ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт вентиляційної системи та окремих приміщень харчоблоку Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Унтілова Олександра Євгенівна, головний спеціаліст - уповноважений з публічних закупівель ради юридичного відділу Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт вентиляційної системи та окремих приміщень харчоблоку Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт вентиляційної системи та окремих приміщень харчоблоку Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 423 750,80 грн. (один мільйон чотириста двадцять три тисячі сімсот п’ятдесят гривень 80 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету (залишок освітньої субвенції).
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «23» червня 2021 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «29» червня 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Завершена
1 423 750.80UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 237.51 UAH
Період оскарження:16.06.2021 14:43 - 23.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Оскарження протоколу рішення № 3 від 01.07.2021 Замовника (Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області) про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД»
Номер:d86a2691538748979daa9b06e423437d
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД", UA-EDR 42685475
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-16-010000-b.c1
Назва:Оскарження протоколу рішення № 3 від 01.07.2021 Замовника (Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області) про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД»
Вимога:
Оскарження протоколу рішення № 3 від 01.07.2021 про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» стосовно предмета закупівлі: «Капітальний ремонт вентиляційної системи та окремих приміщень харчоблоку Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24» користувався ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до протоколу рішення № 3 від 01.07.2021 Замовник (Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області) зазначає:
Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" було виявлено невідповідність вимогам документації, а саме: Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" завантажено наступний перелік документів з розширенням p7s і тому у пропозиції учасника відсутні документи, які вимагалися Замовником:
- Пропозиції учасника за формою згідно з Додатком 5;
- Інформації про відповідність пропозиції Учасника вимогам до предмету закупівлі відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (опис предмета закупівлі);
- Заповнений учасником Додаток 4;
- Оригінал довідки(ок) датована не раніше, ніж тижневої давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) банківською(ими) установою(ами), у якій(их) обслуговується учасник, про наявність поточного рахунку та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами;
- Згідно частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів ТОВ, така угода повинна обов’язково бути узгоджена загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи – активи підприємства за вирахуванням його зобов’язань. У разі, якщо учасник торгів є товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документ з посиланням на номер оголошення, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників з посиланням на номер оголошення, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (цієї) закупівлі та суми пропозиції;
- Довідка, про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує – надати підтвердження та дату припинення використання) із зазначенням переліку документів, на які (у випадку використання) накладається відбиток печатки.
* форма довільна, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера, підписом уповноваженої особи учасника, скріплена печаткою (у разі її використання);
- Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) обладнання та механізмів, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване, надання послуг, або інше право користування).
- копії документів, що підтверджують наявність в Учасника обладнання і механізмів для виконання робіт (документи, які підтверджують право власності Учасника або договір оренди, або договір надання послуг, лізингу або власне субпідрядника або інше право користування).
ОСКАРЖЕННЯ:
ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» оскаржує рішення № 3 та зазначає, що Замовник (Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області) грубо помиляється, тому що всі вищезазначені документи були завантажені в систему у форматі .pdf з розширенням .p7s з накладеним на нього електронним підписом директора Яненка О.В. Електронний підпис накладався на документи у форматі .pdf згідно процедури засвідчення документів, тому документи можуть бути легко перевірені і завантажені на сайті державного центрального засвідчувального органу https://www.czo.gov.ua/ . Дана процедура не зобов’язує Учасника двічі загружати ті ж самі документи у форматі .pdf Замовнику.
Отже ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» при подачі та підписанні документів Учасника спрощеної закупівлі: «Капітальний ремонт вентиляційної системи та окремих приміщень харчоблоку Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24» користувався ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та Закону України «Про електронні довірчі послуги» та вимогами Замовника щодо подачі документації.
Дивлячись на вищезазначене слід розуміти, що Замовник або не має відповідної кваліфікації, або навмисно дискваліфікував Учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» від участі у спрощеній закупівлі, щоб створити необхідні умови для перемоги наступного Учасника тим самим прямо порушивши ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» вимагає від Замовник (Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області) дотримуватися умов чинного законодавства України та відхилити протокол рішення № 3 від 01.07.2021 та протокол рішення № 4 визнання переможцем ТОВ "СВІТ ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЛЮС» або відмінити спрощену закупівлю вразі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
В іншому випадку Ми, ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» будемо вимушені звернутися до суду відповідної інстанції щодо вирішення цього питання згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:02.07.2021 13:02
Вирішення:Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області (далі – Замовник) розглянула вимогу від 02 липня 2021 року № UA-2021-06-16-010000-b.c1 щодо оскарження протоколу рішення № 3 від 01.07.2021 Замовника (Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області) про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» (далі – Вимога), яка надійшла від учасника: ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД", Код ЄДРПОУ:42685475 (далі – Скаржник) та повідомляє наступне.
Відповідно до розділу 7 Документації – оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт вентиляційної системи та окремих приміщень харчоблоку Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, за адресою смт. Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, 24» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) електронні копії документів повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо згідно цієї документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» або завірена учасником або ж без завірення учасником, якщо пропозиція (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Відповідно до інформації із засвідчуваного органу https://czo.gov.ua/verify,
Скаржником використаний удосконалений електронний підпис:
Підписувачі
Підписувач
Яненко Олександр Вікторович
П.І.Б.
Яненко Олександр Вікторович
РНОКПП
3240114271
Організація (установа)
ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД"
Код ЄДРПОУ
42685475
Посада
Директор
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
21:52:05 28.06.2021
Сертифікат виданий
АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер
509A400700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Сертифікат
Кваліфікований
Враховуючи викладене, Скаржником порушено умови подання пропозиції.
Крім цього, у ході розгляду Вимоги, Замовником встановлено наступну невідповідність Скаржника оголошенню про проведення спрощеної закупівлі.
Додаток № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить вимогу: «Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист про спроможність розпочати та виконувати роботи без отримання попередньої оплати».
Скаржником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" у складі пропозиції не надано підтверджуючого документу на встановлену вимогу.
Додаток № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить вимогу: «Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати згоду щодо вищезазначених умов розрахунку виконаних робіт».
Скаржником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" у складі пропозиції не надано підтверджуючого документу на встановлену вимогу.
Одночасно повідомляємо, що відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визначено переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Враховуючи викладене, розглянувши Вимогу у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги в частині скасування Протокольного рішення № 3 та № 4.