• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярське приладдя різне

Канцелярське приладдя різне

Завершена

8 155.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 100.00 UAH
Період оскарження: 21.06.2017 19:05 - 03.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів закупівлі

Номер: ee5e6804ffac435494378eedc35137d9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-21-002758-b.b1
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
ТОВ «Профі Сервіс Гарант» прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю товару «Канцелярське приладдя різне» згідно ідентифікатору закупівлі UA-2017-06-21-002758-b, який проходив 07 липня 2017р в 15.48. Виходячи з результатів аукціону пропозицію ТОВ «Профі Сервіс Гарант» було відхилено у зв’язку з невідповідністю умов тендерної документації. 1. Ми, ТОВ «Профі Сервіс Гарант» , повідомляємо, що у Тендерній пропозиції Додаток 2 зазначено, що якщо нас буде визначено переможцем торгів, то ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір відповідно до Додатку 5 тендерної документації. Також у документах до аукціону було надано Лист-Згоду з договором, в якому зазначено, що ТОВ «Профі Сервіс Гарант» погоджується з умовами договору, (тобто мається на увазі, що договір був прочитаний і з договором ознайомлені). 2. Щодо пункту 29 Тендерної пропозиції: Замовником було замовлено найменування «Брелок – ідентифікатор. Розмір 60*22, пластиковий, на металевому кільці з полем для написів, кольори асорті» – 30 шт. У нашій Ціновій пропозиції запропоновано найменування «Брелок – ідентифікатор. Розмір 60*22, пластиковий, на металевому кільці з полем для написів, кольори асорт (8шт/уп)» і вказана ціна за упаковку, що становить у підсумку 32шт., що повністю і з надлишком задовольняє його вимогу Замовника. Виходячи з цього, вважаємо рішення про відхилення згідно протоколу №43/03 від 12.07.17р необґрунтованим та пропонуємо його відмінити і переглянути Цінову пропозицію ТОВ «Профі Сервіс Гарант».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога учасника відхилена
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2017 18:18
Підтвердження вирішення: Учасник не надав документального підтвердження щодо погодження з істотними умовами договору, зазначеними у тендерній документації. Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Тендерна пропозиція включає окремими пунктами: «2) інформації, що Учасник ознайомився з істотними умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації, та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде акцептована; 3) лист – згода з проектом договору (ДОДАТОК № 5)». Істотні умови договору зазначені на стор. 8-9 тендерній документації та мають бути завірені учасником. Істотні умови договору та проект договору є невід’ємними складовими тендерної пропозиції учасника та зазначені у тендерній документації, яка сформована відповідно до наказу Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації». У складі тендерної пропозиції учасник надав лист – згоду з проектом договору, погодження з істотними умовами договору учасником не надано. Окрім цього учасник відступив від форми тендерної пропозиції, а саме по позиції № 29 змінив одиниці виміру предмета закупівлі шт. на уп., в наслідок чого кількість товарів у пропозиції учасника не відповідає кількості, зазначеній в оголошені та тендерній документації. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «Профі Сервіс Гарант» не відповідає умовам тендерної документації.