-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
КВР меблі, внутрішнє оздоблення, вікна ЦМК
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (КВР меблі, внутрішнє оздоблення, вікна ЦМК) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 197 449,09 грн. (шість мiльйонiв сто дев`яносто сім тисяч чотириста сорок дев’ять грн. 09 коп.) з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.07.2021 18:00 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 185 922,00 грн. (сто вісімдесят п’ять тисяч дев`ятсот двадцять дві грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 19.07.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 61 974,00 грн. (шістдесят одна тисяча дев`ятсот сімдесят чотири грн. 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.
мін. крок: 1% або 61 974.00 UAH
Скарга дискриміційні вимоги внесенні Замовником в змінах до ТД від 12.08.2021
- Скарга в АМКУ _2_UA-2021-06-16-002250-a.pdf 15.08.2021 11:51
- 15.902-2014.pdf 15.08.2021 11:51
- ДСТУ 8634.pdf 15.08.2021 11:51
- рішення від 07.06.2021 №12745.pdf 15.08.2021 11:51
- рішення від 01.06.2021 № 12187.pdf 15.08.2021 11:51
- Рішення від 06.05.2019 № 5482.pdf 15.08.2021 11:51
- рішення від 26.07.2021 № 17004.pdf 15.08.2021 11:51
- ЦУО-0039.pdf 15.08.2021 11:51
- cтандарт Ж,Д,-ГСТУ 32.0.08.001-97.pdf 15.08.2021 11:51
- dstu_n_1_3_2015.pdf 15.08.2021 11:51
- Заперечення до поясненя Замовника UA-2021-06-16-002250-a.pdf 27.08.2021 02:53
- 132-21_протокол_Скарга (1).docx 17.08.2021 18:17
- Пояснення по суті Скарги_.docx 17.08.2021 18:17
- Скарга 132-21.pdf 20.08.2021 15:02
- Перелік змін.doc 23.09.2021 17:13
- ТД_КВР ЦМК_нова ред.docx 23.09.2021 17:13
- рішення від 18.08.2021 № 18915.pdf 18.08.2021 18:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2021 №19521.pdf 28.08.2021 11:38
- рішення від 27.08.2021 №19521.pdf 31.08.2021 13:15
Вимога
Документів не завантажено.
Вимога від 17.07.2021 року
- Вимога щодо внесення змін до ЦМК.doc 17.07.2021 11:36
Скарга на дискримінаційні вимоги замовника в ТД
- Скарга в АМКУ _1_UA-2021-06-16-002250-a.pdf 13.07.2021 15:22
- 15.902-2014.pdf 13.07.2021 15:22
- ДСТУ 8634.pdf 13.07.2021 15:22
- рішення від 07.06.2021 №12745.pdf 13.07.2021 15:22
- рішення від 01.06.2021 № 12187.pdf 13.07.2021 15:22
- Рішення від 06.05.2019 № 5482.pdf 13.07.2021 15:22
- ЦУО-0039.pdf 13.07.2021 15:22
- cтандарт Ж,Д,-ГСТУ 32.0.08.001-97.pdf 13.07.2021 15:22
- dstu_n_1_3_2015.pdf 13.07.2021 15:22
- Заперечення до поясненя Замовника UA-2021-06-16-002250-a.pdf 21.07.2021 22:03
- рішення від 15.07.2021 № 16177.pdf 16.07.2021 13:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.07.2021 № 17004.pdf 27.07.2021 17:47
- рішення від 26.07.2021 № 17004.pdf 29.07.2021 17:19
- Пояснення по суті Скарги_.docx 21.07.2021 19:06
- Пояснення по суті скарги.pdf 21.07.2021 19:07
- Про рекомендовані вимоги №ЦІЯ-18-47 від 16.01.2021.doc 21.07.2021 19:07
- рекомендовані_вимоги№ ЦІЯ-18-71 від 22.01.2021.doc 21.07.2021 19:07
Щодо розбивки лотів
- Вимога щодо розбивки лотів.docx 09.07.2021 23:32
Вимога повторно
Документів не завантажено.
Вимога замовнику
Документів не завантажено.
Вимога
Документів не завантажено.
Вимога від 09.07.2021 року
- Вимога до ТД.doc 09.07.2021 13:48
Щодо роз'яснення
Документів не завантажено.