• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі.

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.

Торги не відбулися

515 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 150.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2021 15:28 - 28.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: c5421d17e9d842728d972ef08ab779fa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-011668-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Щодо вимоги викладеної у Додаток 2 до тендерної документації, а саме: "З метою узгодження розмірів та інших технічних параметрів предмету закупівлі є обов’язковє ознайомлення Учасника з місцем поставки предмету закупівлі замовника, з підписанням відповідного акту Замовником. Зазначений акт, підписаний Замовником, подається у складі тендерної пропозиції Учасником. В акті обовязково зазначається: місце поставки предмету закупівлі, предмет закупівлі (відповідно до оголошення про проведення цих відкритих торгів), найменування Замовника, дата та час складання та підписання цього акту." Повідомляємо, що для підготовки Пропозиції та для підписання Договору, не мас необхідності в обстеженні об’єкту, та не має необхідності ознайомлення Учасника з місцем поставки предмету закупівлі. Всі розміри та інші технічні параметри містяться в технічній специфікації предмету закупівлі. Наведена вище інформація може бути потрібна при виробництві продукції.Також, повідомляємо, що безпосередня зустріч між представниками учасника та Замовника поза межами електронного майданчика та до моменту визначення переможця закупівлі прямо суперечить принципам прозорості проведення закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановив дискримінаційні вимоги у тендерній документації У Додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Тендерної документації. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації згідно з Законом України, та не призводити до дискримінації учасників. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, як: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки: 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги. їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 16) розмір, вид. строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім'я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Проте, вимога Замовника про здійснити виїзд до місця встановлення меблів для уточнення розмірів та узгодження ескізів у період уточнень та підписати акт огляду для подальшого його оприлюднення у складі своєї пропозиції не належить до жодного виду відомостей із встановлених у ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім цього, безпосередня зустріч між представниками учасника та замовника поза межами електронного майданчика та до моменту визначення переможця закупівлі прямо суперечить принципам прозорості проведення закупівлі та може мати ознаки антиконкурентних узгоджених дій, які можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції або ознаки інших порушень антиконкурентного законодавства, відповідальність за які передбачено Законом України «Про захист економічної конкуренції», Кримінальним кодексом України та іншими нормами чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний учаснику. Ваші вимоги будуть враховані і найближчим часом в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено