• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

КВР меблі, внутрішнє оздоблення, вікна ЦМК

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (КВР меблі, внутрішнє оздоблення, вікна ЦМК) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 197 449,09 грн. (шість мiльйонiв сто дев`яносто сім тисяч чотириста сорок дев’ять грн. 09 коп.) з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.07.2021 18:00 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 185 922,00 грн. (сто вісімдесят п’ять тисяч дев`ятсот двадцять дві грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 19.07.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 61 974,00 грн. (шістдесят одна тисяча дев`ятсот сімдесят чотири грн. 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Торги відмінено

6 197 449.09 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 974.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2021 15:19 - 27.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга дискриміційні вимоги внесенні Замовником в змінах до ТД від 12.08.2021

Номер: f415966d228343c2b62ce3da44dc2b9a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002250-a.b13
Назва: Скарга дискриміційні вимоги внесенні Замовником в змінах до ТД від 12.08.2021
Скарга:
Скарга дискриміційні вимоги внесенні Замовником в змінах до ТД від 12.08.2021
Дата розгляду скарги: 27.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.08.2021 18:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.08.2021 13:16
Дата виконання рішення Замовником: 23.09.2021 17:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Перелік змін, що вносяться до тендерної документації 1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032 вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 В зв’язку з розглядом скарги та тим, що системою не заблоковано процедуру, необхідно продовжити кінцевий строк подання пропозицій для виконання рішення органу оскарження в майбутньому. 4. Тендерний комітет вносить зміни до тендерної документації, оголошення UA-2021-06-16-002250-a, а саме: 1) доповнити Додаток 1 Додатком А, та викласти в новій редакції; 2) в пп. 2.2 п. 2 додатку 1 ТД слова «Для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) надати» замінити на слова «Для продукції залізничного призначення надати:», слова «АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури)» замінити на «споживача і власника інфраструктури» 3) в пп. 2.3 п. 2 додатку 1 ТД слова «АТ «Укрзалізниця»» на «споживачем» 4) пп. 2.4 п. 2 додатку 1 ТД викласти: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.». 5) В додатку 1 назву колонки «Технічні характеристики (креслення, конструкторська документація, ГОСТ, ДСТУ, ТУ)» викласти «Технічні характеристики (креслення та/або конструкторська документація та/або ГОСТ та/або ДСТУ та/або ТУ)». 6) У п.4.5. «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації цифри «15.09.2021 18:00» замінити на «01.10.2021 18:00».
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Розумчука Олександр 380958177300 SEALSTAR@UKR.NET http://sealstar.com.ua/
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: e8d7c14741924d73b47fe4490038d974
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002250-a.b12
Назва: Вимога
Вимога:
Наше підприємство має всі необхідні документи, що вимагаються п.3.3 Розділу ІІ додатку 1 тендерної документації на неметалеві матеріали: копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України. - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані Державним центром сертифікації ДСНС України, та чинні на кінцеву дату подання пропозиції учасником; - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки. Ми не розуміємо, які ще документи має надати наше підприємство згідно п.3.4. Розділу ІІ додатку 1, якщо неметалеві матеріали, з яких виготовляються вироби, вже є негорючими, негорючість яких підтверджена всіма необхідними документами? Ми вважаємо, що вказані вимоги у тендерній документації викладені некоректно. У зв’язку із чим просимо видалити з тендерної документації п.3.4 Розділу ІІ додатку 1, а п.3.3. Розділу ІІ додатку 1 Викласти у редакції: «3.3.Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу згідно вимог ЦУО-0039 “Технічні вимоги щодо забезпечення пожежної безпеки пасажирських вагонів” (затверджені наказом АТ “Укрзалізниця” від 29.10.2010 “701-Ц) учасник повинен надати: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках Укр СЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні на кінцеву дату подання пропозиції учасником; - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України. Якщо термін дії документу про відповідність нормам пожежної безпеки закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного;»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне: будуть внесенні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога від 17.07.2021 року

