-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярське приладдя різне
Канцелярське приладдя різне
Завершена
8 155.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 100.00 UAH
мін. крок: 1.2% або 100.00 UAH
Період оскарження:
21.06.2017 19:05 - 03.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження результатів закупівлі
Номер:
ee5e6804ffac435494378eedc35137d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-21-002758-b.b1
Назва:
Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
ТОВ «Профі Сервіс Гарант» прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю товару «Канцелярське приладдя різне» згідно ідентифікатору закупівлі UA-2017-06-21-002758-b, який проходив 07 липня 2017р в 15.48.
Виходячи з результатів аукціону пропозицію ТОВ «Профі Сервіс Гарант» було відхилено у зв’язку з невідповідністю умов тендерної документації.
1. Ми, ТОВ «Профі Сервіс Гарант» , повідомляємо, що у Тендерній пропозиції Додаток 2 зазначено, що якщо нас буде визначено переможцем торгів, то ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір відповідно до Додатку 5 тендерної документації.
Також у документах до аукціону було надано Лист-Згоду з договором, в якому зазначено, що ТОВ «Профі Сервіс Гарант» погоджується з умовами договору, (тобто мається на увазі, що договір був прочитаний і з договором ознайомлені).
2. Щодо пункту 29 Тендерної пропозиції: Замовником було замовлено найменування «Брелок – ідентифікатор. Розмір 60*22, пластиковий, на металевому кільці з полем для написів, кольори асорті» – 30 шт. У нашій Ціновій пропозиції запропоновано найменування «Брелок – ідентифікатор. Розмір 60*22, пластиковий, на металевому кільці з полем для написів, кольори асорт (8шт/уп)» і вказана ціна за упаковку, що становить у підсумку 32шт., що повністю і з надлишком задовольняє його вимогу Замовника.
Виходячи з цього, вважаємо рішення про відхилення згідно протоколу №43/03 від 12.07.17р необґрунтованим та пропонуємо його відмінити і переглянути Цінову пропозицію ТОВ «Профі Сервіс Гарант».
Пов'язані документи:
Замовник
- 43_ПРОТОКОЛ_оскарження.doc 14.07.2017 17:38
Дата подачі:
13.07.2017 13:04
Вирішення:
Вимога учасника відхилена
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
14.07.2017 18:18
Підтвердження вирішення:
Учасник не надав документального підтвердження щодо погодження з істотними умовами договору, зазначеними у тендерній документації. Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Тендерна пропозиція включає окремими пунктами:
«2) інформації, що Учасник ознайомився з істотними умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації, та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде акцептована;
3) лист – згода з проектом договору (ДОДАТОК № 5)».
Істотні умови договору зазначені на стор. 8-9 тендерній документації та мають бути завірені учасником.
Істотні умови договору та проект договору є невід’ємними складовими тендерної пропозиції учасника та зазначені у тендерній документації, яка сформована відповідно до наказу Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації».
У складі тендерної пропозиції учасник надав лист – згоду з проектом договору, погодження з істотними умовами договору учасником не надано.
Окрім цього учасник відступив від форми тендерної пропозиції, а саме по позиції № 29 змінив одиниці виміру предмета закупівлі шт. на уп., в наслідок чого кількість товарів у пропозиції учасника не відповідає кількості, зазначеній в оголошені та тендерній документації.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «Профі Сервіс Гарант» не відповідає умовам тендерної документації.