Проектні роботи стадії РП по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Вишневської загальноосвітньої школа I-III ступенів №1 (старий корпус) за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9 в Київський області»
1. Найменування: ВИШНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 1 ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
1.1. Код за ЄДРПОУ: 37606428
1.2. Місцезнаходження: 08133, Київська область, Києво-Святошинський район, м. Вишневе, вул. Освіти, буд.9
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Вовк Лесі Василівни – уповноважена особа; 08133, Київська область, Києво-Святошинський район, м. Вишневе, вул. Освіти, буд.9; кабінет головного бухгалтера, Тел. +38(04598)5-07-62, vzosh1@ukr.net
1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 950 000,00 грн. (дев'ятсот п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: Проектні роботи стадії РП по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Вишневської загальноосвітньої школа I-III ступенів №1 (старий корпус) за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9 в Київський області» (Код за ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013).
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: м. Вишневе, вул. Освіти, 9 в Київський області
4. Строк виконання робіт: до 30.09.2021 р.
5. Умови оплати: протягом 30 календарних днів після підписання «Актів прийому - передачі виконаних робіт» при наявності фінансування по цьому Договору
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
6.2. Учасник має у період уточнень оглянути обєкт та надати у складі пропозиції Акт огляду об’єкту у довільній формі за підписом Учасника та Замоника.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 22.06.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 25.06.2021
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції.
Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
Додатки до оголошення:
Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги
Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі
Додаток 3. Проект договору
Додаток 4. Технічне завдання
Завершена
950 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
Період оскарження:15.06.2021 21:58 - 22.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Сертифіковані виконавці
Номер:02e8efe7f092432dba0ffcd26aefc851
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-15-015005-b.c1
Назва:Сертифіковані виконавці
Вимога:
Замовник вимагає: «5. Довідка про наявність кваліфікованих спеціалістів, які приймали участь у виконанні аналогічних договорів (згідно форми):
НАЯВНІСТЬ КВАЛІФІКОВАНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ
Дійсною довідкою учасник (найменування Учасника) підтверджує наявність кваліфікованих спеціалістів для надання Проектні роботи проекту стадії РП по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Вишневської загальноосвітньої школа I-III ступенів №1 (старий корпус) за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9 в Київський області» (Код за ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), а саме:
№ з/п Кваліфікація Назва та реквізити (номер, дата) документу, який засвідчує трудові або цивільно-правові відносини з учасником П.І.Б Реквізити (серія та номер бланку, номер, дата видачі) кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, Свідоцтв про підвищення кваліфікації, Сертифікату фахівця будівельної галузі
1 2 3 4 5
1. Інженери-проектувальники, які виконують роботи за напрямом:
1.1. Архітектурне об’ємне проектування або
Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва або
Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму
1.2. Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації
У Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі – Довідка) учасник має надати відомості про наявність працівників, які відповідають тим, що зазначені у Таблиці, наведеній вище у цьому пункті до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо кожного вказаного у довідці фахівця учасник повинен надати завірені належним чином копії документів про освіту.
Щодо сертифікованих фахівців зазначених в довідці також надаються скановані копії з оригіналів чинних кваліфікаційних сертифікатів, свідоцтв про підвищення кваліфікації та діючі страхові полюси цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності.
На підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, учасник в складі пропозиції надає кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, на всіх інженерів-проектувальників/провідних інженерів-проектувальників, зазначених учасником у пунктах 1.1.-1.2. Довідки, отримані відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року № 3038-VI із змінами і доповненнями, Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20 травня 1999 року № 687-XIV із змінами і доповненнями, Закону України «Про внесення змін в деякі законодавчі акти відносно удосконалення містобудівної діяльності» від 17 січня 2017 року № 1817-VIII, Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» від 23 травня 2011 року № 554 із змінами і доповненнями.
Крім того, на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі пропозиції надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), або трудові договори (угоди) або цивільно-правові договори (угоди) на всіх працівників, зазначених у Довідці.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Вищеописана вимога Замовника, в частині вказання конкретних спеціалістів, які не є повним перелікомнеобхідним, є порушенням чинних нормативно-правових норм.
Так, згідно з абз. 4 п.12. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (надалі – Порядок) затвердженим Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (зі змінами та доповненнями): «Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат. Згідно з абз. 5 п.12. Порядку «Титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації». Отже всі виконавці розділів проекту повинні бути сертифікованими або виконуватися одним з виконавців, що має кваліфікаційний сертифікат відповідного напрямку.
Ознайомившися з завданням на проектування (додаток 4 ) встановлено, що для виконання робіт, що передбачені завданням, Учаснику потрібно мати наступних сертифікованих виконавців:
Експерт, технічне обстеження будівель і споруд- для виконання технічного обстеження будівлі
Архітектор, архітектурне об’ємне проектування для розробки Розділ АБ
Інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості - Розділ КБ
Інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму - Розділ ОВ, Розділ ВК, Розділ ЕТР
Інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення у частині забезпечення економії енергії - Розділ Енергоефективність
Інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища - Оцінка впливів на навколишнє середовище
Інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - Кошторисна документація
Всі вищеописані спеціалісти повинні бути у виконавця, а не якісь два, як зараз прописано Замовником!!!!!
Складається враження, що у Замовник а є переможець в якого немає необхідних спеціалістів і Замовник навмисне прописав можливість наявності принаймні двох. ВИМАГАЄМО, щоб Замовник вимагав наявність в Учасників всіх необхідних спеціалістів!!!
PS: Згідно назви проекту і так, як це СС2 і буде комплексна експертиза, то експертиза зробить зауваженя щоб зробили й інші розділи, які не передбачні завдання на проектування але повинні бути виконані при капітальному ремонту всієї будівлі так, як у Вас і називається що буде капітальний ремонт будівлі. Тобто пожежна сигналізація і .т.д.
Отже, просимо внести відповідні зміни та не порушувати чинне законодавство. Замовник буде зобов’язани відхилити учасника в якого не буде того переліку спеціалістів, що ми описали так, як це передбачено чинними нормативно правовими номами. У вас очікувана вартість навіть не 50 тис. грн., а 950 тис. грн. ! Ми мовчемо, що це значно завищена початкова ціна за дані роботи
Вирішення:Дякуємо за звернення!
Шановний Учасник. Нами розглянута Ваша Вимога, щодо усунення порушення «Сертифіковані виконавці» від 21.06.2021р. (далі за текстом – Вимога).
В своїй Вимозі Учасник вимагає «…щоб Замовник вимагав наявність в Учасників всіх необхідних спеціалістів!!!» та «….просимо внести відповідні зміни…». У відповідності до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо предмету закупівлі «Проектні роботи стадії РП по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Вишневської загальноосвітньої школа I-III ступенів №1 (старий корпус) за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9 в Київський області» (Код за ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)», а саме в Додатку №1 до нього, визначено відповідні вимоги до Учасника щодо наявності кваліфікованих спеціалістів (розділ «Наявність кваліфікованих спеціалістів»), а також визначено право учасників залучати до виконання окремих видів робіт субпідрядників/співвиконавців, які мають відповідний досвід та кваліфікаційні сертифікати. Тим самим розширено коло кваліфікованих спеціалістів, які можуть виконувати роботи по предмету закупівлі. Тому, визначати перелік спеціалістів в контексті поданої Вимоги не є доцільним. Також потрібно врахувати той факт, що роботи, які будуть виконуватися Учасником, підлягають проходженню незалежної експертизи, яка унеможливлює будь-які порушення при розробці проектної документації, а Учасник отримує оплату за виконані роботи після оплатою та вносить забезпечення виконання взятих на себе зобов`язань. Підсумовуючи вищенаведене Вимога не підлягає задоволенню.
Відповідь на питання:
Шановний Учасник. Враховуючи те, що відповісти на питання не є технічно можливим у зв'язку з завершенням періоду уточнень, а вищевикладене питання було продубльовано в Вимогу про усунення порушення та її текст тотожній, вважаємо надану нами відповідь до неї відповіддю на питання.