-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Проектори
Проектори
Завершена
146 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 460.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 460.00 UAH
Період оскарження:
12.07.2017 12:41 - 17.07.2017 14:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо надання Учасником зразків товару
Номер:
55902eea54474da3b728786679d2262f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-12-000278-c.a8
Назва:
Щодо надання Учасником зразків товару
Вимога:
Вельмишановний Замовник, ми знову переконуємось у Ваші підтримці одних Учасників, що відображається у Ваших рішеннях і несприйняття пропозицій інших Учасників. В даному випадку оцінку мають давати компетентні органи.
Ви погоджуєтесь з тим, що ТОВ "ЗВІТ ЕКСПЕРТ" допустив «технічну погрішність», яка не була взята до уваги з ціною пропозицій 146 000,00 грн. – на підставі яких офіційних документів від Учасника чи запиту Ви переконались в цьому ?; В той час коли до прикладу ФОП РОЯК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ з ціною 126 396,00 мабуть також допустив «технічну погрішність» і випадково вказав 24 міс. замість 36 міс. ??? і Ви вважали, що цього достатньо для дискваліфікації не впевнившись в зворотному. А за різницю між цими пропозиціями можна було як мінімум докупити, ще один комплект, але для цього потрібно було звернутись до Учасника з запитом для уточнення поданої ним інформації.
Чи це не є логічним в дані ситуації ?
Далі з отриманих від Вас пояснень: «31 липня 2017 року ними було надано зразки продукції, які було перевірено на технічну відповідність»
Ви офіційно признали той факт, що Учасник не дотримався умов зазначених у Листі гарантії де чітко зазначено: «за власний рахунок надасть зразки Товару (в 2-денний термін після визнання системою Учасника переможцем) з паспортом якості, та лист-гарантію»
Системою визнано ТОВ "ЗВІТ ЕКСПЕРТ" переможцем 28.07.2017 13:14 а за Вашою інформацією 31 липня 2017 року Ви отримали зразки продукції, хоча ми впевнені та маємо достатньо інформації про протилежне. Скажіть будьласка 31.07.2017 це хіба 2-денний термін після визнання системою Учасника переможцем ???
Вимога має бути одна для Всіх !!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2017 00:09
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо надання зразків відповідно до вимог тендерної документації
Номер:
3c63e23fd64246dd957864c852302b4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-12-000278-c.c7
Назва:
Щодо надання зразків відповідно до вимог тендерної документації
Вимога:
Відповідаючи на Наш запит Epson Україна не надав підтвердження, щодо відвантаження Вам тестового зразка чи його продаж. Просимо повідомити серійний номер тестового зразка, який нібито Вам давали на демонстрацію. Крім того просимо повідомити номер Протоколу/Акту огляду тестового зразка а також склад комісія яка проводила огляд.
Також просимо повідомити який саме тестовий комплект програмного забезпечення для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальних програм, надавався для ознайомлення ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2017 21:08
Вимога
Вирішена
«Щодо рішення №321 від 28.07.2017 про визначення переможця на закупівлю у системі Прозоро UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017»
Номер:
7480dee3038646788e452330af827c92
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-12-000278-c.c6
Назва:
«Щодо рішення №321 від 28.07.2017 про визначення переможця на закупівлю у системі Прозоро UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017»
Вимога:
Ми вкотре стурбовані тим фактом, що вже другий раз надається перемога Учаснику, який надав не повний комплект документів, які вимагались згідно Вашого тендерного оголошення.
В ціновій пропозиції (Файл Цінова пропозиція.pdf) Учасника зазначено наступне:
1. Проектор Epson EB-S31 10 шт. ціна за одиницю 12500,00 грн.
2. Проектор Epson EB-S31 1 шт. ціна за одиницю 12000,00 грн.
3. Проектор Epson EB-S31 1 шт. ціна за одиницю 9000,00 грн.
4. Проектор Epson EB-S31 1 шт. ціна за одиницю 9000,00 грн.
Загальна кількість запропонованих проекторів становить 13 шт. Загальна ціна вказана 146 000 грн.
Згідно тендерної документації допорогових електронних торгів чітко визначена вимоги, що Учасник не повинен відступати від наведеної в Додатку №1 форми Цінової пропозиції. Натомість в пропозиції Учасник зазначив двічі Блок №3. !!! Це є підставою відхилити пропозицію ТОВ "ЗВІТ ЕКСПЕРТ".
Крім того у нас виникають сумніві, що у відповідності до сторінки №6 наданого Учасником документу «Технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі.pdf» буде надданий у складі комплекту методичне програмне забезпечення для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальних програм, а також згідно п.4. Учасник безкоштовно виконає монтаж мультимедійного обладнання та забезпечить підключення і ведення його в експлуатацію. Дані сумніви виникли, оскільки згідно з наданого Учасником Витягу його основна діяльність 66.22 Діяльність страхових агентів і брокерів не являється профільної і навіть опосередковано не відноситься до предмету Закупівель так саме як зазначені в статуті предмети діяльності підприємства але ця інформація, чомусь у Вас не викликає сумніви, щодо кваліфікацію Учасника і яким чином він буде проводити безкоштовне обслуговування, сервіс, встановлення тощо.
