• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні

Завершена

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2021 22:55 - 23.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Незаконне визначення переможця

Номер: 2b27e747422245e79daa12eab970e352
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-015858-b.b2
Назва: Незаконне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник, ще доброго дня! Ми не можемо погодитись з вашим рішенням про визначення переможцем закупівлі Фізична особа-підприємець Шпакович Петро Миколайович (надалі-Переможець) і пояснюємо чому: 1. Виробник та країна походження. Додаток 1 (технічна специфікація) передбачає пряму вимогу до учасників: - обов’язково в Додатку1 «Цінова пропозиція» в таблиці1 має бути зазначений «Виробник та країна походження» Сама цінова пропозиція, що міститься у додатку № 3 передбачає дану графу, і Переможець вказав лише одне слово «Україна», що є підтвердженням походження товару. Виробника зазначено не було. Хоча це пряма вимога. Відповідно до визначення «виробника», яке можна простежити у різних сферах діяльності, ми виділяємо найголовніше: виробник – це юридична або фізична особа (суб’єкт господарювання), що здійснює виробництво (виготовляє товари). Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» зазначає у абз. 6 ч. 1 ст. 1, що: виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг). За бажанням на сайті Верховної Ради України можна проаналізувати термінологічне значення поняття «Виробник». Ви самі бачите, що закон закріплює дане поняття до юридичних або фізичних осіб, які є виробниками продукції, у нашому випадку. Виробником не може бути Україна (це країна походження, не виробник), а може бути юридична чи фізична особа. Ігноруючи власну ж вимогу, що встановлена у документації і прямо передбачена при заповнені ціновій пропозиції, Ви порушили встановлений тоді, коли неправомірно обрали переможця. Звернемо увагу на ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від «14» липня 2021 р. № 14-07-2021: З метою дотримання вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відсутністю технічної можливістю завантаження документів після кінцевого строку подання учасник Фізична особа-підприємець Шпакович Петро Миколайович надіслав 08.07.2021 на електронну пошту зазначену в оголошенні peremoga003@ukr.net цінову пропозицію за результатами аукціону, де зазначив виробника продукції Обґрунтування. Відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Частина 6 ст. 26 визначає, що тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Таким чином, мало того, нами було вказано про невідповідність цінової пропозиції, що була подана Переможцем «24 червня 15:17 Додаток 3 Цінова пропозиція.pdf», бо там не було зазначено виробника, так Вам надіслали цінову пропозицію ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АУКЦІОНУ!. Внесення змін допускається лише у відповідності до ч. 8 ст. 26 Закону: учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Не враховано, що цінова пропозиція заповнена не у повному обсязі як вимагалось документацією і подана до кінцевого терміну подання пропозиції таким чином, що містить невідповідність. Ви не врахували невідповідність тендерної пропозиції Переможця, а відтак прийняли неправомірне рішення за що передбачена відповідальність. З огляду на це, ми вимагаємо повторно передивитися повторно своє рішення про визначення переможцем, відхилити пропозицію Фізична особа-підприємець Шпакович Петро Миколайович з огляду на вищезазначені обставини та продовжити розгляд тендерних пропозицій у встановлений законом спосіб. У разі ігнорування нашої вимоги, для захисту своїх законних прав та інтересів, ми зі свого боку будемо ініціювати питання до вищестоящого органу з метою перевірки законності прийняття рішення з вашого боку про визначення переможця учасника, який не відповідає вимогам тендерної документації. Зазначаємо про написання скарги на ім’я керівника Спеціалізованого клінічного санаторію "Перемога" Точеного Вадима Анатолійовича про неправомірність дії уповноваженої особи: фахівця з публічних закупівель, секретаря тендерного комітету Шушпаннікової Ірини Володимирівни щодо ініціювання перевірки законності прийняття нею рішення про визначення переможця по закупівлі UA-2021-06-16-015858-b (ДК 021:2015 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні). А для додаткового стимулу, буде відправлено електронне звернення (СКАРГА) до Міністерства соцiальної політики України як керуючого органу вашої сфери діяльності. Повторно звертаємо увагу, що чинним законодавством України, а саме: Кодексом України про адміністративні правопорушення, статтею 164 14 Порушення законодавства про закупівлі передбачена відповідальність, в абзаці 5 зазначається про наступне: Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З повагою!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: З порушених питань повідомляю про відсутність підстав в задоволені Вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Незаконне визначення переможця

Номер: 520c348cbfe04bffb5f8bb14c92fc2ea
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-015858-b.c1
Назва: Незаконне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник, доброго дня! Ми не можемо погодитись з вашим рішенням про визначення переможцем закупівлі Фізична особа-підприємець Шпакович Петро Миколайович (надалі-Переможець) і пояснюємо чому: 1. Виробник та країна походження. Додаток 1 (технічна специфікація) передбачає пряму вимогу до учасників: - обов’язково в Додатку1 «Цінова пропозиція» в таблиці1 має бути зазначений «Виробник та країна походження» Сама цінова пропозиція, що міститься у додатку № 3 передбачає дану графу, і Переможець вказав лише одне слово «Україна», що є підтвердженням походження товару. Виробника зазначено не було. Хоча це пряма вимога. Відповідно до визначення «виробника», яке можна простежити у різних сферах діяльності, ми виділяємо найголовніше: виробник – це юридична або фізична особа (суб’єкт господарювання), що здійснює виробництво (виготовляє товари). Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» зазначає у абз. 6 ч. 1 ст. 1, що: виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг). За бажанням на сайті Верховної Ради України можна проаналізувати термінологічне значення поняття «Виробник». Ви самі бачите, що закон закріплює дане поняття до юридичних або фізичних осіб, які є виробниками продукції, у нашому випадку. Виробником не може бути Україна (це країна походження, не виробник), а може бути юридична чи фізична особа. Ігноруючи власну ж вимогу, що встановлена у документації і прямо передбачена при заповнені ціновій пропозиції, Ви порушили встановлений тоді, коли неправомірно обрали переможця. З огляду на це, ми вимагаємо передивитися повторно своє рішення про визначення переможцем, відхилити пропозицію Фізична особа-підприємець Шпакович Петро Миколайович з огляду на вищезазначені обставини та продовжити розгляд тендерних пропозицій у встановлений законом спосіб. У разі ігнорування нашої вимоги, для захисту своїх законних прав та інтересів, ми зі свого боку будемо ініціювати питання до вищестоящого органу з метою перевірки законності прийняття рішення з вашого боку про визначення переможця учасника, який не відповідає вимогам тендерної документації. Звертаємо увагу, що чинним законодавством України, а саме: Кодексом України про адміністративні правопорушення, статтею 164 14 Порушення законодавства про закупівлі передбачена відповідальність, в абзаці 5 зазначається про наступне: Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 08.07.2021 15:37