• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання та приладдя

Завершена

161 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 610.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2021 12:39 - 23.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Технічне завдання

Номер: 46f5c91c54da4f24aea35f73398d720c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-006804-b.a9
Назва: Технічне завдання
Вимога:
Шановний Замовнику! У Наказі МОН України від 02.11.2017 року № 1440 "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти." чітко зазначені параметри моніторів, роздільна здатність яких повинна бути не менше 1920 х 1080, тип матриці IPS. Цей Типовий перелік забезпечує єдині підходи і вимоги для всіх здобувачів освіти, визначає загальні та спеціальні вимоги до комп'ютерного обладнання для закладів освіти, що буде використовуватись в цих закладах. ЦІ вимоги обов'язкові для виконання усіма закладами освіти задля безпеки здоров'я учнів. Якщо Замовником буде прийняте рішення про закупівлю моніторів, які не відповідають вимогам Типового переліку..., затвердженого Наказом МОН України від 02.11.2017 року № 1440, ми будемо вимушені звернутись до Управління освіти та до Департаменту загальної середньої освіти.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Типовий перелік не є вичерпним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.06.2021 09:09
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до технічного завдання

Номер: b2b138e614af4af7be28c41b1792a59b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-006804-b.a8
Назва: Вимога до технічного завдання
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 869 затверджені ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ до програмних продуктів, які закуповуються або створюються на замовлення державних органів. А саме: 1. Загальні вимоги до програмних продуктів, які закуповуються або створюються на замовлення державних органів, у тому числі під час виконання завдань (проектів) Національної програми інформатизації, — це вимоги до процесів їх постачання, створення або технічної підтримки, які, зокрема, визначаються у договорі про закупівлю, створення або обслуговування таких програмних продуктів. 2. Терміни, що вживаються у цих загальних вимогах, мають таке значення: програмний продукт — програмний засіб, програмне забезпечення, які призначені для постачання користувачеві (покупцеві, замовникові); програмний засіб — комп’ютерна програма, взаємопов’язана сукупність комп’ютерних програм, процедур, правил, документації та даних; програмне забезпечення — програмний засіб або їх взаємопов’язана сукупність; технічна підтримка — це комплекс організаційних і технічних заходів, спрямованих на забезпечення функціонування програмного продукту, включаючи його встановлення, налаштування, оновлення та відновлення. 3. Тендерною документацією та договором про закупівлю програмного продукту повинне бути передбачено: забезпечення продавцем комплектності поставки програмного продукту, зазначеній у специфікації, яка додається до договору; встановлення у разі потреби програмного продукту продавцем на технічних засобах покупця; надання продавцем гарантійних зобов’язань; визначення строків та умов технічної підтримки програмного продукту. Специфікація на поставку програмного продукту, яка додається до договору, повинна передбачати наявність: електронного носія інформації з примірником програмного продукту, до якого у разі потреби додаються засоби для його встановлення на технічних засобах покупця; програмної та експлуатаційної документації на програмний продукт; ліцензії або іншого документа, що підтверджує правомірність використання програмного продукту. Закупівля державним органом програмного продукту як об’єкта права інтелектуальної власності здійснюється з дотриманням вимог законодавства. 4. Тендерною документацією та договором про створення програмного продукту повинне бути передбачено визначення: умов використання створеного програмного продукту як об’єкта права інтелектуальної власності; майнових прав державного органу на створений програмний продукт як на об’єкт права інтелектуальної власності; стадій та етапів виконання необхідних робіт; зобов’язання (у разі потреби) щодо технічної підтримки програмного продукту. До договору додається технічне завдання, яке складається з урахуванням вимог державних, галузевих і чинних в Україні міжнародних стандартів, норм та регламентів і містить перелік робіт, необхідних для створення програмного продукту. Відповідно до законодавства про державну мову в технічному завданні зазначаються вимоги щодо створення україномовних інтерфейсів. У технічному завданні передбачається, зокрема, виконання таких робіт: розроблення техніко-економічного обґрунтування на створення програмного продукту; обґрунтування вибору технічних параметрів та характеристик програмного продукту з урахуванням потреб державного органу, а також покладених на нього функцій, здійснення яких забезпечуватиметься шляхом використання такого продукту; проведення аналізу сумісності вибраних технічних параметрів та характеристик створюваного програмного продукту з відповідними параметрами та характеристиками програмних продуктів, які використовуються державним органом; розроблення у разі потреби навчальної програми з використання (експлуатації, технічної підтримки) програмного продукту; проведення випробувань, приймання та введення в експлуатацію програмного продукту; урахування положень нормативних документів з питань технічного та криптографічного захисту інформації для програмного продукту, що містить механізми захисту інформації. У договорі також зазначається, що за результатами виконаних робіт виконавець разом з програмним продуктом і комплектом технічної, експлуатаційної та програмної документації до нього передає державному органові звіт про його випробування. Склад, зміст і форма подання зазначеної документації визначається державним органом з урахуванням вимог державних, галузевих та чинних в Україні міжнародних стандартів, норм та регламентів. До складу зазначеної документації включаються, зокрема, інструкції з використання (експлуатації) та технічної підтримки програмного продукту, резервного копіювання даних та відновлення інформації у разі виникнення позаштатних ситуацій під час його експлуатації, а у разі потреби — методики проведення оновлення програмного продукту. Зазначена документація створюється виконавцем з урахуванням можливості забезпечення технічної підтримки програмного продукту органом або іншим виконавцем. 5. У договорі про надання технічної підтримки програмного продукту повинне бути передбачено: перелік послуг з технічної підтримки програмного продукту з обґрунтуванням кошторисної вартості надання кожної з таких послуг; строки та порядок надання послуг; перелік випадків (обставин), настання яких є підставою для надання послуг на вимогу державного органу; перелік послуг (у разі наявності), які надаються безоплатно. Приведіть Ваші технічні вимоги до чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимоги до договору на постачання компютерної техніки
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 13:22
Вимога
Залишено без розгляду