Номер: 2a7019a4c0c04445bd81c04c20fbce4c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002250-a.b11
Назва: Вимога від 17.07.2021 року
Вимога:
Вимога від 17.07.2021 року
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне: I. Виключення пунктів 2.2, 2.3. Розділу II. Додатку №1 тендерної документації вважаємо недоцільним. II. У зв’язку з відсутністю креслень пропонуємо звернутися до філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» (НДКТІ) за адресою, 03038, м. Київ, вул. І.Федорова, 39, тел.: (044) 465-39-95. III. У зв’язку з виробничою необхідністю та враховуючи залишки на складах, Замовником було оголошено закупівлю згідно потреби. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.10.2021 18:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги замовника в ТД

Номер: 1da6ebdb98004c9b9553bb75cebd129d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002250-a.b10
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги замовника в ТД
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги замовника в ТД
Дата розгляду скарги: 26.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.07.2021 13:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.07.2021 17:20
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2021 18:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Таблицю Розділу ІІ. «Документальне підтвердження» Додатку №1 тендерної документації викласти у новій редакції. 2. Доповнити Розділ ІІ. «Документальне підтвердження» Додатку №1 тендерної документації Додатком А. 3. У п.4.5. «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації цифри «29.07.2021 18:00» замінити на «20.08.2021 18:00».
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Розумчука Олександр 380958177300 SEALSTAR@UKR.NET http://sealstar.com.ua/
Вимога
Відхилено

Щодо розбивки лотів

Номер: c6ad411e7de74bdfa13e7ef36177e285
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002250-a.b9
Назва: Щодо розбивки лотів
Вимога:
Текст вимоги у доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення відправити інформацію, зазначену у ньому, на розгляд технічним працівникам замовника. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено на строк, достатній для можливості повторного звернення. Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога повторно

Номер: fac32593f09a487f941e2efde46980a8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002250-a.b8
Назва: Вимога повторно
Вимога:
Замовник наступною вимогою тендерної документації вимагає наступне: «. 2.2. Для продукції залізничного призначення надати: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме: - для продукції, процедура освоєння виробництва якої було здійснено до 01.01.2018 року згідно з ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та постановлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту…» – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме технічні умови (ТУ) узгоджені у встановленому порядку з АТ «Укрзалізниця»; - для продукції, процедура освоєння виробництва якої здійснюються після 01.01.2018 року. протокол (акт) кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT). Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати копію акту приймальної комісії з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії відповідно до п.7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року….» Наше підприємство освоїло виробництво даної продукції до 2018 р -серійно, за кресленнями, а не за Технічними умовами. Наше підприємство, як виробник, не розробляло ТУ та не узгоджувало їх з АТ «Укрзалізниця». Однак, наше підприємство має узгодженні креслення з АТ «Укрзалізниця» на дану продукцію, проте Замовник своєю вимогою фактично допускає до тендеру лише ті компанії, які мають Технічні умови узгоджені з АТ «Укрзалізниця» і якщо продукція виготовляється, або за ДСТУ, або за кресленням іншими виробниками-вони прийняти участь в тендері не зможуть. Дана вимога Замовника є дискримінаційною для інших учасників-виробників даної продукції. Також звертаємо Вашу увагу, що на процедури виробництва, що завершені до 01.01.2018 року, поширювались вимоги чинного на той час ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT). Таким чином, освоєння виробництва продукції в зазначений період може бути документально підтверджено учасником шляхом надання копії протоколу (акту) кваліфікаційних випробувань, проведених виробником та розробником технічної документації без участі заінтересованої сторони (споживача). У зв’язку із вищенаведеним, для дотримання ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу: «2.2. Для продукції залізничного призначення надати: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме: - для продукції, процедура освоєння виробництва якої було здійснено до 01.01.2018 року згідно з ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та постановлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту…» – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме технічні умови (ТУ) узгоджені у встановленому порядку з АТ «Укрзалізниця»; - для продукції, процедура освоєння виробництва якої здійснюються після 01.01.2018 року. протокол (акт) кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT). Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати копію акту приймальної комісії з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії відповідно до п.7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року….», або викласти п.2.2 у редакції: «2.2. Для продукції залізничного призначення надати: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме: - для продукції, процедура освоєння виробництва якої було здійснено до 01.01.2018 року згідно з п.5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT)– копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме Акт( Протокол) кваліфікаційних випробувань продукції; - для продукції, процедура освоєння виробництва якої здійснюються після 01.01.2018 року. протокол (акт) кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT). Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати копію акту приймальної комісії з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії відповідно до п.7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року…»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення відправити інформацію, зазначену у ньому, на розгляд технічним працівникам замовника. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено на строк, достатній для можливості повторного звернення. Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога замовнику