Також виникають сумніви, що Учасник виконає вимоги згідно Довідки-гарантій №61 від 20.07.2017, щодо поставки за власний рахунок зразок товару в 2 (Двух) денний термін після визнання системою переможця торгів. Ця умова має бути виконана до 31.07.2017.
Просимо звернути на це увагу !
Приймаючи до уваги наведені Нами факти просимо скасувати рішення №321 від 28.07.2017 про визначення переможця на закупівлю у системі Прозоро UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 280717_04 28.07.2017 15:21
Дата подачі:
28.07.2017 15:21
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації надає роз’яснення стосовно Вашої скарги №280717_04 від 28 липня 2017 року стосовно закупівлі ДК 021-2015 (CPV) : 38650000-6 - Фотографічне обладнання, ідентифікатор закупівлі – UA-2017-07-12-000278-c (https://www.dzo.com.ua/tenders/1285229).
Дублювання 3-го блоку у Ціновій пропозиції ТОВ "ЗВІТ ЕКСПЕРТ" є виключно технічною погрішністю та відноситься до формальних помилок, що не являється причиною для дискваліфікації учасника.
Також, 31 липня 2017 року ними було надано зразки продукції, які було перевірено на технічну відповідність.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Щодо відмови у розгляді скарги по суті, відповідно до листа Вінницької районної державної адміністрації №570 26.07.2017
Номер:
6a7d5bc84e2644c7af9081563c61cba1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-12-000278-c.a5
Назва:
Щодо відмови у розгляді скарги по суті, відповідно до листа Вінницької районної державної адміністрації №570 26.07.2017
Вимога:
Ознайомившись з Вашим листом №570 26.07.2017, щодо відповіді на вимогу Скарги №25717/02 від 25.07.2017 року вважаємо надану відповідь не задовільною з наступних причин:
1. Вимога, щодо Додатку 2 Пункт 13 Тендерної документації: «Якщо Учасник раніше здійснював постачання Товарів даного типу по замовленням Відділу освіти Вінницької РДА, то такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен обов'язково надати позитивний лист-відгук від даного Замовника за 2017 рік» є дискримінаційною. У випадку коли Учасник раніше здійснював постачання Товару в рамках підписаного договору за умови визначення його «недобросовісним» є недоречною, оскільки в такому разі мали були проведенні Вашою стороною відповідні дії з вимогами виконання умов договору враховуючи його неналежне виконання «недобросовісним» Постачальником. В таких випадках не зрозуміло при яких умовах підписувались видаткові накладні та актів прийому-передачі. Нам не зрозуміла Ваше аргументація: «запобігання повторної співпраці» - це слід розуміти як підтвердження того, що такі факти мали місце. Тоді виникає питання стосовно бездіяльність посадових осіб, які залишили даний випадок без проведення відповідних дій у відповідності до Законодавства тощо.
2. Враховуючи надані Вами пояснень не зрозуміло, чому в такому випадку була проігнорована законна вимога статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом Закон), щодо визначення кваліфікаційних критеріїв з вимогою надати Учасником документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та відгуків від інших Замовників ? Виходить, що Учасник без будь якого досвіду має перевагу у подані пропозиції в порівнянні з Учасниками які мали досвід роботи з конкретним Замовником та вимушені звертатись до нього за відгуком, отримання якого не обмежене в часі та потребує проведення додаткових дій з сторони Учасника.
3. Стосовно наданих Вами пояснень, щодо товарів певного типу, у відповідності до Єдиного закупівельного словника визначена ієрархічна структура, яка складається з дев'яти цифр. Групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товар. Код складається з 8 цифр, перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y) - в нашому випадку клас фотографічне обладнання (38650000-6), перші п'ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y) - останні три цифри коду дають деталізацію в межах кожної категорії та визначають конкретний тип товару. Наведений в Вашому листі мультимедійний проектор дійсно входить до класу Фотографічне обладнання (38650000-6) та типізований під кодом 38652120-7 (Відеопроектори). Звертаємо Вашу увагу, що клас товару та тип товару мають різну ієрархічну структуру і в клас може входити безліч різноманітних типів товарів. Тому вимога тендерної документації «Якщо Учасник раніше здійснював постачання Товарів даного типу …..» відноситься виключно до встановленого типу під кодом 38652120-7 (Відеопроектори) а не до класу.
