна вимога 2 містять конкретні значення максимальної та робочої потужності предмету закупівлі, що відповідають виключно одному автоматичному біохімічному аналізатору, а саме Аналiзатору автоматичному бiохiмiчному, модель MIURA 200, виробництва компанії "I.S.E. S.r.l., Sistemi Intellingenti Elettronici".
Відповідно до інформації, що є публічно доступною в реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики пі vitro в обіг, ведення якого, відповідно до наказу МОЗ від 10.02.2017 № 122 здіїіснює Держлікслужба, представлені в Україні єдиним уповноваженим представником ТОВ «ЛАБСВІТ»
Потрібно відмітити, що Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі Додатку 3 Документації за сумою усіх технічних вимог описують продукцію єдиного виробника, що представлений в Україні єдиним уповноваженим представником ТОВ «ЛАБСВІТ».
Решта представлених на ринку України автоматичних біохімічних аналізаторів, обіг яких дозволено на території України (вимога пункту 1 Додатку 3 Документації), не підтверджують відповідність усім в сукупності Технічним та якісним характеристикам та загальним вимогам, що приведені в тендерній документації.
Таким чином виконати умову щодо поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, зможуть лише ті учасники, які можуть запропонувати до участі у закупівлі продукцію єдиного виробника (I.S.E. S.r.l., Sistemi Intellingenti Elettronici), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі до Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене,
вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом видалення з тексту Документації Дискримінаційної вимоги 1 та Дискрімінаційної вимоги 2, як таких, що не впливаючи на використання предмету закупівлі за його цільовим призначенням створюють дискримінаційні вимоги до решти учасників
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2021 15:55
Вирішення:
Вимога «Типова робоча потужність 320VA» буде вилучена з Додатку 3 до тендерної документації.
Щодо вимоги «Максимальна потужність: 600VA»: в процесі підготовки технічних характеристик вивчено ринок даного обладнання і з'ясовано, що на ринку України є і інші автоматичні біохімічні аналізатори, до прикладу Pentra C200, який має таку ж максимальну потужність.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Порушення Замовником вимог п.4 Статті 23 Закону
Номер:
b324e060ef354fac90c6d29686a705e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-17-002530-b.a1
Назва:
Порушення Замовником вимог п.4 Статті 23 Закону
Вимога:
Відповідно до інформації, що опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником здійснюється закупівля Автоматичного біохімічного аналізатора ДК 021:2015 38430000-8 - Детектори та аналізатори (ДК 021:2015 38434500-1 - Біохімічні аналізатори) НК 024:2019 – 56676 Біохімічний багатоканальний аналізатор лабораторний IVD, автоматичний.
Положеннями Додатку 3 до тендерної документації (надалі –ТД) Замовником встановлено МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі містять, зокрема, таку вимогу:
«Тип кювет: Матеріал Bionex®, оптичний пластик» (надалі – "Вимога конкретної торгової марки");
"Вимога конкретної торгової марки" містить посилання на конкретну торгову марку, а саме містить посилання на торгову марку Bionex® - матеріалу з якого мають бути виготовлені кювети.
Відповідно до п.4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Прошу привести зміст Тендерної документації відповідно до вимог Закону та видалити з тексту Медико-технічних вимог до предмету закупівлі Додатку 3 ТД назву торгової марки BIONEX®
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2021 11:16
Вирішення:
Відповідно до вашої вимоги внесено зміни в Додаток 3 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено