-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Блок 1 – Шкільні парти та стільці Місце поставки: Навчальні заклади Вінницького районну згідно рознарядки, яка буде сформована під час підписання договору з Переможцем Блок 2 – Меблі для дитячого садочку Місце поставки: КЗ «Прибузьке НВК:ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ, с.Прибузьке, Вінницький р-н, вул..Шевченка, 26, 23235 Блок 3 – Меблі для дитячого садочку Місце поставки: КЗ «Мізяківсько-Хутірський НВК:ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» , с.Мізяківські Хутори , Вінницький р-н, вул..Центральна, 22, 23213
Блок 1 – Шкільні парти та стільці Місце поставки: Навчальні заклади Вінницького районну згідно рознарядки, яка буде сформована під час підписання договору з Переможцем Блок 2 – Меблі для дитячого садочку Місце поставки: КЗ «Прибузьке НВК:ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ, с.Прибузьке, Вінницький р-н, вул..Шевченка, 26, 23235 Блок 3 – Меблі для дитячого садочку Місце поставки: КЗ «Мізяківсько-Хутірський НВК:ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» , с.Мізяківські Хутори , Вінницький р-н, вул..Центральна, 22, 23213
Завершена
556 660.01
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 566.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 566.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2017 16:12 - 08.07.2017 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
скарга
Номер:
ed870c42e09446e0a29cec16b882ac5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-27-000505-a.b1
Назва:
скарга
Вимога:
27 червня 2017 року було оголошено тендер UA-2017-06-27-000505-a згідно номера публічних закупівель Prozorro, з очікуваною вартістю закупівлі 566 660,01 грн.
13 липня 2017 року відбувся аукціон, учасниками якого були ТОВ «ВТП «ВІНПАК» з сумою пропозиції 541 053 грн, та з ТОВ « Брік- М» з сумою пропозиції 398 106,84 . В ході аукціону зниження пропозицій не відбувалося, і на кінець торгів суми пропозицій не змінилися.
Згідно протоколу засідання Тендерного комітету про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір №275 від 13.07.2017 року в присутності Голови тендерного комітету Яхно В.В. і секретаря Білоконного Б.В. та членів тендерного комітету, підтверджено що найнижчу ціну надано учасником ТОВ « Брік -М», та було встановлено, що документація в пропозиції відповідає вимогам тендерної документації. На підставі цього ТОВ»Брік-М» визнано переможцем.
Згідно умов закупівлі, учасник з найкращою ціною, що пройшов кваліфікацію згідно наданих документів, має надати зразок для тендерної комісії для перевірки відповідності вимогам тендерної документації. Такий зразок було надано 17.07.2017 р. та було направлено представника від ТОВ « Брік -М» для підпису протоколу огляду.
19.07.2017 року о 16.42 протоколом №285 Тендерний комітет в тому ж складі відхиляє пропозицію ТОВ « Брік -М» , посилаючись на ст..30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації (невідповідність меблів розмірам, зазначеним в тендерній документації). ТОВ « Брік- М» категорично незгодне з даним протоколом і вбачає в діях тендерного комітету порушення, визначені ст..364 КК України по наступним причинам:
1. Заміри відповідності меблів відбувались некваліфікованою особою, яка товщини залізних стінок, товщини кромок ПВХ та фанери вимірювала учнівською лінійкою та рулеткою невідомого вигляду та виготовлення. Запит про повірку даних приладів або їх невідповідність для даних вимірювань – було категорично відхилено, вказавши, що на «базарі всі вимірювальні рулетки є вірні» і не потребують повірки. Товщини даних матеріалів мають вимірюватись виключно повіреними спеціалізованими приладами, які дають точність для визначення об’єктивних розмірів. При намірі виміряти товщини штангенциркуль - представником комісії було вказано, що у нього відсутні знання для здійснення таких вимірів і він здійснює це вперше на основі інтуїтивних міркувань.
Слід зауважити, що в документах, які регламентують порядок виготовлення меблів, існують допустимі норми відхилень від розмірів. Ці показники змінюються від 1 до 3% залежно від виробу відносно еталонного розміру. Відхилення від розмірів в межах допустимих норм не впливає на якість подальшого користування меблями, не змінює їх функціонального призначення і не може бути основою для визнання їх такими, що не відповідають технічним характеристикам, а саме — розмірам.
2. Під час вимірювань представник комісії постійно відлучався в інший кабінет для телефонних перемовин і при поверненні наполягав на зменшенні розмірів вимірювань. Представник комісії вказував на пряме спілкування із зацікавленими особами від представника підприємства , яке надало вищу ціну та заводом-виробником, який представляло дане підприємство. Представник комісії вказував на пряму комунікацію та натиск від вищевказаних осіб, що суперечить чинному законодавству і являється кримінальним злочином.