Номер: f79865c2fd0649f2b0801988ffd08950
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002250-a.b7
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Наше підприємство вважає, що п.3.4 Додатку 1 тендерної документації викладений дискримінаційно, так як обмежує коло виробників-учасників, тому що вимагає проводити сертифікацію виробів, які виготовлені з негорючих матеріалів, які підтверджуються документами, вказаними у п.3.3. Додатку 1. Провести сертифікацію готових виробів в строк до подачі тендерної пропозиції потенційним виробникам неможливо. Просимо видалити п.3.4. Додатку 1 тендерної документації, або викласти даний п.3.4. у редакції: «3.4.На вироби та конструкції внутрішнього обладнання згідно вимог ЦУО-0039 “Технічні вимоги щодо забезпечення пожежної безпеки пасажирських вагонів” (затверджені наказом АТ “Укрзалізниця” від 29.10.2010 “701-Ц) надати: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках Укр СЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні на кінцеву дату подання пропозиції учасником; Або - Гарантійний лист щодо надання вказаних у даному пункті документів до моменту постачання першої партії продукції. Якщо термін дії документу про відповідність нормам пожежної безпеки закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного;».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення відправити інформацію, зазначену у ньому, на розгляд технічним працівникам замовника. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено на строк, достатній для можливості повторного звернення. Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: b93459dd93344752bc16b38dc99153c5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002250-a.a6
Назва: Вимога
Вимога:
Просимо замовника детально роз’яснити наступе. Наше підприємство має всі необхідні документи, що вимагаються п.3.3 Розділу ІІ додатку 1 тендерної документації на неметалеві матеріали: копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України. - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані Державним центром сертифікації ДСНС України, та чинні на кінцеву дату подання пропозиції учасником; - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки. Які ще документи має надати наше підприємство згідно п.3.4. Розділу ІІ додатку 1, якщо неметалеві матеріали, з яких виготовляються вироби, вже є негорючими, негорючість яких підтверджена всіма необхідними документами?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення відправити інформацію, зазначену у ньому, на розгляд технічним працівникам замовника. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено на строк, достатній для можливості повторного звернення. Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога від 09.07.2021 року

Номер: 8cf9c88d45bb4ac79c541bcf921681d6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002250-a.b5
Назва: Вимога від 09.07.2021 року
Вимога:
Вимога від 09.07.2021 року
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення відправити інформацію, зазначену у ньому, на розгляд технічним працівникам замовника. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено на строк, достатній для можливості повторного звернення. Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо роз'яснення

Номер: ac02106f113a4da58816efcba2a6976d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-002250-a.a4
Назва: Щодо роз'яснення
Вимога:
Згідно п. 3.3. Розділу ІІ Додатку №1 Тендерної документації: «3.3. На неметалеві матеріали, а саме позиції з специфікації 6-10, 16, 18, 23, 40-53, 61-64 учасник повинен надати:... - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані Державним центром сертифікації ДСНС України, та чинні на кінцеву дату подання пропозиції учасником…» Така ж вимога визначена п.3.4. Розділу ІІ Додатку №1 Тендерної документації: «3.4. На вироби та конструкції внутрішнього обладнання згідно вимог ЦУО-0039 “Технічні вимоги щодо забезпечення пожежної безпеки пасажирських вагонів” (затверджені наказом АТ “Укрзалізниця” від 29.10.2010 “701-Ц) надати: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках Укр СЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні на кінцеву дату подання пропозиції учасником; Якщо термін дії документу про відповідність нормам пожежної безпеки закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.» Просимо роз’яснити, чим відрізняються документи, надання яких вимагається даними пунктами тендерної документації? Або просимо виключити один із вказаних пунктів з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення відправити інформацію зазначену у ньому на розгляд технічним працівникам замовника. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено на строк достатній для можливості повторного звернення. Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу.
Статус вимоги: Відхилено