4. Предмет закупівлі товарів визначається згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. В тендерній документації конкретна назва товару в дужках не зазначена. В такому випадку помилково можна вважати наприклад продаж фотоапарату, обладнання для роботи з мікрофільмами, проекційного екрану як аналогічні за типом, хоча це не відповідає дійсності.
Причина відхилення нашої пропозиції на підставі Протоколу №301 від 21.07.2017 про відхилення Нашої пропозиції стосовно оприлюдненої в системі Прозоро закупівлі UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017 вважаємо безпідставною.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 27.07.2017 03:43
- відповідь.pdf 27.07.2017 11:51
Дата подачі:
27.07.2017 03:43
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації надає роз’яснення стосовно Вашої скарги №27717_09 від 27 липня 2017 року стосовно закупівлі ДК 021-2015 (CPV) : 38650000-6 - Фотографічне обладнання, ідентифікатор закупівлі – UA-2017-07-12-000278-с (https://www.dzo.com.ua/tenders/1285229).
Згідно пункту 13 Додатку 2 Тендерної документації затвердженої протоколом №269 від 12 липня 2017 року «Якщо Учасник раніше здійснював постачання Товарів даного типу по замовленням Відділу освіти Вінницької РДА, то такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен обов'язково надати позитивний лист-відгук від даного Замовника за 2017 рік». Цей пункт стосується усіх раніше заключних договорів між Учасником та відділом освіти і спрямований на відображення реальної, достовірної та актуальної на даний час інформації стосовно досвіду співпраці.
Дана умова використана для уникнення повторної співпраці з недобросовісними Постачальниками, оскільки, трапляються випадки недотримання строків поставки, невиконання гарантійних зобов’язань, неякісність гарантійного обслуговування тощо.
Просимо звернути увагу, що оскарження змісту тендерної документації, в тому числі кваліфікаційних вимог до Учасника та документального їх підтвердження проходить у відведений для цього строк – період оскарження та уточнення (абз.2 п.6.4 та п.6.5. «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП «Зовінішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року – тривалість періоду уточнень, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 3-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень. У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог.). Оскільки, Ви вчасно не скористалися цією можливістю, то автоматично погодились з усіма її умовами.
Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року – Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи вище зазначене, ми не можемо задовольнити Ваші вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Скасувати протокол №301 від 21.07.2017
Номер:
bbe2007ce7994058bca06bc29ae64d7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-12-000278-c.c2
Назва:
Скасувати протокол №301 від 21.07.2017
Вимога:
Ознайомившись з оприлюдненим Протоколом №301 від 21.07.2017 про відхилення Нашої пропозиції стосовно оприлюдненої в системі Прозоро закупівлі UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017 (далі за текстом Протокол) вважаємо Нашу дискваліфікацію недостатньо аргументованою. У відповідності до Наказу ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» № 35 від 13 квітня 2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі за текстом Наказ) керуючись п.9.2. даного Наказу вимагаємо:
1. Розглянути дану Скаргу №25717/02 від 25.07.2017 року;
2. Скасувати протокол №301 від 21.07.2017 про відхилення пропозиції на Закупівлю UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017;
3. Надати додаткову аргументовану інформацію про причини невідповідності поданої Нами пропозиції умовам Закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 27.07.2017 03:40
Дата подачі:
25.07.2017 15:24
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації надає роз’яснення стосовно Ваших скарг від 25.07.2017 року № 25717/02
Причина відхилення Вашої Тендерної пропозиції вказана у пункті 8 Протоколу №301 від 21.07.2017 р.:
Учасник аукціону ТОВ ІТ-Інтегратор, якого «Система електронних закупівель» визначила переможцем за найменшою ціною, у складі своєї тендерної пропозиції не надав документального підтвердження п. 13, Д.2 тендерної документації: Якщо Учасник раніше здійснював постачання Товарів даного типу по замовленням Відділу освіти Вінницької райдержадміністрації, то такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен обов'язково надати позитивний лист-відгук від даного Замовника за 2017 рік, що не відповідає кваліфікаційним вимогам наведених в тендерній документації затверджених протоколом №269.
04.12.2015 року було укладено договір №ВН-218 на суму 159 999,86 грн з ПДВ між відділом освіти Вінницької райдержадміністрації та ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР». Одним із предметів договору виступало: мультимедійний проектор на суму 20 970,00 грн без ПДВ., що підпадає під ДК 021-2015 – 38650000-6 – Фотографічне обладнання.
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької райдержадміністрації зауважує, що надання листів-відгуків щодо заключених договорів ним не здійснюється. Просимо Вас особисто звернутись у приймальню відділу освіти, за адресою: м.Вінниця, вул.Хмельницьке шосе, 7, 21036, поверх 12, кабінет 1203, тел. (0432) 66-13-17.
З метою запобігання повторної співпраці з недобросовісними Постачальниками у складі тендерної пропозиції вимагається позитивний лист-відгук від відділу освіти, стосовно поставок, які здійснювлися раніше.