вимога до технічного завдання

Номер: 35834ead6cab4beeb85c2acf129b9250
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-006804-b.a7
Назва: вимога до технічного завдання
Вимога:
шановний Замовнику. Наказом № 1440 МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти від 02.11.2017. Чітко встановлені технічні характеристики персонального комп'ютера форм-фактора десктоп. В п 4 таблиця 2 вказано які технічні характеристики повинен мати компьютер набувача освіти та надавача освіти. Внесіть зміни до технічного завдання та приведіть тендерну документацію до відповідності чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Типовий перелік не є вичерпним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 11:30
Вимога
Залишено без розгляду

вимога до технічного завдання

Номер: 8a476358d4fd4f73bc18a2eb8894f3bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-006804-b.a6
Назва: вимога до технічного завдання
Вимога:
Шановний Замовнику, Згідно Наказу МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ від 02.11.2017 № 1440. Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти. Монітор для набувача освіти має чіткі параметри, які затверджені цим наказом. А саме: розмір діагоналі - не менше ніж 18,5" для комп'ютера здобувача освіти та не менше ніж 21,5" для комп'ютера педагогічного працівника; технологія - LCD або LED; не менше ніж 1 порт VGA та DVI, або HDMI, або DisplayPort (у випадку використання AIO - один із зазначених портів); роздільна здатність - не менше ніж 1920 × 1080 для комп'ютера педагогічного працівника та здобувача освіти; кут огляду (горизонтальний/вертикальний) - не менше ніж 178°/178°. Закупівля проводится для обладнання комп’ютерного класу для Синівської ЗЗСО: Тото Замовник повинен виконувати вимоги МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ. Внесіть зміни до тендероної документаціх та приведіть технічні вимоги до предмета закупівлі у відповідність чинному законодавству України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Типовий перелік не є вичерпним
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 11:30
Вимога
Залишено без розгляду

внесення змін до тендерної документації

Номер: cd6a18c3ecb54592a638bbb73bc945f0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-006804-b.a5
Назва: внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Вирішення: Відповідно до наявності авторизаційних листів
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 11:01
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження умов

Номер: 2474bac2996942be99f17a1a8ca998d0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-006804-b.c4
Назва: Оскарження умов
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «8.1.Учасник надає довідку у довільній формі про наявність власного центру сервісної та технічної підтримки, зазначивши адресу та контактний телефон відповідальної особи.» Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, прописавши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром. Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу. що до власного сервісного центру
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2021 10:54
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 3db1a85d78c94acaa752a1dc42320a38
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-006804-b.a3
Назва: Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник висунув наступні вимоги у ТД: 5.1 копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) стосовно виробництва персональних комп’ютерів, дійсного на дату розкриття пропозицій; 5.2. копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) стосовно виробництва персональних комп’ютерів, дійсного на дату розкриття пропозицій; Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу що до наявності сертифікатів
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2021 12:24
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження умов

Номер: 3f4fa6136f914e3c870e3e9d870d05e2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-006804-b.b2
Назва: Оскарження умов
Вимога:
Шановний Замовнику! Доводимо до Вашого відома, що вимога про надання авторизаційного листа- підтвердження від виробника є дискримінаційною та неправомірною. Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму не мають. Ви як Замовник не можете розширювати свої права, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» і як наслідок безпідставно вимагати документи, які видані (підготовлені) не Учасником закупівлі, а його контрагентом. Тому, з огляду на вищезазначене, вимагаэмо внести зміни в Тендерну документацію та видалити вимогу щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від виробника так, як це буде порушення вимог ст. 5 вище зазначеного закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога у наданні гарантійного листа від виробника обладнання
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2021 10:25
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження умов

Номер: 6e6ba6c70cb44c57a497fe4ddd9ed394
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-006804-b.c1
Назва: Оскарження умов
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так наявна вимога: «З метою уніфікації та стандартизації сервісного обслуговування комп’ютерної техніки, системний блок, клавіатура та маніпулятор «миша» повинні бути від одного виробника. Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник. Тож відповісти такій вимозі зможуть лише товари одного українського виробника або товари виключно 100%-ого іноземного походження, що відповідно вплине на відчутне здорожчення пропозиції та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього, постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера. Навіть у разі, якщо вони вироблені різними компаніями. Які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до Закону у спрощеній закупівлі може зазначатися інша інформація
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2021 13:29