• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійна система екранів

Строк поставки: протягом 45 календарних днів з дати підписання договору

Завершена

906 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.7% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2021 12:54 - 14.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Строки оплати Товару

Номер: 32d0d8aa823847dea83a5871fa8074e0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-007178-b.c5
Назва: Строки оплати Товару
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 5.3. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення процедури закупівлі UA-2021-06-16-007178-b (далі – ТД), замовник зазначив, що Покупець сплачує Постачальнику загальну вартість Товару після поставки його в повному обсязі, шляхом перерахування суми коштів, яка підлягає сплаті, на поточний рахунок Постачальника впродовж 120 (ста двадцяти) днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Строк оплати 120 днів є завеликим, особливо у поєднанні з тим, що проєкт Договору не містить порядку коригування вартості Товару у зв’язку із зміною курсу іноземної валюти. У зв’язку з цим вищевказана умова договору є критично ризикованою для учасника. Ця умова договору ставить учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та зменшити строк оплати товару з 120 до 10 днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за Ваші питання та пропозиції! Керуючись прагненням належного виконання обов'язків за договором та принципами розумності, раціональності і добросовісності, Замовник сформулював положення проекту договору щодо виконання грошових зобов'язань, спираючись на приписи й рекомендації органів влади оскільки АТ «НСТУ» відноситься до державного сектору економіки і здійснює дану закупівлю за рахунок бюджетних коштів (а саме - за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, надходження яких здійснюється поетапно). Важливо зазначити, що 120 днів - це максимально допустимий строк виконання грошових зобов'язань, що абсолютно не унеможливлює здійснення Замовником платежів за договором значно раніше, за умови наявності у нього необхідних бюджетних асигнувань та відсутності перешкод, які не залежать від його волі. При цьому, враховуючи мінливість нормативних і процедурних аспектів бюджетної сфери, передбачення в договорі таких строків убезпечить Сторони від негативного впливу на реалізацію ними своїх прав й інтересів обставин, що не залежать від їх волі. Звертаємо увагу, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Штрафні санкції за порушення замовником грошових зобов’язань

Номер: 6714e91b8e8f4d66a6f91cd1d9c1f451
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-007178-b.c4
Назва: Штрафні санкції за порушення замовником грошових зобов’язань
Вимога:
Шановний замовнику, в проєкті договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення цієї процедури закупівлі ID UA-2021-06-16-007178-b (далі – ТД) відсутня пеня за прострочку замовником оплати вартості товару, що є предметом закупівлі. Відсутність в проєкті договору відповідальності замовника за порушення його зобов’язань за договором ставить учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником, оскільки штрафні санкції за прострочку надання послуг існують і вони дуже жорсткі, а штрафних санкцій за прострочку замовником оплати немає. Такі умови проєкту договору обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та доповнити проєкт договору пунктом 6.7. в редакції, що додається. Дякуємо.
Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за Ваші питання та пропозиції! Положення проєкту договору щодо виконання грошових зобов'язань та наслідків їх невиконання Замовник формулював, спираючись на приписи й рекомендації органів влади оскільки АТ «НСТУ» відноситься до державного сектору економіки. Разом з тим, це не унеможливлює застосування за такі порушення законодавчо встановлених умов відповідальності, про що Замовник наголошує зокрема в п. 6.1 проєкту Договору. Замовник в першу чергу зацікавлений в успішній реалізації ініційованої ним закупівлі; до того ж, є відповідальним перед розпорядниками бюджетних коштів за цільове використання таких видатків, а отже однозначно орієнтований на належне виконання своїх обов’язків, а не їх порушення. Звертаємо увагу, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Збільшити строк заміни товару

Номер: 1703c79b837e4b4c9e8c5a0be3680c9e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-007178-b.c3
Назва: Збільшити строк заміни товару
Вимога:
Шановний замовнику, в п.п. 2.9., 3.6., 4.1.7., 6.3. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення цієї процедури закупівлі ID UA-2021-06-16-007178-b (далі – ТД) зазначено, що Постачальник усуває недоліки товару, в тому числі здійснює заміну неналежного товару на товар відповідної якості, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів. Для заміни товару новим строк усунення недоліків впродовж 14 днів є замалим, оскільки для заміни Товару потрібен такий самий строк, як і для поставки нового. Таким чином, умова ТД щодо строку усунення недоліків впродовж 14 днів обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та збільшити строк усунення недоліків до 45 днів. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за Ваші питання та пропозиції! Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), тендерна документація містить необхідні технічні, якісні та/або кількісні характеристики предмета закупівлі, яким має відповідати товар згідно з вимогами чинного законодавства, що необхідні у ході реалізації виробничих потреб Замовника, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону, в тому числі принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності, для забезпечення придбання товарів, робіт та/або послуг з найкращим для забезпечення потреб Замовника співвідношенням ціни та якості, а саме - для безперебійної експлуатації предмета закупівлі відповідної якості впродовж гарантійного терміну та швидкого реагування у випадку поставки товару невідповідної якості, гарантійних випадків тощо. В тендерній документації зазначено термін заміни товару 14 днів, що є необхідним, зважаючи на вид діяльності Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Штрафні санкції за порушення строку поставки товару