Крім того, зазначаємо, що період прийому оскаржень стосовно рішення тендерного комітету не призупиняє процесу розгляду тендерних пропозицій наступних учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
3ce5dc2cc33140a6a73759250149e5d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-12-000278-c.a4
Назва:
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Станом на 18.00 25.07.2017р. не зважаючи на те, що триває період прийому оскаржень, щодо дискваліфікації учасників, переможцем визнано ТОВ «Поділля Фінанс».
Просимо Вас вжити заходів щодо недопущення порушення Закону України «Про публічні закупівлі» підвідомчою Вам установою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 25717_02.pdf 25.07.2017 21:53
- Скарга.pdf 25.07.2017 21:53
- відповідь на скаргу.pdf 26.07.2017 15:27
Дата подачі:
25.07.2017 21:53
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації надає роз’яснення стосовно Ваших скарг від 25.07.2017 року № 25717/02
Причина відхилення Вашої Тендерної пропозиції вказана у пункті 8 Протоколу №301 від 21.07.2017 р.:
Учасник аукціону ТОВ ІТ-Інтегратор, якого «Система електронних закупівель» визначила переможцем за найменшою ціною, у складі своєї тендерної пропозиції не надав документального підтвердження п. 13, Д.2 тендерної документації: Якщо Учасник раніше здійснював постачання Товарів даного типу по замовленням Відділу освіти Вінницької райдержадміністрації, то такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен обов'язково надати позитивний лист-відгук від даного Замовника за 2017 рік, що не відповідає кваліфікаційним вимогам наведених в тендерній документації затверджених протоколом №269.
04.12.2015 року було укладено договір №ВН-218 на суму 159 999,86 грн з ПДВ між відділом освіти Вінницької райдержадміністрації та ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР». Одним із предметів договору виступало: мультимедійний проектор на суму 20 970,00 грн без ПДВ., що підпадає під ДК 021-2015 – 38650000-6 – Фотографічне обладнання.
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької райдержадміністрації зауважує, що надання листів-відгуків щодо заключених договорів ним не здійснюється. Просимо Вас особисто звернутись у приймальню відділу освіти, за адресою: м.Вінниця, вул.Хмельницьке шосе, 7, 21036, поверх 12, кабінет 1203, тел. (0432) 66-13-17.
З метою запобігання повторної співпраці з недобросовісними Постачальниками у складі тендерної пропозиції вимагається позитивний лист-відгук від відділу освіти, стосовно поставок, які здійснювлися раніше.
Крім того, зазначаємо, що період прийому оскаржень стосовно рішення тендерного комітету не призупиняє процесу розгляду тендерних пропозицій наступних учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
26.07.2017 16:08
Вимога
Відкликано скаржником
ЛИСТ-ВИМОГА
Номер:
4fdd7ef67933445d9fd60ac51c89ee6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-12-000278-c.b3
Назва:
ЛИСТ-ВИМОГА
Вимога:
Добрий день.
Просимо Вас звернути увагу на те, що ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", якого Ви визнали переможцем, не надав наступні документи, які Ви вимагали як обовязкові в тендерній пропозиції, а саме: Лист-гарантію про те, що у разі визнання Системою Учасника переможцем,такий Учасник до моменту підписання Договору поставки, за власний рахунок надасть зразки Товару (в 2-денний термін після визнання системою Учасника переможцем) з паспортом якості, та лист-гарантію, що вся партія буде доставлена згідно наданого зразку (для відповідності даного товару).
Вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", інакше ми будемо змушені подати офіційну скаргу до АМКУ, про невідповідність учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2017 19:24
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
26.07.2017 16:08
Вимога
Відкликано скаржником
Просимо скасувати протокол №301 від 21.07.2017
Номер:
6f786271958642c9943599e496a59154
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-12-000278-c.a1
Назва:
Просимо скасувати протокол №301 від 21.07.2017
Вимога:
Ознайомившись з оприлюдненим Протоколом №301 від 21.07.2017 про відхилення Нашої пропозиції стосовно оприлюдненої в системі Прозоро закупівлі UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017 (далі за текстом Протокол) вважаємо Нашу дискваліфікацію недостатньо аргументованою. У відповідності до Наказу ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» № 35 від 13 квітня 2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі за текстом Наказ) керуючись п.9.2. даного Наказу вимагаємо:
1. Розглянути дану Скаргу №25717/02 від 25.07.2017 року;
2. Скасувати протокол №301 від 21.07.2017 про відхилення пропозиції на Закупівлю UA-2017-07-12-000278-c від 12.07.2017;
3. Надати додаткову аргументовану інформацію про причини невідповідності поданої Нами пропозиції умовам Закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2017 15:23
Опис причини скасування:
Помилково внесене
Дата скасування:
25.07.2017 15:24