• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-06-14 Глибочиця – Станишівка через Калинівку, Клітчин на ділянці км 2+226 – км 9+514, Житомирська область.

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-06-14 Глибочиця – Станишівка через Калинівку, Клітчин на ділянці км 2+226 – км 9+514, Житомирська область.

Завершена

31 395 682.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 157 000.00 UAH
Період оскарження: 18.05.2017 13:45 - 15.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання переможця

Номер: cce7144c203249c98230e4fd1060991a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-18-001367-b.b2
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-05-18-001367-b Службою автомобільних доріг у Житомирській області проводиться закупівля робіт «ГБН Г.1-218-182:2011. (45233142-6. Ремонт доріг. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-06-14 Глибочиця – Станишівка через Калинівку, Клітчин на ділянці км 2+226 – км 9+514, Житомирська область), очікуваною вартістю 31 395 682,00 гривень з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2017 до 09:00 год. Після розгляду тендерних пропозицій до електронного аукціону допущено тендерні пропозиції ОАО «Дорожно-строительный трест № 4, г. Брест» та ПП «Автомагістраль». За результатами електронного аукціону, проведеного 11.07.2017, тендерна пропозиція ОАО «Дорожно-строительный трест № 4, г. Брест» являється найбільш економічно вигідною. Відповідно до протоколу № 145 засідання тендерного комітету Замовника від 17.07.2017 ОАО «Дорожно-строительный трест № 4, г. Брест» обрано переможцем даних торгів та через електронну систему закупівель йому надіслано повідомлення про намір укласти договір. Приватне підприємство «Автомагістраль» не погоджується із вказаним рішенням виходячи із наступного. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів в сканованому вигляді, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток 8). Учасник повинен розцінити всі позиції переліку технічного завдання (Додаток 8 цієї тендерної документації). Договірна ціна та розрахунки до неї (пояснювальна записка, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, локальні кошториси, відомості ресурсів та розрахунки загальновиробничих витрат до кожного локального кошторису) мають бути складені, бажано, у програмному комплексі АВК-5 або в іншому, який має рекомендації Мінрегіону до застосування. Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918 - 050:2012 (зі змінами), як динамічну, яка може бути переглянута згідно з умовами п.15.6 Проекту договору (Додаток 9), який завантажений окремим файлом як додаток до цієї тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення замовлення та поточних цін на них. В ціні тендерної пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання послуг з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями. Ціна тендерної пропозиції має бути розрахована та надана у відповідності до Державних та відомчих будівельних норм з урахуванням змін та доповнень за статтями витрат: - заробітної плати, згідно чинного законодавства; - вартості матеріальних ресурсів, які не повинні перевищувати тих, що склалися в регіоні; - витрат на транспортування матеріальних ресурсів; - вартості експлуатації машин та механізмів з розрахунком вартості машино-години власної техніки, вартості оренди машино-години орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); - загально-виробничих витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації за попередній звітний період (рік) та завантаження організації (в межах усереднених показників СОУ 42.1-37641918 - 050:2012 (зі змінами)). - коштів на покриття адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації за попередній звітний період (рік) та завантаження організації (в межах усереднених показників СОУ 42.1-37641918 - 050:2012 (зі змінами). - прибутку (в межах усереднених показників, згідно СОУ 42.1-37641918 - 050:2012 (зі змінами). Разом з тим, ОАО «Дорожно-строительный трест № 4, г. Брест» вказані розрахунки у складі тендерної пропозиції не надано. Згідно із п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник, пропозиція якого найбільш економічно вигідна, протягом одного робочого дня після аукціону, надає тендерну пропозицію (Додаток 2) на суму останнього (переможного) раунду та розрахунки згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (зі змінами), відповідно до технічного завдання (Додаток 8) завантаженням файлів в сканованому вигляді. Зазначені документи були завантажені учасником лише 12 липня 2017 року о 17.26 год., тобто після проведення електронного аукціону. Таким чином, тендерна пропозиція ОАО «Дорожно-строительный трест № 4, г. Брест» підлягає відхиленню на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, прийняте Замовником рішення не відповідає вимогам Закону та принципам здійснення закупівель. Внаслідок обрання переможцем закупівлі ОАО «Дорожно-строительный трест № 4, г. Брест» Замовником порушуються наші права та законні інтереси як учасника торгів, адже при дотримані замовником вимог Закону наше підприємство, після відхилення тендерної пропозиції ОАО «Дорожно-строительный трест № 4, г. Брест» мало бути визнано переможцем торгів. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 8, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», - В И М А Г А Ю: 1. Розглянути нашу вимогу. 2. Скасувати рішення про обрання ОАО «Дорожно-строительный трест № 4, г. Брест» переможцем торгів на закупівлю робіт. 3. Визначити переможцем торгів на закупівлю робіт ПП «Автомагістраль». У випадку відхилення нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження – Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, направлену у порядку ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів в сканованому вигляді з: - реєстром наданих документів, які подаються у складі тендерної пропозиції; - інформацією про підприємство (Додаток 1); - тендерною пропозицією (Додаток 2); - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини 5 розділу III цієї документації; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток 8); - довідкою в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності) про дотримання заходів з захисту довкілля у відповідності до норм чинного законодавства. - документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції; - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - інформацією про субпідрядника (субпідрядників); - на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних. У п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасник, пропозиція якого найбільш економічно вигідна, протягом одного робочого дня після аукціону, надає тендерну пропозицію (Додаток 2) на суму останнього (переможного) раунду та розрахунки згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (зі змінами), відповідно до технічного завдання (Додаток 8) завантаженням файлів в сканованому вигляді. Тобто, тендерна пропозиція ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» на закупівлю подана у відповідності до умов тендерної документації та підстави для її відхилення відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Пропозиція учасника