3. Під час вимірювань були присутні представники громадськості для об’єктивного вимірювання. Було відхилено бажання включити у протокол їх особи, які категорично не погоджувались із вимірюваннями та способом їх проведення.
4. Під час вимірювань голова тендерної комісії залучав до процесу зацікавлених осіб від Відділу освіти Вінницького району, зокрема начальника і слідував чітким вказівкам від даної особи, що суперечить чинному законодавству та являється злочином.
5. Під час завершення вимірювань було відхилено вимогу представника ТОВ «Брік-М» про залучення повірених інструментів вимірювання, погрожуючи відхиленням вказано підприємства за несвоєчасне надання зразків.
6. Було категорично відмовлено головою комісії та сторонніми особами, зокрема начальником відділу освіти Вінницького району, яка не має жодного відношення до даної закупівлі, про включення непогодження з результатами вимірювання, відсутністю знань члена комісії та невідповідністю інструментів у протокол вимірювання, що є злочинним діянням.
7. Всі заміри відбувались в зухвалій формі, не дотримуючись елементарних вимог, з порушенням будь-яких вимог та з відкритим бажанням відхилення даних зразків. Представник комісії вказував на невідповідність вказаних зразків, порівнюючи їх з невідомими меблями невідомого походження , які не мають відношення до даного процесу і даного виробника.
8. Відбувалась відкрита упередженість до представника ТОВ «Брік-М» та бажання заключити договір з учасником, що надав вищу ціну.
В результаті, тендерний комітет визнав переможцем учасника, цінова пропозиція якого була набагато вищою. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»: Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з рішення тендерного комітету є підстави вважати, що дані принципи грубо порушені, оскільки своїми діями відділ освіти Вінницької райдержадміністрації не об’єктивно оцінив тендерні пропозиції учасника, що надав нижчу цінову пропозицію та завдав своїми діями шкоди охоронюваним законом інтересам держави, тому що пропозиція переможця ТОВ«ВТП «ВІНПАК» перевищила найнижчу ціну на 142 946,16 грн. Це є ознакою злочину, передбаченого ст. 367 КК України.
Згідно вище викладеного,
Прошу:
1. Визнати протокол № 285 від 19.07.2017 року недійсним.
2. Надати для повірки, методи вимірювання, стандарти ДСТУ, якими користувався представник тендерної комісії.
3. Притягнути до дисциплінарної відповідальності членів комісії, за порушення правил закупівлі, задіяння третіх осіб та зловживанням службовим становищем.
4. Здійснити повторне вимірювання зрізків відповідними інструментами із залученням кваліфікованих осіб та за урахуванням документів, що регламентують правила виготовлення меблів.
Пов'язані документи:
Учасник
- заява пдф.pdf 25.07.2017 12:51
- Відповідь на скаргу.pdf 26.07.2017 10:39
Дата подачі:
25.07.2017 12:51
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації надає роз’яснення стосовно Вашої скарги завантаженої в ЦБД Prozorro 25 липня 2017 року о 12:51 год. стосовно закупівлі ДК 021-2015 (CPV) : 39160000-1 - Шкільні меблі (UA-2017-06-27-000505-a) .
17 липня 2017 року уповноваженою особою ТОВ «Брік-М» – Романюк Сергій Олександрович (довіреність №0651 від 14 липня 2017 року) було надано зразки меблів, а саме: стіл учнівський – 1 шт.; стілець учнівський – 1 шт.; дитяча стінка «Куточок природи» – 1 шт.:
1. Заміри відповідності меблів відбувалися в присутності та за участі представника Учасника-переможця ТОВ «Брік-М» Романюка С.О. та представників ПМП «Геліка». Перевірка здійснювалася інструментами Замовника, оскільки власних вимірювальних інструментів у представників Учасника не було в наявності. Крім того, головою тендерного комітету Яхно В.В. було запропоновано Романюку С.О. надати власні вимірювальні інструменти. Представник по довіреності Романюк С.О. зазначив, що дане обладнання, яке належить ПМП «Геліка», не являється мобільним та не має можливості доставити його на територію Замовника, пояснивши це щільним графіком та запланованими зустрічами з іншими Замовниками. Тому усі виміри здійснювались за згодою двох сторін інструментами Замовника. Представниками Замовника нічого не згадувалося про «базарні рулетки». Після проведення всіх вимірів, було складено акт про перевірку відповідності зразків Предмета закупівлі технічним вимогам тендерної документації від 17 липня 2017 року та внесено усі технічні показники у Додаток №1 до акту «Результат перевірки зразків Предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації» обидва документи підписані представником ТОВ «Брік-М» по довіреності – Романюком С.О. та затверджені печаткою ТОВ «Брік-М» (копії додаються). А отже, усі внесенні показники до даних документів були погоджені обома сторонами. Щодо Вашого зауваження про наявність у документах, які регламентують порядок виготовлення меблів, допустимості норми відхиленні від розмірів в межах 1-3% залежно від виробу відносно еталонного розміру, то просимо звернути увагу на те, що умовно тендерною документацією вимагалась товщина стінки металокаркаса не менше 1,5 мм, Вами було надано зразок, у якому даний показник становить 1,3-1,6мм, а місцями навіть 1,2 мм, що складає 13,3-20,0% відхилення, що не вписується в допустимі норми відхилення і значення впливає на якість подальшого користування меблями. Товщина фанери спинки та сидіння учнівського стільця становлять 8-8,5 мм, умовами тендерної документації становило не менше 9 мм, що складає 5,6-11,1% відхилення. В ході усної розмови, Романюк С.О. повністю погодився зі всіма відхиленнями, аргументуючи це недобросовісністю постачальників сировини, зазначаючи, що трапляються випадки і більших відхилень, на які вони, як виробник, ніяк не можуть вплинути. Усі заміри проводились безпосередньо Учасником-переможцем штангенциркулем (з паспортом якості) та рулеткою, а саме їх працівниками.
