-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи(Капітальний ремонт частини приміщень (в осях "А" - "Д" та "1" - "4") адміністративної будівлі Фастівського РУП ГУНП в Київській області, за адресою: вул. Осипенко,6, м. Фастів, Київська область)
(Капітальний ремонт частини приміщень (в осях "А" - "Д" та "1" - "4") адміністративної будівлі Фастівського РУП ГУНП в Київській області, за адресою: вул. Осипенко,6, м. Фастів, Київська область)у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Завершена
6 199 237.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 997.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 997.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2021 19:17 - 30.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
bc153d761392405784cce16328500df9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-014772-b.b3
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на рішення тендерного комітету ГУНП в Київській області
протокол №171 від 26 серпня 2021 року,
щодо визначення переможця у процедурі закупівлі за UA-2021-06-15-014772-b
Головне управління Національної поліції в Київській області (далі – Замовник) було оголошено проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-15-014772-b) щодо предмету закупівлі Капітальний ремонт частини приміщень (в осях "А" - "Д" та "1" - "4") адміністративної будівлі Фастівського РУП ГУНП в Київській області, за адресою: вул. Осипенко,6, м. Фастів, Київська область ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 на очікувану вартість 6 199 237,00 гривень з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 04 липня 2021 року до 00:00 год.
05 липня 2021 року по даній закупівлі було проведено аукціон, участь у якому взяли наступні учасники:
- ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ",
- ТОВ "АМК РЕМ-БУД",
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"
В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ "АМК РЕМ-БУД" (протокол №171 від 26 серпня 2021 року (див. Додаток 1)) та опубліковано по-відомлення про намір укласти договір про закупівлю.
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не погоджується з таким рішенням з наступних причин:
1. ТОВ "АМК РЕМ-БУД" не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
Відповідно до Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції п.3 Інша інформація І. Докумен-ти, що додатково надаються Учасниками в складі тендерної пропозиції:
- Ліцензія та/або дозвіл на право здійснення учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, якщо їх отримання передбачено чинним законодавством України (якщо ні, то надається довідка про це в довільній формі).
Учасником ТОВ "АМК РЕМ-БУД" в складі його тендерної пропозиції не надавала-ся довідка в довільній формі, з зазначенням чинних норм законодавства, що підтвер-джують відсутність необхідності ліцензуванні та/або отримання дозволів для здійс-нення діяльності передбаченою цією закупівлею.
Будівельна ліцензія (ліцензія на будівельні роботи) - це рішення, прийняте орга-ном ліцензування щодо наявності в конкретного суб’єкта господарювання права на здійс-нення будівельної діяльності. Ліцензуванню в Україні підлягає будівництво не всіх об'єктів, а тільки чітко визначеного їх кола. Зокрема, як передбачено Ліцензійними умо-вами, ліцензію слід обов’язково отримувати для об’єктів будівництва, які за класами наслідків є:
− об’єктами з середніми наслідками (клас СС2);
− об’єктами зі значними наслідками (клас СС3).
Щодо об’єктів із незначними наслідками (клас СС1), то для їх будівництва ліцензія не є необхідною. Окрім того, 18 березня 2020 року набрала чинності Постанова КМУ від 13.03.2020 року № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду», якою скасовано порядки ліцензування в сфері архітектури та будів-ництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:
− Постанову КМУ від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури».
− Постанову КМУ від 22 жовтня 2008 р. № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві».
− Постанову КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будів-ництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із се-редніми та значними наслідками)». Таким чином, з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою.
В свою чергу, виконання робіт підвищеної небезпеки вимагає отримання спеціальних дозвільних документів, не залежних від факту одержання ліцензії із провадження госпо-дарської діяльності з будівництва. У відповідності до положень ст. 21 Закону України «Про охорону праці», роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної не-безпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
Набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосуван-ня) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охо-рони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпе-ки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України. Згідно абз. 8 ст. 1 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», декларація відповідності матеріаль-но-технічної бази вимогам законодавства (далі - декларація) - документ, яким суб'єкт гос-подарювання повідомляє адміністратора або представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. У такий спосіб суб'єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення госпо-дарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання документа дозвільно-го характеру. Тобто, роботи підвищеної небезпеки виконуються як на підставі «Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки», так/або і на підставі «Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці». Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» зі змінами внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 77 від 3 лютого 2021 р, затверджено відповідний порядок та додатки до нього:
- Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (Додаток 2 група А);
- Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Додаток 2 група Б);
- Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (Група А);
- Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатують-ся (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимо-гам законодавства з питань охорони праці (Група Б).
