• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт учбового корпусу (утеплення фасаду прибудови будівлі та переходів з використанням енергозберігаючих технологій) Сватівської обласної спеціальної школи за адресою: Луганська область, м. Сватове, вул. Успенська, 67» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - Україна, 92600, Луганська обл., Сватівський р-н, місто Сватове, ВУЛИЦЯ УСПЕНСЬКА, будинок 67. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.

Завершена

1 404 385.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 022.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2021 16:30 - 23.06.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Що до дискримінаційних вимог Тендерної документації

Номер: be041d11f3ac4f51ab47d412eb43da9f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-013951-b.c1
Назва: Що до дискримінаційних вимог Тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник, будь ласка поясніть , чому у пункті 14.2.4 тендерної документації , зазначено що аналогічні договори повинні бути саме з суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення кожного з яких міститься в електронній системі закупівель? Це суттєво зменшує коло потенційних учасників, та обмежує участь усіх бажаючих, навіть тих хто виконвув комерційні замовлення , але не працював із замовниками в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону. Також постає питання що до вимоги тендерної документації у п 14.2.5 Надання Позитивного відгуку від замовника, в якому ви вже встановили що повинно бути написано а самє : кожен відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, іншу інформацію, зокрема про: дотримання учасником умов договору в частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, а використаних матеріальних ресурсів вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектно-кошторисній документації, суму (вартість) виконаних робіт, інформацію про встановлення відповідності або невідповідності виконаних учасником будівельних робіт положенням проекту та за результатами здійснення авторського нагляду, достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства з питань охорони праці та захисту довкілля, рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником. Але на практиці стандартів для листів відгуків немає, та після виконання договору замовники надають позитивні листи відгуки з описом на власний розсуд , та завчасно передбачити ваші вимоги до позитивного відгуку на досвід роботи - НЕМОЖЛИВО. З чого можна зробити висновок що пункт 14.2.5. є дискримінаційним , ціллю якого є значно зменшити коло потенційних участників. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону замовником надається наступна інформація. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. Стаття 1 Закону містить визначення основних термінів, які вживаються у Законі. Так, згідно пункту 31 ст. 1 Закону ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - документація щодо умов проведення ТЕНДЕРУ, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; згідно пункту 32 ТЕНДЕРНА пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ подає замовнику відповідно до вимог ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. В той же час, зазначена стаття містить ряд визначень, які безпосередньо стосуються спрощеної закупівлі, яка в свою чергу не є ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ (тендером), що передбачені ст. 13 Закону. Отже, як наслідок, терміни «тендерна документація», «тендерна пропозиція», «процедура закупівлі», тощо не мають жодного відношення до даної СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ. Звертаємо Вашу увагу, що дана СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ проводиться замовником у відповідності до ст. 14 Закону. Зазначена стаття не містить жодних вимог щодо розроблення замовником тендерної документації, а передбачає виключно оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі з обов’язковим зазначенням інформації, що передбачена ч. 3 ст. 14 Закону. В свою чергу, положення статті 14 передбачають що, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі стосуються без виключень всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. В той же час, щодо Вашого звернення «Що до дискримінаційних вимог Тендерної документації», доводимо до Вашого відома, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур/спрощених закупівель – це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі стосуються без виключень всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, які не суперечить законодавству. Обставини викладені у Вашій вимозі, свідчать лише про небажання Вас як учасника готувати належним чином документи пропозиції, що є виключно суб’єктивним фактором, що залежить виключно від Вашої волі, а не від умов передбачених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. При цьому, Вами не доведено неможливості надання відповідних документів, що вимагаються замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що перелічені вимоги жодним чином не обмежують учасників та не призводять до їх дискримінації. Небажання Учасника або неспроможність такого Учасника підготувати належним чином згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі документи пропозиції, або так само отримати такі документи у інших підприємств, установ, організацій (в межах їх компетенції) не означає, що замовником встановлені дискримінаційні вимоги або вимоги що обмежують конкуренцію. Дякуємо за звернення. Підсумовуючи вищезазначене, Ваша вимога не може бути задоволеною. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.06.2021 14:01