Номер: d64e7907cf504ab9966b9c04733ad5f8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-18-001367-b.c1
Назва: Пропозиція учасника
Вимога:
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Відповідно до ч. 1 ст. 27, ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону замовником визначено в розмірі 0,5% від очікуваної вартості, що становить 605 000 гривень. Таким чином, переможець торгів повинен перерахувати свою пропозицію з урахуванням остаточної ціни за результатом аукціону, та надати замовнику відповідні розрахунки згідно діючих будівельних норм та правил, зокрема СОУ 42.1-37641918-050:2012, вже під час укладання договору про закупівлю. Подання цих розрахунків учасниками на стадії подання тендерних пропозицій є недоцільним, оскільки інформація про ціну до аукціону не розкривається. Вимагаємо внести зміни в ТД, видаливши відповідну вимогу. Зазначене підтверджується Листом Мінекономрозвитку від 05.08.2016 р. №3302-06/24782-06.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Керуючись ст. 22, ст. 23 та ст. 25 Закону відсутні підстави для виконання поданої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 31.05.2017 15:52
Підтвердження вирішення: Зважаючи на те, що послуги по даній закупівлі будуть здійснюватись за окремо розробленою специфікацією, що має складний та спеціалізований характер (очікувана вартість закупівлі 31 395 682,00 грн.), для Замовника вагомим критерієм у визначенні Переможця є правильність розрахунку договірної ціни згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918 - 050:2012 (зі змінами). Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року№922-VIII (зі змінами) тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Керуючись ст. 22, ст. 23 та ст. 25 Закону відсутні підстави для виконання поданої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації. Звертаємо увагу, на те, що тільки потенційний переможець (учасник, пропозиція якого найбільш економічно вигідна), протягом одного робочого дня після аукціону, надає тендерну пропозицію (Додаток 2) на суму останнього (переможного) раунду та розрахунки згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (зі змінами), відповідно до технічного завдання (Додаток 8) завантаженням файлів в сканованому вигляді.