Учасником ТОВ "АМК РЕМ-БУД" в складі його тендерної пропозиції, 03.07.2021 р. було подано файл в форматі (.pdf) з назвою «Ліцензії та дозволи» (Додаток 2 Ліцензії та дозволи)
В файлі містяться сканкопії наступних документів ТОВ "АМК РЕМ-БУД":
• Ліцензія від 04.04.2016 р. № 13-Л виданої Державною архітектурно-будівельною ін-спекцією України ТОВ "АМК РЕМ-БУД", з додатками.
• Дозвіл № 2525.16.32 від 21.09.2016 р. виданого ГУ Держпраці у Київській обл. ТОВ "АМК РЕМ-БУД";
• ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування. ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
• ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
• Звіт про аудит системи управління ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охоро-ни праці учасником ТОВ "АМК РЕМ-БУД" в складі його тендерної пропозиції не надава-лась. Згідно Дозволу № 2525.16.32 від 21.09.2016 р. виданого ГУ Держпраці у Київській обл. ТОВ "АМК РЕМ-БУД", останньому дозволяється виконувати:
- роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу;
В додатку № 3 до тендерної документації Технічне завдання наведено роботи, що ви-конуються в рамках закупівлі, в т.ч. й ті, що відносяться до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу, але в складі тендерної пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД", відсутні дозволи на право виконувати роботи підвищеної небезпеки, передбачені «Поряд-ком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосу-вання) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затвердженого постано-вою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107), а саме:
- п. 7 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозво-лу – «Роботи в колодязях, шуфрах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо)», яким відповідають наступні роботи з додатку № 2 тендерної документації:
№ п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
26 Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група ґрунту 2 м3 10,8
27 Засипання вручну траншей, пазух котлованiв та ям, група ґрунту 1 м3 6,14
190 Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група ґрунту 2 м3 14
191 Засипання вручну траншей, пазух котлованiв та ям, група ґрунту 1 м3 14
п. 9. Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу
- Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти.
№ п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
237 Кабель до 35 кВ, що прокладається по установлених конструкцiях i лотках з крiпленням по всiй довжинi, маса 1 м до 1 кг м3 114
243 Шафа [пульт] керування навiсна, висота, ширина i глибина до 600х600х350 мм Шт. 4
246 Кабель до 35 кВ, що прокладається з крiпленням накладними скобами, маса 1 м до 1 кг м 20
253 Кабель до 35 кВ, що прокладається по установлених конструкцiях i лотках з крiпленням на поворотах i в кiнцi траси, маса 1 м до 1 кг м 1140
329 Кабель до 35 кВ, що прокладається з крiпленням накладними скобами, маса 1 м до 0,5 кг м 307
330 Кабель до 35 кВ у прокладених трубах, блоках i коробах, маса 1 м до 1 кг м 118
Відповідно до статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верхо-венства права. Одним з елементів верховенства права є принцип правової визначеності. Згідно з ним орган оскарження має приймати однакові рішення в аналогічних ситуаціях. Відповідно Антимонопольний комітет не мав би приймати рішення, які суперечать один одному
У відповідності до рішень АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель аналогічна ситуація була розглянута АМКУ та прийнято рішення, що Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації у наступних рішеннях:
- Рішення № 12835-р/пк-пз від 01.07.2020 ( Додаток 4 рішення від 01.07.2020 № 12835)
- Рішення №14773-р/пк-пз від 31.07.2020 (Додаток 5 рішення від 31.07.2020 №14773)
- Рішення №18543-р/пк-пз від 12.08.2021 (Додаток 6 рішення від 12.08.2021 № 18543)
Наведені вище докази вказують на те, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "АМК РЕМ-БУД" не відповідає вимогам тендерної документації в частині надання дозволів та/або ліцензій на право здійснення діяльності, передбаченою цією закупівлею та необхідних для виконання будівельних робіт, зазначених у Додатку № 2 тендерної документації.
