• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Меблі для закладів освіти - ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі»)

1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42296060. 4. Місцезнаходження замовника*. 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Шарова Вікторія Валеріївна, уповноважена особа, спеціаліст, телефон +380952030981, e-mail: Osvita_lub@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі. Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі. Меблі для закладів освіти - ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 найменувань. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Повна назва закладу Адреса (місцезнаходження) Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №1 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74822, смт. Любимівка, вул. Шкільна, 52, Каховський район, Херсонська область Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №1 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74822, смт. Любимівка, вул. Шкільна, 30, Каховський район, Херсонська область Заклад дошкільної освіти «Малятко» 74822, смт. Любимівка, вул. Шкільна, 52, Каховський район, Херсонська область Любимівський заклад дошкільної повної загальної середньої освіти №2 Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74822, смт. Любимівка, вул. В.Сухомлинського, 20, Каховський район, Херсонська область Заклад дошкільної освіти «Колосок», 74822, смт. Любимівка, вул.Мелітопольська, 66, Каховський район, Херсонська область Василівський заклад повної загальної середньої освіти Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74820, с. Василівка, провулок Шкільний, 6, Каховський район, Херсонська область Софіївська початкова школа Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області 74821, с. Софіївка, вул. Шкільна, 1 , Каховський район Херсонська область 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 60 (шістдесяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 391 363,00 грн. (триста дев’яносто одна тисяча триста шістдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 1% від очікуваної вартості – 3 913,63 грн. 17. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки*. Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). Відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. до «02» липня 2021 року. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). Не передбачено. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не передбачено. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _____________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

391 363.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 913.63 UAH
Період оскарження: 16.06.2021 14:00 - 28.06.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо не коректного рішення Замовника

Номер: 852bd3ee21bd456088a9702805f24e0c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-008598-b.a2
Назва: Щодо не коректного рішення Замовника
Вимога:
Учасником надано протокол загальних зборів є документом який підтверджує право підпису, вразі невідповідності учасник за вимогою Замоника в продовж 24 годин можу усунути недоліки, Також в протоклі загальних зборів вказана сума, предмет закупівлі та назва Замовника, але було допущена опечатка яку можна виправити; Також учасником надано довідку чистих активів 7468 тис. гривень, що є більшою ніж сума сума оголошеного тендеру таким чинном не поруємо статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII, якщо сума угоди 50% і більше чистих активів ТОВ. Також Учасником надана довідка про поточний стан рахунка в якому і вказаний наявність рахунків в банківських установах. Учасник надав в складі своєї пропозиції не оригінали, а скан-копії документів, що взагалі не є порушенням вимог замовника. Відповідно наша пропозиція відповідає всім вимогам Замоника, також є найбільш економічно вигіднішою для бюджету на 66 779,00 грн. В разі не задоволені нашої вимоги будемо змушені звернутися до АМКУ для встановлення «Прозорості» даної закупівлі та знання корупційного законодавства!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: відсутні підстави
Дата скасування: 14.07.2021 13:51
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо незаконного визнання ФОП Ніколаєнко К.В., вимагаємо переглянути рішення, щодо визнання

Номер: 7d8b9fe06ab549cabc47c4fa92072960
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-008598-b.c1
Назва: Щодо незаконного визнання ФОП Ніколаєнко К.В., вимагаємо переглянути рішення, щодо визнання
Вимога:
Щодо незаконного визнання ФОП Ніколаєнко К.В., вимагаємо переглянути рішення, щодо визнання: • Тендерна пропозиція: в п.8 відсутній підпис Учасника, п.10 відсутня ціна цифрами та підписом, ціни в тендерній пропозиції заповненні не коректно відсутні після коми два знаки наприклад 4100,00; також не вказано скільки днів діє тендерна пропозиція 90 робочих днів чи 90 календарних днів; • Учасник повинен надати «підтвердження інформації учасник закупівлі надає у складі пропозиції надаються, завірені належним чином, копії документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або видаткова накладна, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг)» але учасником надано жодного підтвердження щодо права власності, також учасник повинен завірити підписом, датою та печаткою (в разі наявності) кожну сторінку, що Учасником не зроблено. • Учасник повинен надати «Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів* (не менше двох договорів) (за формою відповідно до додатку 1.3. до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору з підтверджуючими документами» Учасником довідки не надано, Учасник повинен надати посилання на аналогічний договір, укладений з контрагентом за результатами електронних торгів, інформація про якого знаходиться в публічному доступі в електронній системі Prozorro його також не надано, також відсутній посиланням на звіт про виконання аналогічного договору, укладеного з контрагентом за результатами електронних торгів, інформація про який знаходиться в публічному доступі в електронній системі Prozorro; також учасник повинен надати «актами, накладними або іншими первинними документами, що використовуються сторонами виконаного договору» але в видаткових накладних відсутні посилання на виконанні договори, та що їх не можливо ідентифікувати та вважати долучиними; • Учасник повинен підтвердити право підпису, але ФОП Ніколаєнко К.В. вважає що це зайве і надала довідку в довільній формі про право підпису, виписку, витяг, а копію паспорту з індетнифікайним кодом не надано!; • Відсутня інформація про особу, яка уповноважена підписувати договір; • Інформація про необхідні ТЯКХ згідно додатку 3 відсутній підпис на останній сторінці, та дати підпису, які повинні містится на кожній сторінці; - Згідно Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Технічна частина складається: учасником не надано документи та інформацію, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та детальний опис основних технічних характеристик; - Дозвільні документи завірені ФОП Ніколаєнко КВ, а не директор ТОВ Компанія «Залізо», що є порушенням; - Також авторизований лист від ТОВ Компанія «Залізо» підписаний не директором компанії а самим учасником і навіть не містить печатки підприємства ТОВ Компанія «Залізо» (підпис директора та наявність печатки ТОВ Компанія «Залізо» ми можемо побачити в дилерському договорі ТОВ Компанія «Залізо» та учасника), також індекс на авторизованому листі не відповідає всій іншій документації учасника; - Відсутній гарантійний лист на поставлений товар; - В проекті договору в розділі 3 не вказана ціна договору цифрами, специфікація договору заповненна не коректно без відсутні після коми два знаки наприклад 4100,00; Також у учасника відсутні такі документи, як: 1. Гарантійний лист про укладання договору у строки визначені документацією; 2. Письмова гарантія щодо розуміння можливості відхилення; 3. Гарантійний лист про те, що Учасник відповідає за зміст своєї тендерної пропозиції; 4. Лист про використання печатки; 5. Інформація про оперативні санкції; 6. Гарантійний лист щодо поставки товару без попередньої оплати; 7. Інформаційна довідка про субпідрядника (субпідрядників); 8. Гарантійний лист на погодження терміну дії ТП. В зв’язку з вище викладеного вимагаємо переглянути рішення про визнання ФОП Ніколаєнко К.В. переможцем, та винести рішення, щодо відхилення її пропозиції, та притягнути до відповідальності осіб, які приймають корупційні рішення. ТОВ Компанія «Меблеві Технології» направить подібну скаргу до відповідних органів, та до АМКУ в разі не задоволення .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: відсутні підстави
Дата скасування: 14.07.2021 13:52