2. Представник комісії Учасника Яхно В.В. є посадовою особою відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації – начальник групи централізованого господарського обслуговування і в процесі своєї трудової діяльності вирішував господарські питання 42 навчальних закладів Вінницького району. Усі телефоні перемовини здійснювались ним безпосередньо в присутності представників Учасника. Дійсно членами комісії під час бесіди з представниками Учасника було згадано про факт телефонного дзвінка від представника ТОВ «ВТП «ВІНПАК», у якому він заявив про намір взяти участь у перевірці відповідності зразків продукції наданих переможцем, при цьому жодного натиску з його сторони не було та про подібний факт не зазначалось.
3. Під «представниками громадськості» Ви маєте на увазі працівників ПМП «Геліка», яке являється безпосередньо виробником даної продукції і які під час вимірів не висували пропозицій щодо їх включення до комісії?
4. Під час перевірки також виявила бажання бути присутньою начальник відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації – Томусяк Світлана Михайлівна, оскільки усі акти затверджуються нею. Жодних вказівок, які б суперечили достовірності показників, не було.
5. Нагадуємо, що головою тендерного комітету Яхно В.В. було запропоновано Романюку С.О. надати власні вимірювальні інструменти. Представник по довіреності Романюк С.О. зазначив, що дане обладнання, яке належить ПМП «Геліка», не являється мобільним та не має можливості доставити його на територію Замовника, пояснивши це тим, пояснивши це щільним графіком та запланованими зустрічами з іншими Замовниками. Представником Замовника було наголошено, що згідно абз.7 Додатку №3 тендерної документації «До моменту підписання Договору поставки, переможець торгів повинен за власний рахунок надати зразки меблів (в 2-денний термін після визнання системою Учасника переможцем) з паспортом якості та лист-гарантію, що вся партія буде доставлена згідно наданого зразку (для відповідності даного товару). Жодних погроз зі сторони Замовника не було.
6. Замовником не використовувалось жодних протиправних дій щодо примусу підпису акту та результатів перевірки представником ТОВ «Брік-М», а отже, уся інформація, що зазначена в них, повністю погоджена обома сторонами (про що свідчать підписи та печатки).
7. Усі заміри здійснювались неупереджено, жодного наміру щодо бракувань наданих зразків даної продукції представниками Замовниками не було. Що стосується факту незадоволеного окремої продукції ПМП «Геліка», то про це свідчить неоднозначний та неодноразовий досвід співпраці з даним виробником, оскільки неодноразово надходили скарги від керівників навчальних закладів Вінницького району щодо якості продукції.
8. Повторюємо, що усі заміри здійснювались неупереджено, жодного наміру щодо бракувань наданих зразків даної продукції представниками Замовниками не було.
Оскільки, під час періоду уточнення умов тендерної документації ні Ви, ні жоден інший Учасник не висували вимог чи претензій стосовно її змісту, в тому числі технічних вимог до предмету закупівлі, то Ви повністю погодились з усіма її умовами. Також, Вами була надана технічна специфікація предмета закупівлі, яка документально відповідала заявленим вимогам. Усі заміри здійснювалися згідно наданого Вами зразка, який не відповідає параметрам вказаній у Вашій тендерній пропозиції.
Інформація зазначена у Вашому оскарженні, не відповідає дійсності.
Ми розуміємо Ваше бажання перемоги у даній закупівлі, але ж не шляхом спотворення інформації та викривлення фактів.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
Неможливість виконання замовлення в терміни, вказані в тендерній документації по причині довготривалого розгляду пропозицій.
Дата скасування:
31.07.2017 14:17