2. Переможець процедури закупівлі ТОВ "АМК РЕМ-БУД" у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону відповідно до вимог, зазначених у Додатку № 2 тендерної документації на цю закупівлю.
ПРОШУ:
1) Прийняти скаргу ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» за процедурою закупівлі № UA-2021-06-15-014772-b до розгляду;
2) Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "АМК РЕМ-БУД" Переможцем процедури закупівлі № UA-2021-06-15-014772-b
До скарги додаємо:
1. Додаток 1 Протокол № 171 від 26.08.2021
2. Додаток 2 Ліцензії та дозволи
3. Додаток 3 Про затвердження Порядку видачі дозволів від 26.10.2011 № 1107
4. Додаток 4 рішення від 01.07.2020 № 12835
5. Додаток 5 рішення від 31.07.2020 №14773
6. Додаток 6 рішення від 12.08.2021 № 18543
Пов'язані документи:
Учасник
- 6. Додаток 6 рішення від 12.08.2021 _ 18543.pdf 05.09.2021 18:09
- 5. Додаток 5 рішення від 31.07.2020 _14773.pdf 05.09.2021 18:09
- 4. Додаток 4 рішення від 01.07.2020 _ 12835.pdf 05.09.2021 18:10
- 3. Додаток 3 Про затвердження Порядку видачі дозволів від 26.10.2011 _ 1107.pdf 05.09.2021 18:10
- 2. Додаток 2 Ліцензії та дозволи.pdf 05.09.2021 18:10
- 1. Додаток 1 Протокол _ 171 від 26.08.2021.pdf 05.09.2021 18:10
- Скарга ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-014772-b.docx 05.09.2021 18:10
- Скарга ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-014772-b.pdf 05.09.2021 18:10
- 1. рішення від 12.08.2021 _ 18543.pdf 13.09.2021 23:54
- 1.1. ТД до рішення від 12.08.2021 _ 18543 Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії_Пустомити-Мирне нова редакція.doc 13.09.2021 23:54
- 2. Рішення від 28.08.2020 _16285.pdf 13.09.2021 23:54
- 2.1. ТД до Рішення від 28.08.2020 _16285.doc 13.09.2021 23:54
- Пояснення до Скарги ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-014772-b _Скаржник_.docx 13.09.2021 23:54
- Пояснення до Скарги ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-014772-b _Скаржник_.pdf 13.09.2021 23:54
- sign.p7s 13.09.2021 23:58
- рішення від 07.09.2021 № 20294.pdf 08.09.2021 12:08
- інформація про перенесення від 16.09.2021 № 14211.pdf 16.09.2021 18:42
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2021 № 21199.pdf 20.09.2021 18:26
- рішення від 17.09.2021 № 21199.pdf 22.09.2021 17:11
- Пояснення-стосовно-поданої-скарги-по-фастів.pdf 13.09.2021 17:53
- Пояснення-стосовно-поданої-скарги-по-фастів.docx 13.09.2021 17:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.09.2021 21:14
Дата розгляду скарги:
16.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.09.2021 12:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.09.2021 17:11
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне визначення переможця
Номер:
4b197d83349546deb278163a04b1ffe1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-014772-b.c2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Вих. № 1-26/07/2021 від 26.07.2021
Постійно діючій адміністративній колегії Ан-тимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківсь-кого, буд. 45
Тел. (044) 594-64-12, 520-10-42
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" Код ЄДРПОУ: 40724648
Місцезнаходження: 08500, Київська обл.,
місто Фастів, пров. Кутузова 8
Тел.: +38(093)5533643
Електронна пошта: grandprint777@gmail.com
Замовник: Головне управління Національної поліції в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40108616
01601, Україна, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Тел.: +380442716470, +380442716478
Електронна пошта: ropay.s.2017@gmail.com
СКАРГА
на рішення тендерного комітету ГУНП в Київській області
протокол №133 від 16 липня 2021 року,
щодо визначення переможця у процедурі закупівлі за UA-2021-06-15-014772-b
Головне управління Національної поліції в Київській області (далі – Замовник) було оголошено проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-15-014772-b) щодо предмету закупівлі Капітальний ремонт частини приміщень (в осях "А" - "Д" та "1" - "4") адміністративної будівлі Фастівського РУП ГУНП в Київській області, за адресою: вул. Осипенко,6, м.Фастів, Київська область ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. на очікувану вартість
6 199 237,00 гривень з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 04 липня 2021 00:00.
