• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект м’яких меблів вагонів типу ЦМО

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Комплект м’яких меблів вагонів типу ЦМО). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2, 34631000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 19 065 360,00 грн. (дев`ятнадцять мiльйонiв шістдесят п`ять тисяч триста шістдесят грн. 00 коп.) з ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.07.2021 18:00 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 571 956,00 грн. (п`ятсот сімдесят одна тисяча дев`ятсот п`ятдесят шість двадцять грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 19.07.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 190 650,00 грн. (сто дев`яносто тисяч шістсот п`ятдесят грн. 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

19 065 360.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 190 650.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2021 15:33 - 23.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 9a88e5e980a14157b4016e7f1296bde4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002364-a.a5
Назва: Вимога
Вимога:
Одним із скаржників було викладено вимогу №UA-2021-06-16-002364-a.a2 до даної процедури закупівлі наступного тексту: «Добрій день. Просимо Вас доповнити Додаток 1 п.2 п.п.2.2 наступним: Для продукції залізничного призначення надати: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме: - для продукції, процедура освоєння виробництва якої було здійснено до 01.01.2018 року згідно з ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та постановлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту…» – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме технічні умови (ТУ) узгоджені у встановленому порядку з АТ «Укрзалізниця»; - для продукції, процедура освоєння виробництва якої здійснюються після 01.01.2018 року. протокол (акт) кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT). Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати копію акту приймальної комісії з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії відповідно до п.7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року. Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності.». Звертаємо Вашу увагу, що на процедури виробництва, що завершені до 01.01.2018 року, поширювались вимоги чинного на той час ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT). Таким чином, освоєння виробництва продукції в зазначений період може бути документально підтверджено учасником шляхом надання копії протоколу (акту) кваліфікаційних випробувань, проведених виробником та розробником технічної документації без участі заінтересованої сторони (споживача). Тому просимо залишити вимогу UA-2021-06-16-002364-a.a2 без задоволення, оскільки зміни, що пропонуються, призведуть до порушення ст 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» та виключать можливість участі у аукціоні альтернативних виробників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне: згідно Вашої вимоги, зміни до тендерної документації не плануються. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.07.2021 18:03
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога від 16.07.2021 р

Номер: 3d70ac315aff403ea1907ab063c4cd49
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002364-a.b4
Назва: Вимога від 16.07.2021 р
Вимога:
Вимога від 16.07.2021 р
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне: I. Виключення пунктів 2.2, 2.3. Розділу II. Додатку №1 тендерної документації вважаємо недоцільним. II. У зв’язку з відсутністю креслень пропонуємо звернутися до філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» (НДКТІ) за адресою, 03038, м. Київ, вул. І.Федорова, 39, тел.: (044) 465-39-95. III. У зв’язку з виробничою необхідністю та враховуючи залишки на складах, Замовником було оголошено закупівлю згідно потреби. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.07.2021 18:03
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 5b1234f95e2a4b42af79e5a5957c5069
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002364-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Одним із скаржників було викладено вимогу №UA-2021-06-16-002364-a.a2 до даної процедури закупівлі наступного тексту: «Добрій день. Просимо Вас доповнити Додаток 1 п.2 п.п.2.2 наступним: Для продукції залізничного призначення надати: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме: - для продукції, процедура освоєння виробництва якої було здійснено до 01.01.2018 року згідно з ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та постановлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту…» – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме технічні умови (ТУ) узгоджені у встановленому порядку з АТ «Укрзалізниця»; - для продукції, процедура освоєння виробництва якої здійснюються після 01.01.2018 року. протокол (акт) кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT). Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати копію акту приймальної комісії з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії відповідно до п.7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року. Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності.». Звертаємо Вашу увагу, що на процедури виробництва, що завершені до 01.01.2018 року, поширювались вимоги чинного на той час ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT). Таким чином, освоєння виробництва продукції в зазначений період може бути документально підтверджено учасником шляхом надання копії протоколу (акту) кваліфікаційних випробувань, проведених виробником та розробником технічної документації без участі заінтересованої сторони (споживача). Тому просимо залишити вимогу UA-2021-06-16-002364-a.a2 без задоволення, оскільки зміни, що пропонуються, призведуть до порушення ст 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» та виключать можливість участі у аукціоні альтернативних виробників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення відправити інформацію зазначену у ньому на розгляд технічним працівникам замовника. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено на строк достатній для можливості повторного звернення. Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо тексту тендерної документації.

Номер: 0d88b7e06bd44d978c6324479e5709a5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002364-a.a2
Назва: Щодо тексту тендерної документації.
Вимога:
Добрій день. Просимо Вас доповнити Додаток 1 п.2 п.п.2.2 наступним: Для продукції залізничного призначення надати: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме: - для продукції, процедура освоєння виробництва якої було здійснено до 01.01.2018 року згідно з ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та постановлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту…» – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме технічні умови (ТУ) узгоджені у встановленому порядку з АТ «Укрзалізниця»; - для продукції, процедура освоєння виробництва якої здійснюються після 01.01.2018 року. протокол (акт) кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT). Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати копію акту приймальної комісії з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії відповідно до п.7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року. Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення відправити інформацію зазначену у ньому на розгляд технічним працівникам замовника. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено на строк достатній для можливості повторного звернення. Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога від 02.07.2021 року

Номер: 3db2b84e93744800bfcd7271612f7210
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002364-a.b1
Назва: Вимога від 02.07.2021 року
Вимога:
Вимога від 02.07.2021 року
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне: в разі встановлення доцільності, будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 2606a511593f4621903c296fd24a2e92
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002364-a.a7
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 26.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.10.2021 18:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.10.2021 15:28
Дата виконання рішення Замовником: 03.11.2021 08:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" згідно рішення №24270 -р/пк-пз від 26.10.2021. Допустити до аукціону пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" Рішення №24270 -р/пк-пз від 26.10.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов'язано, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ", скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ". З урахуванням вказаного рішення пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" відповідає умовам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Розумчука Олександр 380958177300 SEALSTAR@UKR.NET http://sealstar.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

скарга на рішення Замовника

Номер: 9b96038ec6b3437aae5f8a5040b07431
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002364-a.a6
Назва: скарга на рішення Замовника
Скарга:
скарга на рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 06.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2021 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.09.2021 17:43
Дата виконання рішення Замовником: 06.10.2021 10:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №20246 -р/пк-пз від 06.09.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов'язано, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ", скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ". Вирішили: - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" згідно рішення №20246 -р/пк-пз від 06.09.2021.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Розумчука Олександр 380958177300 SEALSTAR@UKR.NET http://sealstar.com.ua/