Номер: fcd780b986094f7b824ff185226019cc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-007178-b.c2
Назва: Штрафні санкції за порушення строку поставки товару
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 6.2. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення процедури закупівлі ID UA-2021-06-16-007178-b (далі – ТД) зазначено, що «у разі порушення строків поставки Товару, що вказані в п. 2.3 цього Договору Постачальник сплачує Покупцеві пеню у розмірі 1% (одного відсотка) від вартості непоставленого Товару за кожен день прострочення поставки; а за прострочення понад 30 (тридцять) днів з Постачальника додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості». Невиправдано завищений розмір пені робить договір ризикованим для учасників. Крім того, проєкт договору не містить штрафних санкцій замовника за порушення строків виконання будь-яких його зобов’язань за цим договором. Такі умови проєкту договору ставлять учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником та є для учасника ризикованими. У зв’язку з цим вказаний пункт проєкту договору є таким, який обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі, та в п. 6.2. проєкту договору, зменшити розмір пені, зазначений, з 1% (одного відсотка) до розміру, що вказаний у ст. 231 Господарського кодексу України, – 0,1% (нуль цілих однієї десятої відсотка). Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за Ваші питання та пропозиції! Враховуючи, що АТ «НСТУ» є суб'єктом господарювання, який належить до державного сектора економіки, оскільки отримує фінансування з Державного бюджету, при укладенні договорів такий суб'єкт обов'язково повинен передбачати для виконавців (постачальників) штрафні санкції не менше ніж встановлені ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України. Зазначеною нормою встановлена нижня межа розміру санкцій, а от обмежень щодо відходження від неї в бік підвищення законодавство не містить. Тож пункти 6.2 договору є виконанням прямої вимоги законодавства. При цьому, АТ «НСТУ» проявляє лояльний підхід до потенційного постачальника за договором, визначаючи для нього пеню за прострочення поставки всього лиш на рівні 1% від вартості непоставленого, а не всього обсягу товару, що точно не може розцінюватись як жорстка санкція. Звертаємо увагу, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу

Номер: 8a518ebdd4b5462da4f484552d206d0d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-007178-b.c1
Назва: Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу
Вимога:
Шановний замовнику, проєкт договору поставки, вказаний в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення процедури закупівлі ID UA-2021-06-16-007178-b (далі – ТД), не містить порядку зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу, наявність якого в договорі, згідно п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", є обов’язковою умовою для зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу в зв'язку з суттєвими коливаннями курсу гривні до іноземної валюти. Враховуючи, що передбачений проєктом договору строк оплати товару становить 120 днів з дня поставки товару, на підставі п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо внести до проєкту договору про закупівлю положення про порядок зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу (додається). Відсутність такої умови в договорі у поєднанні із завеликим строком оплати товару впродовж 120 днів з дня поставки товару, ставить учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно із замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за Ваші питання та пропозиції! П. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" містить опис випадків, при настанні яких сторони можуть внести зміни до істотних умов договору, а не перелік обов'язкових положень (умов) правочину. Такі випадки є варіантами дій, певними з яких сторони можуть скористатися при внесенні змін в уже існуючі умови договору, а не при первинному формуванні таких умов. Умови договору визначаються сторонами самостійно, а не диктуються законом (ст. 180 Господарського кодексу України, ст.ст. 626, 638 Цивільного кодексу України). А от порядок їх зміни, наслідки невиконання - це похідні явища, які не обов'язково мають вичерпно зазначатися в договорі і тому регламентуються законодавством, даючи сторонам орієнтири як варіанти дій. Окрім того, коливання договірної ціни відповідно до валютного курсу є неможливим, оскільки видатки на дану закупівлю здійснюються з державного бюджету України, фіксуються в офіційних інформаційних джерелах уповноважених органів і розмір витрат по відповідній закупівлі не може йти врозріз з обсягом виділених на це асигнувань. Звертаємо увагу, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги: Відхилено