05 липня 2021 року по даній закупівлі було проведено аукціон, участь у якому взяли наступні учасники:
- ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ",
- ТОВ "АМК РЕМ-БУД",
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"
В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ "КЛАСИ-КА КОМФОРТУ" (протокол №133 від 16 липня 2021 року (див. Додаток 1)) та опублікова-но повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не погоджується з таким рішенням з наступних при-чин:
1. У складі пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» відсутній скан з оригіналу або нотаріально завірена копія сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва) ві-дповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим орга-ном з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитований в установленому порядку (НААУ).
Відповідно до п.12 Додатку 3 Тендерної документації
«…12. З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендер-ної пропозиції має надати скан з оригіналу або нотаріально завірено копію сертифіка-ту на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання пос-луг з організації будівництва)* відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бу-ти чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитований в установленому порядку (НААУ)..»
У складі пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» відсутній скан з оригіналу або нотаріально завірена копія сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «КЛА-СИКА КОМФОРТУ» не відповідає іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної до-кументації і має бути відхилена.
2. У складі пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» відсутній розрахунок кошторис-ної заробітної плати (згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвер-дженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. №281 (зі змінами).
Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замо-вник встановлює такі вимоги:
«…..Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, вста-новленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтве-рджена наступними документами:
- договірною ціною;
- пояснювальною запискою;
- підтверджуючі розрахунки по статтям витрат договірної ціни відповідно до розділу 6.2. Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, прийнятих наказом Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарс-тва України від 06.07.2013 № 293 (розрахунок прибутку; кошти на покриття адміністра-тивних витрат; кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними про-цесами, тощо, якщо інше не встановлено тендерною документацією);
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу; зведеним кошторисним розрахун-ком);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2);
- розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фі-нансова діяльність по підприємству не проводилась;
- об’єктні кошториси;
- розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівни-цтва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. №281 (зі змінами):
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним об-ґрунтуванням змін);
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним об-ґрунтуванням змін);….»
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «КЛА-СИКА КОМФОРТУ» не відповідає не відповідає умовам технічної специфікації і має бути відхилена.
3. Переможець процедури ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» у строк, що не перевищує де-сяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надав замовнику сканкопію оригіналу докумен-та, виданого міністерством внутрішніх справ України, з інформацією про те, що
службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, яку упов-новажено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не було притягнуто, не знятої чи непога-шеної судимості не має та в розшуку не перебуває терміном дії, який не відповідає вимогам тендерної документації. Документ виданий 20.04.2021.(див. Додаток 2)
Відповідно до вимог тендерної документації Додаток 2 на підтвердження інформації для переможця, щодо відсутності підстав визначених пунктом 6 ч. 1 ст. 17 Закону Слу-жбова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти дого-вір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в елект-ронній системі закупівель, а саме:
«…..Сканкопія оригіналу або нотаріально завіреної копії документа, виданого відпо-відним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадо-ву) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, яку уповноважено переможцем
представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі до кримінальної відпо-відальності не було притягнуто, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подан-ня документа.*…….»
ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» 19 липня 2021 року надали Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель сканкопію оригіналу документа, виданого міністерством внутрішніх справ України, з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не було притягнуто, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (див. Додаток 2), який виданий 20.04.2021. Термін давнини відносно дати подання складає 91 календарний день, що суперечить вимогам Замовника встанов-лених у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, переможець процедури закупівлі не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону відповідно до вимог встановлених у Додатку 2 тендерної документації для Переможця і Замовник зобов`язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ».
4. Переможець процедури ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» у строк, що не перевищує де-сяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надав замовнику Сканкопію оригіналу довідки щодо заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) видана го-ловним управлінням ДПС у м. Києві, яка дійсна до 08.07.2021 року.(див. Додаток 3)
Відповідно до вимог тендерної документації Додаток 2 на підтвердження інформації для переможця, щодо відсутності підстав визначених пунктом 13 ч.1 ст.17 Закону Учас-ник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових пла-тежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочен-ня такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстра-ції такого учасника у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електрон-ній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен на-дати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме:
«...Сканкопія оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки щодо заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) видана уповноваженим на це органом, чинна станом на дату подання документа...»
ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» 19 липня 2021 року надали Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель сканкопію оригіналу довідки щодо відсу-тності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (див. Додаток 3), яка дійсна до 08.07.2021 року. Довідка видана головним управлінням ДПС у м. Києві була оприлюднена у електронній системі закупівель 19 липня 2021 року, а дійсна вона до 08.07.2021 що суперечить вимогам Замовника встановлених у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, переможець процедури закупівлі не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону відповідно до вимог встановлених у Додатку 2 тендерної документації для Переможця і Замовник зобов`язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ».
ПРОШУ:
1) Прийняти скаргу ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» за процедурою закупівлі № UA-2021-06-15-014772-b до розгляду;
2) Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" Переможцем процедури закупівлі № UA-2021-06-15-014772-b
До скарги додаємо:
- Додаток 1 Протокол № 133 від 16.07.2021
- Додаток 2 Довідка МВС
- Додаток 3 Довідка ДПІ ГУНП в Київській області
Директор _____________________Т.М. Приходько
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-014772-b.docx 26.07.2021 18:50
- Скарга ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-014772-b.pdf 26.07.2021 18:50
- Додаток 3 Довідка ДПІ ГУНП в Київській області.pdf 26.07.2021 18:50
- Додаток 2 Довідка МВС.pdf 26.07.2021 18:50
- Додаток 1 Протокол _ 133 від 16.07.2021.pdf 26.07.2021 18:50
- sign.p7s 26.07.2021 18:59
- рішення від 28.07.2021 № 17175.pdf 28.07.2021 16:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.08.2021 №18065.pdf 09.08.2021 16:08
- рішення від 06.08.2021 № 18065.pdf 11.08.2021 09:33
- Пояснення-стосовно-поданої-скарги-по-Фастову pdf.pdf 02.08.2021 17:39
- Пояснення-стосовно-поданої-скарги-по-Фастову.docx 02.08.2021 17:39
- Протокол № 167 від 18.08.2021.pdf 18.08.2021 18:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2021 18:55
Дата розгляду скарги:
06.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.07.2021 16:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.08.2021 09:34
Дата виконання рішення Замовником:
18.08.2021 18:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення АМК скасовано вибір переможця!
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
145ebb3c758c48348e355e87a2964620
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-15-014772-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації стосовно аналогічного договору, а саме:
- по зазначеним договорам вказати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua/, якщо закупівля здійснювалась через систему електронних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу або вказати посилання на публічне розміщення договору.
- інформацію про введення об’єкта в експлуатацію із зазначенням номеру та дати сертифікату готовності із посиланням на веб – портал Єдиної державної системи у сфері будівництва та знімок екрану з сайту Державної архітектурно – будівельної інспекції України.
Такі вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників, які змоглиб прийняти участь у закупівлі.
По перше у вашій закупівлі зможуть прийняти тільки ті учасники, які мають аналогічні договори з підприємствами державної форми власності.
По друге у вашій закупівлі можуть прийняти участь учасники у яких Замовники оформили всі документи належним чином, а саме отримали сертифікат готовності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.06.2021 21:36
Вирішення:
Дані зауваження опрацьовуються, та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено